Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je gaat daarna toch een Master doen, dan heb je nog een uitreiking of niet? ![]() Wel balen hoor, maar goed dat jullie je er bij neer hebben gelegd. ![]() Ontopic: Weer heerlijk gezwommen vanochtend en zometeen shoppen met m'n moeder. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mwoah, wel oke. Onbestemd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk is die van m'n Master toch ook veel belangrijker. Maar juist m'n bachelor voelt belangrijker, omdat ik daar 3 jaar voor gewerkt heb en het zeker niet allemaal vanzelf is gegaan. Maar ach, het is niet het einde van de wereld natuurlijk en dat diploma heb ik sowieso op zak straks. Misschien toch m'n broer zich maar laten opofferen dan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Meisje net vroeg of ik had geslapen. Wel lief. Ik zei dat het fijn was dat ze ernaar vroeg, dat het lief is. Toen zei ze dat alleen en bang zijn niet zo'n goede combi is. Nu voel ik me toch wel weer een aansteller. Over een maand word ik 19 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ot: ik wil een nieuwe camera maar er is zooooveel te koop, oftewel lekker rond aan het kijken. En ondertussen weer lekker veel afspreken met mn vriendinnen. Zo leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij deed Oudheidkunde of zoiets toch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
We zijn er geweest, de dierenarts wilde nieteens meer een röntgefoto maken, ze zag zo al dat het hopeloos was. Op ons eigen verzoek hebben we haar nog mee naar huis gekregen en waarschijnlijk zal ze in 1 van de aankomende dagen een natuurlijke dood sterven. Als dat niet zo is, dan moeten we daarna alsnog besluiten om haar in te laten slapen. Ze is oud en ze is op. Ik had me nog zo voorgenomen niet te huilen bij de dierenarts, maar ze zei het zo direct en zo keihard: ze gaat dood, de tranen waren niet tegen te houden. Thuis gekomen was ik bijna hysterisch aan het huilen, zoveel verdriet, nu gaat het wel weer iets. Maar ik ben echt gesloopt, de hele wereld en alles lijkt onwerkelijk, ik kan gewoon niet bevatten dat ze echt dood gaat. Mensen die geen hond hebben zullen het niet begrijpen, maar dit afscheid doet zoveel pijn! Ze is de belangrijkste 14,5 jaar van mijn leven bij me geweest. Ik kan me geen wereld voorstellen zonder haar.
![]()
|
Het is zo lastig allemaal.. De familie van mijn vriend doet zo aardig tegen me. ik hoorde dat ze zich zorgen gemaakt hadden, dat ze bang waren dat ik nog verder zou zijn afgevallen deze vakantie. Ze rekenen op me met het avondeten, zodat ik niet deze avonden ineens weer helemaal alleen in het diepe word gegooid.. Mn vriend bood me een stroopwafel aan, die ik weigerde, waarop zijn moeder zei dat ze ook eierkoeken had die wat meer "verantwoord" waren. Vind ik lief. En raar ook, want zij weten zoveel van me terwijl ik er nog nóóit met ze over gepraat heb. Ze weten zoveel meer van me dan mijn eigen ouders.
En toch voel ik me ongemakkelijk en een indringer, pf ![]()
|
Verwijderd
|
@repelsteeltjuh: lastig he, die rotliefde?
![]() ontopic: Things to do: - tandarts - werken - sporten - verjaardagsinkopen doen - dieetdokter bellen - uitzendbureau bellen -ik wil mijn geld na 3 weken wel eens- En nu moet ik slapen. Terwijl ik stiekem op berichtjes uit mn andere wereld wil horen. Maar dat zit er denk ik even niet in. Zucht. |
![]() |
|
Waarom voel ik me elke keer weer zo ontzettend kut als mensen die ik nauwelijks ken van internet iets negatiefs over mij zeggen? Mja, ik weet natuurlijk wel waarom, ik wil gewoon zo graag leuk gevonden worden. Hoe kan ik in hemelsnaam geloven dat ik echt wel de moeite waard ben als niemand anders dat ook lijkt te vinden? Maar ik snap echt niet wat ik verkeerd doe, wat er in hemelsnaam mis is met mij. Waarom vindt niemand mij nou leuk?
En nu kan ik verdomme niet meer ophouden met huilen ![]()
|
Verwijderd
|
Aargh, ik wil mijn huur opzeggen en dat moet per de 16e maar ik heb het adres van mijn huisbaas niet en hij reageert niet op telefoontjes/smsjes. iemand een idee hoe ik dit op ga lossen?
![]() En verder: <3<3<3 Gister vroeg ie of ik film kwam kijken. Heerlijk samen op de bank gelegen, filmpje gekeken, stokbroodmetkruidenboter gegeten en een fles rosé naar binnen gewerkt. Samen een beetje aangeschoten zijn is leuk! aangeschoten seks is nog beter en vanochtend nog heerlijk geknuffeld. het is fijn dat hij toch wel steeds meer ook míj even knuffelt uit zichzelf, ipv dat ik hem knuffel en hij dan ook wel terug. En heb een amandelbroodje in zn tas verstopt, kijken of ie t überhaupt merkt of dat ie m volgende week verschimmeld vindt ![]() |
![]() |
|
Langs de opvang van mijn oude therapie geweest. Er lag nog wat, ben even naar binnen gegaan, gepakt en naar buiten. Twee minuten gepraat en gegaan. En nu..een brok in m'n keel. Daar voelde ik me niet veilig, maar nu ook niet. En nu stromen de tranen over m'n wangen. Nog steeds is het zo uitzichtloos, maar nu zonder therapie. Ik ben denk ik niet gemaakt om een fatsoenlijk en normaal leven te hebben.
EDIT: Aangenomen, gelukkig. Wordt heel druk, heel hectisch, maar ik heb een bron van inkomen. Kassawerk en schoonmaak enzo. Ik hoop maar dat ik het volhoud. Ik zie het totaal niet zitten, gisteravond toen ik net wist dat ik vandaag gesprek zou hebben eerst een uur lang even gehuild, van spanning, angst en frustratie en ga zo door en vandaag er heen gegaan. Ik moet elke vrijdagavond en elke zaterdag en waarschijnlijk nog een avond in de week. Het wordt erg hectisch, nu twee weken van inwerken. Over twee weken begint ook mijn stage en dan per 1 september mocht ik oververhuizen waarschijnlijk, maar dan moet ik werken en ik kan niet nu al vrij vragen dus ik vraag wel of ik op maandag over kan verhuizen, want dan hoef ik alleen 's ochtends even naar school. Op stage kan ik dan hoop ik voortaan op vrijdag om 5 uur weg zodat ik om 6 uur bij de lidl kan werken. In de bus snel boterhammetje eten. Ik ben wel blij dat ik nu zekerheid heb hoor, dat wel. Ik had namelijk informatie gevraagd van een vrouwtje die ook een wajong heeft, maar die heeft twee maanden moeten wachten. Dat is niet zo lang voor een uitkering, maar wel onmogelijk voor mij. Ik heb echt eerder geld nodig en dan heb ik nog niet eens de zekerheid dat ik hem krijg.
Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 12:31. |
![]() |
|
Hmm, de diagnose is binnen. Dysthyme stemmingstoornis (die wist ik al), identiteitsprobleem, gegeneraliseerde angststoornis.. En bovenal: neigend naar Borderline persoonlijkheidsstoornis.
Het zijn maar naamplaatjes en ik ben al een stuk vooruit gegaan, maar toch. Wel even slikken. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 12:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voelde me vandaag echt heel goed, beter dan in heel afgelopen jaar geloof ik. Ik liep buiten en liet dingen gewoon op me af komen. Even geen scenario's, geen angst voor dingen die toch niet gebeuren. Echt, een wereld van verschil. Maar 't kost heel veel energie om m'n gedachten af te leiden van wat ze gewend zijn (= piekeren over alle onverwachte dingen die mogelijk heel misschien zouden kunnen gaan gebeuren, maar waarvan het altijd waarschijnlijker is dat ze gewoon niet gebeuren... hoe vaak worden treinen gekaapt in NL? hoe vaak hebben mensen groen bloed? ). Hah, ik weet nu echt zeker dat ik de goede stap gezet heb
![]() En met mijn zus gaat alles echt veeel beter. Ze heeft weer energie om dingetjes voor zichzelf te doen, zoals lezen, even de stad in etc. En ze kan kracht putten uit haar dochtertje; telkens als het teveel lijkt te worden, ziet ze Eline lachen en kirren, en krijgt ze een gigantische stoot aan energie en liefde over zich heen. Heel fijn dat ze dat zo voelt nu ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik mis hem zo. hij is pas net weg en blijft dat nog ongeveer 5 maanden..
ik voel me alleen en ik voel me hier toch echt niet thuis, begin zelfs steeds meer te balen van al die studenten hier die lol hebben en zuipen en nja zo inhoudsloos. denk dat ik met min studie stop. en verhuis. hoop dat dat een goede keus is.. en ik eet dus ook weer een beetje slecht.. nou goed. even mag t ook wel, maar moet mezelf later deze week als t nog zo is maar gewoon een schop onder de kont geven |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |