Oud 16-03-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-03-2007 @ 19:31 :
Daarom heb je ook medicatie, neem ik aan? Heb je daarnaast ook therapie of wat dan ook? Zo ja, dan is het hard werken en een beetje afwachten, zo nee, dan is dat misschien een idee.
Ik ga binnenkort in deeltijdtherapie. 1 hele dag en 2 halve dagen.
Heb al zo een 5 jaar therapie. Ik wil gewoon niet zoveel piekeren en gewoon me ding doen. Heerlijk lijkt me dat. Het gaat wel een stuk beter dan voorheen. Maar ik ben er nog niet.
Bedankt voor je intresse.
Advertentie
Oud 16-03-2007, 20:06
Verwijderd
Godver, bij hem doet msn het niet en ik heb hem nodig! Ik heb geeneens meer beltegoed om hem iets te smsen en buh. Ik heb iemand nodig. Ik voel me helemaal paniekerig en down enenenenm ik wil een knuffel.
Oud 16-03-2007, 20:28
Sagana
Sagana is offline
Zo, de twee taken tegen maandag zijn al gemaakt. Nu even een half uurtje pauze en dan biologie al leren... Of toch zeker al een deel.
Oud 16-03-2007, 20:39
Sagana
Sagana is offline
Omg ik hoor net een liedje op de radio dat geweldige herinneringen oproept. <3
Oud 16-03-2007, 21:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ohoh, ik moet de hele zondag gaan leren en aan school werken. Misschien moet ik morgenavond ook maar wat gaan doen, anders word ik gek... Morgen in de auto maar engels literatuur lezen, is dat ook weer gebeurd.

En m'n vader wil niet dat m'n moeder en ik morgen gaan winkelen, nadat we naar de open dag zijn geweest. Hallo, sukkel, m'n moeder en ik hebben al plannen en dan ga je maar naar huis als je niet mee wilt.
Oud 16-03-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 16-03-2007 @ 16:57 :
Logopedie.
Ik denk ook aan logopedie, weet jij er toevallig iets over?
Oud 16-03-2007, 22:20
kroot
kroot is offline
Mmm ik weet niet of ik het ga trekken hoor, morgen. De hele dag blij doen, heen en weer lopen, gasten ontvangen en drinken inschenken...
Vandaag was goede dag op werk. Gitaar en viool verkocht, en morgen gaat er misschien een digitale piano uit
Net met therapeute over mijn emoties niet kunnen uiten en niets kunnen voelen gehad. Nu moet ik een paar keer per dag nadenken of ik ze kan plaatsen onder blij, bedroefd, boos of bang.
Oud 16-03-2007, 22:26
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-03-2007 @ 22:31 :

En m'n vader wil niet dat m'n moeder en ik morgen gaan winkelen, nadat we naar de open dag zijn geweest. Hallo, sukkel, m'n moeder en ik hebben al plannen en dan ga je maar naar huis als je niet mee wilt.
Duivelaar, ga je toevallig naar de open dag in Utrecht? Daar ga ik namelijk heen. Biomedische wetenschappen & geneeskunde.
Oud 16-03-2007, 22:28
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Mushu schreef op 16-03-2007 @ 22:58 :
Ik denk ook aan logopedie, weet jij er toevallig iets over?
Offtopic: Ik studeer logopedie, dus als je vragen hebt kan je mij wel pm'en oid.
Oud 16-03-2007, 22:41
Verwijderd
Zo, dat was weer eens een ouderwets avondje uit! Fantastisch, hele avond gedanst, gelachen, met vreemde gozers gekletst, vriendin uitgelachen die het niet kan laten om met de knapste jongen daar te flirten (hoewel ze al 3 jaar bezet is). Tof! Wel een beetje brak vanochtend Eigenlijk moet ik nu naar bed, maar ik wil ook nog wel even Men In Trees kijken
Oud 16-03-2007, 22:59
darkfairy
darkfairy is offline
en wat is het toch weer gezellig
Oud 16-03-2007, 23:06
Verwijderd
darkfairy... als iemand je lastig valt op je werk dan kun je daar iets aan doen hè! want niemand NIEMAND mag aan je zitten of ook maar iets zeggen waar jij je onprettig bij voelt. ik weet niet of je je baas kan vertrouwen (of is hij degene die vervelend doet?) maar neem alsjeblieft iemand in vertrouwen en vertel hem of haar wat er gebeurt, want het hoort niet... als je wilt kunnen we wel even uitzoeken hier hoe je het het beste aan kunt pakken, ik gok dat iedereen hier je met liefde helpt. *knuf*

en ik... ik ben vandaag in de war... teleurgesteld in mezelf en teleurgesteld in de mensen om me heen... ik sluit mezelf steeds verder af, neem de telefoon niet op, beantwoord meeltjes niet, ik wil even niemand zien of spreken. en toch zoek ik hier contact... omdat het veiliger is denk ik. omdat ik hier enkel hoef te vertellen wat ik wil vertellen. omdat ik hier enkel kan laten zien wat ik wil dat mensen zien. omdat ik me soms voor mezelf schaam, maar dat hier niet nodig is... ik wil weer blij en onbezorgd zijn, maar ik denk dat die tijd eigenlijk -als ik eerlijk ben- nooit heeft bestaan. toen ik op de basisschool zat en net een klas had overgeslagen zat ik al zo in de knoop met mezelf dat ik op de rand van het balkon stond. klaar om te springen. welk kind heeft nou dat soort gedachten?
gelukkig heb ik een heel lief vriendje en 2 liefste vriendinnetjes, maar eigenlijk denk ik dat de mensen hier meer over mij weten, over mijn angsten en twijfels dan dat zij ooit zullen zien. tenzij ik weer breek. en dat probeer ik uit alle macht te voorkomen...
maar het stormt weer, het stormt weer... ik probeer me vast te houden, maar ik voel mijn vingers wegglijden. maar voorlopig heb ik de grond nog vast. voorlopig wel.
Oud 16-03-2007, 23:11
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 17-03-2007 @ 00:06 :
darkfairy... als iemand je lastig valt op je werk dan kun je daar iets aan doen hè! want niemand NIEMAND mag aan je zitten of ook maar iets zeggen waar jij je onprettig bij voelt. ik weet niet of je je baas kan vertrouwen (of is hij degene die vervelend doet?) maar neem alsjeblieft iemand in vertrouwen en vertel hem of haar wat er gebeurt, want het hoort niet... als je wilt kunnen we wel even uitzoeken hier hoe je het het beste aan kunt pakken, ik gok dat iedereen hier je met liefde helpt. *knuf*

en ik... ik ben vandaag in de war... teleurgesteld in mezelf en teleurgesteld in de mensen om me heen... ik sluit mezelf steeds verder af, neem de telefoon niet op, beantwoord meeltjes niet, ik wil even niemand zien of spreken. en toch zoek ik hier contact... omdat het veiliger is denk ik. omdat ik hier enkel hoef te vertellen wat ik wil vertellen. omdat ik hier enkel kan laten zien wat ik wil dat mensen zien. omdat ik me soms voor mezelf schaam, maar dat hier niet nodig is... ik wil weer blij en onbezorgd zijn, maar ik denk dat die tijd eigenlijk -als ik eerlijk ben- nooit heeft bestaan. toen ik op de basisschool zat en net een klas had overgeslagen zat ik al zo in de knoop met mezelf dat ik op de rand van het balkon stond. klaar om te springen. welk kind heeft nou dat soort gedachten?
gelukkig heb ik een heel lief vriendje en 2 liefste vriendinnetjes, maar eigenlijk denk ik dat de mensen hier meer over mij weten, over mijn angsten en twijfels dan dat zij ooit zullen zien. tenzij ik weer breek. en dat probeer ik uit alle macht te voorkomen...
maar het stormt weer, het stormt weer... ik probeer me vast te houden, maar ik voel mijn vingers wegglijden. maar voorlopig heb ik de grond nog vast. voorlopig wel.
dat doe ik nog wel heb er mijn baas niet over vertelt ik zie het nog even aan

*knuf* gaat het een beetje?
Oud 16-03-2007, 23:14
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 17-03-2007 @ 00:11 :
dat doe ik nog wel heb er mijn baas niet over vertelt ik zie het nog even aan

*knuf* gaat het een beetje?
ja hoor... hier alles spuien lucht idd op... maar wilde je gewoon even zeggen dat je het niet over je kant hoeft te laten gaan. en dat mensen hier je willen helpen. en gewoon... *knuf* terug. bedankt!
Oud 16-03-2007, 23:17
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 17-03-2007 @ 00:14 :
ja hoor... hier alles spuien lucht idd op... maar wilde je gewoon even zeggen dat je het niet over je kant hoeft te laten gaan. en dat mensen hier je willen helpen. en gewoon... *knuf* terug. bedankt!
haast niemand kan doordringen bij hem hij is zwaar schizofreen en is een paar keer geschorst al omdat hij bij anderen bezig was

mooizo^^
Oud 16-03-2007, 23:34
Verwijderd
*bang, bang, bang, bang, bang, bang, bang.. en huilt..

pfff...
Oud 16-03-2007, 23:52
Verwijderd
aye.
( ... ) (..) (.)
De woorden zijn vandaag evolutie, mannen en lucifers.
En ik walg zoals gewoonlijk weer van mezelf. ik wíl niet egoistisch zijn, báh

ayé.
Oud 16-03-2007, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 17-03-2007 @ 00:52 :
De woorden zijn vandaag evolutie, mannen en lucifers.
hè?
Oud 17-03-2007, 00:18
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 17-03-2007 @ 00:53 :
hè?
ik snap mezelf ook maar deels
mannen zijn gewoon in het algemeen stommer en kinderachtiger en voorspelbaarder en laffer dan vrouwen. zoiets.
ha.
Oud 17-03-2007, 01:40
Cesar
Cesar is offline
Soms is het moeilijk om positief te blijven
Oud 17-03-2007, 06:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje, wat een absurde dromen vannacht

1. Ik moest mijn konijn in laten slapen, omdat hij ziek was. Hij had een soort pomp op zijn buik en die bleek niet meer te werken toen ik het klepje omhoog deed om te kijken ( ) Mijn moeder wilde de operatie van 400 euro niet betalen en toen moest ik een beslissing maken: ikzelf de operatie betalen en het konijn had dan nog één jaar te leven, of in laten slapen. De laatste optie was beter en werd meteen uitgevoerd. (En toen ging de dierenarts nietjes in zijn oren doen )
Ik moest echt keihard janken en werd echt huilend wakker.

2. Ik zat bij mijn ex in huis. Ik was echt herinneringen aan het ophalen (hoe zag zijn huis er ook alweer uit), maar het voelde zoo echt dat ik niet dacht dat ik droomde. Toen vond ik het ook stom van mezelf. Waarom zou ik helemaal naar Tilburg gaan om zijn huis even te zien?
Toen hoorde ik de voetstappen in het trappenhuis, de sleutel in de deur en hij kwam binnen. Gelukkig voelde de zoen die toen volgde ook levensecht

3. Ik vierde mijn verjaardag denk ik. Ik kreeg een kadootje van mijn tante: een vest van Harvard van waterpolo en mijn andere tante kwam met haar nieuwe huisdier binnen: een baby olifant. ( )

Het slaat ook werkelijk nergens op
Oud 17-03-2007, 06:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Missy schreef op 16-03-2007 @ 19:48 :
Ik ga het tegendeel bewijzen ook. Ik ga mijn Havo-diploma halen met allemaal voldoendes. Ik kan het, ik weet dat ik het kan. Ik wil het. Komt hij weer met zijn opmerking, goh, lekker motiverend. Over anderhalf jaar schuif ik een havo-diploma onder zijn toeter!
In mijn eindexamen jaar zei mijn scheikunde leraar zelfs nog tegen me dat ik toch niet zou slagen. (En dat zou je bijna gaan geloven, omdat hij de 'expert' is). Terecht overigens, want ik haalde voor schoolexamens magere 5jes.
Maar voor het eindexamen haalde ik een 8.2 en heb ik hem lekker een poepie laten ruiken

En nu op mijn HBO opleiding haal ik bijna alleen maar 7ens en 8en (af en toe een 6 en af en toe een 9). Want hier heb ik veel meer motivatie voor dan voor die saaie middelbare schoolvakken.
Maak je dus geen zorgen
Oud 17-03-2007, 09:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zucht, heerlijk dagje hier vandaag. Gisteravond nog even wat gaan drinken met wat mensen, en vanmorgen even lekker uitgeslapen. Nouja, 'uitgeslapen'.

En ik heb zo'n ontzettende zin in de zomer, echt bizar!
Oud 17-03-2007, 09:48
Gothic
Gothic is offline
Pff. Ik ben veel te veel met hem bezig. Maar dat doe ik natuurlijk zelf. Ik hoef niet met hem op msn te zitten...
Hij wilde volgende week wel een film komen kijken. Hij wist alleen nog niet wanneer hij kan. Maar hij gaat bijna elke dag naar dat meisje, ik snap er niets van. Als je zovaak afspreek lijkt mij dat je wat heb toch? Alleen beweert hij nog vrijgezel te zijn. Ik hoop dat het doorgaat, al blijf ik natuurlijk op m'n hoede. Ik kan gewoon niet geloven dat het nu wel doorgaat... Eerst zien, dan geloven.

Maar ik wil graag bevestiging, ik wil een datum, een tijd, een afspraak. Maar ook dan zit ik nog in onzekerheid of het wel doorgaat... lastig.

Ik moet vandaag eens beginnen aan school. Moet boodschappen doen. Vanalles. Blegh.
Oud 17-03-2007, 10:00
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 17-03-2007 @ 10:20 :
Zucht, heerlijk dagje hier vandaag. Gisteravond nog even wat gaan drinken met wat mensen, en vanmorgen even lekker uitgeslapen. Nouja, 'uitgeslapen'.

En ik heb zo'n ontzettende zin in de zomer, echt bizar!
Ja ik ook! Ik heb allemaal hemdjes enzo en ik wil mijn zomerjurkje aan en op blote voeten lopen en 's avonds de geur van de kamperfoelie in de tuin en in de zon zitten enenen... En dan vergeet ik maar even dat ik een hekel heb aan zweten en dat ik altijd verbrand en dat je geen fietstocht kunt maken zonder honderd vliegjes in je mond te krijgen

Straks misschien zwemmen in een hip zwembad
Oud 17-03-2007, 10:24
Nijn*
Nijn* is offline
Grmbl..gdvrdmm... Ben ik eindelijk weer afgevallen, is die kutweegschaal weer eens kapot. Nu is het verschil tussen het ene en het andere gewicht ongeveer 4 kg. dus ik kan ook echt helemaal niet bekijken of het nou goed is of niet. Aahrg, en verdomme, ik raakte in paniek om dat hoogste getal, terwijl het laagste best positief was. Waarom raakte ik nou in paniek, ik wist toch dat het zou kunnen tegenvallen? AAHRG!
Oud 17-03-2007, 10:28
Verwijderd
*Knuff* voor Nijn*

Ot: ik ben moe, echt? Ja echt. Vanavond eerste concert dus ik moet nog wel eventjes oefenen straks. En ik moet aan mn studie, vrdmm, ik moet er echt iets aan gaan doen nu. Pfft, had ik maar wat meer energie...
Oud 17-03-2007, 10:28
Appeltje
Appeltje is offline
wat muziek wel niet met je kan doen. <33
Oud 17-03-2007, 11:18
Sagana
Sagana is offline
Ik ben best tevreden met wat ik gisteren al heb gedaan. Vandaag biologie verder leren, en ik zou graag al iets op voorhand doen voor volgende week, maar ik weet niet of dat zal lukken.
Oud 17-03-2007, 12:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Er zit echt teveel in mijn hoofd. Ik wil haar zien, dat heb ik nodig. Ik word een beetje gek van mezelf dat ik altijd bevestiging nodig heb. Ik snap var/yok-zinnen niet. Ik kan echt autorijden. Het gaat goed. Het gaat raar. Ik ben moe.
Oud 17-03-2007, 12:58
Nebel
Nebel is offline
Het gaat weer beter.
Het is weekend, duh.
Oud 17-03-2007, 12:59
rare kwast
rare kwast is offline
gelukkig niet zo raar op mijn benen als vorig weekend.. alleen moe en leeg..
Oud 17-03-2007, 13:45
Sagana
Sagana is offline
Celademhaling en ademhaling bij dieren is al gedaan.
Oud 17-03-2007, 14:03
Verwijderd
ik ontbijt sinds lange tijd
weird
Oud 17-03-2007, 14:55
Miracle
Miracle is offline
Ik ben moe, heb hoofdpijn en bah. Veel te doen, maar zo gaat dat niet echt lukken natuurlijk.

Wel wennen om weer thuis te zijn. Gister vond ik het echt niet bijzonder leuk, vandaag wel weer gelukkig. Morgen of overmorgen weer verder. *zucht*
Oud 17-03-2007, 15:09
Sagana
Sagana is offline
Ik ben net zo ongelooflijk dom geweest om een stuk chocolade op te eten. En de rest van de chococade ligt aanlokkelijk en dichtbij in de kast.
Zo dadelijk komt mijn grootvader even, ik denk dat ik hem ga dwingen om de chocolade op te eten.

En wat nou dankbaarder? Kijk verdomme eens naar die verwende snotaap waar geen slecht woord over gezegd kan worden.

Laatst gewijzigd op 17-03-2007 om 15:27.
Oud 17-03-2007, 15:31
Gothic
Gothic is offline
Ik ben moe, ik heb geen zin om te leren. Zit nog geen tijdsdruk achter. Maar ik moet zeker beginnen want het wordt een pittig tentamen. Hopelijk heb ik een 7 voor de vorige, mag ik iig een 5 halen. Niet dat ik dat wil, maar toch.

En ik blijf maar met hem in m'n hoofd. Maar hoe leuk hij ook doet, hoe erg hij ook flirt, volgens mij vindt hij mij gewoon niet leuk op die manier. Met haar spreekt hij zowat elke dag af en hij weet nog niet wanneer hij komende week met mij wil afspreken... Irritant, want ik wil hem gewoon zien. Langere tijd, voor mij alleen. Op msn krijg ik tijd zat, maar ik wil IRL. Ik wil hem, klaar. Hoe stom het ook is, hoezeer hij niets voor mij is.

Maar ik hou hoop, want ondanks dat hij haar zo vaak ziet, is hij vrijgezel en hebben ze niets. Dat is wat hij zegt. Ik haat onzekerheid, ik wil zekerheid. Ik wil een ja of nee. Een datum of een afwijzing, maar niet dit wachten. Ik wil het gewoon weten. Ik word er gek van.

Ik ben zo bang dat het straks weer opnieuw begint, want dit is al een keer zo geweest. Hij wilde afspreken en vertelde mij zondag opeens dat ie niet meer wilde. Ik zit gewoon te wachten op het moment dat dat weer komt. En als het morgen komt, hebben we weer een deja vu. Fijn.

*schopt onder kont* nu ff leren...
Oud 17-03-2007, 16:09
Verwijderd
Dan is er een kans en dan neem ik hem niet...

Wel gewonnen met waterpolo en zelf ook gescoord.
Daarna bij een teamgenootje wat gedronken.
Oud 17-03-2007, 16:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 16-03-2007 @ 23:26 :
Duivelaar, ga je toevallig naar de open dag in Utrecht? Daar ga ik namelijk heen. Biomedische wetenschappen & geneeskunde.

Ik ben alleen naar Biomedische Wetenschappen geweest. 's Ochtends. Jij ook?

Maar m'n ouders zijn nu ook enthousiast en morgen ga ik me inschrijven bij BMW, yeah! Ik heb echt het idee dat ik me daar thuis ga voelen. De college's die ik al heb meegemaakt en verhalen van een vriend van mij. Ja, meer mijn ding dan geneeskunde. En als ik toch ook arts wil worden kan ik altijd nog hard werken voor SUMMA.

En m'n papa vond het winkelen zelfs leuk! Hij ging driftig jassen helpen zoeken en hij vond uiteindelijk in de h&m (die we hadden overgeslagen, omdat we dachten dat de ándere h&m beter was) de jas die mij echt leuk stond. Alle anderen jassen hadden van die suffe kleurtjes en was ik net een saaie tut.
Hi.
Oud 17-03-2007, 17:11
Alwien
Alwien is offline
Ik heb vandaag weer gewerkt en ik ben best trots op mezelf, want ik voelde me nauwelijks onzeker. En dat terwijl ik de hele tijd heel erg moest hoesten Morgen weer werken, dat is wel stom, aan de andere kant is het werken op zich niet zo erg; alleen de tijd die je dan niet aan andere dingen kunt besteden.

Ik wil m'n vrienden zien en eerst zou dat wel gaan gebeuren, waarop ik ze vroeg of zij (vrije mensen die ze zijn) dat dan vandaag even wilden regelen, omdat ik dus moest werken. Ze laten niks meer van zich horen

Ik wil mooie dingen schrijven. Ik wil haar zien. Ik wil uitrusten.
Oud 17-03-2007, 17:14
Verwijderd
Het gaat redelijk!
Hopelijk binnenkort beginnen met werken, werken, werken man!
Oud 17-03-2007, 17:38
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, de crisis van vanochtend is opgelost Raakte zwaar in paniek maar heb gewoon ontbeten/geluncht en ben de dag goed doorgekomen. Gewicht is niet alles, zeker niet op dit moment, het moment waarop iedereen zegt dat ik er zo goed uit zie, dat ik straal. Dat komt omdat ik op gewicht ben, niet te dun, niet te zwaar, op een gewicht dat bij mij past. Bij mij persoonlijk, en dat is goed!

Verder vandaag theaterrepetities gehad, van 13.30 tot 18.00 en het ging goed! We hebben onze zin doorgedreven wat betreft het einde, en dat wordt nu echt veel leuker als het goed is! Het repeteren ging soms wat sloom omdat drie personen hun teksten niet kenden, maar het wordt met de week leuker en ben zo blij dat ik er niet mee gekapt ben!

En net kreeg ik cijfers terug via internet, voor mijn Engelse presentatie had ik een 9!!! OMG, ben er zóó blij mee! En een 6,7 voor aardrijkskunde, waar ik eigenlijk niet heel erg blij mee was, omdat ik vorig jaar altijd 8en haalde voor aardrijkskunde. Maar ja, ik moet maar accepteren dat dit inderdaad een vak is dat veel moeilijker is geworden! En dat het dus niet gek is dat ik wat lager scoor. Alsnog ben ik er vet blij mee!
Vanavond gewoon lekker rustig aan, weet nog niet zo goed wat ik ga doen, maar ga in ieder geval niet uit!

*strooit positiviteit* Ben zo blij dat ik heb geleerd hoe ik mezelf uit kleine dipjes kan halen! <3
Oud 17-03-2007, 17:57
Verwijderd
**in mijn verleden is het nooit echt goed gegaan
dag na dag, traan na traan denk ik aan mijn bestaan
Waarom is het verleden, wat ik leefde toch misgegaan..**

En ik begon weer met huilen..
Oud 17-03-2007, 18:00
Verwijderd
is trots op Nijn

(nu nog leren blij met mezelf te zijn... Nijn, heb je nog een grammetje positiviteit voor me? ik geef je er een kilo doemdenken voor )
Oud 17-03-2007, 18:48
Verwijderd
ik heb een nieuw buurmeisje. Mn moeder kocht zó'n lief t-shirtje om cadeau te doen, echt aaaah <3 hoezo carriere, babytjes zijn vee leuker
Oud 17-03-2007, 18:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een Egyptische Prinses
Er was eens een grote koning in Egypte. De koning en de koningin hadden een mooi paleis. Het paleis was dichtbij een grote rivier. Deze rivier was rivier de Nijl. De Nijl is de langste rivier van Egypte. De koning was erg rijk, hij had veel goud. Het paleis had een mooie tuin. Maar de koning was niet gelukkig, want hij had geen kinderen. De koningin was ook ongelukkig. De koning had een vriend. De naam van de vriend van de koning was Se. Se was een tovenaar. Se vroeg aan de koning: “Hé koning, waarom bent u verdrietig?”

Zie mij eens een Turks sprookje kunnen vertalen
Het gaat best goed allemaal. Ik ben toch wel moe van gisteren, laat thuis en sowieso, allemaal nieuwe mensen en het idee dat je leuk moet zijn en zo, maar het is weekeinde, dus het is niet erg.
Oud 17-03-2007, 18:59
Verwijderd
Citaat:
canddy schreef op 17-03-2007 @ 18:57 :
**in mijn verleden is het nooit echt goed gegaan
dag na dag, traan na traan denk ik aan mijn bestaan
Waarom is het verleden, wat ik leefde toch misgegaan..**

En ik begon weer met huilen..
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel.
Oud 17-03-2007, 20:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blegh, de hele dag al benauwd, hoesten, piepen en een neus die loopt en jeukt en m'n ogen doen ook irritant. Er is hier toch iets in huis waar ik niet zo lekker tegen kan of het komt nu ineens van het bouwstof op m'n stage maar dat zou ik erg raar vinden. Heb wel bereikt dat als het niet gaat met dat stof ze me gewoon naar huis sturen, ben ik wel blij mee

En het is nu zaterdagavond en ik heb de hele dag niets gedaan en dat voelt raar en eigenlijk wil ik morgen wel al weer werken
Oud 17-03-2007, 20:29
Sagana
Sagana is offline
Eigenlijk ben ik best moe, en het zal nog wel 12 uurtjes ofzo duren voor ik in m'n bedje kan kruipen. Maar goed, het wordt vast wel leuk, zoals altijd. En ondertussen verdien ik nog wat.
Én ben ik bij hem.
Oud 17-03-2007, 20:39
Faerie
Faerie is offline
Ik durf eigenlijk niet meer te zeggen wat ik denk en hoe ik me voel. Ik voel me zo zwak dat ik er nog steeds over nadenk en me er ook echt nog rot over kan voelen.

Maar goed ik ben heel de dag al heel moe, dan krijg je dit soort gedachten...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten