Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
No offense tegenover de Belgen hier hoor; Ik dacht altijd dat ik Belgen tien keer gaver vond dan Nederlanders (bescheiden, gave humor, artistiek etc.) maar nu ik er meerderen wat beter ken sinds mijn project in Antwerpen ben ik daar toch wel behoorlijk op teruggekomen. Veel Belgen zijn ook achterbaks en arrogant. Dan toch echt liever de directheid van sommige Nederlanders. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat is duidelijk ja.
![]() Maar het is gewoon jammer om te merken dat Belgen doorgaans veel meer een hekel hebben aan Nederlanders dan andersom. in Westouter waren alle Belgen voor Spanje. Ik weet zeker dat als België in de finale had gestaan (dit vergt nogal wat voorstellingsvermogen ![]() Welke gewoontes vind jij irritant dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder ken ik ook genoeg gave Belgen hoor en ben ik sowieso dol op België, maar het valt me soms gewoon wel allemaal een beetje tegen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In Gent ook echt.
Eerst werd ik 's nachts wakker van een stel lallende Belgen die in de tent naast ons zaten. "Ik ben tegen Hollanders! Die hiernaast zijn ook Hollanders!" Gezellig. hoi buren ![]() En in de bus; twee vieze ouwe mannetjes tegen ons "Dag schone dames" - "Hoi" - "Fuck, 't zijn Hollanders!" Joh. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik word ook wel kriebelig van toeristen hier die telkens opmerkingen maken over het dialect. Of het na gaan doen... *brrr* |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|