Oud 09-06-2009, 16:59
Allure
Allure is offline
Dan krijg jij de bui lekker nog!
Advertentie
Oud 09-06-2009, 17:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dan krijg jij de bui lekker nog!
Nee hoor, die is al voorbij. Toen ik in Rotterdam was regende het even. Als het nu in de buurt van Utrecht regent, dan komt de bui lekker niet hierheen!
Oud 09-06-2009, 17:01
Allure
Allure is offline
Waar zit je nu dan? Is het hier over een uur ook voorbij?
Oud 09-06-2009, 17:03
TopDrop
TopDrop is offline
Ik zit nu bij mn ouders thuis. En ik heb geen idee wanneer het bij jou voorbij is. Heb je gister wel genoeg geofferd aan de weergoden? Anders zijn ze nu pischagrijnig en gaan ze nog wel even door met ellende veroorzaken.
Oud 09-06-2009, 17:03
Verwijderd
Hier was geen regen.
Oud 09-06-2009, 17:04
Allure
Allure is offline
Ik heb niet geofferd.
TopDrop
TopDrop is offline
15 dagen je auto op rotterdam airport parkeren kost 95 euro
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb niet geofferd.
Ow, ja, nee, dan zijn de gapen raar!
Oud 09-06-2009, 17:07
TopDrop
TopDrop is offline
een retourtje utrecht - deventer (met korting) kost 13,70! ik ben ook maar een arme student hoor
Oud 09-06-2009, 17:10
Verwijderd

Den Bosch - Utrecht is zo fukking duur, 15 euro, plus drie om bij het station te komen.

Retour meegeteld.
Oud 09-06-2009, 17:10
Verwijderd
Ah, nieuwe SC3 gevonden!!1111~oneoneoeneo
Oud 09-06-2009, 17:11
Verwijderd
Waaaar!
Oud 09-06-2009, 17:11
Verwijderd
Citaat:

Den Bosch - Utrecht is zo fukking duur, 15 euro, plus drie om bij het station te komen.

Retour meegeteld.
Met de bus naar Helsinki (4 kilometer) kost hier 5 euro...
Oud 09-06-2009, 17:14
Verwijderd
Als ik 'm heb zet ik 'm op tpb
Oud 09-06-2009, 17:15
Verwijderd
Goeieavond!
Oud 09-06-2009, 17:16
Verwijderd
Hallo silence!
Oud 09-06-2009, 17:17
Verwijderd
Citaat:

Retour meegeteld.
Maar je kan toch een dagkaartje kopen, voor 3 eurootjes? Op den brabantliner? Die geldt om een of andere malle reden ook voor *willekeurige brabantse stad* - Utrecht
Oud 09-06-2009, 17:42
Verwijderd
Nog zeshonderd woorden en dan ben ik er alweer. Gossie.
Oud 09-06-2009, 17:44
Verwijderd
En dat tyfuskind van de onderburen is weer op het balkon aan het toeteren. Als het nou muziek was, was het oké. Dit is gewoon TUUUUUUUUUUUUT. TUUUUUTUUUUUUUT. TUUUUT.
Oud 09-06-2009, 17:45
Verwijderd
Prima plaatje, die nieuwe SC3.
Oud 09-06-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Maar je kan toch een dagkaartje kopen, voor 3 eurootjes? Op den brabantliner? Die geldt om een of andere malle reden ook voor *willekeurige brabantse stad* - Utrecht
Ja dagkaartje, voor de bus. Dat is drie euro. Daarmee kan je niet naar Utreg
Oud 09-06-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Prima plaatje, die nieuwe SC3.
Oud 09-06-2009, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ja dagkaartje, voor de bus. Dat is drie euro. Daarmee kan je niet naar Utreg
hebben jullie geen buslijn naar utrecht?
Oud 09-06-2009, 17:58
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik wist niet dat jij een vriend had
Al langer dan jij met je vriendinnetje hebt volgens mij.
Oud 09-06-2009, 18:01
Verwijderd
Citaat:
hebben jullie geen buslijn naar utrecht?
Nee hehe. Duurt met de trein al een uur.
Oud 09-06-2009, 18:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Al langer dan jij met je vriendinnetje hebt volgens mij.
Oh! Vertel eens wat
Oud 09-06-2009, 18:02
Verwijderd
lol, met de bus duurt het 4 uur.
Oud 09-06-2009, 18:03
Verwijderd
en kost een enkeltje 9 euro, en moet ik 4 keer overstappen.
Oud 09-06-2009, 18:04
Missy
Missy is offline
Citaat:
Oh! Vertel eens wat
Wat moet ik vertellen?
Oud 09-06-2009, 18:04
Verwijderd
Als ik om 7 uur 's ochtends vertrek is het maar 7 euro, en 3 uur!
Oud 09-06-2009, 18:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
en kost een enkeltje 9 euro, en moet ik 4 keer overstappen.
maar zijn dat ook nuttige overstappen? want ik zat laatst in de bus van de Uithof in Utrecht naar station Driebergen/Zeist. En er zat een jongen voor mij met allemaal 9292ov.nl papieren. En opeens stapt ie halverwege de route uit, in de middle of nowhere, en zie ik 'm even later ook op station Driebergen/Zeist rondbanjeren Dat 9292ov.nl je even voor de grap over laat stappen op een andere bus die het laatste stuk van de route hetzelfde rijdt..
Oud 09-06-2009, 18:08
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wat moet ik vertellen?
Over je chick! Issie leuk? Issie heet? Waarom issie je chick? Hoe is het zo gekomen? Is hij de ware? Gaan jullie trouwen? Hoelang hebben jullie al wat? Wat doen jullie zoal? Waar ken je 'm van? Hoe ziet ie eruit? Doe eens een foto posten? Hoe heet ie? Hoe oud issie? Gaat ie naar de kerk? Staat ie in de bus op voor moeilijkterbeenzijnde mensen? Heb je zn ouders al gemeet? Ben je goedgekeurd? Wat vinden je ouders van hem?
Oud 09-06-2009, 18:09
Verwijderd
Het zijn in ieder geval andere buslijnen.
Oud 09-06-2009, 18:10
Verwijderd
Citaat:
maar zijn dat ook nuttige overstappen? want ik zat laatst in de bus van de Uithof in Utrecht naar station Driebergen/Zeist. En er zat een jongen voor mij met allemaal 9292ov.nl papieren. En opeens stapt ie halverwege de route uit, in de middle of nowhere, en zie ik 'm even later ook op station Driebergen/Zeist rondbanjeren Dat 9292ov.nl je even voor de grap over laat stappen op een andere bus die het laatste stuk van de route hetzelfde rijdt..
Haha, dat ken ik. Probeerde ik een keer een route via de metro te vinden, gaf ie telkens een overstap aan, op een station waar allee metro's de zelfde kant op rijden.
Oud 09-06-2009, 18:11
Verwijderd
word wakker td
Oud 09-06-2009, 18:11
Verwijderd
Hé weer een dopinggeval in het wielrennen, dat werd ook weer 'ns tijd.
Oud 09-06-2009, 18:12
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Haha, dat ken ik. Probeerde ik een keer een route via de metro te vinden, gaf ie telkens een overstap aan, op een station waar allee metro's de zelfde kant op rijden.
hij geeft wel vaker vreemde dingen aan ja. ik gebruik het maar als uitgangspunt. dan zoek ik de bussen/trams/treinen wel op de sites op van de desbetreffende maatschappijen. vaak kloppen de tijden ook helemaal niet precies. zo heb ik eens een vrij essentiele bus gemist, omdat ie volgens 9292ov.nl 5 minuten later zou komen dan volgens het schema van de busmaatschappij.
Oud 09-06-2009, 18:12
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
word wakker td
ik ben hier de laatste tijd niet zo vaak meer ja
Oud 09-06-2009, 18:18
Missy
Missy is offline
Citaat:
Over je chick! Issie leuk? Issie heet? Waarom issie je chick? Hoe is het zo gekomen? Is hij de ware? Gaan jullie trouwen? Hoelang hebben jullie al wat? Wat doen jullie zoal? Waar ken je 'm van? Hoe ziet ie eruit? Doe eens een foto posten? Hoe heet ie? Hoe oud issie? Gaat ie naar de kerk? Staat ie in de bus op voor moeilijkterbeenzijnde mensen? Heb je zn ouders al gemeet? Ben je goedgekeurd? Wat vinden je ouders van hem?
Tuurlijk is ie leuk. Heel leuk zelfs. En heet is ook nog eens! Hij is een oud-collega en toen ging ik spijbelen tijdens mijn werk. Hij is letterlijk voor mijn gevallen (in het water toen we gingen varen). Trouwen gaan we niet, en al zou dat er ooit van komen dan over tien jaar. We hebben nu twee maanden. Hij heet Frank. Hij is 21. Hij gaat niet naar de kerk. Foto's posten doe ik niet zonder zijn toestemming. En hij heeft super lieve ouders. Je mag er gewoon altijd spontaan over de vloer komen of ze vragen of je mee eet.

En nu jij!
Oud 09-06-2009, 18:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Tuurlijk is ie leuk. Heel leuk zelfs. En heet is ook nog eens! Hij is een oud-collega en toen ging ik spijbelen tijdens mijn werk. Hij is letterlijk voor mijn gevallen (in het water toen we gingen varen). Trouwen gaan we niet, en al zou dat er ooit van komen dan over tien jaar. We hebben nu twee maanden. Hij heet Frank. Hij is 21. Hij gaat niet naar de kerk. Foto's posten doe ik niet zonder zijn toestemming. En hij heeft super lieve ouders. Je mag er gewoon altijd spontaan over de vloer komen of ze vragen of je mee eet.

En nu jij!
Dan heb je helemaal niet langer dan ik met mijn chick Of naja, we houden maar de datum van onze eerste ontmoeting aan, want sindsdien is het wel snel gegaan en was het niet echt duidelijk wanneer we nou echt iets hadden Maar drie maanden geleden ongeveer

Ze is keileuk en keiheet. We waren allebei op de verjaardag van een gezamelijke vriendin. Ik geloof niet in de ware, maar wie weet.. Misschien gaan we ooit trouwen, dan post ik de foto's wel. Ze is bijna 20 en gaat niet naar de kerk. En de ouders zijn ook goedgekeurd. Zo.
Oud 09-06-2009, 18:26
Verwijderd
Namen willen we!
Oud 09-06-2009, 18:27
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dan heb je helemaal niet langer dan ik met mijn chick Of naja, we houden maar de datum van onze eerste ontmoeting aan, want sindsdien is het wel snel gegaan en was het niet echt duidelijk wanneer we nou echt iets hadden Maar drie maanden geleden ongeveer

Ze is keileuk en keiheet. We waren allebei op de verjaardag van een gezamelijke vriendin. Ik geloof niet in de ware, maar wie weet.. Misschien gaan we ooit trouwen, dan post ik de foto's wel. Ze is bijna 20 en gaat niet naar de kerk. En de ouders zijn ook goedgekeurd. Zo.
Oh, de chick van de verjaardag. Leuk Maarten.
Oud 09-06-2009, 18:36
Verwijderd
Raad de forumer eens jongens!
Oud 09-06-2009, 18:58
Miekje*
Miekje* is offline
Pfff, ik tril als een malle.
Oud 09-06-2009, 18:59
Verwijderd
Ik ook, met mijn rechterbeen.
Oud 09-06-2009, 19:00
Miekje*
Miekje* is offline
Ik helemaal
Oud 09-06-2009, 19:04
Verwijderd
Grutjes!
Oud 09-06-2009, 19:06
Miekje*
Miekje* is offline
Snoeps!
Oud 09-06-2009, 19:08
Verwijderd
Citaat:
lol, met de bus duurt het 4 uur.
Wtf, we hebben hier gewoon een directe lijn en dan is het een uur. En breda ook, dan is het ook een uurtje en die komt vier keer per uur
Oud 09-06-2009, 19:20
Verwijderd
Even de conclusie voltooien en dan ben ik klaar. HAPPY DAYS. Nu nog hopen dat het goed genoeg is voor een voldoende.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten