Oud 03-05-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
I know en dat vind ik leuk

Ja, echt belachelijk. En ik kreeg dus aanvankelijk nog een mailtje van 'Ja, ik heb al die tijd gewacht op een bevestiging of je uren klopten' terwijl ik die gewoon had gestuurd. Bleek daarna dat ze de bevestiging ook nog bij twee andere adressen had gevraagd en die hadden hem niet gegeven. Dat ze mij daar even voor waarschuwt dan Zo zit ik dus ineens zonder geld. In de vakantie.
Ja dat had je verteld inderdaad. Superkut
Advertentie
Oud 03-05-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
En als je je dan toch gaat aanmelden doe het ff met onderstaande link. Dan krijg ik ook weer wat meer space

Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
zal ik doen!
Oud 03-05-2011, 12:35
Verwijderd
Ik ga sowieso naar Zwolle met de Theodoor! en misschien nog wat irl mensen.

Hoewel 1 van de irl mensen nu zegt 'kunnen we niet gewoon naar Enschede want Zwolle is zo druk' maar daar ben ik het niet mee eens want
1. in Enschede is het ook druk op bevrijdingsdag
2. de line-up in Enschede omvat o.a. Vato Gonzalez & MC Tjen, Carita la Nina en MC I-Fan & MC Marboo.
Verwijderd
Citaat:
En als je je dan toch gaat aanmelden doe het ff met onderstaande link. Dan krijg ik ook weer wat meer space

Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
done! Da was makkelijk!
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja heel suf maar ik dach, ik moe di van compuer naar compuer brengen en aangezien mijn oesenbord kapo is moe ik elkens moeilijk doen als ik mijn wachwoord ergens moe inikken!
Nou ja, dropbox is heel relaxed. Met een programmatje synchroniseer je eigenlijk gewoon je dropbox-folder op elke computer waar je dropbox op installeert. En het staat dan ook nog eens online/webbased, zodat je er ook op andere lokaties altijd bij kan.
Verwijderd
Volgens mij hebben we zelfs deadlock zover dat ie naar utrecht komt
Oud 03-05-2011, 12:37
Verwijderd
het festival is zo'n beetje in mijn achtertuin! maar ik denk niet dat ik ga
Oud 03-05-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dropbox is heel relaxed. Met een programmatje synchroniseer je eigenlijk gewoon je dropbox-folder op elke computer waar je dropbox op installeert. En het staat dan ook nog eens online/webbased, zodat je er ook op andere lokaties altijd bij kan.
dat klinkt echt ideaal al helemaal als je telkens met je bestandjes heen en weer reist van academie, huis van ouders, eigen huis.
Oud 03-05-2011, 12:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat klinkt echt ideaal al helemaal als je telkens met je bestandjes heen en weer reist van academie, huis van ouders, eigen huis.
jep. ik heb het momenteel op drie lokaties:
-werk
-thuis
-op mn telefoon.
Oud 03-05-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Zeg jorisje, wat zijn jouw plannen voor donderdag?
ik ga woensdag naar bas en dan zien we donderdag wel!
Oud 03-05-2011, 12:41
Verwijderd
Eigenlijk vond ik al die dropboxdata van Volkert hier wel leuk om te lezen
Oud 03-05-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
ik ga woensdag naar bas en dan zien we donderdag wel!
Nice, dan zie ik je waarschijnlijk woensdag, want ik ga -zoals het er nu naar uit ziet- een avondje faute verzoekjes in de doc pakken met bas Superleuk dat jij er dan ook bent
Oud 03-05-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vond ik al die dropboxdata van Volkert hier wel leuk om te lezen
ik doe dat nog stiekem best vaak, het forum vervuilen met aantekeningen !
Oud 03-05-2011, 12:50
Verwijderd
het mooiste vind ik het om google maps documenten tegen te komen waarvan ik niet herinner wanneer ik ze geschreven heb. Dan staan er dingen in als : 'soort kleine appaarden die uit de muur wollen, flitsen vallen . blijf dvan dezelfde reflecti en schaduwen vaste vormen maken. Rook in de hoeken, ribben, spareribtafels.

waar was mijn hoofd toen ik dat dacht? of dan vind ik in de concepten van mijn telefoon een berichtje van 'een verhaal, van een man op een ochtend zijn bed uitstapt en een vingertopje in zijn mond voelt zitten!' en dan denk ik 'ja! Dat lijkt me een leuk verhaal om te maken!'

of ik las, 'ik dacht dat ik verlegen was, dat is niet waar'. OH!
Oud 03-05-2011, 12:51
Verwijderd
eigenlijk ben ik continu in gesprek met mezelf, omdat ik telkens vergeet wat ik heb gezegd! Dat is het nadeel van accounts verwijderen, alle touwtjes raak je kwijt.
Oud 03-05-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Nice, dan zie ik je waarschijnlijk woensdag, want ik ga -zoals het er nu naar uit ziet- een avondje faute verzoekjes in de doc pakken met bas Superleuk dat jij er dan ook bent
jaaaaaaaa mooi <3 ik ga een kkfout overhemd aandoen
Oud 03-05-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

oe, wel mooie zomerschoentjes
oeh, erg prettig
Oud 03-05-2011, 13:02
Tink*
Tink* is offline
Wat komt er in Utrecht dan? Ik blijf lekker hier want hier komen de magic numbers. Oh en Kate Nash, dat is ook bekend bij veel mensen.
Oud 03-05-2011, 13:05
Carn
Carn is offline
ernst bobbie en de rest, goose, nobody beats the drum .
Oud 03-05-2011, 13:06
Verwijderd
Iedereen gaat toffe dingen doen behalve ik Gelukkig is er altijd nog het LJH-topic voor mij!
Oud 03-05-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
jaaaaaaaa mooi <3 ik ga een kkfout overhemd aandoen
Tofff. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar de intentie is er! Ik ga donderdag wel sowieso terug naar Utrecht trouwens.
Oud 03-05-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Wat komt er in Utrecht dan? Ik blijf lekker hier want hier komen de magic numbers. Oh en Kate Nash, dat is ook bekend bij veel mensen.
Ernst, Bobbie & de Rest, Kensington, Only Seven Left, Phantom Four & The Arguido, Goose, The Opposites & The Partysquad en als afsluiter Go Back to the Zoo.

Groningen had wel echt een gaaf programma geloof ik. Jammer dat het zo'n uithoek is.
Oud 03-05-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Tofff. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar de intentie is er! Ik ga donderdag wel sowieso terug naar Utrecht trouwens.
ik weet het dus nog niet gewoon woensdag even druk uitoefenen op bas en wie weet zijn we dan donderdag ook in utka
Oud 03-05-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ik weet het dus nog niet gewoon woensdag even druk uitoefenen op bas en wie weet zijn we dan donderdag ook in utka
Hij heeft al een beeeetje toegezegd dat utrecht er wel in zou zitten

Maar tegen ons twee is ie natuurlijk helemaal niet opgewassen dus dat komt helemaal goed
Oud 03-05-2011, 13:20
Verwijderd
Zijn er woensdag nog meer mensen bij trouwens?
Oud 03-05-2011, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft al een beeeetje toegezegd dat utrecht er wel in zou zitten

Maar tegen ons twee is ie natuurlijk helemaal niet opgewassen dus dat komt helemaal goed

Citaat:
Zijn er woensdag nog meer mensen bij trouwens?
geen idee
Oud 03-05-2011, 13:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ernst, Bobbie & de Rest, Kensington, Only Seven Left, Phantom Four & The Arguido, Goose, The Opposites & The Partysquad en als afsluiter Go Back to the Zoo.

Groningen had wel echt een gaaf programma geloof ik. Jammer dat het zo'n uithoek is.
Je vergeet meer dan de helft!!

http://www.bevrijdingsfestivalutrecht.nl/programma

+ hehe, op de recente jaarlijkse AH-maatjes-BBQ hebben we al onze favoriete quotes gebundeld van een oudere 50+ collega:

************QUOTES VAN JAN K.*********************

Het is net een doordeweekse zaterdag
Even mijn aambeien fohnen
Dadelijk een maatje 44 tegen je hoofd
Samen zijn we gelukkig getrouwd. Ik ben getrouwd, zij is gelukkig
Wie betaald, bepaald
Het enige wat ik hier uit maak is het licht
"Stevie Wonder is opgepakt he? Hij stond op de uitkijk bij een inbraak!"
"Er was maar een ding wat Einstein niet kon. Een muur bouwen, want hij had maar ein stein!"
Die kuthoeren van de kassa!
Dat heeft die kuthoer van het brood weer gedaan!
Ook voor jou is er gips, Merijn!
Als ik me druk wil maken, dan pak ik wel een compressor
Als er 2 koppige mensen zijn, moet de wijste wijken. En ik moest vaak uitwijken
Ze was schoon van verre, of verre van schoon. (deze opmerking werd gemaakt zonder enige aanleiding en was volkomen willekeurig)
Sambal bij? Nee, ketjap, kut Jap.
Van trekken wordt je doof, Paul!
Waarom zijn moeder zoveel van hem houdt?...een ei hoort erbij!
Ik heb maar eenmaal "ja" gezegd in mijn leven en daar heb ik nu nog spijt van.
Begin jij vast met het kloteboek? (codeboek)
Die kuttekop van Scheerder is nog te dom om voor de duvel te dansen.
Van zeuren is nog nooit een zieke beter geworden.
Winnen is niet het enige, het is alles (?)
Brutalen hebben de halve wereld, totdat gerechtigheid komt. Er komt alleen nooit gerechtigheid.
Wat liegt als het stil staat? DE KLOK! <-- JK hoofd na een grap
Too old to kill, too young to vote (bron: songtekst Dylan)
Wat is het verschil tussen Desi Bouterse en een voetbal? Een voetbal is een leren knikker en Desi is een klere nikker!
Wat is het verschil tussen een rouwkaart en een trouwkaart? Het is er op of er onder! (?)
Wat is H20? - Water! Wat is H20 met een i er achter? - Gedroogd gras -> HOOI!
Die japannershebben het niet goed voor elkaar: So-ny en Max-well
Als je zo doorgaat wordt het een enkeltje naar camping 't Zand.
Als je zo doorgaat slaap je vanavond in een houten pyama.
Groenteman Rens loopt voorbij: " Heej bolle, hou je buik eens in!"
Annemieke gaat naar het toilet: " Ow gadde na uw eige gezeik luisteren?"
Heb je het Cow, boy?!
Die mevrouw heeft een mooie leren jas. Dat is van varkensleer. Oh dat weet ik niet, hoe kun je dat zien dan? Ja, de kop zit er nog op!
"Jan, er zit een scheur in dit pak, die moet ik helaas weggooien" jan: " Ach man, dat maakt niet uit, in de konigin zit ook een scheur"
Pas als echtparen echt paren , hebben echtgenoten echt genoten.
Jan en Nel wonen al 25 jaar samen. Nel: "zullen we niet een keer gaan trouwen?" jan: "Wie wil ons nu nog?"
Even mijn aambeien fohnen *scheet*
Oud 03-05-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:

geen idee
Met jou en bas samen is natuurlijk wel supersexy
Oud 03-05-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Met jou en bas samen is natuurlijk wel supersexy

zwolle straks onder de slijmsporen van alle dames die ons samen hebben gezien!
Oud 03-05-2011, 13:32
Verwijderd
Zo, ik heb een partij boodschappen voor m'n feestje besteld, albert.nl ftw
Betekent wel dat ik morgen een stukje later naar Utrecht kom, want ik kon het niet meer laten bezorgen vóór 19 uur. Ze komen nu tussen 19 en 21. Prrrrima
Oud 03-05-2011, 13:49
Carn
Carn is offline
Duidelijk! Amigo Jeroen komt blijkbaar ook richting Utrecht, maar die blijft bij MJ pitten. Dus ik weet niet wat het plan was, maar we kunnen volgens mij wel even de stad in
Oud 03-05-2011, 13:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Ja dat verbaasde mij ook. Maar ik ben jaloers op Ernst, Bobbie en de rest hoor.
Oud 03-05-2011, 13:53
Sherlock
Sherlock is offline
Aah fuuuuuuuuuu ik moet op 5 mei werken en dan komt Boemklatsch naar Nijmegen:')
Oud 03-05-2011, 13:56
Rationeel
Rationeel is offline
nog een uurtje en dan ren ik weer naar huis. pfffff
Oud 03-05-2011, 13:57
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
nog een uurtje en dan ren ik weer naar huis. pfffff
Tot 4 uur? Relaxed.
Oud 03-05-2011, 13:58
Rationeel
Rationeel is offline
niet echt, ik heb even geen werk voorhanden
Oud 03-05-2011, 14:00
Sherlock
Sherlock is offline
Geen bruggen die gebouwd moeten worden?
Oud 03-05-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Duidelijk! Amigo Jeroen komt blijkbaar ook richting Utrecht, maar die blijft bij MJ pitten. Dus ik weet niet wat het plan was, maar we kunnen volgens mij wel even de stad in
Vind ik leuk
Oud 03-05-2011, 14:51
Rationeel
Rationeel is offline
gotta love them hypochondriacs:

http://forum.scholieren.com/showthre...4#post31570404

Oud 03-05-2011, 14:58
Verwijderd
Furby Feeder (Rationeel en/of Lorelei) doen jullie mee aan het weerwolfspel?
Oud 03-05-2011, 15:00
Verwijderd
oei
Oud 03-05-2011, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
zoeken jullie nog mensen? want ik denk dat ik op zich wel veel tijd ga hebben de komende tijd...
Oud 03-05-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
zoeken jullie nog mensen? want ik denk dat ik op zich wel veel tijd ga hebben de komende tijd...
Ja stuk of 5

Maar nice Voor de rest is het maximaal een half uurtje per dag als je mee wilt doen. (voor half 9)
Oud 03-05-2011, 15:02
Rationeel
Rationeel is offline
ok dan meld ik ons even aan
Oud 03-05-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
ok dan meld ik ons even aan
Top!

(je kan ook 5 minuten per dag eraan besteden en mij telkens gelijk geven, dat is eigenlijk nog de beste optie )
Oud 03-05-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Top!

(je kan ook 5 minuten per dag eraan besteden en mij telkens gelijk geven, dat is eigenlijk nog de beste optie )
Pff

Ik las net een beetje terug in het vorige saaitopic, en ik zit nog steeds een beetje na te gniffelen om het idee dat alle vriendinnen van Sann geloofden dat ze een lading sperma in haar oog had gehad.

... Mickel heeft ook een ontstoken oog trouwens, OMG
Oud 03-05-2011, 15:19
Carn
Carn is offline
ja lach maar, zo'n bukkake party is niet niks
Oud 03-05-2011, 15:20
Carn
Carn is offline
ik wil echt iets posten ala "misschien toch een hersentumor!"
Oud 03-05-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
ja lach maar, zo'n bukkake party is niet niks
Oud 03-05-2011, 15:23
Carn
Carn is offline
je krijgt er wel een lekker zachte huid van!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten