Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
het heeft 2 jaar geduurd maar ik ben er nu achter gekomen dat ik het ergerlijk vind dat mn vriend nooit echt duidelijke gevoelens toont bij situaties. Het is niet dat hij nooit huilt of dat ie nooit blij is maar als we bijvoorbeeld ruzie hebben dan wordt hij niet echt boos maar dan blijft hij gewoon rustig terwijl ik wel weet dat hij van binnen echt boos is. (Daardoor word ik dan nog bozer maar dat doet dr niet echt toe.)
Verder is het rotste wat ik kan bedenken dat jongens nooit ongesteld worden en dat alleen vrouwen elke maand met buikpijn zitten (of een keer in de 2 of 3 maanden.. ligt eraan hoeveel maanden je de pil blijft slikken zonder stopweek) oplossing zou kunnen zijn om alle jongens in je buurt in hun buik te stompen (moet kunnen vind ik dan.) ow en natuurlijk dat vrouwen na sex zonder condoom altijd met de zooi zitten (en wc papier of ander opvang materiaal... gadverdamme)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Duws......... En hoe bedoel je ik doe het goed... ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb een nieuwe>>
Als een best wel leuke jongen (tenminste dat denk je dan, want je hebt 'm nog maar in een vlaag van verstandsverbijstering gezien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tja over een paar jaar zul je anders tegen jongens aankijken !
||
Citaat:
-Theo Maassen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ga over het algemeen niet met kinderachtige/lompe/erg niet-intelligente jongens enz. om, maar ik kan wel wat dingen noemen die ik gewoon irritant vind aan jongens. -Elkaar altijd willen overtreffen, maakt niet eens uit wat, ze willen het altijd beter voor elkaar hebben dan een andere jongen; -(Lichtelijk) agressief gedrag, niet hun schouders op kunnen halen, maar zich aangevallen voelen en dus de confrontatie aan gaan; -Meisjes (onbewust) respectloos behandelen door ze valse hoop te geven, en ze niet veel later als een baksteen laten vallen; -Met alles wat enigszins vrouwelijk is gezoend hebben, en later tegen iedereen roepen dat ze zo lelijk was (had het dan gewoon niet gedaan, denk ik dan ![]() Nou ja, meer kan ik even niet bedenken, het meeste is ook al genoemd in dit topic. Dit is trouwens wel leuker dan zo'n "wat vind je leuk aan jongens" topic ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
-Ik heb geen moderne mobiel.
-drink max 2a3 biertjes per avond. -ben niet de stoere bikkel. -sport me een ongeluk -die grote vrienden groep valt ook wel mee. -BEN ENORM KOPPIG ![]() -val niet op enorme borsten en ronde konten. -ben niet echt grappig volgens mij ben ik alles behalve de normale jongen ![]()
|
ahaaa, dus kort zamengevat zijn wij:
-kinderachtig -nog erger als we hebben gedronken -willen overdreven stoer zijn tegenover andere stoere vriendjes -gewoon enorm bot (gaatover na een langerelatie ![]() -oversext en we moeten alles inspecteren wat langskomt. -kunnen niet over onze gevoelens praten, laat staan ze duidelijk te maken zonder bot te zijn. -zijn we met onze vriendjes erbij alleen maar irritand, "stoer" en macho en niet de jongen die je net leuk begont te vinden. -en dan vinden we het moeilijk om er voor uit tekomen dat we gewoon strontverliefd zijn. zucht.... wat zijn we eigelijk kansloos ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
jongens: Wat vinden jullie vreselijk aan meisjes Ijke | 139 | 29-02-2004 23:11 | |
Liefde & Relatie |
meisjes: wat vinden jullie nou vreselijk aan elkaar? Doopy | 56 | 15-02-2004 01:16 |