![]() |
||
Citaat:
![]() -ik vind mika heel stoer - morgen ga ik op vakantie
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar vaker het eerste. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() - Dat ik van de week toen heb nog mooi weer was aan waterballet heb gedaan in het zwembad. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, wie weet kom ik hem ooit weer eens tegen. Anders zijn er genoeg leuke andere jongens, neem ik aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kan ze je niet even helpen met die motor die maar af blijft slaan totdat het goed gaat, want bij mij gebeurde dat eerst ook de hele tijd en toen heeft mijn instructrice er even de tijd voor genomen om me ervan af te helpen en nu gebeurt het zo goed als nooit meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, bij mij gebeurt het nu ook zo goed als nooit meer. En dan opeens 3x achter elkaar. Echt vaag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Rappers en gangsters - Hardcore mannetjes (check de contrast) - Deathmetal lui - Popi's - Nerds Maar zoals je zegt je ziet wel veel van de wereld op deze manier. Allemaal hebben een eigen leefstijl. Assimileer de goede aspecten, negeer de slechtere. Op die manier word ik dus super-human ![]() ot. - Ik moet 8 weken stage inhalen voor ik over kan na volgende schooljaar. - Ik moet zaterdag invallen in de afwas terwijl ik normaal in de keuken sta. But I dont mind cuz cash is cash. ![]() - Ben verslaafd aan, high tech spul, modieuze petjes en techno / house / lounge. - Ik mis mijn fam in Canada ![]() - Ik poets 2x per dag mijn tanden Nou dat lucht op... Nu vertrouwt geen enkele universiteitsstudent op dit forum mij nog vrees ik. Niet erg tactisch van mij ![]()
Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 22:19. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stomme en semi-nutteloze feitjes over jezelf #2 Verwijderd | 0 | 04-08-2007 15:20 |