Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Moon is not only beautiful
It is so far away The moon is not only ice cold It is here to stay When I lay me down Will you still be around When they put me six feet underground Will the big bad beautiful you be around Everyone says they know you (they know you) Better than you know who (better than you) Everyone says they own you (they own you) More than you do When I lay me down Will you still be around When they put you six feet underground Will the big bad beautiful moon be around Cause the moon is not only beautiful It is so far away The moon is not only ice cold It is here to stay Everyone says they know you (they know you) Better than you know who (better than you) Everyone says they own you (they own you) More than you do |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ongelegen
''Kom ik eigenlijk ongelegen?'' Vroeg de klant aan de prostituee. ''Ach meneer'', zei ze, '' niet zo verlegen, In principe doe ik overal aan mee''. ''Ik sta overal voor open Ben zelfs lekker meegaand En als u niet gelegen wilt komen Dan doen we het toch gewoon staand.'' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Nine was was het nou precies? Waar gaat het over? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat over een Italiaanse filmregisseur die in de jaren 60 (dacht ik) een writer's block krijgt en nadenkt over alle vrouwen in zijn leven; zijn vrouw, moeder, minnares, muze, een hoertje van toen hij 9 jaar was, de kleedster bij zijn films etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zou als microdichter een writersblock hebben! Dan kan je niet eens 3 woorden op papier zetten ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij zit op het rooster
in de stoep voor de school. Je zult wel vierkantjes krijgen in je billen. (vond ik gewoon schattig <3) Hij had de stem van iemand die gewend is tegen de wind in afwijkende meningen te verkondigen. Als je tegen een spiegel aanloopt kom je jezelf keihard tegen. Hij deed nooit wat hij doen moest en had dan spijt. Maar, dacht hij dan, die spijt is zonde van mijn tijd. En dit te denken ook. Zoveel seconden kwijt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|