Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Modull maar een klein stukje van gezien, was wel aardig. Living ornaments was ![]() Experimental Audio Research was ook wel aardig, maar werd op het laatst saai
||
Citaat:
wat wel jammer was dat funckarma niet echt op zijn quench muziek maakte, maar gewoon als funckarma. ik was wel benieuwd om hun andere sound te horen. het publiek leek er gelukkig niet erg mee te zitten... bizar leuk publiek voor utrechtse begrippen trouwens... het is daar altijd zo lauw.. maar serieus iedereen was in beweging alle liveacts waren heel vet, ook al kwam ik pas bij het laatste nummer van loden binnengelopen. endorphins, funckarma en gescom waren super de dj aan het eind vond ik een beetje matig hij begon ineens hardhouse beats met electronica te vermengen en of hij nou up, of down muziek moest draaien, daar leek hij tijdens zijn set ook nog niet helemaal uit. toen was het wel tijd voor een goed gesprek in het cafe boven leuke locatie die kikker trouwens. daarna ben ik nog een tijdje bij de slapeloze nacht in vredenburg geweest, erg vette dingen daar ook gezien.
|
check mijn nieuwste aanwinst (wel meer electro dan IDM maar toch..)
![]() de originele '80's italococadisco remixes 7" van de Rocky Theme ![]() gisteren naar legowelt (live), orgue electronique (live), DJ TLR en DJ Schmerzlabor (van Unit Moebius) geweest, allemaal van het Bunker en Crème label. was erg tof, alleen jammer dat ik wat moe was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Loden was ook niet slecht. De avond in de Patronaat was ook wel geinig, maar alle acts waren iets te langdradig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zal 't ns opzoeken op soulsseek. Over IDM: ik denk wel dat ik het tof vind want dat album op de luisterpaal vind ik kick |
![]() |
||
Citaat:
daar zit sowieso iets tussen dat jij leuk vind. en ik denk zelfs wel een heleboel
|
Verwijderd
|
ja maar een hoop dat ik tot nu toe gehoord heb
vind ik echt ruk van die hele slome landscapes enzo boooorring Dit zijn tenminste vette beats en dat MC'ing... ach ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Vanaf Vrijdag 6 februari start Doornroosje met Access to: een serie clubavonden die in het teken staan van (sub)stromingen binnen de pop en dance muziek. Het accent ligt op electronica maar ook breakcore en avantgarde hiphop komt aan de orde.
Op de eerste editie een kennismaking met het Amerikaanse label Plug Research. Dit label biedt onderdak aan trendsettende artiesten als Dntel, Daedalus en Jon Tejada. Voor het eerst (en exclusief) in Nederland op de planken met live optredens van: Adventure Time (Daedalus & Frosty), Headset en het Franse electronica collectief Mini Repertoire. Daedalus geldt als een grote belofte voor de toekomst, zowel op electronica als op hiphop gebied, o.a. door remixen voor Prefuse 73, Madlib en Venetian Snares en hip hop producties met Busdriver & Weatherman. DJ Nobody (Ubiquity Records) toert als vaste dj met o.a. Anti Pop Consortium door Amerika. In het café en de hal van Doornroosje is de expositie Up Our Sleeve te zien.Vinyl freaks mogen dit niet missen want de expositie bevat ruim 200 handgemaakte platenhoezen ontworpen door designers en muzikanten zelf (onder meer Daedalus,Graphic Havoc en Mr Scruff). De discjockeys van het populaire Amerikaanse Internetradiostation Dublab rijgen in het café hun favoriete platen aan elkaar. |
![]() |
|
wat trouwens ook heel vet is in nijmegen is extra pool
veel electronica word daar ook geprogrammeerd http://www.extrapool.nl/start.html is wel de moeite waard om af en toe te bekijken
Laatst gewijzigd op 21-01-2004 om 21:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Hehe.
Toon Festival (14 t/m 18 april in haarlem) Merzbow / Kohn / Felix Hess / Kettel / Hydrus / Videotroopers / Joseph Suchy / Francisco Lopez / Staalplaat Soundsystem / Nu Dub Players / Dieter Moebius & Michael Rother / Ellen Allien / DJ Savas Pascalidis / Bernhard Gunther / Encre ..en, voor de fans, de nieuwe squarepusher is gister gelekt.
||
Citaat:
zie ik heel andere info staan, voor de 23ste enzo
|
bij www.patronaat.nl meer info
|
savas pascalidis draait as woensdag in het kader van het filmfestival in de off corso, samen met de ural 13 diktators en autotune en nog meer van zijn label, nl lazergun
het kost 2 euro oh ja, en het hoort hier niet echt, maar ik zet het toch maar even neer. dave clarke geeft een hiphop electroboogie set weg as maandag ook in het kader van het filmfestival voor 5 euro lazergun op woensdag ga ik heen. autotune kan je wel IDM noemen. ze zijn vet maandag weet ik nog niet
|
..en er zijn fragmenten van de nieuwe Proem (uit op 30 januari) te beluisteren: Proem - Socially Inept.
Klinkt mooi. |
![]() |
|
DMX Krew valt onder het Rephlex gebeuren en dat komt niet naar Amsterdam (ik denk dat je het verward met de WARP avond in Paradiso, waar Plaid wel optreedt).
Effenaar (30 jan): Plaid, Rephlex (DMX Krew, Cylob) en meer. Tivoli (31 jan): Rephlex (DMX Krew, Cylob) en meer. Paradiso (21 feb): Plaid, etc |
![]() |
||
Citaat:
|
Meteen maar het lijstje ge-update met o.a. Like A Tim, Stereolab en Four Tet.
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 12:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() anders maak je er een website van
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|