Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Keane en Interpol tegelijk godverrrr. Geen Keane dus. En REM tegelijk met NIN.. was te verwachten. ![]() Ik geloof dat ik de halve dag alleen moet gaan lopen want het dinnetje waar ik mee ga wil naar alle bands die tegelijk vallen met MIJN bands. ![]() ![]() Mijn voorlopige schema: 13.00 - 13.45 Racoon 14.45 - 15.45 Feeder 16.15 - 17.15 Queens Of The Stone Age 17.30 - 18.30 The Tears 19.20 - 20.20 Interpol 21.25 - 22.30 Nine Inch Nails (21.45 - 23.00 R.E.M... misschien nog een stukje. ![]() Nah. Best te overleven dit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind vooral Racoon, Feeder en QOTSA et leukste.. maarja ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bij mij overlapt het wel een beetje maar goed ik zie dan wel weer wat ik ga doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig kan ik met de auto meerijden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan loop jij asociaal hard kerel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Knap hoor, als jij van de Goffert in een kwartier naar het CS wilt lopen. Langs de groenestraat en dan graafseweg lijkt het kortst maar no fucking way dat je dat in een kwartier doet.
||
Citaat:
(hoewel, bij kids van 14 is hun conditie over het algemeen nog niet zo verneukt als die van mij; schoolgym, niet roken/blowen/zuipen etc.) maar dan nog.
||
Citaat:
Ik woon in de hazenkamp, dat is dus zeg maar tussen CS en goffert in en het duurt wel 15 - 20 minuten om op CS te komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() NIN REM QOTSA MARS VOLTA KEANE leuk. ![]() maarja, 60 euro + treinkaartje, nee dank je.
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor 69 was ik niet gegaan(a) ![]() Maar hey pak mee die korting van Scatterbrain, maar pas wel op he, er wordt met handscanners gechecked, dus pas op voor vage sjaggeraars. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet dat het me verder een hol interesseert, maar maybe leuk weetje voor de opgelichte Greenday fans: Greenday staat alleen maar in Ahoy vanwege het feit dat ze op Rockin Park headliner wilde zijn. Yeah right, alleen headliner zijn met Kravitz, REM en Nine Inch Nails. Die lui lijden echt aan grootheidswaanzin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar je werkt er dus via V&D? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @neproadie: ja zeg, misschien kunnen we dan zelfs wel zwaaien ![]() |
![]() |
|
The Mars Volta zegt Europese Tour af .
Gepost door: atthedrive-in - 2005-06-23 15:35:42 - Bron: The Mars Volta, www.rockinpark.nl Zojuist is bekend geworden dat de gehele Europese tournee van The Mars Volta is afgelast wegens gezondheidsproblemen. Bandleider Omar Rodriguez-Lopez heeft sinds het begin van de tournee buikklachten. Deze zijn dusdanig verergerd dat hij niet meer kan optreden. Dit betekend dat deze band onder andere niet zal spelen op Werchter en Rockin Park. Voor Rockin Park is er een vervanger gevonden namelijk: Gabriel Rios. pretty fucked dus. ![]() gabriel rios als vervanger, jippie ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
concertenplannerr funest | 77 | 14-06-2005 16:44 | |
Muziek |
Shows. Back Door Man | 140 | 22-03-2005 18:08 | |
Muziek |
Rock im Park - Rock in Park Spray rebel | 2 | 21-03-2005 17:29 | |