Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() d&g vin'k bijv. wel weer mooi duzz ieder zun eigen smaak zou'k zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() daar hek zupergaav truitje gekocht van stanley G... lila met gifgroene randjes hahahaa mjaah ik vind gaastra nie kewl en lonsdale nie...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 23:33. |
![]() |
||
Citaat:
Ze kennen daar ook maar 2 merken de rest kennen ze niet Phat farm,pelle pelle avirex,enyce,mecca,sean john enz.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind die Gotickledingstyle ofzo... vet lelijk... echt waar... dat vind ik geens tyle meer... Maar die overhemden van tegen woordig voor die jongens.. die zijn zo in... btw.. volgens mij zitten er meer gothic mensen op dit forum .. in iedergeval.. mensen die met punkend haar achter de pc zitten.. dan bij mij op school...
Ik weet niet warom... maarja.. En ik vind het wel mooi die dingen waar je de merk op staat .. vet groot... zoals diesel.. of gsus
|
Kleding die kan:
Coolcat (mooi synthetisch is niet lelijk, geen last van pluisjes oid en is lekker luchtig) Lonsdale (niet echt apart, maar ziet er tenminste nog een béétje netjes uit. en dan heb ik het niet over die truien met een groot schreeuwerig logo op de voorkant, die zijn fout!) Onbekende diepkleurige spijkerbroeken á la Bram's Paris ed. Nike schoenen (al komen er wel steeds lelijkere modellen uit, met al dat plastic.. bah!) 'Foute' bloesjes & overhemden Leren kleding (bijv. jas) Klein beetje glimmende kleding Ray-Ban zonnebril Kleding die niet kan: Diepkleurige spijkerbroeken van merken als Levi's ed (zijn vaak niet veel beter dan onbekende merken, worden alleen gekocht om te patsen) Vale spijkerbroeken, welk merk dan ook (fóut!) Kleding met grote schreeuwerige logo's erop, van welk merk dan ook. Bergschoenen Gothic kleding (allemaal hetzelfde en erg lelijk) Skater kleding (idem, je gaat toch niet in een tent lopen?) Punker kleding (what's with de punten?!) Wollen kleding (bijv trui) Ontzettend glimmende kleding Oakley zonnebril Oh, remember: is allemaal IMO he. Vale spijkerbroeken zijn bijv. in, voor zover ik weet (en de mode volg), maar ik zélf vind ze ongelófelijk fout. Beetje geld betalen voor een broek die nog lelijker is dan wat je in de kast hebt liggen, dan ben je toch niet goed in je hoofd.
Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 05:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() vet vet vet groot zodat je ziet dat je uberuberuber cool bent eh? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||