Oud 01-11-2009, 13:28
Verwijderd
Hmm genoeg aandacht, maar nog niet echt van mannen die ik leuk vind helaas
Advertentie
Oud 01-11-2009, 13:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*cut*
Meis toch. Wat doe je jezelf aan? Je verdient zoveel beter.
Oud 01-11-2009, 14:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
vriendje is niet echt ok
Oud 01-11-2009, 14:14
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
(...) En begin juist net weer het gevoel erin terug te krijgen dat dr echt weer wat van te maken is en dan dit
\

Fool you once shame on him fool you twice shame on you...

Oud 01-11-2009, 14:38
Verwijderd
Xentric: wil je hier echt nog wat van maken?

OT: Huhuh Gister broer van beste vriendin van vroeger voor het eerst in heel lang weer gezien. Was op m'n 16de verliefd op 'm en hij vond mij toen ook leuk, maar verder dan een hele tijd om elkaar heendraaien kwam het niet. Nu een hele tijd gepraat en we waren overduidelijk aan het flirten. Hij deed nog een paar pogingen met afscheid nemen, maar ik ging hem echt niet zoenen met al m'n vriendinnen ernaast. Maar kreeg net een berichtje dat ie het heel leuk vond me weer te zien en of ik binnenkort een keer wil afspreken. Ik voel me net weer 16
Oud 01-11-2009, 15:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Qimm schreef:
xentric, dat je uberhaupt nog je energie in die hufter steekt
Oud 01-11-2009, 17:38
Verwijderd
verliefd, blij, vanalles en nogwat. En hij vindt mij ook leuk, wonderbaarlijk
Oud 01-11-2009, 18:35
Myuki
Myuki is offline
mijn vriendje is de allerliefste leukste en mooiste
Oud 01-11-2009, 21:39
Verwijderd
@Ster: Balen zeg... Kom op meisje!
@Wup: Fijn dat je je zo goed voelt, met je alleen-zijn. Keep it up!
@Tink: Yeah, een doorbraak. Goedzo, mooi om te horen!

ot: Ik ben weer een weekendje bij vriendje en het is vet gezellig! Gisteren in zijn oude studentenhuis geweest, maar de mensen die ik daar ontmoet heb, zijn toch niet echt mijn types geloof ik. Maar dat is niet erg, dat heeft hij bij sommige van mijn vrienden ook. T was ondanks dat wel gezellig
Vanmorgen kwam alles er eigenlijk uit. Flink boos op hem geweest en hij snapte wat hij moest doen en hoe hij meost reageren. Dat was zo fijn, ondanks dat ik dat soms helemaal niet wil. Vanmiddag lekker de stad in geweest, en nu heb ik hier, behalve een tandenborstel en wat make-upspul, ook al een pyjama en pantoffels liggen. Best lief, hij vind dat ook echt leuk enzo

En we hebben zojuist geboekt, gaan samen met oud en nieuw naar Antwerpen. Vet veel zin in, maar ook wel heel spannend, stiekem. Maar vetvetvet!
Oud 02-11-2009, 09:00
ST*R
ST*R is offline
weer thnx iedereen
en @ freya: ja daar probeer ik zelf ook aan te denken, als we door waren gegaan zou het ook wel moeilijk geworden zijn..
maarja, opzich gaat het wel goed met me, ik heb de leukste vriendinnen! en dat ik volgende week een date heb met de jongen uit de kroeg helpt ook. miss moet ik binnenkort ook de seks jongens maar weer eens bellen
Oud 02-11-2009, 09:32
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
weer thnx iedereen
en @ freya: ja daar probeer ik zelf ook aan te denken, als we door waren gegaan zou het ook wel moeilijk geworden zijn..
maarja, opzich gaat het wel goed met me, ik heb de leukste vriendinnen! en dat ik volgende week een date heb met de jongen uit de kroeg helpt ook. miss moet ik binnenkort ook de seks jongens maar weer eens bellen
Jij met al je jongens, hihi, hopelijk kom je beetje snel over de klap heen

ot: we hebben tickets geboekt voor Londen met kerst . Hihi we zijn pas twee weken samen maar het voelt gewoon zo onwijs goed .. vanochtend was ik wel een beetje chago toen om half 8 de wekker ging terwijl we vrijjjj laat gingen slapen, iets met weekend en elkaar een tijdje niet hebben gezien .. maaar nu ben ik weer helemaal vrolijk en vanavond zie ik m weer
Oud 02-11-2009, 09:49
Missy
Missy is offline
Het is uit.

Ik weet even niet wat ik er van moet vinden, wat ik er van moet denken.
Oud 02-11-2009, 10:54
Verwijderd
het gaat allemaal zo snel, dat ben ik niet gewend. En ik hoop dat ik deze keer eens niet bang word en een muurtje ga bouwen.
Oud 02-11-2009, 10:55
stout!
stout! is offline
Hij zei het zelf eigenlijk al, over die vos...maar heeft dan blijkbaar niet door dat dat meer betrekking op hemzelf heeft. Misschien nog een ander spreekwoord dat van toepassing is; zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten?

Bottom line is dat hij je niet vertrouwt, geen respect voor je heeft, je daarom slecht behandelt. En dat dit niet verandert. Dus ik denk dat je helemaal gelijk hebt dat je je op een breuk voorbereidt. Is natuurlijk lastig. Succes iig.

OT: We zijn gisteren verhuisd en hoewel het nog een teringzooi is, worden de contouren 't paleisje langzaam zichtbaar . Vannacht slecht geslapen op luchtbed (bed komt pas volgende week, handig), 't is allemaal nog even wennen maar het is echt zooo fijn dat we hier nu kunnen blijven. En hij is zo lief voor me. Ja, 't gaat goed.
Alleen rare dromen over ex-scharrels .
Oud 02-11-2009, 11:01
wup
wup is offline
Hmm. Was op zich leuk gister, hij is ook weer gebleven en dat was ook echt heel fijn. Maar ik moet het wel stoppen. Ik wil het nu niet. Baal enorm, want hij is echt heel lief en nu moet ik gaan duidelijk maken dat ik er niet mee door wil gaan. He bah, hoe moet ik dát nou weer doen?
Laat het eerst maar even gaan.
Oud 02-11-2009, 12:21
Halflight
Halflight is offline
Hmm hij is zaterdag blijven slapen en we waren beide zwaar dronken, toch maar sex gehad en dat was leuk. Gister tot na de middag gebleven en hij is eigenlijk ook gewoon best een leuke jongen. En nu heb ik echt geen flauw idee hoe ik me over hem voel
Oud 02-11-2009, 12:37
Juana__
Juana__ is offline
Morgenavond laat of de dag erop zijn de twee weken om.
Ik vind het eigenlijk spannend, wat zou hij beslist hebben?
Maar nu dat al die tijd voorbij is gegaan, voel ik me niet meer alsof ik gewoon in zijn armen kan vliegen en het allemaal kan vergeten. Maar toch hoop ik dat hij wil aan een 'ons' bouwen.

Gisteren/vandaag miste ik hem zo erg. Maar niet op die wanhopige manier, ik miste hem meer als mijn beste vriend, en ik had zo een zin in een knuffel van hem... in die geborgenheid die ik altijd voelde,... in zijn armen vergat ik de wereld.

bah, het lijkt me dat de tijd van de maand daar weer is, dan ben ik altijd gevoeliger/sentimenteeler

En stiekem vind ik hem een beetje 'wreed'... als hij me niet meer wilt, waarom het antwoord uitstellen, en als hij me wel wilt, waarom me laten wachten?

Nu, het zit er bijna op. Morgen een examen, als ik me daarop focus is de tijd om voor ik het besef.
Haha, en ik ben één van de lievelingetjes van die professor. Ik had hem al gehad voor een ander vak, en hij waardeert erg mijn mening. Toen ik hem vorige week nog zag met een vriendin en iets vroeg over het examen zei hij dat ik de vragen mocht maken. Lol, ik ben van plan hem op zijn woord te nemen, ik denk dat het een grapje was, maar, wie weet...
Oud 02-11-2009, 13:54
Verwijderd
Xentric, ben je dat nu niet kotsbeu?
Oud 02-11-2009, 15:06
Lilium
Lilium is offline
Hij heeft een weekje vrij en nu zie ik 'm woensdag alweer!
Oud 02-11-2009, 15:20
Juana__
Juana__ is offline
Xentric... je hebt gelijk over dat '2 weken nodig hebben'
Ik heb zojuist dan ook een beslissing gemaakt.
Die vriend heeft me net weer eens smsje gestuurt met een hint om samen iets te doen, en ik heb zin om er op in te gaan...

Dus heb ik besloten, dat als mijn ex besloten heeft om me niet kwijt te willen, ik geen relatie met hem wil nu. Ik wil met hem uitgaan en kijken hoe de dingen evolucioneren. Of hij opener is, of hij meer zaken deelt etc.. Maar ik wil eigenlijk geen relatie met iemand die 2 weken (of meer) nodig heeft om te denken of hij wel of niet bij me wil zijn...
Oud 02-11-2009, 16:35
I C U
I C U is offline
@ Xentric: damn, het schiet ook niet op. Rot voor je meid!

OT: Puh, ik sms 'm dat er kaartjes zijn voor een band waar we al eerder heen zijn geweest, vermeld daarbij dat het wel prijzig is, bestel vervolgens alsnog de kaartjes. Vraagt meneer me drie keer of ik wel écht wil gaan, ik zeg drie x ja, daarna begint ie erover dat zijn vader ook wel wil gaan en dat als ik niet wil, zijn vader nog wel wil. Dammit, sukkel! Ga dan met je pa als je dat liever wil! Maar dat wilde ie dan weer niet, want hij vond het dan weer wel leuk om met mij te gaan. *zucht*. Mafkees.

Maar goed, 't weekend was vrijwel perfect, heerlijk samen.
Oud 02-11-2009, 17:08
capibara
capibara is offline
<3. Belt ze op om te zeggen dat ze ineens een tweepersoonsbed voor ons heeft gekocht

Something different...
Een van m'n beste vrienden heeft net besloten om een punt achter zijn relatie te zetten die al vrij lang duurde. Hij woonde samen etc. Hij trekt het momenteel erg slecht, en ik heb al veel met hem gepraat. Doet 'm duidelijk goed, mooi om te zien dat alle andere vrienden ook meteen voor hem op de bres springen. Maar ik was de eerste met wie hij contact zocht, wel zware gesprekken gehad en ik merk dat dit veel energie uit me zuigt. Dat vind ik absoluut niet erg, ik heb veel over voor die gozer. Aan de andere kant brengt dit ook wel weer herkenbare herinneringen voor mij met zich mee, maar vriendinlief snapt dat gelukkig ook.
Oud 02-11-2009, 18:55
Verwijderd
Had ik al gezegd dat hij lief was? Hij is echt lief. Uren treinen voor een avondje met mij. Maar nu hebben we wel eindelijk samen eens in de bioscoop gezeten! Wat erg leuk was natuurlijk En ja-a deze week feest en feest en nog eens feest, en hij is er bijna elke keer! En mijn vriendinnetjes ook en familie
Oud 02-11-2009, 18:57
Lotte^^
Lotte^^ is offline
hij heeft ineens een contract getekend voor een jaarabbo op een dure sportschool.
hij woont op zichzelf en heeft weinig geld, en ook nog schulden af te betalen.
we kunnen nu al bijna nooit iets leuks doen, omdat hij nooit geld heeft.
ook heeft hij al weinig tijd om te gaan. (max 1 avond per week)
nu ben ik dus echt niet blij dat hij dat getekend heeft. is dat terecht? of denken jullie dat ik me aanstel?
Oud 02-11-2009, 19:10
Lotte^^
Lotte^^ is offline
nee het is niet zozeer de tijd waar het mij om gaat, maar meer het geld.

we zitten op een punt dat we wel aan samenwonen toe zijn. relationeel gezien dan. ik wil het niet om dat er bij hem elke week wel een brief van een deurwaarder binnenkomt. en ik heb geen zin om daar allemaal mee te maken te krijgen.
meeste van die brieven negeert hij gewoon, maarja dat is natuurlijk geen oplossing. nu heeft hij al geen hoog salaris, om echt serieus af te gaan betalen. maar ook moeite om het te veranderen of om wel af te gaan betalen doet hij ook niet. en dat is eigenlijk het punt waar ik mee zit. wel geld uitgeven aan dat soort dingen, maar dingen die moeten niet..
Oud 02-11-2009, 19:23
Verwijderd
Ik zou er ook niet blij mee zijn, maar dat zou dan idd zijn omdat hij blijkbaar voor geen méter met geld om kan gaan, en daar zou ik ook niet graag m'n leven mee willen delen. Maar wat je daar mee moet, tja, dat weet ik ook niet... iig niet samenwonen.
Oud 02-11-2009, 19:42
Halflight
Halflight is offline
Huu ik voel me echt een onzekere tiener op het moment. Ik heb hem donderdag gezien en dat was leuk en toen gaf hij de volgende dag z'n nummer. Gisteren blijven slapen en tot gisternacht nog lopen smsen. Vandaag de hele dag niet gesproken en ik begin nú alweer overal over na te denken. Ik vraag me af of hij me uberhaupt leuk vind maar ik weet niet eens of ik hém wel leuk vind. Maar ik wil hem nu niet gaan smsen, ik wacht wel tot hij dat doet. Ofzo. Ik ben hier zó slecht in
Oud 02-11-2009, 19:56
miekmuis
miekmuis is offline
Ennnn het is duidelijk weer najaar.
Oud 02-11-2009, 20:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gisteren gebeld. Uitgelegd dat ik vind dat hij inderdaad gelijk heeft..
Oud 02-11-2009, 21:17
Verwijderd
waarom reageert iedereen zo heftig op Xentric en haar situatie? zij weet inmiddels hoe hij is en kiest ervoor om blind bij hem te blijven. sterker nog, ze geeft zelf aan niet zichzelf te zijn in de relatie en kiest er toch voor om bij hem te blijven..

alles is erover gezegd en hoe meer mensen zich hier tegen de vriend gaan afzetten, hoe meer zij naar hem toe kruipt
Oud 02-11-2009, 21:20
Verwijderd
Xentric. Heb je al eens tegen hem gezegd dat je dít niet meer trekt. Dat je op het punt staat er een einde aan te maken door zijn reacties? Zo ja, wat was zijn reactie?

Pfff, een beetje dubbel. Vanmorgen was ik pissig op hem. Ik zei gisteren dat ik hem om 10u zou komen halen en dat we dan terug het bed in zouden kruipen omdat ik al dagen niet kan slapen door ziek zijn. Dat leek hem een leuk idee. Vanmorgen dan, ik vraag: ga je mee of speel je liever op de ps3? Hij: PS3. Oh en dan kan ik afwassen... Ja leuk, dan kan ik hem dus geen uitbrander geven omdat hij gaat afwassen . Nou ja, hij heeft een paar uur (tot 3 uur ofzo ) gespeeld, ik was allang weer beneden, maar ik kreeg dus geen aandacht. Dus ik chagrijnig achter mijn pc gaan zitten. Maar toen is ie weer helemaal gedraaid en was ie lief en trok ie me op de bank en wou ie op bed gaan liggen enzo. Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik zijn houding van die ochtend niet echt tof vond (maar wel blij was dat hij had afgewassen ) en dat snapte hij...
Maar dat kwam niet alleen van vandaag, want hij heeft het afgelopen weekend bijna alleen maar NfS gespeeld. Nu was ik te ziek om me daarover echt druk te maken, maar het vrat wel. Maar het zal ook wel liggen aan het feit dat ik zelf even geen games speel...
Oud 02-11-2009, 23:29
Verwijderd
Citaat:
hoe meer mensen zich hier tegen de vriend gaan afzetten, hoe meer zij naar hem toe kruipt
Wat een leuke vriend Xentric! Hij heeft groot gelijk en is echt de perfecte gozer voor je!
Oud 02-11-2009, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Wat een leuke vriend Xentric! Hij heeft groot gelijk en is echt de perfecte gozer voor je!

OT: Whut? Beetje heen en weer aan het smsen geweest met broer-van, en nou heeft ie me min of meer meegevraagd naar een bruiloft over iets meer dan een week. Aaah, ik ken die mensen helemaal niet! Pff. Maar eerst hebben we vrijdag een date. Even a la wup: help, m'n laatste date is eeuwen geleden! Maar blijkbaar ziet ie er wel zoveel in dat ie me nu al meevraagt voor volgende week

Oh en tussen alles door bedacht ik me ineens dat het wel aardig zou zijn mr. Complicated ook nog even te smsen hoe hij het had. Alsof ie het weer wist: ik kreeg bijna meteen antwoord. Hij ruikt het volgens mij als ik sjans heb, dan is ie ineens weer all over me. Zelfs vanaf de andere kant van de wereld, huh
Oud 03-11-2009, 10:54
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
hij heeft ineens een contract getekend voor een jaarabbo op een dure sportschool.
hij woont op zichzelf en heeft weinig geld, en ook nog schulden af te betalen.
we kunnen nu al bijna nooit iets leuks doen, omdat hij nooit geld heeft.
ook heeft hij al weinig tijd om te gaan. (max 1 avond per week)
nu ben ik dus echt niet blij dat hij dat getekend heeft. is dat terecht? of denken jullie dat ik me aanstel?
Even uit nieuwsgierigheid: heb jij wél een goede financiële buffer, of ben je nu afhankelijk van hem met leuke dingen doen? Wat het antwoord ook is, sowieso niet samenwonen met zo iemand... natuurlijk is het zijn beslissing, maar daar gaat het niet om. Het zegt genoeg over hemzelf en over hoe samenwonen met hem zou zijn.
Oud 03-11-2009, 13:11
I C U
I C U is offline
@ Lotte: Het lijkt me niet handig om samen te gaan wonen wanneer hij zijn zaakjes niet voor elkaar heeft: er komen bij samenwonen meer (financiële) verplichtingen kijken dan nu het geval is en als hij nog zoveel moet aflossen, kan dat problemen geven.
Daarbij snap ik wel heel goed dat het naar is dat je geen leuke dingen met hem kan doen (want ja, sommige dingen kosten nu eenmaal wat!) en dat hij dan blijkbaar de voorkeur geeft aan een sportschool (zo zou het voor mij ook voelen, al zet ratio natuurlijk iets anders...). Snapt hij waarom je je zo voelt?

OT: Oeh, het krijgen van een huisje komt dichterbij, ik voel het! Een en al posi hier

Vanmorgen presentatie gehad, tikte de begeleidend docent een externe opdrachtgever op de vingers. Excuse me? Je mag blij zijn dat zij überhaupt studenten binnenhaalt om een project te doen, dan moet je haar niet op de vingers tikken! En ook niet je projectgroep afzeiken waar de opdrachtgever bij is, daar word ik ook een beetje moe van.
Oud 03-11-2009, 19:04
wup
wup is offline
Volgens mij heb ik de boodschap weer eens nonverbaal weten over te brengen. Heb al sinds gister ochtend niets gehoord... Weet nu niet zo goed wat ik ervan moet denken en vinden. Hmm..

Ik moet volgende week beginnen met stage en dat is vlakbij mijn beste, dus kan lekker vaak bij dr eten. Krijg de sleutel van hun huis, zodat ik meteen na stage naar binnen kan Heb spontaan zin in die stage.

En mijn vader heeft er weer een nieuwe pijn bij.. houdt het dan nooit op?!
Oud 03-11-2009, 20:39
tuttebel
tuttebel is offline
morgen morgen morgen vlieg ik naar hem toe. ik ben zo verliefd en excited, ahh <3
Oud 04-11-2009, 01:00
Juana__
Juana__ is offline
Hij stuurde mij een smsje met zijn verontschuldigingen maar dat ze vandaag zijn oom begraven hebben en of we morgen kunnen afspreken in de plaats.

Natuurlijk...alsof daarover getwijfeld moet worden.
Hij woonde samen met die oom en zijn grootmoeder...
Hij is een maand ofzo geleden ziek geworden (zo ongeveer toen hij het heeft uitgemaakt), gisteren sprak ik hem even op msn en toen had hij gezegd, helemaal uit het niets 'mijn oom ligt op sterven'...
Oh arme... alles is zo relatief in vergelijking

Mijn prof viel vandaag wat uit de lucht toen ik hem een papiertje met de vragen die ik voorbereid had gaf aan hem. Lol, hij had niet gedacht dat ik het serieus had genomen. Hij zei dat hij ze ging bewaren om te gebruiken.
Oud 04-11-2009, 08:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

OT: Oeh, het krijgen van een huisje komt dichterbij, ik voel het! Een en al posi hier
Wat leuk!

OT: Soms zijn we een beetje moe van de wereld, maar tussen ons gaat het goed.
Oud 04-11-2009, 18:29
Tink*
Tink* is offline
Ik zat vet emo te doen en alles en toen besefte ik me dat het de tijd van de maand is, dus werd het me allemaal wat duidelijker. Ik heb echt elke maand weer dat ik er gewoon net even niet tegen kan een avondje en dan moet alles er even uit en daarna is het weer oke. Dus toen belde een vriendin of ik zo thee kom drinken, dus ik ga nu lekker janken, dan douchen en dan lekker naar haar.
Oud 04-11-2009, 18:34
wup
wup is offline
Weer wat van hem gehoord. Niet bijzonder, meer oppervlakkig. Wat wel ok is, want voelde me een beetje raar door het niets-horen.
Oud 04-11-2009, 20:33
kuik
kuik is offline
goedddd gister sushi gehaald en opgesmikkeld en daarna naar the informant in the movies. ook heb ik een surfboardje gekocht, dus nu kunnen we samen surfen vandaag heeft hij mijn broer ontmoet en omdat ik zelf niet zo´n hele goede band met mijn broer heb was ik een beetje bang voor de ontmoeting, maar het was gezellig . volgend weekend gaat hij mijn ouders ontmoeten en hij was nu al een beetje zenuwachtig haha (L).
Oud 05-11-2009, 00:03
Juana__
Juana__ is offline
Het gesprek zit erop. Het begon eigenlijk nogal luchtig, want hij stond me op te wachten in het park waar het vol zat met de mieren en ik had sandalen aan en een mier beet me, dus deed ik mijn sandaal af en huppelde (op hak) wat verder... redelijk komisch, maar het maakte de sfeer wat lichter.

En het was echt een goed gesprek. Misschien had ik de dingen die ik hem gezegd had al eerder moeten zeggen, en dan was het nu niet uit... maar alles gebeurt om een reden of niet?
We babbelden over hem als persoon, over mij als persoon, en over ons.

Hij wil me niet verliezen zei hij. En hij wil als ik terug ben van reis (ik ga half december weg en kom eind januari terug) kijken hoe het gaat tussen ons.
Ik zei hem dat het goed was. Dat als ik hij me wil, dat hij me dan zoekt. Maar dat ik niet op hem ga wachten,dat ik ga verder doen, en dat ik hem niet kan garantizeren dat ik vrij zal zijn.

Ik had het erover hoe hij zo gesloten is, hoe hij niet genoeg deelde, en hoe ik misschien ook niet genoeg deelde. Dat het niet klopte dat toen hij het uitmaakte ik er geen idee van had dat het slecht ging tussen ons, en dat er in een koppel altijd angsten en twijfels zijn, en dat onze situatie vast en zeker nog extra moeilijk is, en dat er daarom net moet gebabbeld worden.
En ik zei hem dat ik het gevoel had dat ik altijd gewacht heb op hem.
En ik had het hem over de mogelijkheden, over de hyptetische mogelijkheden in de toekomst

Hij zei dat er te veel druk was in zijn leven. Dat er zoveel gaande was, en dat hij besloten had om het te verlichten door mij los te laten. Daarop zei ik hem dat ik net geen druk moest zijn, maar een steun...
En dat hij als hij bij mij was, zich altijd goed voelde, maar als hij weer weg was, dat hij zich dan arm voelde...
En dat het hem stoorde dat ik praktisch altijd betaalde als we uitgingen, en dat hij het niet leuk vond dat we samen zo het land bekritiseerden. Ik zei dat hij net zo een zaken moest zeggen... hij zei dat hij dat nu pas besefte
En hij had het bijvoorbeeld over de trainingen, of ik daar was of niet. Ik zei dat het voor mij simpel was: is het gedaan tussen ons, dan ga ik terug, en anders niet. En toen zei hij zoiets van ja, maar misschien kan dat wel als we duidelijke afspraken maken ofzo.

Ergens wil hij nog meer tijd... hij wil niet dat het gedaan is. En dat is goed voor mij... hij mag al de tijd nemen die hij wil, maar ik ga niet meer wachten.

En ik heb zoiets van: waarom zou ik droevig zijn over een relatie die eigenlijk niet zo goed was (dat besef ik nu)? Misschien zoekt hij me wel op, misschien niet. Misschien komen we weer bij elkaar en hebben we apart deze tijd nodig om te groeien... of misschien groeien we uit elkaar.
Hij zei me toen we aan het wandelen waren op weg naar huis dat hij wou hebben dat we elkaar spreken, en dat ik hem mag schrijven, en hij mij.
En hij nam mijn hand vast. We wandelden hand in hand, en hij stopte tweemaal om me te knuffelen.

En ik voel me kalm en rustig. Het wachten is gedaan... Ik ga mijn leventje leiden zoals ik het leuk vind (o.a. met die vriend uitgaan, het zal vast en zeker niets worden met deze, zelf niet als rebound, maar het zal vast en zeker erg leuk zijn)... en als hij zoekt om weer deel van mijn leven te zijn, dan zie ik wel...

(sorry voor het lange verhaal, maar ik moet het van me afschrijven)
Oud 05-11-2009, 00:23
Verwijderd
Ik vind het lichtelijk ingewikkeld... Maar ja, als jij er tevreden mee bent...
Oud 05-11-2009, 07:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Juana: Gek is dat hè, dat je soms pas kunt praten als je afstand neemt. Of misschien niet echt gek, maar als het misgaat zie je er pas de noodzaak van. Het klinkt wel als een echt goed gesprek
Oud 05-11-2009, 08:05
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Langzaam elke dag beter...
Oud 05-11-2009, 14:30
metallica
metallica is offline
Het is een schatje en morgen gaan we naar zijn appartementje kijken <3
Oud 05-11-2009, 15:17
Missy
Missy is offline
Gisteren was totaal niet het plan om elkaar te zien. Hij heeft ook gewoon gewacht tot ik klaar was met mijn tentamen, zodat ik niet met de bus hoefde. Vanavond praten na het werk. Ik hoop zo dat er wat uit gaat komen.
Oud 05-11-2009, 15:45
justhanna
justhanna is offline
Mijn vriendje is de beste <3
Oud 05-11-2009, 16:11
indigo
indigo is offline
De mijne ook! <33 Hij is hier nu sinds gister en omdat ik zo hard moet leren is hij boodschapjes aan het doen (dus na ga ik weer snel leren) .

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten