Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ooooh.. ik wil het niet hebben hoor ![]() Ik heb de hele dag niks gedaan behalve het plan opvatten om in Amsterdam te gaan wonen. Wat vast ooit gebeurd. Nu ga ik me er toe zetten om 10 minuten naar een vriend te fietsen en daar friet te eten.
|
"Er verschijnt een venstertje, ik tik er maar wat in, weet niet of het allemaal goed gaat. Ik had wel gelijk 9 berichten van Hyves op e- mail, krijg het er nog druk mee!
groetjes oma" mn oma heeft Hyves, wat is ze toch hip! Vandaag heb ik mn hamster opgehaald van dr logeeradres, en verder heb ik wat series & tv-programma's gekeken die ik de afgelopen tijd gemist heb. Wat een zondag |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanochtend vroeg uit de veren want vandaag was het verhuisdag! Alles in een keer mee kunnen nemen gelukkig, al ben ik wel mn bed bodem vergeten zz dus nu slaap ik op de grrrond, maar dat trek ik gelukkig wel. Gelukkig stonden mijn huisgenoten en dr boyfriend parraat op mij een handje te helpen met de meubels in elkaar zetten want als ik het alleen had gedaan was ik volgende week nog niet klaar
![]() |
![]() |
|
dit weekend ben ik met mijn vriend naar de avondwake en begrafenis van zijn oma geweest en dat was heel mooi maar ook wel heel moeilijk en een beetje raar omdat ik ineens echt heel de familie zag. maar uiteindelijk was het ook heel gezellig en ik heb best zin in de volgende familiebijeenkomst maar dan hopelijk met een vrolijke reden. En ik was meteen het nieuwe doch gewillige slachtoffer van botulismfs neefjes en nichtje
![]()
||
Citaat:
![]() - ik ben nu nog bij mn ouders thuis en ik kom er net achter dat ik mn bonuspuntentoets gehaald heb, yesssh! gister heb ik met mn 2 beste mates heel lang aan de telefoon gehangen. nu ga ik douchen met mn douchezak en daarna naar school om mn anatomie te leren en een afspraak op de gipspoli te maken.
|
Verwijderd
|
Gisterenavond een beetje gechilled in mn nieuwe huisie, tv gekeken und so met mn huisgenoot en haar lover daarna ben ik buiten nog een rondje gaan lopen want ik had niks te doen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja hier nu ook, lekkerrr
vandaag heb ik eerst uren in de bieb rondgestruind op zoek naar leuk onderwerp voor mijn master project. ik kon niet echt iets vinden wat ik echt boeiend vond maargoed. 's middags bezig geweest met printmaking, waar één van de docenten in het lokaal zat, die wilde me telkens helpen maar hij kan geen engels en hij pakte telkens mijn werkjes af met de bedoeling me te helpen maar het ging zo traag en ik wilde het zelf doen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben naar college geweest en nu moet ik lereeen maar in plaats daarvan download ik de nieuwe afleveringen van The Simpsons en American Dad en Family Guy. Verder ren ik rondjes en doe ik een machinegeweer na. TAKKETAKKETAKKETAKKKKK! Ik heb teveel koffie op maar zodra ik achter de boeken ga zitten krijg ik slaap.
Morgen ga ik naar de STUDIEZAAL en daar maak ik een online diagnostische toets want hier is internet heel traag. Ik vertrouw het allemaal niet. Ook ga ik denk ik heel lang in allemaal verschillende treinen zitten en rondreizen, want volgens mij kan ik alleen maar goed leren als ik in een trein zit. Dan is er geen afleiding. Als je wil kan je mij opwachten op een station en dan kom ik langs en zeg ik 'hoi, groetjes van het internet'. Tot zo ver. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vanmorgen op school kwam er een vrouw vertellen over haar dissociatieve identiteitsstoornis. eerst was ze normaal, toen praatte ze als een kind om vervolgens een verhaal te houden over hoe ze de wereld had geschept. daarna deed ze weer normaal. wat zijn stoornissen toch lastig. daarna naar huis gegaan, en toen was onze koelkast kapot. we waren boos, dus gingen we eerst alles schoonmaken en daarna tegen de koelkast trappen omdat hij ÉCHT kapot was. maar toen deed hij het ineens weer
![]() |
![]() |
|
Haha, ken echt te weinig van die line-up.
Maar hoe vet blijft dat ATP concept! Ik had een moord begaan om daar bij te kunnen zijn geweest.
|
Het concept is idd geniaal. Ik heb me ooit voor hun mailing list aangemeld, en nu moet ik eens in de zoveel weken achter mijn monitor huilen omdat het toch veel te duur is om er daadwerkelijk heen te gaan.
![]()
|
T9? Is dat die ongein dat er vanzelf woorden van gevormd worden? Aan dat soort dingen doe ik natuurlijk niet mee. Maar goed, ik gebruik ook nog altijd de ALT-codes voor 'vreemde tekens' wanneer ik de kans krijg, terwijl dat ook niet bijster praktisch meer is. Ik ben qua techniek ietwat conservatief aangelegd geloof ik.
|
Ik heb een stukje geschreven, mijn portfolio opgestuurd voor een baantje en gebeld met een vriend over drama. Nu even eten en dan straks school doen en thee drinken en dan straks eten bij een vriendinnetje. En wat is Bol.com sloom met het opsturen van mijn boek!!!
|
Verwijderd
|
Ik had vanmorgen een filosofie proefexamen en ik heb echt 4 kantjes onzin verteld want geen plan en geen zin in een woordenboek gebruiken dus met een beetje pech staan er ook nog woorden in die niet bestaan
![]() Nu moet ik een cadeautje verzinnen voor een vriendinnetje en daar heb ik echt een HEKEL aan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me net ingeschreven voor een studie en nu zeggen ze dit:
Je kunt bij je onderwijsinstelling het verschuldigde collegegeld vanaf 31 décembre 2199 betalen. Wil je zo spoedig mogelijk na deze datum opnieuw inloggen en bij jouw inschrijvingsverzoek de betalingsgegevens invullen. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|