Oud 19-03-2010, 18:13
Sherlock
Sherlock is offline
http://www.matrixx.nl

Nijmegen.
Oud 19-03-2010, 18:14
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Chill!

Waar ligt dat?
Nijmegen
Oud 19-03-2010, 18:15
Sherlock
Sherlock is offline
En 29 mei wordt nog 12390432480324234 keer vetter

http://www.emporiumfestival.nl/
Oud 19-03-2010, 18:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@fizzle of ging het over het niet dik worden van cola light want 0,2 kcal?
oh ok!
Oud 19-03-2010, 18:16
Verwijderd
Coca-Cola Light
Voor alle mensen die gezond willen doen is er Coca-Cola Light (Coca-Cola Zero, Pepsi Max etc.). Wat is het verschil hieraan? De suikers zijn vervangen door aspartaam: een zoetstof. De andere slechte effecten van cola blijven echter wel. Er is ook veel op internet te lezen dat aspartaam erg ongezond is, echter is dit nog nooit bewezen, behalve als er heel erg grote hoeveelheden worden ingenomen (4 liter cola of 133 zoetjes).

Recentelijk zijn er veel onderzoeken naar gedaan en sommige geven toch aan dat aspartaam erg ongezond is. Lees hier meer.

Cafeïne
Cola bevat ongeveer 8-12 mg cafeïne per 100 ml. Dit is stukken minder dan koffie of thee.

Aspartaam

is veruit de gevaarlijkste stof op de markt die aan voeding wordt toegevoegd. Aspartaam is verantwoordelijk voor meer dan 75% van de bijverschijnselen van voedingsadditieven die aan de Food and Drug Administration (FDA) in Amerika werden gerapporteerd. Veel van die reacties zijn zeer ernstig waaronder epileptische aanvallen en dood zoals werd onthuld in een rapport van het Department van Volksgezondheid van februari 1994
Verwijderd
Citaat:
Nijmegen

Kom je ook?

En buiten het wwspel post ik gewoon normaal hoor musiquefreak
Verwijderd
Citaat:
oh ok!
wat is dat nou voor antwoord! ik ben een vete aan het uitvechten en jij zegt 'oh ok!'

Oud 19-03-2010, 18:17
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Archont je wordt bedankt. Ik zou bijna m'n cola light weggieten
Verwijderd
Citaat:
wat is dat nou voor antwoord! ik ben een vete aan het uitvechten en jij zegt 'oh ok!'

Whaha.
Verwijderd
Citaat:
Coca-Cola Light
Voor alle mensen die gezond willen doen is er Coca-Cola Light (Coca-Cola Zero, Pepsi Max etc.). Wat is het verschil hieraan? De suikers zijn vervangen door aspartaam: een zoetstof. De andere slechte effecten van cola blijven echter wel. Er is ook veel op internet te lezen dat aspartaam erg ongezond is, echter is dit nog nooit bewezen, behalve als er heel erg grote hoeveelheden worden ingenomen (4 liter cola of 133 zoetjes).

Recentelijk zijn er veel onderzoeken naar gedaan en sommige geven toch aan dat aspartaam erg ongezond is. Lees hier meer.

Cafeïne
Cola bevat ongeveer 8-12 mg cafeïne per 100 ml. Dit is stukken minder dan koffie of thee.

Aspartaam

is veruit de gevaarlijkste stof op de markt die aan voeding wordt toegevoegd. Aspartaam is verantwoordelijk voor meer dan 75% van de bijverschijnselen van voedingsadditieven die aan de Food and Drug Administration (FDA) in Amerika werden gerapporteerd. Veel van die reacties zijn zeer ernstig waaronder epileptische aanvallen en dood zoals werd onthuld in een rapport van het Department van Volksgezondheid van februari 1994
Vent ik zei toch ook dat aspartaam 'lekker gezond' was (LEES MIJN SARCASME!)

ik had het over de calorien!
Verwijderd
Citaat:
dat wist je toch wel?
Verwijderd
Citaat:
Sommigen mensen op dit forum beweren dat Cola-Light wel gezond is

Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Kom je ook?

Er zit een treinstation zowat naast dus als je je geroepen voelt
Oud 19-03-2010, 18:18
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:

Kom je ook?

Ik geloof niet dat er iemand ruzie met jou wil hebben

Nee ik ga niet, vanavond een 90's party hier in Oss met wat vrienden ^^
Verwijderd
Citaat:
Vent ik zei toch ook dat aspartaam 'lekker gezond' was (LEES MIJN SARCASME!)

ik had het over de calorien!
Vrouw!

Dan nog is veel cola-light gewoon vet slecht

Ik moet alleen nog een onderzoek vinden dat het slecht is voor een dieet
Verwijderd
Citaat:

dat.zei.ik.NIET.
Oud 19-03-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Vrouw!

dat is ook wel te vinden hoor
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
dat wist je toch wel?
Ik wist het wel maar ik hoef er niet mee geconfronteerd te worden Ach en als het waar is zou m'n pa al dood gevallen moeten zijn, want hij gaat naar bed met een fles cola light en staat op met een fles cola light

Citaat:

Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Vrouw!

Archont als je dat al vet vond moet je echt die andere link van mij kijkuuh!!1111!1!one!!1
Verwijderd
Citaat:
Er zit een treinstation zowat naast dus als je je geroepen voelt
Als ''naast je'' 3 kwartier met de bus bedoeld
Oud 19-03-2010, 18:20
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Als ''naast je'' 3 kwartier met de bus bedoeld
Oohja er rijd ook een bus vanuit eindhoven naar grave toch?
Oud 19-03-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Archont als je dat al vet vond moet je echt die andere link van mij kijkuuh!!1111!1!one!!1
Jamaar ik ben nietzo'n hardcore fan en na anderhalf uur hardstyle zonder hulpmiddelen heb ik het ook wel weer gezien
Oud 19-03-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Stel je mag op dieet, mag je dan wel cola light drinken? Want daar wordt je niet dik van omdat het light is?

Dat klopt toch niet?
Cola light bevat verwaarloosbaar weinig calorieën. Wel is het onduidelijk of het nu goed of slecht is voor de lijn, omdat er ook een theorie is dat de zoetstoffen een reactie in je lichaam triggeren omdat je lichaam denkt dat het zoete dingen binnenkrijgt en dus insuline gaat aanmaken om het bloedsuiker te verlagen. Maar omdat je niet echt suiker binnenkrijgt, wordt je bloedsuiker daardoor lager en krijg je extra honger.
Verwijderd
Citaat:
Oohja er rijd ook een bus vanuit eindhoven naar grave toch?

Nee, nijmegen is 3 kwartier bus en 3 kwartier ofzo nijmegen met trein?
Verwijderd
Citaat:
Cola light bevat verwaarloosbaar weinig calorieën. Wel is het onduidelijk of het nu goed of slecht is voor de lijn, omdat er ook een theorie is dat de zoetstoffen een reactie in je lichaam triggeren omdat je lichaam denkt dat het zoete dingen binnenkrijgt en dus insuline gaat aanmaken om het bloedsuiker te verlagen. Maar omdat je niet echt suiker binnenkrijgt, wordt je bloedsuiker daardoor lager en krijg je extra honger.
Thx

sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek
Oud 19-03-2010, 18:22
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Kan.
Verwijderd
Citaat:
dat.zei.ik.NIET.
Ik zie je het gewoon zo uitspreken
Verwijderd
Citaat:
danku
Oud 19-03-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Thx

sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek sann naamzoek
prutser!

ik heb gelijk over de calorien! en daar ging de discussie over. wat betreft dik worden: dat is onduidelijk zegt ie. lezen.
Oud 19-03-2010, 18:23
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:

Moet jij niet naar de bora bora of de senaat enzo
Oud 19-03-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Moet jij niet naar de bora bora of de senaat enzo
Dat vind ik eng dat jij dat weet

Nee, ik ga vanavond niet want slechte cash flow (of hoe je dat zegt )
Oud 19-03-2010, 18:24
Sherlock
Sherlock is offline
Maar ik ga kindjes van groep 8 bang maken foto's morgen ofzo.
Oud 19-03-2010, 18:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
neeeee mijn g-snaar is stuk
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Dat vind ik eng dat jij dat weet

Nee, ik ga vanavond niet want slechte cash flow (of hoe je dat zegt )

Haha oja, je had weinig geld he Minder roken!
Verwijderd
Citaat:
prutser!

ik heb gelijk over de calorien! en daar ging de discussie over. wat betreft dik worden: dat is onduidelijk zegt ie. lezen.
Maar!

Meer honger = meer eten!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar haal ik een nieuwe g-snaar vandaan en hoe krijg ik die ooit op dat apparaat!
Verwijderd
Citaat:
neeeee mijn g-snaar is stuk
En je g-spott?
Oud 19-03-2010, 18:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dit is echt kut
Verwijderd
Citaat:

Haha oja, je had weinig geld he Minder roken!
Klopt!

Of een fatsoenlijke bijbaantje vinden waar je wel uren krijgt en dat je baas geen duisentmiljoen werknemers heeft!
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
En je g-spott?
Ohh je wil het niet geloven maar dat dacht ik ook
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En je g-spott?
DIE IS OOK STUK EN HET KOMT ALLEMAAL DOOR DIE SCHOUDERSTEUN!!

nou
Oud 19-03-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
danku
Insulin resistance

Some aspartame critics, particularly those in weight loss communities, claim that aspartame contributes to weight gain and obesity due to purported spikes in the insulin level.[94] The argument holds that aspartame causes the body to secrete excess insulin even though aspartame is non-caloric. If true, this could lead to insulin resistance, weight gain, and possibly type II diabetes -- health outcomes that consumers may be trying to prevent by using diet foods and sodas. However, recent studies have shown that aspartame does not increase glucose nor insulin blood levels and cannot be directly linked to insulin resistance or diabetes.[95]
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
noujaseg
Verwijderd
Citaat:
gmta
Verwijderd
Citaat:
Waar haal ik een nieuwe g-snaar vandaan en hoe krijg ik die ooit op dat apparaat!
Valt nog best mee. Je kan een complete set snaren online bestellen. Volgens mij niet los, helaas. En het erop zetten is makkelijker dan het lijkt. Gewoon even een tutorial downloaden. Ik heb het zelfs zonder hulpmiddelen gedaan.
Verwijderd
Citaat:
Insulin resistance

Some aspartame critics, particularly those in weight loss communities, claim that aspartame contributes to weight gain and obesity due to purported spikes in the insulin level.[94] The argument holds that aspartame causes the body to secrete excess insulin even though aspartame is non-caloric. If true, this could lead to insulin resistance, weight gain, and possibly type II diabetes -- health outcomes that consumers may be trying to prevent by using diet foods and sodas. However, recent studies have shown that aspartame does not increase glucose nor insulin blood levels and cannot be directly linked to insulin resistance or diabetes.[95]
Muhaha!
Oud 19-03-2010, 18:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Valt nog best mee. Je kan een complete set snaren online bestellen. Volgens mij niet los, helaas. En het erop zetten is makkelijker dan het lijkt. Gewoon even een tutorial downloaden. Ik heb het zelfs zonder hulpmiddelen gedaan.
Op een gitaar is dat makkelijk, ja. Op een viool niet!
Oud 19-03-2010, 18:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en één vioolsnaar is ongeveer zo duur als een hele set gitaarsnaren
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten