![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ben nu ook voor Yves & Wendy |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond het wel lullig wat Jimmy & Amir deden maar opzich wel logish, jij wilt toch die race winnen? En niet met 3 anderen. Maar de manier waarop ze het deden was wel lullig. Vind Yves & Wendy nu een stuk leuker als de vorige afleveringen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ze zullen het nog wel merken. Van inge en lien krijgen ze al geen steun meer, en van marc en theo en yves en wendy nu ook niet meer denk ik. Dus als er een handicap gegeven moet worden, of een voorsprong, zullen zij niet veel geluk meer hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En Lien.. kill..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zij zouden Yves en Wendy die belemmering evengoed geven. Waarom dan zo verrast zijn als het andersom is? En dan die rooie die commentaar geeft op het shirt van Reinier? Heeft ze d'r haar wel eens gezien?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een dozen zeg. ![]() Ooooh, wat ben ik blij dat ze eruit liggen. Kan ik vanaf volgende week eindelijk weer rustig kijken zonder me om de minuut te ergeren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, volgens mij heb ik me nog niet een keer zo erg geergerd aan die twee, vooral aan lien. Het is net alsof ze dat hele spel alleen maar doet om anderen dwars te zitten. En ze is zo aanwezig en die oergeluiden die ze steeds maakt ![]() ![]() Vooral aan het eind, toen ze met yves en wendy vast zaten in dat dorp, hoopte ik echt dat ze er uit zouden vliegen. En dat 'fuck you bitch' terwijl er eigenlijk niks aan de hand was.. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |