Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mensen die ik heb gezien die na een overdosis zelf 112 belden, waren denk ik iets vaker vrouwen dan mannen. Maar ja, vrouwen nemen dan ook vaker een overdosis. En als je een kogel in je hersenen hebt kun je geen 112 meer bellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfrt we zouden naar mijn pa gaan vanavond, maar die was er blijkbaar van uit gegaan dat we niet meer zouden komen
![]() En Tommie is kwijt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ervaring met mensen die uitgeloot zijn voor geneeskunde, is dat hun studiekeus afhangt van waarom ze eigenlijk geneeskunde wilden doen.
- als ze graag 'mensen wilden helpen', doen ze verpleegkunde - als ze geinteresseerd zijn in het menselijk lichaam, doen ze bmt of tg of bewegingswetenschappen of biologie - als ze graag een spreekuur met patiënten willen maar geen adl-zorg geven, doen ze psychologie - als ze graag aanzien willen, doen ze rechten - een deel gaat iets onderwijsgerelateerds doen. Omdat ik hier zelf onder zou hebben kunnen vallen, weet ik niet hoe ik deze categorie moet generaliseren. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|