Oud 13-08-2007, 09:00
Verwijderd
haha pm'metjes van L, en S woont in den haag, en I woont daar ook niet heul ver vandaan, aah

en omg kan ik niet gewoon één keer mn mond houden

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 09:05.
Advertentie
Oud 13-08-2007, 09:54
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-08-2007 @ 23:37 :
Pfff, het was geen leuke dag vandaag. Ik ging wat data in m'n ouders' agenda zetten en wilde m'n diploma-uitreiking erin zetten en daar stond dat ze dan op vakantie zijn
M'n ouders roepen al weken dat ze heel erg uitkijken naar m'n diploma-uitreiking en bovendien ben ik 2 weken bezig geweest om er voor te zorgen dat ik uberhaupt mee mag doen aan die uitreiking!

M'n moeder vond het heel erg. Ze voelde zich mega schuldig dat ze er niet bij is als ik afstudeer. En ik vond het juist weer zo naar voor haar dat ze er niet bij kon zijn. Ook wel voor mezelf, maar dat op een tweede plek. We hebben ons er nu maar bij neergelegd en ze vroeg of het oké is en of ze zich nog wel op d'r vakantie mag verheugen. Ja uiteraard, het zou toch stom zijn als ze zich er niet op verheugd! Dan heeft ze én geen diploma uitreiking én ze heeft een stomme vakantie! Dat wil ik helemaal niet. Laat het maar een topvakantie worden dan!

Maar nou moet ik nog kiezen wat ik dan wil. M'n broer? Een tante? Een vriendin? Of gewoon helemaal niet gaan. Ik weet het niet.
Ik zou inderdaad iemand anders meevragen.

Je gaat daarna toch een Master doen, dan heb je nog een uitreiking of niet?
Wel balen hoor, maar goed dat jullie je er bij neer hebben gelegd.

Ontopic:
Weer heerlijk gezwommen vanochtend en zometeen shoppen met m'n moeder.
Oud 13-08-2007, 10:23
Verwijderd
lalala ... lekker helemaal verslaafd geraakt aan need for speed
en morgen bellen voor een second opinion. Enige wat me nog weerhoud is dat als die arts het wel erkent, ik een operatie krijg .. hmm. Maar beter dat dan pijn
Oud 13-08-2007, 10:56
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben nog lang niet klaar met opruimen. Mijn kamer ziet er wel opgeruimd en netjes uit, zo opgeruimd is het in tijden niet geweest. Maar ik zie heel veel dingen die ik wil veranderen. Dus morgen ga ik alles eens grondig aanpakken, totdat alles eruit ziet zoals ik wil.
Over twee uurtjes weer werken. Ik heb het geld hard nodig. Gisteren mijn boeken besteld voor de eerste twee blokken: 466 euro. Daar gaat mijn loon van deze periode dus heen. Misschien moet ik een bijbaantje gaan zoeken, voor als het seizoen is afgelopen. Maar zoveel geef ik nou ook weer niet uit. Ja, nu even voor boeken.

Ik zou woensdag gaan eten met drie vriendinnetjes. Tenminste, dat was het plan. Ik zei de dag ruim van tevoren, zodat iederee werk kon vrijhouden. Vervolgens meer dan een week niks van gehoord, niemand die mailde of die dag goed was. Eentje was op vakantie, die kan wel. De ander liet weten niet te kunnen (heel laat, en pas na nog een mailtje van mijn kant) en van de ander heb ik niks gehoord, terwijl ik haar wel op msn heb gezien (niet gesproken, ik sta altijd offline). Lekker dan, het is toch niet zo moeilijk om te zeggen of je kan of niet? Met z'n tweeen wil ik eigenlijk niet, want ik ben niet zo'n prater en dan is het dus de hele avond stil. Misschien mail ik nog twee andere of ze willen of niet, anders kunnen we altijd alleen iets drinken. Doe ik eens iets sociaals, reageren ze niet. Volgens mij verwaterd het contact volgend jaar heel snel, als we allemaal een andere kant op gaan.
Oud 13-08-2007, 11:04
Verwijderd
juist ja ik ben dun, dat weet ik ondertussen wel. Ik ben me er heel goed bewust van dat ik in een jaar tijd toch wel zon 4-5 kilo ben afgevallen, en dat ik dat écht niet erg vind. Nu is mn buik plat, mn benen dun, en mn bmi goed. Iedereen vind me mooi slank, ik voel mezelf goed als ik in de spiegel kijk. Waarom moet mn moeder dan zo zeuren erover, mn reismaatje er steeds op terugkomen? Ik eet hardstikke veel, ik doe mn best om op gewicht te blijven en niet onder de 60 kilo te schieten meer. Oftewel niets aan de hand.
Ach zolang ik dat zelf maar weet .

En ik mis m nu al, nog een week
Oud 13-08-2007, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 13-08-2007 @ 10:00 :
haha pm'metjes van L, en S woont in den haag, en I woont daar ook niet heul ver vandaan, aah

en omg kan ik niet gewoon één keer mn mond houden
wat heb je nou weer uitgespookt?

Mwoah, wel oke. Onbestemd.
Oud 13-08-2007, 11:07
coopergirl
coopergirl is offline
Ik haat mijn moeder, kutwijf!
Ik zit hier in hun huis om op allerlei beesten te passen. Nu kreeg ik een uitnodiging om straks mee te gaan met caravan naar een camping. De camping zit in de buurt en ik blijf hooguit twee nachtjes. Mijn tante regelt de oppas...
Mijn moeder vindt het maar niks " je overvalt me ermee, ik wil het in goede banen leiden, het heeft niet mij voorkeur dat je gaat". Ik wist dat ze dit zou e-mailen. Voordat ze weggingen zat ze ook al zo te hameren "en als je dan besluit een dagje/ middag naar je eigen huis te gaan, moet je opa en oma inschakelen zodat zij waar kunnen nemen". Iedere keer als ik de deur uit ga, heb ik het gevoel dat ze me achtervolgt en met haar vinger zwaait.

Ik weet niet of ik nog ga, ik heb het helemaal gehad met haar.
Op zich ben ik wel toe om hier even weg te gaan....

Heb haar ge-e-mailt dat ze weinig vertrouwen in me heeft, aangezien ik natuurlijk niet weg ga voordat oppas weet welk dier in welk bakje op welk tijdstip welk voedsel krijgt. En dat ik altijd last van mijn overmatige geweten en verantwoordelijkheidsgevoel krijg als ik ook maar even de deur uit ga.

stom mens.

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 11:09.
Oud 13-08-2007, 11:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 13-08-2007 @ 10:54 :
Ik zou inderdaad iemand anders meevragen.

Je gaat daarna toch een Master doen, dan heb je nog een uitreiking of niet?
Wel balen hoor, maar goed dat jullie je er bij neer hebben gelegd.
Mjah, dat van die Master heb ik mezelf ook wel 20x gezegd. En nog 20x tegen m'n moeder
Eigenlijk is die van m'n Master toch ook veel belangrijker. Maar juist m'n bachelor voelt belangrijker, omdat ik daar 3 jaar voor gewerkt heb en het zeker niet allemaal vanzelf is gegaan. Maar ach, het is niet het einde van de wereld natuurlijk en dat diploma heb ik sowieso op zak straks. Misschien toch m'n broer zich maar laten opofferen dan
Oud 13-08-2007, 11:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-08-2007 @ 12:04 :
juist ja ik ben dun, dat weet ik ondertussen wel. Ik ben me er heel goed bewust van dat ik in een jaar tijd toch wel zon 4-5 kilo ben afgevallen, en dat ik dat écht niet erg vind. Nu is mn buik plat, mn benen dun, en mn bmi goed. Iedereen vind me mooi slank, ik voel mezelf goed als ik in de spiegel kijk. Waarom moet mn moeder dan zo zeuren erover, mn reismaatje er steeds op terugkomen? Ik eet hardstikke veel, ik doe mn best om op gewicht te blijven en niet onder de 60 kilo te schieten meer. Oftewel niets aan de hand.
Ach zolang ik dat zelf maar weet .

En ik mis m nu al, nog een week
Hoe hoog is je BMI dan?
Oud 13-08-2007, 11:15
moon
moon is offline
*huilt en huilt en huilt en huilt*
Ze red het niet, onze hond. Ze is helemaal op, je ziet het aan alles. Ze reageert bijna niet meer op ons, ze laat haar plas lopen, ze is er al bijna niet meer. De dierenarts moet nog komen, maar het is bijna onmogelijk dat die nog verlossend nieuws komt brengen. Mijn lieve lieve hond, wat moet ik nou zonder jou? zonder jou kan ik alleen nog maar huilen!
Oud 13-08-2007, 11:22
Verwijderd
Ik heb het overleefd

Ik heb vrij oké geslapen, een paar keer wakker geschrokken en vervolgens gedacht dat ik me had verslapen, maar dat was nooit het geval. We gingen met de bus, en dat ging prima, de haltes werden netjes aangegeven op z'n monitortje, dus ik wist precies wanneer we uit moesten stappen (samen met zo ongeveer alle andere passagiers; allemaal mensen die er werken of een afspraak hadden).
Maar eenmaal voor de deur durfde ik niet meer alleen naar binnen, dus ging m'n man mee. Klein tochtje door 't gebouw, de afdeling was zo gevonden. Even moeten wachten in de wachtkamer, toen kwam een co-assistent me halen en ging m'n man naar huis. Met haar heb ik mijn klachten besproken, zij stelde vragen, ik gaf antwoord. Ging heel goed, heb ook alles goed kunnen vertellen en ze was heel aardig. Toen ging ze even met haar supervisor praten, en die kwam ook nog eventjes langs, een vrouw, ook aardig, ze vatte alles even samen en maakte een afspraak voor volgende week - diagnose- en behandelingsgesprek. Toen ging ik met die co-assistente bloed prikken op een andere afdeling. Daar kon de mevrouw in m'n linkerarm geen ader vinden, zelfs niet na een hoop gepomp en getik, rechts dacht ze er eentje te zien, maar nee, er kwam niets uit. Toen maar weer links, en daar prikte ze een beetje dieper en die deed het Drie buisjes bloed afgenomen, ik vond 't leuk en kennelijk zien ze dat niet vaak. Ze bleef zich ook maar verontschuldigen voor 't feit dat ze met twee keer had moeten prikken, erg lief
Met een pleister op iedere arm weer terug naar de afdeling, daar een klinimetrisch onderzoekje gedaan, en toen was ik klaar. (Hoewel ik nog een afspraak had moeten maken voor 't maken van een biografie; maar iedereen was naar een vergadering, dus ja, dat ging niet. Maar dat zal ik maandag wel horen.)

Ha, ik voel me wel oké nu Ben alleen met m'n neus op de feiten gedrukt; ik vermijd écht heel veel, al heel erg lang, en daardoor mis ik heel veel dingen die ik eigenlijk niet wil missen...
Oud 13-08-2007, 11:51
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-08-2007 @ 12:22 :
Ik heb het overleefd
Goed gedaan! Weet niet goed meer erop te zeggen, maar gewoon: Goed gedaan! En confrontatie kan soms goed zijn. Je weet weer waarom je ergens tegenaan wil gaan. Uit je comfort-zone.

Meisje net vroeg of ik had geslapen. Wel lief. Ik zei dat het fijn was dat ze ernaar vroeg, dat het lief is. Toen zei ze dat alleen en bang zijn niet zo'n goede combi is. Nu voel ik me toch wel weer een aansteller. Over een maand word ik 19 . Vannacht hoorde ik ook weer écht een heleboel. Ik hoorde beneden van alles, dat weet ik zeker. Dus ik deed m'n bedlampje aan zodat mensen zouden merken dat er iemand thuis was. Toen dacht ik ineens: Stel dat ze me vermoorden, omdat ze zien dat ik wakker ben, dus toen deed ik snel m'n lampje weer uit en heb lang gelegen, helemaal stil. Toen hoorde ik op een gegeven moment niets meer en ben toen gelukkig vrij snel in slaap gevallen. Over een half uurtje naar vriendin. Hier is het niet geweldig weer, dus terras zal het niet worden. Ik ben zo moe trouwens, volgens mij heb ik weer erg onrustig geslapen, al kan ik me er niet veel van herinneren. Pas sliep ik met een paar anderen op een kamer en toen heb ik om me heen liggen schoppen en slaan en m'n rits van de slaapzak open en dicht gedaan heel vaak. Ik schaamde me rot toen ik dat hoorde. Misschien verklaart dat wel de vermoeidheid van de laatste tijd.
Oud 13-08-2007, 12:05
Verwijderd
pff, ik geloof dat het me nooit meer gaat lukken
Oud 13-08-2007, 12:54
burgertrutje
burgertrutje is offline
Uhmf dat is lang geleden dat ik hier heb gepost, weet niet eens meer onder welke naam ik hier gebruikelijk kwam om m'n vrienden en familie een beetje te ontlopen aangezien die er toch niks van begrepen. Ik zie veel bekende namen maar ook een paar nieuwe hier. Inmiddels een paar maanden klaar met die groep die me uit m'n depressie moest helpen, uitgeschreven en alles. Uitgeschreven omdat ik weigerde nog aan m'n gewicht gaan te werken of verder te gaan met wat gesprekken met mijn ouders erbij, alsof die dat zelf zouden willen . Een mooi verhaaltje over hoe goed het wel niet gaat en naar huis. Gaat het ook echt beter? Ik ben zeker in een hoop dingen vooruit gegaan, maar ik ben er nog lang niet. Ik voel me niet blij terwijl ik zoveel voor elkaar heb en zo veel geweldige dingen en mensen om me heen heb. Ik voel me niet blij terwijl ik vrijwel alles wat ik graag wil voor elkaar krijg door er voor te strijden. Het enige wat ik voel is dat ik weer moeier aan het worden ben en een tikkeltje angst omdat ik nooit meer zo'n gevoel wil hebben als dat wat 2 jaar geleden zo'n beetje begon.

En dat is fijn om ff op "geel papier" te zetten
Oud 13-08-2007, 13:07
Iduna
Iduna is offline
Sommige mensen zien niet wat voor capaciteiten ik heb. Dat doet pijn. Ok, ik laat mezelf niet altijd zien en dat is dan mijn fout. Ik ben zoveel meer waard en als je dat niet ziet, dan is dat toch jouw probleem. Ik hoef mezelf niet te bewijzen, toch?

Ik probeer mezelf wijs te maken dat het geen *** uitmaakt wat andere mensen ervan denken. Daar heb ik ook helemaal gelijk in, maar het voelt gewoon kut. Ik ben ontzettend boos op dat mens dat denkt dat ze alles beter weet.
Maar ik moet niet vergeten dat haar mening er totaal niet toedoet, want ze is helemaal niet belangrijk!

Nu ben ik wel redelijk relaxed, maar ik weet dat ik me voor het slapen weer suf pieker over dit soort dingen.

Verder gaat alles prima. De zenuwen om de tentamens en papers zijn er nog niet en dat is prettig.
Oud 13-08-2007, 13:17
Verwijderd
die verdomde hypocriete trut..die die die aaahh ik heb er geen woorden voor
Oud 13-08-2007, 14:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik moet eens leren wat meer geduld voor mijn medeforummers op te brengen.
Oud 13-08-2007, 14:30
Verwijderd
Meh mn ex heeft eindelijk dan tijd voor een fatsoenlijk gesprek, na al het gezeik.. omzeilt ie gewoon alles. Gast, je hebt het zwaar verneukt, je hebt nu maar verantwoordelijkheid te nemen. *sla*

Edit: en daarnaast kan het hem ook nog eens geen reet schelen. Ja, wat maakt het ook uit, jij bent makkelijk van me af gekomen. Verdomme, dit mag me niet raken, het is ook niet dat ik m terugwil maar die rotfrustratie..

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 14:37.
Oud 13-08-2007, 15:06
moon
moon is offline
ik weet niet waar ik het zoeken moet. Om half 6 moeten we met haar bij de dierenarts zijn en ik heb er zo de zenuwen over. We moeten haar nog in de auto zien te tillen.
Ik heb het gevoel te moeten overgeven. Laat dit alsjeblieft niet haar laatste 1,5 uur zijn, alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft. pffff
Oud 13-08-2007, 15:10
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 13-08-2007 @ 16:06 :
ik weet niet waar ik het zoeken moet. Om half 6 moeten we met haar bij de dierenarts zijn en ik heb er zo de zenuwen over. We moeten haar nog in de auto zien te tillen.
Ik heb het gevoel te moeten overgeven. Laat dit alsjeblieft niet haar laatste 1,5 uur zijn, alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft. pffff
Sterkte... ({})
Oud 13-08-2007, 16:00
GeleBloem
GeleBloem is offline
Whaah, ik heb morgen een sollicitatiegesprek. Voor het geval Wajong niet doorgaat, ik kan altijd weer stoppen als het niet lukt. Misschien krijg ik helemaal niets als ze horen dat ik wel werk heb, maar het zij zo. Het is voornamelijk kassawerk, dus..En ik moet nu gewoon geld hebben anders kan ik niets voor m'n kamer kopen. Ik tril nu al ontzettend. Ai ai ai. Ik moet toch leren voor mezelf te kunnen zorgen. Maar oh..ik ben zo zenuwachtig.
Oud 13-08-2007, 16:26
Verwijderd
bleh voel me rot
Oud 13-08-2007, 17:35
darkfairy
darkfairy is offline
leuk komt me zusje binnen begint ze gelijk te schelden terwijl ik aardig tegen haar doe met haar grote bek
en verder heb ik weer een terugval met eten
en op het werk was het wel gezellig
en met me vriend weet ik niet
Oud 13-08-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-08-2007 @ 12:13 :
Hoe hoog is je BMI dan?
19.4 ongeveer.

Ot:
ik wil een nieuwe camera maar er is zooooveel te koop, oftewel lekker rond aan het kijken. En ondertussen weer lekker veel afspreken met mn vriendinnen. Zo leuk.
Oud 13-08-2007, 18:25
Verwijderd
Ik heb vandaag niet nog geblowed en dat was wel een post in dit topic waard :')
Oud 13-08-2007, 18:43
Verwijderd
Vandaag is de dag van de nieuwe dingen, kennelijk. Het begon met een soort nieuwe start, vervolgens kreeg ik bericht dat mijn oude telefoon niet gemaakt kon worden en ik dus een nieuwe mag komen uitzoeken voor hetzelfde geld (dat vind ik erg netjes van ze), en toen ging ik bij m'n man op het werk langs en was de nieuwe laptop er al. Wat een klein ding

Ha, en terwijl ik buiten liep stopte er een glimmende rode auto naast me met twee spanjaarden er in die me de weg vroegen en ik kwam gewoon uit m'n woorden en stond naar ze te lachen terwijl ze vier auto's achter zich lieten wachten

Ik ben opgelucht vandaag
Oud 13-08-2007, 18:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie:

OT: Vanochtend weer gewerkt, daarna nog 3 uur geslapen want vet moe na dat vroege opstaan. Morgenavond voor het eerst op andere afdeling, geen stress, ik zie het wel. Het is een soort opleiding/inwerken, dus ik hoef nog niet alles te weten.

Heb me vanmiddag voor 2 colleges ingeschreven voor nieuwe schooljaar. Ik ga geen stage meer doen, het is te moeilijk iets te vinden met mijn studierichting en ik word er alleen maar gestresst van en heb geen zin meer in m'n studie enzo. Ik ga nu nog voor 15 punten vakken doen en scriptie van 20. Daar heb ik ook geen zin in, maar het is overzichtelijker en ik wil m'n master nog wel afronden nu ik op de helft ben en dan is dit de beste keuze denk ik.

En ik hoop dat de computer het virus dat net gevonden werd door de virusscanner toen ik iets probeerde te openen niet heeft opgeslagen
Oud 13-08-2007, 19:00
GeleBloem
GeleBloem is offline
Ik ging op zoek naar m'n oude nickname en las oude posts door. Wat triest zeg. In het begin van die vreselijke breezertaal: Nouww...ten 1e houd ik helemaal niet van aand8 En zat ook nie eg lekker in me vel. Whaha, en ook gewoon een topic gestart met de vraag of ik me aanstel, met dat als titel. Mijn allereerste nickname was echt te erg , toen laten veranderen, die kon ermee door. Hier gewoon vanaf mei 2003, wat triest zeg. Get a life. Sommige dingen vond ik wel lastig om te lezen, vergeten dat ik al zolang met sommige dingen zit en niets is veranderd, maar ik vond een paar dingen ook echt grappig.

Citaat:
Ik ben:

verlgen, onzeker, zenuw8ig, stil, best serieus, denkend, soms wel vroluk

Ask zo kijk ist al1 maar negatief, mah kan g1 positieve bedenken eingelijk....
Echt vreselijk. Gelukkig, ik ben toch veranderd!

En Andijvie: Tof! Kijk hier op terug als je je angstig voelt. Je kan het dus echt wel!
Oud 13-08-2007, 19:29
Stefanie
Stefanie is offline
De brief is geschreven en moet alleen nog vertaald worden. Ik weet dat ik niet moet verwachten dat hij antwoord zal geven (per brief en zoals ik dat wil), maar toch wil ik het graag. Ik wil het het al zo lang, maar waarom durf ik niet goed?
Oud 13-08-2007, 19:30
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 13-08-2007 @ 19:58 :
@ Andijvie:

OT: Vanochtend weer gewerkt, daarna nog 3 uur geslapen want vet moe na dat vroege opstaan. Morgenavond voor het eerst op andere afdeling, geen stress, ik zie het wel. Het is een soort opleiding/inwerken, dus ik hoef nog niet alles te weten.

Heb me vanmiddag voor 2 colleges ingeschreven voor nieuwe schooljaar. Ik ga geen stage meer doen, het is te moeilijk iets te vinden met mijn studierichting en ik word er alleen maar gestresst van en heb geen zin meer in m'n studie enzo. Ik ga nu nog voor 15 punten vakken doen en scriptie van 20. Daar heb ik ook geen zin in, maar het is overzichtelijker en ik wil m'n master nog wel afronden nu ik op de helft ben en dan is dit de beste keuze denk ik.

En ik hoop dat de computer het virus dat net gevonden werd door de virusscanner toen ik iets probeerde te openen niet heeft opgeslagen
Ik heb precies hetzelfde, mijn stufi is nu ook op en ik moet nog een half jaar. Ik wil mijn master wel graag afronden, maar ik denk ook dat het met deze studierichting moeilijk gaat worden om een baan te vinden. Ik woon ook nog eens op kamers en kan dat niet meer opbrengen als mijn stufi (lening) weg valt dus over een half jaartje heb ik een probleem.

Jij deed Oudheidkunde of zoiets toch?
Oud 13-08-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 13-08-2007 @ 19:25 :
Ik heb vandaag niet nog geblowed en dat was wel een post in dit topic waard :')
oh noes nu niet meer :')
Oud 13-08-2007, 19:52
moon
moon is offline
We zijn er geweest, de dierenarts wilde nieteens meer een röntgefoto maken, ze zag zo al dat het hopeloos was. Op ons eigen verzoek hebben we haar nog mee naar huis gekregen en waarschijnlijk zal ze in 1 van de aankomende dagen een natuurlijke dood sterven. Als dat niet zo is, dan moeten we daarna alsnog besluiten om haar in te laten slapen. Ze is oud en ze is op. Ik had me nog zo voorgenomen niet te huilen bij de dierenarts, maar ze zei het zo direct en zo keihard: ze gaat dood, de tranen waren niet tegen te houden. Thuis gekomen was ik bijna hysterisch aan het huilen, zoveel verdriet, nu gaat het wel weer iets. Maar ik ben echt gesloopt, de hele wereld en alles lijkt onwerkelijk, ik kan gewoon niet bevatten dat ze echt dood gaat. Mensen die geen hond hebben zullen het niet begrijpen, maar dit afscheid doet zoveel pijn! Ze is de belangrijkste 14,5 jaar van mijn leven bij me geweest. Ik kan me geen wereld voorstellen zonder haar.
Oud 13-08-2007, 20:03
Verwijderd
aahw moon
sterkte
Oud 13-08-2007, 20:30
Verwijderd
ik voel me goed
*ik wil met een heleboel vrienden op-het-versgemaaide gras-liggen-zuipen-gevoel*

en zucht
ja
en het hart liegt niet. ik kan er niks aan doen. kansloos..bij voorbaat ben ik al kansloos op dit gebied..liefde
Oud 13-08-2007, 20:43
Yana
Yana is offline
Het is zo lastig allemaal.. De familie van mijn vriend doet zo aardig tegen me. ik hoorde dat ze zich zorgen gemaakt hadden, dat ze bang waren dat ik nog verder zou zijn afgevallen deze vakantie. Ze rekenen op me met het avondeten, zodat ik niet deze avonden ineens weer helemaal alleen in het diepe word gegooid.. Mn vriend bood me een stroopwafel aan, die ik weigerde, waarop zijn moeder zei dat ze ook eierkoeken had die wat meer "verantwoord" waren. Vind ik lief. En raar ook, want zij weten zoveel van me terwijl ik er nog nóóit met ze over gepraat heb. Ze weten zoveel meer van me dan mijn eigen ouders.

En toch voel ik me ongemakkelijk en een indringer, pf
Oud 13-08-2007, 20:57
Verwijderd
@repelsteeltjuh: lastig he, die rotliefde?

ontopic:
Things to do:
- tandarts
- werken
- sporten
- verjaardagsinkopen doen
- dieetdokter bellen
- uitzendbureau bellen -ik wil mijn geld na 3 weken wel eens-

En nu moet ik slapen. Terwijl ik stiekem op berichtjes uit mn andere wereld wil horen. Maar dat zit er denk ik even niet in. Zucht.
Oud 13-08-2007, 21:12
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
vanmiddag ging het nog zo goed..
Maar nu.. I wish I was dead
Oud 13-08-2007, 21:37
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 13-08-2007, 22:01
Verwijderd
Nou moet ik morgen een kaartje ophalen, maar ik vind het hardstikke eng en er kan ook niemand met me mee. O oo oo ze gaan me vast oplichten en dan heb ik het niet door omdat ik zo'n naief trutje ben .
Oud 13-08-2007, 22:24
Briseïs
Briseïs is offline
Waarom voel ik me elke keer weer zo ontzettend kut als mensen die ik nauwelijks ken van internet iets negatiefs over mij zeggen? Mja, ik weet natuurlijk wel waarom, ik wil gewoon zo graag leuk gevonden worden. Hoe kan ik in hemelsnaam geloven dat ik echt wel de moeite waard ben als niemand anders dat ook lijkt te vinden? Maar ik snap echt niet wat ik verkeerd doe, wat er in hemelsnaam mis is met mij. Waarom vindt niemand mij nou leuk?

En nu kan ik verdomme niet meer ophouden met huilen
Oud 13-08-2007, 22:34
Verwijderd
mijn to do lijst is belachelijk groot

@ nattigheid: klopt. soms vind je iemand superleuk, maar woont hij/zij heel ver weg

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 23:23.
Oud 14-08-2007, 00:58
Verwijderd
Zucht. Leven is raar. Ik zoek en zoek maar vind weinig.. soms, die klik, herkenning. Maar zeldzaam, helaas.

Oke, zelfs voor cryptische posts op ljh is het té laat
Oud 14-08-2007, 07:29
Verwijderd
Aargh, ik wil mijn huur opzeggen en dat moet per de 16e maar ik heb het adres van mijn huisbaas niet en hij reageert niet op telefoontjes/smsjes. iemand een idee hoe ik dit op ga lossen?

En verder: <3<3<3
Gister vroeg ie of ik film kwam kijken. Heerlijk samen op de bank gelegen, filmpje gekeken, stokbroodmetkruidenboter gegeten en een fles rosé naar binnen gewerkt. Samen een beetje aangeschoten zijn is leuk! aangeschoten seks is nog beter

en vanochtend nog heerlijk geknuffeld. het is fijn dat hij toch wel steeds meer ook míj even knuffelt uit zichzelf, ipv dat ik hem knuffel en hij dan ook wel terug.

En heb een amandelbroodje in zn tas verstopt, kijken of ie t überhaupt merkt of dat ie m volgende week verschimmeld vindt
Oud 14-08-2007, 10:11
kroot
kroot is offline
oelala mijn zusje was hier van het weekend, en dat was heel gezellig. We hebben kleren gekocht, nieuwe armbandjes, en een nieuw fototoestel. En mijn kamer hebben we ook nog eens opgeruimd en die lijkt nu net een balzaal!
Oud 14-08-2007, 10:53
GeleBloem
GeleBloem is offline
Langs de opvang van mijn oude therapie geweest. Er lag nog wat, ben even naar binnen gegaan, gepakt en naar buiten. Twee minuten gepraat en gegaan. En nu..een brok in m'n keel. Daar voelde ik me niet veilig, maar nu ook niet. En nu stromen de tranen over m'n wangen. Nog steeds is het zo uitzichtloos, maar nu zonder therapie. Ik ben denk ik niet gemaakt om een fatsoenlijk en normaal leven te hebben.

EDIT: Aangenomen, gelukkig. Wordt heel druk, heel hectisch, maar ik heb een bron van inkomen. Kassawerk en schoonmaak enzo. Ik hoop maar dat ik het volhoud.
Ik zie het totaal niet zitten, gisteravond toen ik net wist dat ik vandaag gesprek zou hebben eerst een uur lang even gehuild, van spanning, angst en frustratie en ga zo door en vandaag er heen gegaan. Ik moet elke vrijdagavond en elke zaterdag en waarschijnlijk nog een avond in de week. Het wordt erg hectisch, nu twee weken van inwerken. Over twee weken begint ook mijn stage en dan per 1 september mocht ik oververhuizen waarschijnlijk, maar dan moet ik werken en ik kan niet nu al vrij vragen dus ik vraag wel of ik op maandag over kan verhuizen, want dan hoef ik alleen 's ochtends even naar school. Op stage kan ik dan hoop ik voortaan op vrijdag om 5 uur weg zodat ik om 6 uur bij de lidl kan werken. In de bus snel boterhammetje eten. Ik ben wel blij dat ik nu zekerheid heb hoor, dat wel.

Ik had namelijk informatie gevraagd van een vrouwtje die ook een wajong heeft, maar die heeft twee maanden moeten wachten. Dat is niet zo lang voor een uitkering, maar wel onmogelijk voor mij. Ik heb echt eerder geld nodig en dan heb ik nog niet eens de zekerheid dat ik hem krijg.

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 12:31.
Oud 14-08-2007, 12:25
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, de diagnose is binnen. Dysthyme stemmingstoornis (die wist ik al), identiteitsprobleem, gegeneraliseerde angststoornis.. En bovenal: neigend naar Borderline persoonlijkheidsstoornis.

Het zijn maar naamplaatjes en ik ben al een stuk vooruit gegaan, maar toch. Wel even slikken. Vooral omdat het nu al een tijd weer een heel stuk minder goed gaat.

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 12:28.
Oud 14-08-2007, 13:06
Verwijderd
Morgen naar vriendinnetje! <33 Yesh, even weg uit dit rothuis. En eindelijk mn kaartje voor LL verkocht... Echt klote dat ik niet kan en mag, maar so be it. Volgend jaar dan maar.

En nu, ga ik een ijsje eten
Oud 14-08-2007, 14:07
Verwijderd
Hmmmmmmmm, aan de ene kant moet ik me sterk houden, maar aan de andere kant is het gelul. Ik hou van diepe gesprekken en wou dat ik die mensen wat langer kon zien. Ik voel me verward ik ben even confused lijkt het wel. Man waar moet ik beginnen.
Oud 14-08-2007, 14:13
Verwijderd
Ik voelde me vandaag echt heel goed, beter dan in heel afgelopen jaar geloof ik. Ik liep buiten en liet dingen gewoon op me af komen. Even geen scenario's, geen angst voor dingen die toch niet gebeuren. Echt, een wereld van verschil. Maar 't kost heel veel energie om m'n gedachten af te leiden van wat ze gewend zijn (= piekeren over alle onverwachte dingen die mogelijk heel misschien zouden kunnen gaan gebeuren, maar waarvan het altijd waarschijnlijker is dat ze gewoon niet gebeuren... hoe vaak worden treinen gekaapt in NL? hoe vaak hebben mensen groen bloed? ). Hah, ik weet nu echt zeker dat ik de goede stap gezet heb

En met mijn zus gaat alles echt veeel beter. Ze heeft weer energie om dingetjes voor zichzelf te doen, zoals lezen, even de stad in etc. En ze kan kracht putten uit haar dochtertje; telkens als het teveel lijkt te worden, ziet ze Eline lachen en kirren, en krijgt ze een gigantische stoot aan energie en liefde over zich heen. Heel fijn dat ze dat zo voelt nu Eline is echt een hele vrolijke baby, zo leuk om te zien Ik wil haar echt snel weer gaan bewonderen, vast houden, met haar kletsen. Heerljk
Oud 14-08-2007, 14:56
gewoonik
gewoonik is offline
ik mis hem zo. hij is pas net weg en blijft dat nog ongeveer 5 maanden..
ik voel me alleen en ik voel me hier toch echt niet thuis, begin zelfs steeds meer te balen van al die studenten hier die lol hebben en zuipen en nja zo inhoudsloos.
denk dat ik met min studie stop. en verhuis.
hoop dat dat een goede keus is..
en ik eet dus ook weer een beetje slecht.. nou goed. even mag t ook wel, maar moet mezelf later deze week als t nog zo is maar gewoon een schop onder de kont geven
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten