Oud 09-02-2009, 14:28
geen punt :|
geen punt :| is offline
ja mssn moeten we er bij volgende opdrachten nog wat mee doen? En heb em niet opgeslagen maar weet nog wel ongeveer wat ik heb ingevuld behalve bij die onzinfavos.
Oud 09-02-2009, 14:32
Verwijderd
Citaat:
En als iedereen zijn favo lijst hier post? Of mag dat niet?
Nee, dat mag niet. Individuele verantwoordelijkheid is onderdeel van deze opdracht.
Oud 09-02-2009, 15:13
flyaway
flyaway is offline
Ok prima Dankje voor het antwoord.
Oud 09-02-2009, 15:25
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Over die heg: 'straight' valt denk ik af... zo goed als iedereen is hetero. Met 'straight' is het dan te lastig om iemand te vinden denk ik.
Oud 09-02-2009, 15:26
Kan toch ook dat iemand straight ipv hetero heeft ingevuld? Als diegene even zen vinger opsteekt hebben we die gevonden iig
Oud 09-02-2009, 15:27
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Kan toch ook dat iemand straight ipv hetero heeft ingevuld? Als diegene even zen vinger opsteekt hebben we die gevonden iig
Mja, het zou kunnen, al denk ik persoonlijk niet dat het zo diep gaat.
Oud 09-02-2009, 15:34
Verwijderd
ik heb 'niet-praktiserend biseksueel' ingevuld, volgens mij.
Oud 09-02-2009, 17:23
foefighter
foefighter is offline
ok grappige opdracht hahaha. Ik heb nog niet helemaal door wat de bedoeling is.
ik heb een wit plaatje met allemaal symbolen/tekentjes waarachter klanken staan
het zijn alleen erg vreemde klanken zoals nye mbe hei wei.
ik gok dat het een stuk of 80 klanken zijn en het lijkt niet echt op chines tekens als heb ik er wel zon gevoel bij de qua klanken
Oud 09-02-2009, 17:35
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Wat me ook net te binnen schiet: Vincent van Gogh had een oor afgesneden. Misschien dat dit iets met piercings kan betekenen?
Oud 09-02-2009, 17:57
Laisve
Laisve is offline
Ohja, had hij ook niet zelfmoord gepleegd ? Iemand plannen toevallig ?

Maar was over twee uur al niet de deadline ? Als we nog wat geld willen binnenharken dan moet er wel snel iets gebeuren... dit langzame gedoe helpt niets.

Degene die nog niet verbonden zijn aan een vraag moeten even kijken wat hun bekend voorkomt.
Oud 09-02-2009, 18:01
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ohja, had hij ook niet zelfmoord gepleegd ? Iemand plannen toevallig ?

Maar was over twee uur al niet de deadline ? Als we nog wat geld willen binnenharken dan moet er wel snel iets gebeuren... dit langzame gedoe helpt niets.

Degene die nog niet verbonden zijn aan een vraag moeten even kijken wat hun bekend voorkomt.
Ik denk niet dat mensen dat in een vragenlijst gaan zetten.

Nope, morgen om 21:00 is de deadline. We moeten gewoon van iedereen weten welk plaatje hij of zij heeft. Zodoende kan je ook het best kijken welk plaatje bij wie hoort. Want zoals nu ben ik nog geen gelijkenissen tegengekomen.
Oud 09-02-2009, 18:05
Laisve
Laisve is offline
Ooh, ik dacht vandaag al. Hmm.

Als niemand anders de kleur groen heeft ingevuld zou hanneke best wel eens het antwoord op de favokleur kunnen zijn. Dan hebben we al 3.
Oud 09-02-2009, 18:11
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Op google zie ik dat het dus gewoon een heg is. De boom erachter weet ik nog niet, het hele plaatje is voor ongeveer driekwart gevuld met die struik, dus ik denk dat het gewoon om de 'heg' gaat.
Het lijkt me gek, maar het zou kunnen dat die boom een kastanjeboom is, waardoor dat plaatje misschien op mijn straatnaam betrekking heeft.
Oud 09-02-2009, 18:15
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ok grappige opdracht hahaha. Ik heb nog niet helemaal door wat de bedoeling is.
ik heb een wit plaatje met allemaal symbolen/tekentjes waarachter klanken staan
het zijn alleen erg vreemde klanken zoals nye mbe hei wei.
ik gok dat het een stuk of 80 klanken zijn en het lijkt niet echt op chines tekens als heb ik er wel zon gevoel bij de qua klanken
Japan? Of iig één of ander aziatisch land?
Oud 09-02-2009, 18:17
Hanneke
Hanneke is offline
Hoort elk plaatje bij een andere vraag, of kunnen er best twee plaatjes bij één vraag horen (maar dan gekoppeld aan een ander)?
Oud 09-02-2009, 18:18
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hoort elk plaatje bij een andere vraag, of kunnen er best twee plaatjes bij één vraag horen (maar dan gekoppeld aan een ander)?
Maar aan één vraag. Daarom is het zo puzzelen
Oud 09-02-2009, 18:18
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Dat is inderdaad wel makkelijk om te weten. Want anders worden een paar dingen al heel lastig.
Oud 09-02-2009, 18:19
flyaway
flyaway is offline
Nee, geen kastanjeboom. Meer een verkleurde tak. Maar het gaat echt om de heg. Toen ik heg zocht in de determinatietabel kwam ik op dat plaatje uit, dus het gaat niet om de tak erachter, met verkleurde bladeren. Lijkt me.
Oud 09-02-2009, 18:19
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Maar aan één vraag. Daarom is het zo puzzelen
Dat wel, maar aan de andere kant vergroot het de kans op succes bij het tweede plaatje ten opzichte van de eerste. Er zijn immers 1 vraag en 1 deelnemer weg op dat moment.
Oud 09-02-2009, 18:55
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Staat in de uitleg. Elk plaatje hoort bij een andere vraag.
Oud 09-02-2009, 19:05
Verwijderd
Ik heb als favo tv-serie De co-assistent ingevuld, dus dat ziekenhuisplaatje zou best bij mij kunnen horen. Voor de rest ben ik nog niks herkenbaars tegengekomen.

Mijn plaatje is een tekenfiguur, ze zal ongetwijfeld wel bekend zijn maar ik ken d'r niet. Ik zal d'r een beetje omschrijven. Ze komt uit zo'n zwart rondje, op een witte achtergrond, gekropen, heeft felrode lippenstift, een lichtblauw jurkje aan, grote blauwe ogen en rood/oranje haar. Ze heeft een strik in d'r haar en kijkt behoorlijk dom. Iemand een connectie met stripfiguren oid?
Oud 09-02-2009, 19:31
Verwijderd
Ik zie niets dat mij bekend in de oren klinkt m.b.t. mijn antwoorden.
Oud 09-02-2009, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik zie niets dat mij bekend in de oren klinkt m.b.t. mijn antwoorden.
Ik zit steeds over te lezen(ja, sorry..ik heb nog geen tijd gehad om te reageren) en moet zeggen dat er wel iets begint te dagen, maar zekerheid heb je nooit. ik heb de gladiotoren van 101(film)..maar kan geen kat of muis aan iets toevoegen, omdat ik het van gekkeheid niet weet
Oud 09-02-2009, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me gek, maar het zou kunnen dat die boom een kastanjeboom is, waardoor dat plaatje misschien op mijn straatnaam betrekking heeft.
maar je hoefde je straatnaam niet in te vullen, enkel of je op een dreef, laan, weg of straat woont.

Citaat:
Ik zit steeds over te lezen(ja, sorry..ik heb nog geen tijd gehad om te reageren) en moet zeggen dat er wel iets begint te dagen, maar zekerheid heb je nooit. ik heb de gladiotoren van 101(film)..maar kan geen kat of muis aan iets toevoegen, omdat ik het van gekkeheid niet weet
ik snap helemaal niets van deze post.
Citaat:
Wat me ook net te binnen schiet: Vincent van Gogh had een oor afgesneden. Misschien dat dit iets met piercings kan betekenen?
dat zou wel echt dom zijn, vind ik. wat hebben missende ledematen met piercings te maken? ik denk eerder dat het om zijn geboortedatum of plaats gaat. (Zundert, 30 maart 1853) of doet iemand een kunstopleiding?

Citaat:
Ooh, ik dacht vandaag al. Hmm.

Als niemand anders de kleur groen heeft ingevuld zou hanneke best wel eens het antwoord op de favokleur kunnen zijn. Dan hebben we al 3.
dat weet ik niet. je vorige vondsten zijn nog helemaal niet zeker.

Citaat:
Mijn plaatje gaat denk ik over mezelf. Ik heb een wereldbol gekregen met als zichtbaar continent Afrika. En ik heb als favoriete TV-programma Van Dis in Afrika ingevuld. Tenzij iemand als vakantiebestemming Afrika heeft genoemd ofzo, dat kan ook.

Misschien is het een goed idee als we nu eens noteren wat we in ieder geval zeker weten ? Dus favo land: frankrijk (röps), favo tvprogramma: van dis in afrika (laisve)
hmzz...

Citaat:
Ik heb als favo tv-serie De co-assistent ingevuld, dus dat ziekenhuisplaatje zou best bij mij kunnen horen. Voor de rest ben ik nog niks herkenbaars tegengekomen.

Mijn plaatje is een tekenfiguur, ze zal ongetwijfeld wel bekend zijn maar ik ken d'r niet. Ik zal d'r een beetje omschrijven. Ze komt uit zo'n zwart rondje, op een witte achtergrond, gekropen, heeft felrode lippenstift, een lichtblauw jurkje aan, grote blauwe ogen en rood/oranje haar. Ze heeft een strik in d'r haar en kijkt behoorlijk dom. Iemand een connectie met stripfiguren oid?
klinkt niet echt bekend.

Laatst gewijzigd op 09-02-2009 om 21:20.
Oud 09-02-2009, 21:52
Verwijderd
Ik heb een plaatje van de film 101(je moet die film wel kennen)....maar moet schijnbaar op iets betrekking hebben, zoals favoriete film ofzo.
Oud 09-02-2009, 21:53
Verwijderd
of huisnummer?

maar die film ken ik niet
Oud 09-02-2009, 21:56
Verwijderd
Citaat:
of huisnummer?

maar die film ken ik niet
Ik denk dat wat jij zegt ook goed zal kunnen, 101 als huisnummer.. ik zal zelf niet verder weten wat het nog meer betekend. moet ik eens diepzinnig over nadenken
Oud 09-02-2009, 22:21
flyaway
flyaway is offline
In elk geval niet mijn huisnummer

Of de 101 dalmatiers?
Oud 09-02-2009, 22:32
Hanneke
Hanneke is offline
Er is geen vraag naar favoriete film, toch?
Oud 09-02-2009, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Er is geen vraag naar favoriete film, toch?
Nee, inderdaad. maar 101 is ook niet mijn huisnummer
Oud 09-02-2009, 22:44
Citaat:
Ik zit steeds over te lezen(ja, sorry..ik heb nog geen tijd gehad om te reageren) en moet zeggen dat er wel iets begint te dagen, maar zekerheid heb je nooit.
wat bedoel je?
Oud 09-02-2009, 23:12
Verwijderd
Citaat:
wat bedoel je?
ging over het plaatje en de film 101, meer niet.
Oud 09-02-2009, 23:33
Verwijderd
Ik kan niets vinden over die film op imdb? Bedoel je niet 300, die film over Sparta? Dan wordt misschien Rotterdam bedoeld.
Oud 09-02-2009, 23:44
Hanneke
Hanneke is offline
Ik denk dat eerder mijn afbeelding betrekking heeft op plaatsnaam. Of heeft iemand als postcode 1944 (is in Beverwijk)?
Oud 09-02-2009, 23:47
Verwijderd
Of misschien woont iemand gewoon op een plein?
Oud 10-02-2009, 00:13
Hanneke
Hanneke is offline
Die mogelijheid had ik nog niet aan gedacht!
Oud 10-02-2009, 00:19
Verwijderd
19. straatnaamsuffix (-straat; -weg; -pad enzo)

Dat is vraag 19, wie woont er op een plein?
Oud 10-02-2009, 00:28
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
maar je hoefde je straatnaam niet in te vullen, enkel of je op een dreef, laan, weg of straat woont.
Oooh, is dat suffix. xD Nouja, ik heb mijn volledige straatnaam opgegeven, dus inclusief straat, weg, pad of laan.
Oud 10-02-2009, 00:29
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Of misschien woont iemand gewoon op een plein?
Citaat:
19. straatnaamsuffix (-straat; -weg; -pad enzo)

Dat is vraag 19, wie woont er op een plein?
I do, I do, I do!
Oud 10-02-2009, 00:37
Verwijderd
Nou, dan hebben we één vraag, denk ik...
Oud 10-02-2009, 00:42
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Even een samenvatting voor de overzichtelijkheid:

- Nijmegen, plein 1944
- schilderij van Medusa door Arnold Bocklin
- een portret van Vincent van Gogh
- een of andere pief met een ouderwetse bril en een paars lint. Net pak aan, lijkt wel een of andere (navo?) gezaghebber ofzo, hij ziet er charismatisch uit, Oost-Europees uiterlijk
- een foto van 4(2 op de voorgrond, 2 verder naar achteren) (marine?)schepen en een helikopter die boven de schepen vliegt
- paris hilton
- een foto van een meisje in witte ziekenhuiskledij die onder toezicht van een man in een witte jas een patient injecteert. de injectiespuit is paars en de man zijn arm is afgebonden met een groen ding. hij heeft een blauw shirt aan.
- groene heg, rechte struik, met daarachter een soort langere tak met rode bladeren
- wereldbol met zichtbaar continent Afrika
- wit plaatje met symbolen/tekentjes waarachter klanken staan. Gok van 80 klanten, lijkt niet echt op Chinese tekens
- tekenfiguur: komt uit zwart rondje op een witte achtergrond gekropen, felrode lippenstift, lichtblauw jurkje, grote blauwe ogen, rood/oranje haar. Strik in het haar, kijkt dom
- gladiatoren van 101
Oud 10-02-2009, 14:48
Hanneke
Hanneke is offline
  • Hanneke
  • Plein 1944, Nijmegen
  • Straatnaamsuffix
  • Plein
  • Biertank
  • Kazet
  • Schilderij van Medusa door Arnold Bocklin
  • Tattoo's/piercings
  • Medusa
  • Sterrenmeisje
  • Biertank
  • Een portret van Vincent van Gogh
  • ??
  • ??
  • ??
  • Röps
  • Een of andere pief met een ouderwetse bril en een paars lint. Net pak aan, lijkt wel een of andere (navo?) gezaghebber ofzo, hij ziet er charismatisch uit, Oost-Europees uiterlijk
  • Neko
  • een foto van 4(2 op de voorgrond, 2 verder naar achteren) (marine?)schepen en een helikopter die boven de schepen vliegt
  • ??
  • ??
  • ??
  • Coolkast
  • paris hilton.
  • Favoriete vakantieland?
  • Frankrijk
  • Röps
  • Sterrenmeisje
  • een foto van een meisje in witte ziekenhuiskledij die onder toezicht van een man in een witte jas een patient injecteert. de injectiespuit is paars en de man zijn arm is afgebonden met een groen ding. hij heeft een blauw shirt aan.
  • TV-programma
  • Co-assistent
  • Bas
  • Flyaway
  • groene heg, rechte struik, met daarachter een soort langere tak met rode bladeren
  • Kleur
  • Groen
  • Hanneke
  • Laisve
  • wereldbol met zichtbaar continent Afrika
  • Provider
  • Planet
  • Flyaway
  • Foefighter
  • wit plaatje met symbolen/tekentjes waarachter klanken staan. Gok van 80 klanten, lijkt niet echt op Chinese tekens
  • ??
  • ??
  • ??
  • Bas
  • tekenfiguur: komt uit zwart rondje op een witte achtergrond gekropen, felrode lippenstift, lichtblauw jurkje, grote blauwe ogen, rood/oranje haar. Strik in het haar, kijkt dom
  • ??
  • ??
  • ??
  • Kopmuntkip
  • gladiatoren van 101
  • ??
  • ??
  • ??

Dit is wat ik er tot nu toe van heb kunnen maken. Als ik goed tel hebben we alle beschrijvingen van plaatjes iig? Er is niks dat mij bekend voorkomt verder, dus het zou best kloppen dat dat bos van Flyaway inderdaad met de vraag lievelingskleur bij mij hoort.

Laatst gewijzigd op 10-02-2009 om 16:20.
Oud 10-02-2009, 14:51
Verwijderd
Zou het plaatje van bas passen bij het antwoord dat kazet gaf op favo presentatrice? Chantal janzen had hij ingevuld, die kijkt ook dom.
Ik gok maar wat hoor, nog een paar uur en we hebben al zo weinig geld binnengehaald.
Oud 10-02-2009, 14:56
Verwijderd
Nee, ik gok van niet, ik denk dat het iets te maken heeft met prinsessen iets achtigs.
Oud 10-02-2009, 15:05
  • Hanneke
  • Plein 1944, Nijmegen
  • Straatnaamsuffix
  • Plein
  • Biertank
  • Kazet
  • Schilderij van Medusa door Arnold Bocklin
  • ??
  • ??
  • ??
  • Biertank
  • Een portret van Vincent van Gogh
  • ??
  • ??
  • ??
  • Röps
  • Een of andere pief met een ouderwetse bril en een paars lint. Net pak aan, lijkt wel een of andere (navo?) gezaghebber ofzo, hij ziet er charismatisch uit, Oost-Europees uiterlijk
  • ??
  • ??
  • ??
  • Neko
  • een foto van 4(2 op de voorgrond, 2 verder naar achteren) (marine?)schepen en een helikopter die boven de schepen vliegt
  • ??
  • ??
  • ??
  • Coolkast
  • paris hilton
  • Favoriete vakantieland?
  • Frankrijk
  • Röps
  • Sterrenmeisje
  • een foto van een meisje in witte ziekenhuiskledij die onder toezicht van een man in een witte jas een patient injecteert. de injectiespuit is paars en de man zijn arm is afgebonden met een groen ding. hij heeft een blauw shirt aan.
  • TV-programma?
  • Als ^ dan de Co-assistent
  • Bas
  • Flyaway
  • groene heg, rechte struik, met daarachter een soort langere tak met rode bladeren
  • Kleur?
  • Als ^ dan groen
  • Hanneke
  • Laisve
  • wereldbol met zichtbaar continent Afrika
  • Tv-programma?
  • Als ^ dan Van Dis in Afrika
  • Laisve
  • Foefighter
  • wit plaatje met symbolen/tekentjes waarachter klanken staan. Gok van 80 klanten, lijkt niet echt op Chinese tekens
  • ??
  • ??
  • ??
  • Bas
  • tekenfiguur: komt uit zwart rondje op een witte achtergrond gekropen, felrode lippenstift, lichtblauw jurkje, grote blauwe ogen, rood/oranje haar. Strik in het haar, kijkt dom
  • ??
  • ??
  • ??
  • Kopmuntkip
  • gladiatoren van 101
  • ??
  • ??
  • ??
Oud 10-02-2009, 15:10
flyaway
flyaway is offline
Ik zie niet echt iets dat met mijn antwoorden overeen kan komen, eerlijk gezegd.
Oud 10-02-2009, 15:11
Verwijderd
Nationaliteiten van de schilders? Huisnummer? Zo gaat 't wel heel slecht hè.
Oud 10-02-2009, 15:17
Er heeft toch wel iemand iets met rusland of oost-europa?
Volgens mij wordt er wat afgemold allemamachies xD
Oud 10-02-2009, 15:18
flyaway
flyaway is offline
Die wereldbol kan misschien ook zijn van 'planet', mijn internetprovider...?
Oud 10-02-2009, 15:20
Heeft er iemand iets met het leger of de marine? Of een gigantische uilenbril?
Misschien is die man bekend en zouden we wat met zen naam kunnen maar ik ken em niet.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten