Oud 25-08-2007, 16:47
indigo
indigo is offline
Hihi, nog 12 uur + nog een beetje (geen flauw idee hoeveel) en dan zie ik B. weer, tralaa. Gek idee dat er maar 5 dagen tussen morgen en maandag zitten, het lijken er veel meer. En hij zou me bellen vanavond . Nog even mijn kamer opruimen&stofzuigen. Tralie trala. En ik heb zinnnn in weer studeren. <3
Oud 25-08-2007, 16:49
Verwijderd
Anders is GW:EN even geniaal.

Enn vanavond feestje, woohoo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 17:14
Nebel
Nebel is offline
Ik snap werkelijk niet dat ik mensen uit moet gaan leggen dat ik af en toe gewoon ontzettend chagrijnig en verdrietig ben. Ja zomaar 'uit het niets'. Want nee , het is niet 'al een tijdje geleden' dat Esmay is overleden. Het is verdomme nog niet eens 2 maanden geleden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 17:16
Gothic
Gothic is offline
WIEH ik heb extra gaatje . Wilde ik al lang, mocht nooit. Maar ja, ben nu volwassen he . M'n moeder vindt het maar niets, maar ze heeft het nog niet gezien...

En een shirtje voor maar 5 eurie .

Verder ben ik nog niet helemaal blij met hoe alles gaat. En ben ik bang voor de uitkomst van de selectiewedstrijden.
Ik wil zo graag. Ik hoop echt. Maar ik probeer maar ervan uit te gaan dat ik nog afval. Net als vorige keer ...

En ik ben bang voor de 1e paar weken. Dat ik het niet red. Dat ik mezelf voorbij loop. Vanalles.

Ik wil zoveel. Hopelijk kan ik snel die test doen en beginnen met m'n gezondheid, misschien kan ik dan ook meer en alles wat ik wil...
Oud 25-08-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-08-2007 @ 17:16 :
WIEH ik heb extra gaatje .
In je kies?

Mbt de rest: Het redden en jezelf voorbij lopen doe je al jaren. Het eerste is , het tweede . Ga nou ajb niet nog meer doen dan je al doet...

@Sassiefje: Twee maanden is idd niets. (})
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 17:24
Nebel
Nebel is offline
Dankje leonoor..

En ik vraag me af of het wel normaal is dat ik niet over haar kan praten en dat ik meestal niet eens naar haar foto's durf te kijken, maar er wel altijd eentje van ons in een envelop bij me draag...
Het is zo ontzettend oneerlijk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 17:40
Verwijderd
Knuffel @ Sassiefje, 2 maanden is idd niet veel

Ontopic: bleh, ik heb zo'n onbestemd gevoel. Ik wil gewoon aan m'n vriend(inn)en vertellen hoe ik me voel zonder me te hoeven verantwoorden of iets uit te leggen.

En nog maar 2,5 week, dan moet ik weer aan de studie. Het voelt zo raar na een jaar zo intensief aan iets anders gezeten te hebben Maar eerst de introductie nog overleven, ik heb er nu al de zenuwen voor. Ik hoop zo dat alles goed komt en het weer een beetje meezit...

Maar de zon schijnt en ik hoef even helemaal niks dit weekend, dus het komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:07
Verwijderd
hmf
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
M'n wang is niet echt meer dik (kan alleen nog niet zo vrolijk kijken met m'n mond aan die kant) en wonderbaarlijk geen blauwe plek. Nu voelt het wel alsof de andere kiezen eruit worden gescheurd, maar dat was de vorige keer ook en dat is volgens de kaakchirurg een gevolg van de verdoving. Nja, fiijn.. Ik heb m'n pijnstiller met heel weinig water opgedronken. Die namaak-sinas-smaak is echt niet lekker meer.

En nou zitten m'n ouders te zeuren dat ik opa en oma moet bellen om te zeggen hoelaat we komen en weer weggaan. Dat moet ik bijna altijd doen en altijd voel ik me stom dat we nooit blijven eten. M'n moeder wil dat niet en het is steeds twee uur heen en weer terug. Echt, ze doen het zelf maar hoor. Dit heeft niets met telefoonangst te maken, maar met het idee van: "Oh, laten we onze dochter maar weer even het 'slechte' nieuws vertellen." Alsof opa en oma niet doorhebben dat ik het van ze moet.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:01
Verwijderd
Ik heb zoveel zin om.. nee niet aan denken. Het gaat goed, nog maar iets meer dan een week. Wat duurt 't toch lang als je ergens naar 'uitkijkt'..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-08-2007 @ 17:16 :
WIEH ik heb extra gaatje . Wilde ik al lang, mocht nooit. Maar ja, ben nu volwassen he . M'n moeder vindt het maar niets, maar ze heeft het nog niet gezien...

En een shirtje voor maar 5 eurie .

Verder ben ik nog niet helemaal blij met hoe alles gaat. En ben ik bang voor de uitkomst van de selectiewedstrijden.
Ik wil zo graag. Ik hoop echt. Maar ik probeer maar ervan uit te gaan dat ik nog afval. Net als vorige keer ...

En ik ben bang voor de 1e paar weken. Dat ik het niet red. Dat ik mezelf voorbij loop. Vanalles.

Ik wil zoveel. Hopelijk kan ik snel die test doen en beginnen met m'n gezondheid, misschien kan ik dan ook meer en alles wat ik wil...
Kind, je bent al drie jaar volwassen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 25-08-2007 @ 17:14 :
Ik snap werkelijk niet dat ik mensen uit moet gaan leggen dat ik af en toe gewoon ontzettend chagrijnig en verdrietig ben. Ja zomaar 'uit het niets'. Want nee , het is niet 'al een tijdje geleden' dat Esmay is overleden. Het is verdomme nog niet eens 2 maanden geleden.
Jezus, durven ze daarom te zeuren zelfs al weten ze waar het door veroorzaakt wordt? Kijk, dat mensen voor wie het niet zo'n groot verdriet is soms even 'vergeten' dat het voor andere mensen nog wel een groot verlies is, dat is vrij normaal. Maar jezus zeg, twee maand, hoe lang denken zij dat een rouw-proces duurt Natuurlijk voel je je dan nog af en toe diep ellendig.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:38
Verwijderd
Wat heb ik een heerlijke paar dagen gehad op texel zeg. Geweldig weer gehad, super veel ondernomen en het was gewoon super gezellig. Ik wil weer terug, maaaar aankomende maandag alweer naar Spanje op vakantie, dus dat gaat eventjes niet (A).

En slik, telefoonrekening van interrailen: 70 euro (A).
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 20:24
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Anneka schreef op 25-08-2007 @ 19:38 :
Wat heb ik een heerlijke paar dagen gehad op texel zeg. Geweldig weer gehad, super veel ondernomen en het was gewoon super gezellig. Ik wil weer terug, maaaar aankomende maandag alweer naar Spanje op vakantie, dus dat gaat eventjes niet (A).

En slik, telefoonrekening van interrailen: 70 euro (A).
3x op vakantie?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 20:26
moon
moon is offline
@Yana, onze hond was een goldenretriever, zie avatar.
<-------

De afgelopen 2 dagen ging het wel weer, maar vandaag heb ik weer veel gehuild. Wellicht omdat er vandaag 2 hele lieve kaartjes in de bus lagen. 1 van een vriendin van mij, om me te steunen en te troosten. Heel lief, ze begrijpt wat dit voor mij betekend, een betere vriendin kun je je toch niet wensen.
Het andere kartje kwam van mijn zus, die had een hele lieve,mooie foto van onze hond in de kaart gedaan en daar moest ik zo om huilen, toen mistte ik haar zo erg!! Het blijft iets ondraagelijks hebben dat ze nooit meer terug komt, ik weet niet of ik dat ooit leer accepteren. Ik moet wel, ik kan niets anders doen. Het duurt alleen zolang. Ik wil steeds dat het nu, na minder dan een week, al over is...maar dat is het niet. Die pijn blijft en blijft maar. Het is alsof ik de hele tijd een operatie aan mijn geest aan het ondergaan ben. Sommige dagen ben ik onder narcose en andere dagen word ik zonder narcose geopereerd. Het doet zo'n pijn.
Oud 25-08-2007, 20:51
Verwijderd
Wow, het zomerkamp was echt zo tof. Nooit geweten dat het zo goed voelde om samen met anderen zoiets ongelooflijk leuks te organiseren.

Vanmiddag heb ik even voor m'n vader de dakgoot leeggeschopt. Er was een hele hoop mos in gegroeid. Hij is redelijk oud en durfde niet meer zo hoog de ladder op, dus heb ik het voor 'm gedaan.

Vanavond gebarbecued met m'n ouders en broertje en heel hard gelachen. Vooral toen m'n moeder zei dat ik bukte voor geld, wat ze anders bedoelde dan de dubieuze lading die m'n broertje en ik er aan gaven.

Al met al ben ik moe, maar voldaan.

Edit: En ik heb van een altijd vrolijk meisje het geheim van haar vrolijkheid geleerd. Het heeft iets met huppelen en woehoe roepen te maken. En het werkt!

Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 21:08
Verwijderd
soms wou ik dat ik al mn haren in 1x uit kon trekken ofzo, dat dan de jeuk weg is, gátverdamme
en de cd van cher is super.. ..moet mezelf vaker blij maken met dit soort 'kadootjes'
oeioeioei wat een jeuk
nee, het lukt me niet om avondeten klaar te maken, de jeuk is te erg, zelfs deze tekst is tientallen keren geëdit
de ene helft van me is gelukkig de andere helft moet maar ff caren voor de jeuk, en de zorgen om haar..hoop zo dat t goedkomt..

cher
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 21:27
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
hallo, ik heb niets te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 21:32
GeleBloem
GeleBloem is offline
Barbecuen met ons gezin is echt onmogelijk. Natuurlijk nam mijn vader het weer voor mijn buurvrouw op, ging hij daar weer heen, wou hij niets van mij horen, maar wel van mijn buurmeisje Mijn moeder zei als gewoonlijk weer niets ervan. Later mijn broertje ook nog even. volgens mij voor de grap, maar kon er mooi op inhaken, dus ik zei dat ze lekker daar heen moesten als ik zo stom was. Mijn vader keek meteen weg. De lul. Hij liep eerder weg, ging binnen tv kijken. En wie wou er nou verdorie gezellig bbq'en?

Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 25-08-2007 @ 20:24 :
3x op vakantie?
Maand interrailen met een vriendin, 4 dagen texel en 10 dagen met mn moeder naar Spanje. 3 Keer dus.
Oh en ook nog een reisje begin oktober met mn studievereniging mja dat kost bijna niets.

Maar zat mensen die 3 keer gaan volgens mij hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 22:18
Gothic
Gothic is offline
ik haat het echt. Waarom kan ie niet gewoon een normaal iemand zoeken. Hij doet gewoon anders als hij bij haar is. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Klaar. Ik haat het.
Oud 25-08-2007, 22:46
kroot
kroot is offline
Fientje was ontsnapt. Ik wilde haar optillen, maar ze sprong weg, achter mijn bed. Gelukkig was ze een beetje ingesloten door die opbergboxen, maar ze is zo klein en snel. Dus een huisgenootje erbij gehaald. Maar eindelijk hebben we haar te pakken gekregen. Opluchtig alom!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 23:08
moon
moon is offline
Ik heb het moeilijk vandaag, dan toch maar liever dat onwerkelijke verdoofde gevoel van de afgelopen 2 dagen. De waarheid komt vandaag weer zo hard binnen, ik mis haar zo. Ik kan niet zonder haar, echt niet.
Ik heb het gevoel dat ik hier nooit meer overheen kom, laat het niet zo zijn...ik moet verder...maar het is zo moeilijk! *huilt maar weer eens*
Oud 25-08-2007, 23:24
rare kwast
rare kwast is offline
gelukkig, housewarming weer gehad. was verre van leuk..
daarna een verjaardag was iets beter.. iedereen weer even gezien..
net misselijk gegeten aan de maltezers.. blegh
Oud 25-08-2007, 23:24
Redhair
Redhair is offline
Wat een klotezooi. Ik heb alweer veel minder last van de bijwerkingen van ritalin, maar sommige blijven. Sinds gister heb ik bijna continu trek in speed gehad. Ze zeggen dat een trek moment maar tien minuten duurt, was dat nu ook maar zo. Maar goed, ik ga er gewoon een leuke zaterdagnacht van maken, dacht ik zo. Lekker met D. naar onze stamkroeg, waar ik weer bijna elk weekend ben. Ik, mijn beste vriendinnetje, mijn lieve oude vrienden, zoals de tijd voor ik gebruikte. Beetje drinken, maar niet dronken worden, dansen, ouwehoeren, ik had er vanmiddag zin in. J. wilde naar een feestje maar dat was voor mij niet zo'n goed idee. Daar is speed, als ik het zou zien zou ik het ook snuiven.
Ik bel D. om te vragen of we nog gaan, hoor ik al aan haar stem dat er iets mis was. Haar afgekickte vriendje, wat ook niet meer zou drinken, had weer eens vier halve liters gehaald. Dronken, vervelend, bijna agressief, dus had hij ook maar speed gehaald. Zij heeft geprobeerd hem om te praten, de speed op de grond gegooid, maar hij heeft het weer opgepakt en is gaan snuiven, en zij ook. Ik zei tegen haar dat ze het door de plee moest spoelen, maar dan zou haar vriend door het lint gaan. Toen zei ik dat ze daar dan weg moest gaan. "Maar ik heb nu toch al gesnoven". Ja, dat kan je niet veranderen, maar je kan wel zorgen dat je niet nog meer snuift. "Nee ik ben zwak, ik wil niet weg, ben nu toch al begonnen, kom je anders hier heen, gaan we een filmpje kijken".
Ja fuck wat denk je nou, lekker naar mijn beste vriendin gaan die weer eens gesnoven heeft, dan snuif ik het hele pakje godverdomme leeg. Maar ze wilde waarschijnlijk niet meer naar de kroeg. Ze voelde zich leeg. Ja joh, met speed ga je je wel lekker voelen.
Ik voel me zo in de steek gelaten, en dat slaat nergens op, maar het voelt zo kut. J. weet niet of hij op het feestje waar hij heen gaat van de drugs af kan blijven. Speed waarschijnlijk wel, maar een pilletje ofzo weet hij niet, mijn beste vriendin waarmee ik had afgesproken loopt weer te snuiven, en ik zit hier, de ritalin allang uitgewerkt, al sinds vrijdagochtend zin in speed. Door mij is ze in aanraking met speed gekomen, met mij heeft ze zo vaak in het weekend gesnoven. Elke keer zat ik weer in tweestrijd als ze vroeg of ze ook mocht, elke keer haatte ik mezelf als ik het haar gaf,. Toen ik gestopt was zei ze dat ze nu ook wel moest stoppen. Wij gebruikten niet meer, haar vriendje niet meer, ik gaf haar expres geen telefoonnummers van dealers, zei tegen de dealers dat ze haar niks mochten verkopen omdat ze anders een probleem hadden, en nu heeft ze weer gehad door haar vriendje.
Het is zon teringzooi, al die rotdrugs overal, ik wil weer van de wereld zijn, ik wil ook snuiven. Het is maar goed dat ik het adres van haar vriendje niet heb en dat mijn beltegoed op is, anders was ik daar nu toch heengegaan om mee te snuiven.

Straks toch maar even naar de kroeg, ik heb geen zin om alleen thuis te blijven, me druk te maken. Ik neem zo gewoon nog een ritalin, om de onrust weg te krijgen, en dan kijken of het in de kroeg gezellig is.
Pff ik moest het echt even van me af typen.
Oud 25-08-2007, 23:37
Redhair
Redhair is offline
Oh nu smst ze dat ze wel komt. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Ze moet in ieder geval haar mond houden over speed. Ik wil het niet horen, ik wil het niet weten.
Oud 26-08-2007, 00:08
Briseïs
Briseïs is offline
jezus, het gaat gewoon niet, het gaat écht niet. ik heb vandaag niks anders gedaan dan janken en denken dat ik dood wil. en ik kan er gewoon niks aan doen, ik zou niet weten wat ik er aan zou kunnen doen. en nee, die psycholoog helpt ook niet, want die kan er ook niks aan veranderen.. wat moet ik nou? het wordt niet beter en dat gaat het ook niet worden want er verandert niks, dat gaat niet vanzelf en ik kan er ook niks aan doen.

en nu heb ik teveel negerzoenen gegeten en ben ik nog misselijk ook
Oud 26-08-2007, 01:06
Verwijderd
Knuffel @ Briseïs ({)

Ontopic: M'n beste vriendinnetje heeft gelijk: als ik zo doorga, laat ik het weer fout gaan Er moet gepraat worden voor er wat gebeurt, en laat dat nou net dat ene zijn wat ik niet kan. Hij zal er niet over beginnen, want waarom zou hij?

Maar ik weet ook dat het niet zijn bedoeling is me pijn te doen, en dat hij teveel om me geeft om dat te laten gebeuren. De vraag is alleen hoeveel precies, en wat hij nou wil. Weet hij wel wat hij wil? Of kiest hij gewoon weer voor de makkelijkste weg? Het lijkt er op, want aan zijn relatie verandert weinig volgens mij

Waarom gaat hij vreemd als hij (volgens mij) een prima relatie heeft? Voor de seks hoeft hij het niet te doen: die krijgt hij bij haar al meer dan genoeg. Heeft hij dan gevoelens? Waarschijnlijk niet. En waarom alleen met mij? Wil hij gewoon weer een beetje genieten van het vrijgezelle leven zonder zijn relatie uit te maken? Doet hij het uit medelijden? Ik denk de meeste vragen wel te kunnen beantwoorden, maar dat wil ik niet langer meer: ik wil horen wat hij te zeggen heeft.

Fuck. FUCK. Waar ben ik mee bezig? Is dit het allemaal waard?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 01:48
Verwijderd
Deze avond was er eentje die niet uit toeval bestond.

Het vrijwilligersfeestje was super, en B was er ook. En hij gaat, ondanks dat hij duits is, in Groningen studeren. En ik heb gedaan wat ik al een jaar van plan was met hem. En ook knuffelt hij heel lief
Vervolgens stap ik in de bus en krijg ik een enig gesprek met de buschauffeur. Zo eentje waar je over nadenkt als je thuiskomt.
En als klap op de vuurpijl zit ik op Amsterdam Centraal mensen te kijken, komt er een bekende langs. Die ik dus aan de andere kant van de wereld ontmoet heb. En toen op dat moment kon mijn hoofd niks meer hebben van alle verbazingen en leukigheden.

Ja. Deze avond was geen toeval.
Alleen kan ik een fuckin eventuele verliefdheid niet gebruiken nu ikw eer op het punt sta om te vertrekken
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 01:57
darkfairy
darkfairy is offline
bij een golega geweest van 20:00 tot 23:30 was heel gezellig en veel gelachen en nou weer paniek en angst
Oud 26-08-2007, 02:00
Verwijderd
Nou, nog een depri berichtje dan maar. Kutkutkutkutkut. Ik weet het ook echt elke keer weer te verneuken he. Ze zal wel gelijk hebben, als het steeds weer neerkomt op dat ik slecht ben, het verkeerd doe. "Ik ben jouw houding helemal kotsbeu." Welke houding, ik héb geen houding omdat ik geen flikker meer om je geef - en dat maakt me bang. Hoe kun je je zo voelen tegenover iemand, ongeacht wie?

Ik trek dit niet, en waarschijnlijk is morgen of overmorgen alles wel weer (relatief) goed maar op dit moment heb ik zon gruwelijke hekel aan mezelf en alles wat ik doe en hoe ik eruit zie, en gewoon aan mij. Wat ben ik nou? Helemaal niets, ik pas nergens echt in, heb het gevoel dat ik niemand meer in de buurt heb waar ik écht mee kan praten en ik weet verstandelijk wel dat dat niet zo is maar het doet zon verrekte pijn dat ik weer eens niet op kan houden met janken.

Ik was hier overhéén verdomme, over mezelf zo haten, over stomme dingen doen , over janken en plein public omdat ze "you've got a friend in me" zingen en dat zo'n verrekte pijn doet...

Ik weet het allemaal niet meer. Ikikik. Egocentrische trut. Ze zal wel gelijk hebben.

Meh, sorry voor de rant. Morgen voel ik me waarschijnlijk/hopelijk niet meer zo pessimistisch, maar ik moest het even opschrijven. auau.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 10:36
Verwijderd
Eerste keer sinds tijden dat ik zonder moeite uit bed kan komen, ik gok dat dat al een hele verbetering is.

Verder krijg ik met spoed een herdiagnose, omdat mijn vermoeiheid etc, "niet meer normaal was", ik ben dus benieuwd of het etiketje waar ik mijn hele leven tegen moest vechten eindelijk weggaat.

Ik ga denk ik vandaag maar eens goed gebruik maken van het beetje energie dat ik nu heb door wat schoon te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 15:53
GeleBloem
GeleBloem is offline
Kut, kut, kut.
Ik wil niet meer
Oud 26-08-2007, 15:57
darkfairy
darkfairy is offline
zometeen naar de kermis ik heb er zin in
Oud 26-08-2007, 15:58
Verwijderd
aaaaaaaaaaaaah, kut ik heb vergeten me voor onderwijs in te schrijven en nu gaat die registratie me weer eens vijftig euro kosten, als het überhaupt nog kan.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 16:03
Verwijderd
shit, ik hoop dat t aangekomen is
zucht

net ontbeten
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 16:03
Verwijderd
Briseïs: sterkte!

Wóóh ik ben informatie aan het inwinneeen! Ik heb afgelopen week meer over alle bestaande studies gelezen dan de afgelopen 3 jaar bij elkaar. Zo ongeveer.
Oke, niet helemaal eerlijk. Ik zag het nut er niet van in om een studie uit te zoeken als ik toch dood zou gaan, maar nu ligt het anders. Een beetje.
En wow wat wil ik graag de juiste studie vinden. En anders de bijna juiste. Als ik maar gelukkig word.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 16:32
IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Redhair... veel sterkte, ik hoop dat je gister niet gebruikt hebt, je bent sterker, je weet beter, alsjeblieft. Liefs en een knuffel!

OT: JA, het gaat goed met mij. En écht. Ik wilde minderen/stoppen met dat eeuwige hasjgerook, maar dat lukte maar niet, en nu WEL, want ik heb gewoon geen zin meer .Natuurlijk weet je niet hoelang dat duurt he aaight, maar he, er is een begin. Morgen naar school (rest van de week wel vrij), dus maar weer vroeg naar bed, na een hele week iedere avond (onee, op een na) feest, uitgaan en chillen. Ik kan niet eens meer voor een uur of drie slapen, dat wordt nog wat. Maar ik heb wel zin om naar school te gaan (nouja dat maak ik mezelf wijs) Iets nuttigs doen, ritme regelmaat blablabla. Ja maar oké ik houd van studeren en ik houd van mijn opleiding dus dat komt wel goed, alleen weer eventjes beginnen. En ik ga werken en een cursus doen en vrijwilligerswerk/stage weer zoeken, en eventueel sporten en allerhande dingen die goed zijn voor mensen. Hm. Niet allemaal tegelijk mee beginnen natuurlijk, in een maand de stap van nihilist naar actief persoon is natuurlijk veel te groot. Ja en natuurlijk ook leuke dingen he.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 16:42
Yana
Yana is offline
Dat eetdagboek komt me echt de strot uit. Ik krijg er geen hap meer van door mn keel. Ik wil niet, ik weiger, ik kap er mee!
Maar dan is ze teleurgesteld in je. Dan word je nooit beter. En je eet nu toch minder, dat wil je toch? Je bent er wel mee afgevallen.

Zucht.
Oud 26-08-2007, 17:12
rare kwast
rare kwast is offline
kut kut kut kut kut kut kut kut

schade gereden
Oud 26-08-2007, 17:50
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Omg ik word gek :\.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 18:50
Verwijderd
Ik mag niet verliefd worden, ik mag niet verliefd worden,
ik mag niet verliefd worden

Ik heb de schilderijen teruggebracht, dus nou is alles voorbij En ik ben blij haar even gezien te hebben zodat ik het met een goed gevoel af kan sluiten. En nu genieten van de laatste uurtjes weekend zodat ik weer een nieuwe werkweek kan beginnen. nog twee werkweken en dan zit het erop en ben ik weg. Whoei!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 19:04
Verwijderd
ik voel me een beetje vriendloos ik heb wel een aantal echt goede vrienden, dus ik mag niet zeuren. maar ik mis mensen om gewoon even een drankje mee te doen ofzo, gewoon zo'n oppervlakkigevrienden/kennissen-kring. tuurlijk, als ik daartussen moest kiezen dan kies ik voor de echte vrienden. maar als je op zondagavond alleen thuis zit terwijl het heerlijk terrasweer is, is dat oook niet leuk..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 19:45
Verwijderd
Oke, I was wrong. Nog steeds ontzettend kut dus, I give up.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 20:16
Nebel
Nebel is offline
De tranen stromen over wangen, nu ik hier alleen zit, weer weg van mijn ouders. Tranen, veel verdriet, om veel dingen. Ik ben vreselijk moe en voel me heel erg alleen. Maar als hij aanbiedt om te komen wil ik dat ook niet .

Ik snap mezelf niet meer.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 20:19
Black Soul
Black Soul is offline
ik kan het niet
Oud 26-08-2007, 20:33
rare kwast
rare kwast is offline
morgen begint weer de week.. de week waar ik altijd zo naar uitkijk en waar van ik nu verlang dat het afgelopen is..
blegh
Oud 26-08-2007, 20:58
Nona
Nona is offline
Morgen vroeg op, dan kan ik op tijd op het werk zijn. Prima eigenlijk, weer een beetje ritme erin proberen te brengen. En dan dinsdag ook werken, en daarna naar papa en mama, en kindertjes begeleiden. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal loopt.

Het gaat me allemaal veel te langzaam hier, er is wel vooruitgang maar ik wou dat er al veel meer gebeurd was. Niets aan te doen, maar het zou zo mooi zijn als er eens iets af kwam.
Oud 26-08-2007, 21:04
Verwijderd
Het leven in Utrecht is leuk .

Gister ben ik met mijn pa een nieuwe gitaar gaan halen! Heerlijk . Het is een semi-acoustische en ik moet nog een beetje eelt op mijn vingers kweken geloof ik maar ik ben blij .

Vandaag heb ik met een vriendin afgesproken en het was weer zo gezellig! Als van ouds! We zijn een terrasje gaan pikken en daarna (gratis) naar de bioscoop gegaan (zij werkt bij de bios) en hebben we de laatste Harry Potter gezien. Nu zit ik weer op mijn kamertje, net wat gitaar gespeeld en wat muziektheorie doorgenomen. Ik heb zo'n zin in komend jaar!

Ik ga vanavond een beetje op tijd naar bed want ik moet morgen op tijd op voor mijn intake bij altrecht. Ben benieuwd wat voor iemand ik krijg, maar ik geloof dat alles beter is dan de vorige therapeut die ik had. Zij praatte me een trauma aan en begon te beweren dat ik al van kleins af aan psychotisch was. Wat weet zij daar nou van! pff, en toen ik daar tegenin ging zei ze dat ik het later wel in zou zien, als ik wat meer psychotherapie had gehad. pfff. tuurlijk. Maargoed, wel spannend dus. Hoewel, ik heb al zo vaak een intake gehad, maargoed, nu ga ik waarschijnlijk wel een therapie van 2 jaar volgen dus dan moet het echt wel klikken met mijn therapeut, vind ik.

En dan beginnen dinsdag de Amersfoortse introductiedagen. Daar heb ik ook veel zin in, maar ik moet wel heel vroeg op en ik ben bang dat me dat niet lukt. Doordat ik in de vakantie heel vaak, nadat de wekker was gegaan, toch weer ging slapen, slaap ik nu heel vaak door mijn wekker heen en dat kan ik dinsdag echt niet gebruiken. Dus maar even een nieuw melodietje op mijn telefoon zetten en vroeg gaan slapen.

Pff, ik weet echt even niet wat ik moet gaan doen nu. Misschien nog even gitaar spelen zo ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 21:33
Verwijderd
Morgen weer beginnen.
Bleh. Gelukkig zit ik niet bij 'hem' in de klas.
heeft de schooleiding toch weer goed geregeld!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten