| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik zit nu bij mn ouders thuis. En ik heb geen idee wanneer het bij jou voorbij is. Heb je gister wel genoeg geofferd aan de weergoden? Anders zijn ze nu pischagrijnig en gaan ze nog wel even door met ellende veroorzaken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je kan toch een dagkaartje kopen, voor 3 eurootjes? Op den brabantliner? Die geldt om een of andere malle reden ook voor *willekeurige brabantse stad* - Utrecht
|
|
|
|
||
|
Citaat:
want ik zat laatst in de bus van de Uithof in Utrecht naar station Driebergen/Zeist. En er zat een jongen voor mij met allemaal 9292ov.nl papieren. En opeens stapt ie halverwege de route uit, in de middle of nowhere, en zie ik 'm even later ook op station Driebergen/Zeist rondbanjeren Dat 9292ov.nl je even voor de grap over laat stappen op een andere bus die het laatste stuk van de route hetzelfde rijdt..
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Trouwen gaan we niet, en al zou dat er ooit van komen dan over tien jaar. We hebben nu twee maanden. Hij heet Frank. Hij is 21. Hij gaat niet naar de kerk. Foto's posten doe ik niet zonder zijn toestemming. En hij heeft super lieve ouders. Je mag er gewoon altijd spontaan over de vloer komen of ze vragen of je mee eet. En nu jij!
|
|
||
|
Citaat:
Of naja, we houden maar de datum van onze eerste ontmoeting aan, want sindsdien is het wel snel gegaan en was het niet echt duidelijk wanneer we nou echt iets hadden Maar drie maanden geleden ongeveer ![]() Ze is keileuk en keiheet. We waren allebei op de verjaardag van een gezamelijke vriendin. Ik geloof niet in de ware, maar wie weet.. Misschien gaan we ooit trouwen, dan post ik de foto's wel. Ze is bijna 20 en gaat niet naar de kerk. En de ouders zijn ook goedgekeurd. Zo.
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|