Oud 11-02-2004, 11:18
Verwijderd
Om nog even in te gaan op de pen en de geodriehoek: In de tweede klas kwam ik er na een korte studie achter dat de aerodinamische kwaliteiten van een geodriehoek dusdanig gebrekkig zijn dat men niet kan spreken van luchtwaardigheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 09-02-2004 @ 16:42:
- dat ze koppig zijn
Dat heeft niks van doen met het geslacht en kan men ook opvatten als een positieve eigenschap (standvastigheid, gedrevenheid)

Citaat:
- dat ze niet kunnen toegeven dat hun fout zaten en altijd het toch op jou willen afschuiven
Ook dat zit in ieder mens

Citaat:
- dat ze van dikke tieten en laag uitgesneden topjes houden en dan gelijk met open mond moeten staren en dan niks horen als jij tegen ze praat
Persoonlijk hou ik niet van dikke tieten, ik hou van welgevormde 'venus van milo' borstjes. Laag uitgesneden topjes is net zo iets als strakke shirtjes bij mannen: gebrek aan stijl en subtiliteit.

Citaat:
- Jongens die TEVEEL naar meiden kijken
Een goede ondernemer houdt ook altijd zijn marktpositie in de gaten.

Citaat:
- dat ze er goed in zijn om jou onzeker te maken
Een onzekere vrouw laat zich graag sturen, en vrouwen willen als het erop aankomt graag gestuurd worden door een sterke man.

Citaat:
Jongens zijn zeker weten erg leuk in het algemeen, ( vooral de mijne ) alleen soms...
Natuurlijk, de meeste mensen zijn leuk in het algemeen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 11:41
655321
655321 is offline
het heeft 2 jaar geduurd maar ik ben er nu achter gekomen dat ik het ergerlijk vind dat mn vriend nooit echt duidelijke gevoelens toont bij situaties. Het is niet dat hij nooit huilt of dat ie nooit blij is maar als we bijvoorbeeld ruzie hebben dan wordt hij niet echt boos maar dan blijft hij gewoon rustig terwijl ik wel weet dat hij van binnen echt boos is. (Daardoor word ik dan nog bozer maar dat doet dr niet echt toe.)
Verder is het rotste wat ik kan bedenken dat jongens nooit ongesteld worden en dat alleen vrouwen elke maand met buikpijn zitten (of een keer in de 2 of 3 maanden.. ligt eraan hoeveel maanden je de pil blijft slikken zonder stopweek) oplossing zou kunnen zijn om alle jongens in je buurt in hun buik te stompen (moet kunnen vind ik dan.)
ow en natuurlijk dat vrouwen na sex zonder condoom altijd met de zooi zitten (en wc papier of ander opvang materiaal... gadverdamme)
Oud 11-02-2004, 11:46
Evaj
Evaj is offline
Dat ze meestal alleen op uiterlijk uitgaan en daarom de iets minder mooie meisjes geen aandacht geven...Daarom is mijn vriendin nou depri
Maar voor de rest dat ze altijd alleen maar aan sex denken
...

Diwke Kuwss Evaj
Oud 11-02-2004, 12:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Evaj schreef op 11-02-2004 @ 12:46:
Dat ze meestal alleen op uiterlijk uitgaan en daarom de iets minder mooie meisjes geen aandacht geven...Daarom is mijn vriendin nou depri
Maar voor de rest dat ze altijd alleen maar aan sex denken
...

Diwke Kuwss Evaj
Niet zo hypocriet. Julie vrouwen denken ook aan niets anders, alleen jullie zijn een stuk omslachtiger. Neem een voorbeeld aan mij, ik doe het goed.
Oud 11-02-2004, 13:53
Verwijderd
- vreselijk bot zijn
- zichzelf zo vreselijk grappig vinden
- vreselijk arrogant zijn
- vreselijk kinderachtig zijn
- niet weten wanneer ze echt op moeten houden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 14:15
Evaj
Evaj is offline
Citaat:
Niet zo hypocriet. Julie vrouwen denken ook aan niets anders, alleen jullie zijn een stuk omslachtiger. Neem een voorbeeld aan mij, ik doe het goed.
egt eigendunk man .. en trouwens vrouwen denken niet alleen maar aan sex, en kijken ook niet alleen naar uiterlijk... neem een voorbeeld aan mij ik denk meer aan het innerlijk dan naar het uiterlijk!!!

Duws......... En hoe bedoel je ik doe het goed...
Oud 11-02-2004, 15:51
beestje
beestje is offline
veel mooie verhalen en plannen maken, om vervolgens helemaal niks te doen... (dit is overigens een vrij beperkte groep hoor, maar hoogst irritant)
Oud 11-02-2004, 15:55
Susanne
Susanne is offline
Ik heb een nieuwe>>

Als een best wel leuke jongen (tenminste dat denk je dan, want je hebt 'm nog maar in een vlaag van verstandsverbijstering gezien ) ziet met uitgaan, en als ie dan achter je gaat dansen zodat ie je kont goed kan zien, maar jij zijn gezicht niet. Dat vind ik echt zo lame, dan weet je nog niet waar je mee danst
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 17:40
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Evaj schreef op 11-02-2004 @ 15:15:
egt eigendunk man .. en trouwens vrouwen denken niet alleen maar aan sex, en kijken ook niet alleen naar uiterlijk... neem een voorbeeld aan mij ik denk meer aan het innerlijk dan naar het uiterlijk!!!

Duws......... En hoe bedoel je ik doe het goed...
LEER typen
tja over een paar jaar zul je anders tegen jongens aankijken !
Oud 11-02-2004, 18:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Evaj schreef op 11-02-2004 @ 12:46:
Dat ze meestal alleen op uiterlijk uitgaan en daarom de iets minder mooie meisjes geen aandacht geven..
Als ik twee meisjes zie, een mooie en een... iets minder mooie..., dan ga ik altijd veel met dat minder knappe meisje staan te praten... Zodat dat knappe meisje denkt: "Da's écht een aardige jongen!"

-Theo Maassen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 18:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef op 11-02-2004 @ 14:53:
- vreselijk bot zijn
- zichzelf zo vreselijk grappig vinden
- vreselijk arrogant zijn
- vreselijk kinderachtig zijn
- niet weten wanneer ze echt op moeten houden
Sorry hoor, maar dat soort eigenschappen bespeur ik meer bij mijn vrouwelijke "medemens" dan bij mannen.
Oud 11-02-2004, 19:55
Sade
Sade is offline
Citaat:
L1 schreef op 07-02-2004 @ 19:46:
volgens mij zijn hier een paar gefrustreerde meisjes die een paar x tegen de verkeerde aan gelopen zijn
Ja. OF die verkeerde jongens liepen tegen die meisjes aan, maar merkten algauw dat die niet geinteresseerd waren

Ik ga over het algemeen niet met kinderachtige/lompe/erg niet-intelligente jongens enz. om, maar ik kan wel wat dingen noemen die ik gewoon irritant vind aan jongens.

-Elkaar altijd willen overtreffen, maakt niet eens uit wat, ze willen het altijd beter voor elkaar hebben dan een andere jongen;
-(Lichtelijk) agressief gedrag, niet hun schouders op kunnen halen, maar zich aangevallen voelen en dus de confrontatie aan gaan;
-Meisjes (onbewust) respectloos behandelen door ze valse hoop te geven, en ze niet veel later als een baksteen laten vallen;
-Met alles wat enigszins vrouwelijk is gezoend hebben, en later tegen iedereen roepen dat ze zo lelijk was (had het dan gewoon niet gedaan, denk ik dan )

Nou ja, meer kan ik even niet bedenken, het meeste is ook al genoemd in dit topic.

Dit is trouwens wel leuker dan zo'n "wat vind je leuk aan jongens" topic
Oud 11-02-2004, 19:57
Sade
Sade is offline
Citaat:
MarkB schreef op 11-02-2004 @ 19:05:
Als ik twee meisjes zie, een mooie en een... iets minder mooie..., dan ga ik altijd veel met dat minder knappe meisje staan te praten... Zodat dat knappe meisje denkt: "Da's écht een aardige jongen!"

-Theo Maassen
Oud 14-02-2004, 22:07
Spoonie
Spoonie is offline
-Ik heb geen moderne mobiel.
-drink max 2a3 biertjes per avond.
-ben niet de stoere bikkel.
-sport me een ongeluk
-die grote vrienden groep valt ook wel mee.
-BEN ENORM KOPPIG
-val niet op enorme borsten en ronde konten.
-ben niet echt grappig

volgens mij ben ik alles behalve de normale jongen
Oud 15-02-2004, 18:13
punxnotdead
punxnotdead is offline
hmm ik herken mijzelf in weinig van de genoemde dingen.
vergeetachtigheid wel maar hebben meisjes dat nooit ?
Oud 16-02-2004, 08:09
BluebirdsFly
BluebirdsFly is offline
ahaaa, dus kort zamengevat zijn wij:

-kinderachtig
-nog erger als we hebben gedronken
-willen overdreven stoer zijn tegenover andere stoere vriendjes
-gewoon enorm bot (gaatover na een langerelatie )
-oversext en we moeten alles inspecteren wat langskomt.
-kunnen niet over onze gevoelens praten, laat staan ze duidelijk te maken zonder bot te zijn.
-zijn we met onze vriendjes erbij alleen maar irritand, "stoer" en macho en niet de jongen die je net leuk begont te vinden.
-en dan vinden we het moeilijk om er voor uit tekomen dat we gewoon strontverliefd zijn.
zucht....
wat zijn we eigelijk kansloos

Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
sevennationarmy schreef op 16-02-2004 @ 09:09:
ahaaa, dus kort zamengevat zijn wij:

-kinderachtig
-nog erger als we hebben gedronken
-willen overdreven stoer zijn tegenover andere stoere vriendjes
-gewoon enorm bot (gaatover na een langerelatie )
-oversext en we moeten alles inspecteren wat langskomt.
-kunnen niet over onze gevoelens praten, laat staan ze duidelijk te maken zonder bot te zijn.
-zijn we met onze vriendjes erbij alleen maar irritand, "stoer" en macho en niet de jongen die je net leuk begont te vinden.
-en dan vinden we het moeilijk om er voor uit tekomen dat we gewoon strontverliefd zijn.
zucht....
wat zijn we eigelijk kansloos

Als je dat niet bent ben je een mietje en moeten ze je nog niet.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:24
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 10-02-2004 @ 18:59:
Dit is echt de meest debiele kansloze reply tot nu toe
You're storming charts honey.
Oud 16-02-2004, 12:04
Spoonie
Spoonie is offline
denk dat ik maar van een brug af ga springen als ik hier lees wat voor losers we zijn
Oud 16-02-2004, 13:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 16-02-2004 @ 11:13:
Als je dat niet bent ben je een mietje en moeten ze je nog niet.
Aaaaay!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:03
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Nooit gevoelens kunnen uiten en het rotgevoel dat ze daardoor krijgen op jou afreageren!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:21
Escada Beaute
Escada Beaute is offline
* Van die jongens die zich heel wijs gaan gedragen tegenover hun vrienden maar bij jou heel anders zijn!
* Van die arrogante zakken die denken dat ze alles zijn!
* Als ze oversext zijn!

Nja, eigenlijk alles wat al is genoemd!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:12
jeffry
jeffry is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 09-02-2004 @ 17:16:
- dat ze soms meisjestaal niet begrijpen. als een meisje vraagt of haar kont dik eruit ziet neeee natuurlijk niet schatje je hebt t mooiste kontje van de hele wereld zou t antwoord moeten zijn. (even standaard voorbeeld)
als een meisje een dikke kont heeft dan vraagt ze niet of haar kont er dik uitziet. dat doen alleen meisjes die van zichzelf weten dat ze een mooie kont hebben en nog even willen horen dat het zo is, ik ga dan echt niet zeggen dat ze een mooi kontje hebben.
Oud 17-02-2004, 19:56
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MarkB schreef op 11-02-2004 @ 19:05:

-Theo Maassen
denk er maar eens over na, netzo als zijn andere grappen...die gozer is gewoon goooeeed damn
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:32
ZerO
ZerO is offline
Oh van die jongens die heel de tijd roepen .."oooh vrouwen zijn zo vaag"
Oud 17-02-2004, 21:34
merels
merels is offline
Op een of andere manier heb ik het gevoeldat mannen/jongens de vrouw willen overtreffen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten