Oud 03-04-2006, 13:12
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
bbyn schreef op 03-04-2006 @ 14:06 :
O nee ze hadden die 10,000 euro-ding gewonnen...
Amulet heet zo'n ding...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2006, 13:14
bbyn
bbyn is offline
dat bedoel ik
Oud 03-04-2006, 13:25
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Die Lien maakt mij heeeelemaal gek !!

Ik ben vanaf nu voor Yves & Wendy .
Oud 03-04-2006, 14:58
Shadina
Shadina is offline
Oke, oke.. ik word nu eindelijk ook een beetje gek van Lien. Maar vind het wel leuk dat ze zo echt voor de prijs gaan, zij zijn het meest gemotiveerde koppel. Maar ze deed wel ontzettend irritant, vooral tegen Yves en Wendy. Je kunt ze wel niet mogen, maar doe een beetje normaal. Vind het btw wel erg grappig altijd hoe Lien zich zo opwindt en stresst om eerste te kunnen zijn.

Vond het wel een naaistreek van Amir en Jimmy. Maar ik vond het sowieso al dom van ze om de rest bij hen op de truck te laten. Eerst van.. nee, nee ze komen er niet op. Als we met zijn 2en liften gaat het goed, anders niet.. bla bla. Maar ze dan er toch op laten. Beetje laf, maar oke. Ze blijven mijn favo koppel (samen met Lut en Chris).
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 03-04-2006 @ 14:25 :
Die Lien maakt mij heeeelemaal gek !!

Ik ben vanaf nu voor Yves & Wendy .
Idd. Ik word ook gek van die potten

En ben nu ook voor Yves & Wendy
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 17:18
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Lien moet aan de ritalin!
Oud 03-04-2006, 18:51
mysecret
mysecret is offline
ik vond niet dat jimmy en amir een naaistreek leverde.. Ze lieten die andere eerder op de dag ook al meeliften.. Ik vind sowieso dat de koppels dit jaar veel te veel met elkaar meeliften. vorrig jaar was erg veel meer strijd. dit jaar vind iedereen het belangrijk dat ze aardig gevonden worden!
Oud 03-04-2006, 19:46
Dexter_M
Dexter_M is offline
Dat is helemaal waar, ze willen allemaal goede vrienden met elkaar zijn lijkt wel. en dat is minder.
Met spanning en ruzies is het altijd veel leuker
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 09:02
*Sbien
*Sbien is offline
ja ze doen idd veel samen dit jaar. Snap wel dat dat gezelliger is, maar dat moet je gewoon niet willen, dan kom je altijd in de knoei als je samen bij de finish aankomt.

Inge & Lien haalde weer t bloed onder mn nagels vandaan en omdat ze steeds winnen nog meer grrr. En Inge werd nu eindelijk eens kwaad op dr.. waar ze dat geduld vandaan haalt

Ik ben teleurgesteld in Jimmy & Amir stommerds. theo en mark laten ze nog gaan en dan komen ze vervolgens lachend voorbij crossen, de eikels. vooral dat lachen. echt niet leuk.

en ik vond t leuk dat chris & Lut en Frank & Bliss op een gegeven moment toch nog best goed gingen.. hoopte dat ze zo doorgingen maar helaas..
Oud 04-04-2006, 10:26
Verwijderd
Wat een rotstreek van jimmy en amir vind ze nu een stuk minder leuk. Maar toch goed dat ze van inge en lien wonnen
Want wat is lien irritant! elke week meer en meer en meer. en dat geschreeuw en gestress van haar steeds. Bah, vreselijk

Ik vind Frank wel sociaal Met dat liften, dat hij die anderen eerst liet gaan omdat zij hen meegenomen hadden En hij is wel relaxed Chris en Lut vind ik ook steeds leuker. Marc en Theo zijn ook leuk

En volgende week Reinier! Ik ga me maar vast voorbereiden op een hoop irritatie

En de koppels doen idd veel samen dit jaar. het is ook net alsof ze elkaar veel vaker tegen komen..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 10:46
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-04-2006 @ 11:26 :
Dat is heél verstandig denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 10:55
Roxy
Roxy is offline
Ach het is pas het begin van de race. Ik denk dat irritaties, ruzies, complotten en dat soort zaken de vorige keren ook pas halverwege een beetje ontstonden. Dan pas leren ze elkaar goed kennen en gaan ze zich meer aan elkaar ergeren, worden ze zelf moe van het racen en hebben dus een korter lontje. Daarnaast neemt de spanning toe als het aantal koppels afneemt.

Ik denk dat dat steeds samen liften ook een beetje komt doordat in deze aflevering geen punten verdiend werden, dus als je weet dat je achteraan zit waarom zou je dan nog je best doen. Dan kun je inderdaad net zo goed de toerist uit gaan hangen en dan hoef je niet competatief te doen. En daarnaast valt me of dat men vind dat er weinig strijd is onderling maar de twee teams die wel de confrontaties en strijd opzoeken juist ook weer worden afgezeken
Oud 04-04-2006, 11:27
ook hallo
ook hallo is offline
Ik betrap me erzelf op dat ik het normaal lullig vinden als mensen hun medespelers naaien, maar bij Jimmy en Amir vind ik het wel grappig
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 04-04-2006 @ 11:26 :

Haha dat was ik ook al van plan!

Vond het wel lullig wat Jimmy & Amir deden maar opzich wel logish, jij wilt toch die race winnen? En niet met 3 anderen. Maar de manier waarop ze het deden was wel lullig.
Vind Yves & Wendy nu een stuk leuker als de vorige afleveringen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Yoka schreef op 04-04-2006 @ 14:37 :
Haha dat was ik ook al van plan!

Vond het wel lullig wat Jimmy & Amir deden maar opzich wel logish, jij wilt toch die race winnen? En niet met 3 anderen. Maar de manier waarop ze het deden was wel lullig.
Vind Yves & Wendy nu een stuk leuker als de vorige afleveringen
De manier waarop was lullig idd.. ze hadden ook kunnen zeggen: 'we reizen liever met zn tweetjes, dus we gaan ergens anders staan. Wij nemen jullie niet mee, en jullie hoeven ons ook niet mee te nemen.' Dat was eerlijk. Maar zeggen dat je voor de hele groep een lift gaat zoeken en dan ze gewoon voorbij rijden terwijl er wel plaats was is gewoon stom

Maar ze zullen het nog wel merken. Van inge en lien krijgen ze al geen steun meer, en van marc en theo en yves en wendy nu ook niet meer denk ik. Dus als er een handicap gegeven moet worden, of een voorsprong, zullen zij niet veel geluk meer hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 04-04-2006 @ 14:40 :
De manier waarop was lullig idd.. ze hadden ook kunnen zeggen: 'we reizen liever met zn tweetjes, dus we gaan ergens anders staan. Wij nemen jullie niet mee, en jullie hoeven ons ook niet mee te nemen.' Dat was eerlijk. Maar zeggen dat je voor de hele groep een lift gaat zoeken en dan ze gewoon voorbij rijden terwijl er wel plaats was is gewoon stom

Maar ze zullen het nog wel merken. Van inge en lien krijgen ze al geen steun meer, en van marc en theo en yves en wendy nu ook niet meer denk ik. Dus als er een handicap gegeven moet worden, of een voorsprong, zullen zij niet veel geluk meer hebben.
Ja dat is waar. Ze zullen het nu wel een stuk moeilijker krijgen. Maar ze liften wel gewoon goed. Want deze keer begonnen ze ook als laatst en kwamen als 1e aan. Dus misschien houden ze het wel langer vol. Of ze zeggen er nog ooit iets van, dat het hen spijt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 20:31
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik kan Jimmy en Amir best begrijpen!

Ten eerste moesten zij als laatste koppel starten door Lien en Inge... ze stonden dus al in het nadeel terwijl ze zich terug hebben gevochten.

Daarnaast mochten er ook een paar koppels (ik weet ff niet meer wie) met Jimmy en Amir meeliften in die vrachtwagen... Ze waren dus al aardig geweest.

Samen liften werkt gewoon niet en gelukkig zijn al die andere teams nu boos op Jimmy en Amir en WILLEN ze nu niet meer samen met Jimmy en Amir liften door hun actie...
...en kunnen ze lekker winnen
Oud 04-04-2006, 20:48
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 04-04-2006 @ 21:31 :

Ten eerste moesten zij als laatste koppel starten door Lien en Inge... ze stonden dus al in het nadeel terwijl ze zich terug hebben gevochten.

Daarnaast mochten er ook een paar koppels (ik weet ff niet meer wie) met Jimmy en Amir meeliften in die vrachtwagen... Ze waren dus al aardig geweest.

Samen liften werkt gewoon niet en gelukkig zijn al die andere teams nu boos op Jimmy en Amir en WILLEN ze nu niet meer samen met Jimmy en Amir liften door hun actie...
Ja, ben ik het helemaal mee eens. Jimmy en Amir
En Lien.. kill..
Oud 04-04-2006, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 04-04-2006 @ 21:48 :
En Lien.. kill..
Graag! Vermoord jij haar of laten we het iemand anders doen?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 09:54
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 04-04-2006 @ 21:31 :

maar het is gewoon de manier waarop. Ze hadden ook kunnen zeggen: 'jullie hebben met ons meegelift, nu willen we alleen, maar we vinden wel dat we recht hebben op de eerste lift omdat wij eerder jullie mee hebben genomen.' Dat klinkt eerlijk en logisch en redelijk. Het is gewoon stom om te zeggen dat je voor iedereen een lift regelt, en er dan zelf vandoor gaat.. en als ze nu vaak tegengewerkt worden door andere teams, hebben ze nog niet zoveel kans om te winnen. Dat ze één keer van de laatste naar de eerste positie weten te komen wil niet zeggen dat ze dat elke keer gaat lukken
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 15:31
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
die lebiennnes zijn te erg

jimmy en amir
Oud 05-04-2006, 17:33
Goede Fee
Goede Fee is offline
Aaaaah! Lien!

Ik vind Bliss en Frank echt steeds toffer worden net zoals Chris en Lut! Verder snap ik niet zo goed dat de koppels deze serie zo veel samen liften. Ik kan me niet herinneren dat dat in andere series ook gebeurde...
Oud 06-04-2006, 13:34
BCR
BCR is offline
Ik vond het een goede actie van Amir en Jimmy Ze hadden al gezegd dat ze er met zn 2-en voor zouden gaan en eigenlijk wilden ze al niemand bij op die vrachtwagen meenemen. Oke, het was wel sneaky om te doen alsof ze voor de hele groep een auto gingen scoren. Maar het was wel de enige manier om te winnen. En zo die walgelijke Lien te verslaan

Frank is wel erg sociaal bezig voor een wedstrijd. Maar het gaat hem dan ook om de relatie met zijn dochter (a)

Zijn die Yves en Wendy nou eigenlijk Belgen of gewoon Nederlanders met een vreselijk accent?
Oud 06-04-2006, 18:36
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
BCR schreef op 06-04-2006 @ 14:34 :
Ik vond het een goede actie van Amir en Jimmy Ze hadden al gezegd dat ze er met zn 2-en voor zouden gaan en eigenlijk wilden ze al niemand bij op die vrachtwagen meenemen. Oke, het was wel sneaky om te doen alsof ze voor de hele groep een auto gingen scoren. Maar het was wel de enige manier om te winnen. En zo die walgelijke Lien te verslaan
Enige manier om te winnen? Hoezo dat? Lijkt mij meer dan logisch dat als zij tegen de rest zouden zeggen: 'sorry, wij willen alleen verder, omdat wij jullie hebben meegenomen hebben wij recht op de eerste lift' de rest hier dan mee akkoord zou gaan. Ben het verder helemaal met Pebbles eens.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 06-04-2006 @ 14:34 :

Zijn die Yves en Wendy nou eigenlijk Belgen of gewoon Nederlanders met een vreselijk accent?
Belgen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 12:55
koelieboelie
koelieboelie is offline
wordt het trouwens herhaald? en zo ja, wanneer?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 14:35
BCR
BCR is offline
Citaat:
Shadina schreef op 06-04-2006 @ 19:36 :
Enige manier om te winnen? Hoezo dat? Lijkt mij meer dan logisch dat als zij tegen de rest zouden zeggen: 'sorry, wij willen alleen verder, omdat wij jullie hebben meegenomen hebben wij recht op de eerste lift' de rest hier dan mee akkoord zou gaan. Ben het verder helemaal met Pebbles eens.
Dat was waarschijnlijk wel de enige manier om te winnen, want als ze met zijn allen waren blijven doorliften waren ze vast niet eerste geweest. Ervaring leerde dat.

Citaat:
Pebbles schreef op 07-04-2006 @ 15:05 :
Belgen
Oke
Oud 08-04-2006, 14:37
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 08-04-2006 @ 13:55 :
wordt het trouwens herhaald? en zo ja, wanneer?
Volgens mij word het niet herhaald.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 15:07
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
BCR schreef op 08-04-2006 @ 15:35 :
Dat was waarschijnlijk wel de enige manier om te winnen, want als ze met zijn allen waren blijven doorliften waren ze vast niet eerste geweest. Ervaring leerde dat.
Nee, ik bedoelde niet dat ze samen verder moesten liften, maar ze hadden het gewoon normaal kunnen zeggen dat ze alleen verder wilden liften. Denk dat niemand daar problemen mee zou hebben, en het ook logisch was.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 19:47
Balance
Balance is offline
Inge en Lien zijn verschrikkelijk, maar toch zou het maar saai zijn zonder hen
Oud 09-04-2006, 20:11
Dexter_M
Dexter_M is offline
Scheitziek van die pottten
Die Lien kan zo in het gekkenhuis.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 20:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 09-04-2006 @ 21:11 :
Scheitziek van die pottten
Die Lien kan zo in het gekkenhuis.
nou idd. Echt bizar zeg.
En zij zouden Yves en Wendy die belemmering evengoed geven. Waarom dan zo verrast zijn als het andersom is?
En dan die rooie die commentaar geeft op het shirt van Reinier? Heeft ze d'r haar wel eens gezien?!
Oud 09-04-2006, 20:22
Igorrrai
Igorrrai is offline
Wat een diss
Oud 09-04-2006, 20:40
Rachel
Rachel is offline
Zo, de rust is terug
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 20:40
Guissie
Guissie is offline
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

*Oerkreet Lien nadoet*

Muhahahaha eindelijk zijn ze eruit.. En zoals ze zelf al zeiden: 'wie het laatst lacht, lacht het best'
Oud 09-04-2006, 20:41
Igorrrai
Igorrrai is offline
Yes.
Oud 09-04-2006, 20:45
Balance
Balance is offline
omg, dat ze er uit liggen!
Oud 09-04-2006, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 09-04-2006 @ 21:18 :

En dan die rooie die commentaar geeft op het shirt van Reinier? Heeft ze d'r haar wel eens gezien?!
Haha, daar moest ik ook al om lachen ja.
Wat een dozen zeg.

Ooooh, wat ben ik blij dat ze eruit liggen. Kan ik vanaf volgende week eindelijk weer rustig kijken zonder me om de minuut te ergeren.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 20:48
Verwijderd
Yesss!!
Eindelijk zijn ze eruit!

Dat van dat shirt zei ik hier thuis ook al, haar haar is gewoon nog 100x zo rood!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 20:50
pino123
pino123 is offline
whoehoe, de dozen zijn eruit!!
Oud 09-04-2006, 21:16
bbyn
bbyn is offline
hehe.. eindelijk zijn ze eruit.. wat een idioten zeg..
ben steeds meer voor yves en wendy...

vond t wel grappig met reinier *we slepen m ff de auto in*
Oud 09-04-2006, 21:16
ook hallo
ook hallo is offline
Toen Reinier zelf meedeed aan de race vond ik hem echt een klootzak, maar nu vind ik hem echt geweldig, wat een figuur
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 22:09
Gwen.
Gwen. is offline
Ik denk dat een van de redenen dat ze zoveel samen liften ook is dat er niet zo veel verkeer is op deze route, in vergelijking met de vorige routes.

Ik ben heel blij dat Lien+ Inge eruit zijn. Het leek net of die blonde kut aan de dope zat. Ze stond helemaal strak, met uitpuilende ogen en aangespannen spieren. Het zal je vriendin maar zijn.
Oud 10-04-2006, 09:50
TimitoV
TimitoV is offline
Haahahha The Bitch noemt Wendy een bitch.....

Ben blij dat ze opgerot zijn.....idd heb me gister gewoon de hele aflevering mezelf zitten irriteren aan de gruwelijke blonde muts.

Volgende week lekker kijken hoe Amir en Jimmy kunnen racen in dit landje
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 14:14
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Wow.. eindelijk zijn die lesbo's d'r uit! Ik ergerde me echt enorm aan ze.. zo onsportief ! Vooral Lien.. iedereen afzeiken.. en wilden ze in dat dorpje ook nog voor Yves & Wendy gaan staan

Vond t trouwens wel grappig dat ze Reinier ging ontvoeren
Oud 10-04-2006, 14:48
Barones
Barones is offline
Nou blijkbaar ben ik niet de enige die blij is dat die lesbisch eruit zijn. Poehfffffffff wat was die blonde irritant. echt waar ik zat me de hele aflevering aan haar te ergeren maar die tijd is nu gelukkig voorbij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 16:01
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Barones schreef op 10-04-2006 @ 15:48 :
Nou blijkbaar ben ik niet de enige die blij is dat die lesbisch eruit zijn. Poehfffffffff wat was die blonde irritant. echt waar ik zat me de hele aflevering aan haar te ergeren maar die tijd is nu gelukkig voorbij
same here.
Oud 10-04-2006, 17:25
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Oooooh wat ben ik blij dat die Inge & Lien eruit zijn en dan vooral Lien. Ze waren zo onsportief en hysterisch, bah !! Yves & Wendy !!
Oud 11-04-2006, 10:26
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 09-04-2006 @ 21:45 :
Ooooh, wat ben ik blij dat ze eruit liggen. Kan ik vanaf volgende week eindelijk weer rustig kijken zonder me om de minuut te ergeren.
inderdaad!!

Oh, volgens mij heb ik me nog niet een keer zo erg geergerd aan die twee, vooral aan lien. Het is net alsof ze dat hele spel alleen maar doet om anderen dwars te zitten. En ze is zo aanwezig en die oergeluiden die ze steeds maakt Argh, vreselijk. Ik raak alweer helemaal geirriteerd door erover te typen
Vooral aan het eind, toen ze met yves en wendy vast zaten in dat dorp, hoopte ik echt dat ze er uit zouden vliegen. En dat 'fuck you bitch' terwijl er eigenlijk niks aan de hand was..

Citaat:
ook hallo schreef op 09-04-2006 @ 22:16 :
Toen Reinier zelf meedeed aan de race vond ik hem echt een klootzak, maar nu vind ik hem echt geweldig, wat een figuur
dat had ik ook
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 12:05
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-04-2006 @ 11:26 :
[B]En dat 'fuck you bitch' terwijl er eigenlijk niks aan de hand was..
Daar ergerde ik me nog het meest aan. Ik vond het gewoon een vreemde opmerking. Dat je je nou zo gedraagt in een spel als je 13 bent, maar komop zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten