Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik zat ook op een openbare middelbare school, en daar kregen we geen levensbeschouwing maar cultuurgeschiedenis. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ze hebben ook Leonardoscholen, voor hoogbegaafde kinderen. Hartstikke gaaf als die kinderen daar goed kunnen leren, maar het wordt dan allemaal zo geïsoleerd denk ik, en kunnen ze later de wereld alleen maar door hun intellectuele bril bekijken en denken ze dat iedereen zo is als zij.
Ik heb een halfjaar op een gymnasium gezeten en de overstap naar een gemengde klas was al enorm.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik op zo'n school zat dan zou ik ook wel hardcore gaan leren, trouwens. Nu zat ik voornamelijk op de gang te lezen, omdat ik alles al kon, en als ik niet in de gang zat dan zat ik te facepalmen omdat de docenten allemaal basale dingen niet wisten. Zoals wie Archimedes was.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat had ik ook wel leuk gevonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Dat is op een vrije school ook wel een beetje zo, omdat het klassikaal is trekken de slimme kinderen de domme kinderen vooruit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.ervaringsgerichtonderwijs.nl/
Zo te zien bestaat het nu 20 jaar ![]() ![]() |