Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga sowieso naar Zwolle met de Theodoor! en misschien nog wat irl mensen.
Hoewel 1 van de irl mensen nu zegt 'kunnen we niet gewoon naar Enschede want Zwolle is zo druk' maar daar ben ik het niet mee eens want 1. in Enschede is het ook druk op bevrijdingsdag 2. de line-up in Enschede omvat o.a. Vato Gonzalez & MC Tjen, Carita la Nina en MC I-Fan & MC Marboo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-werk -thuis -op mn telefoon.
|
Verwijderd
|
het mooiste vind ik het om google maps documenten tegen te komen waarvan ik niet herinner wanneer ik ze geschreven heb. Dan staan er dingen in als : 'soort kleine appaarden die uit de muur wollen, flitsen vallen . blijf dvan dezelfde reflecti en schaduwen vaste vormen maken. Rook in de hoeken, ribben, spareribtafels.
waar was mijn hoofd toen ik dat dacht? ![]() of ik las, 'ik dacht dat ik verlegen was, dat is niet waar'. OH! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Groningen had wel echt een gaaf programma geloof ik. Jammer dat het zo'n uithoek is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar tegen ons twee is ie natuurlijk helemaal niet opgewassen dus dat komt helemaal goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.bevrijdingsfestivalutrecht.nl/programma + hehe, op de recente jaarlijkse AH-maatjes-BBQ hebben we al onze favoriete quotes gebundeld van een oudere 50+ collega: ************QUOTES VAN JAN K.********************* Het is net een doordeweekse zaterdag Even mijn aambeien fohnen Dadelijk een maatje 44 tegen je hoofd Samen zijn we gelukkig getrouwd. Ik ben getrouwd, zij is gelukkig Wie betaald, bepaald Het enige wat ik hier uit maak is het licht "Stevie Wonder is opgepakt he? Hij stond op de uitkijk bij een inbraak!" "Er was maar een ding wat Einstein niet kon. Een muur bouwen, want hij had maar ein stein!" Die kuthoeren van de kassa! Dat heeft die kuthoer van het brood weer gedaan! Ook voor jou is er gips, Merijn! Als ik me druk wil maken, dan pak ik wel een compressor Als er 2 koppige mensen zijn, moet de wijste wijken. En ik moest vaak uitwijken Ze was schoon van verre, of verre van schoon. (deze opmerking werd gemaakt zonder enige aanleiding en was volkomen willekeurig) Sambal bij? Nee, ketjap, kut Jap. Van trekken wordt je doof, Paul! Waarom zijn moeder zoveel van hem houdt?...een ei hoort erbij! Ik heb maar eenmaal "ja" gezegd in mijn leven en daar heb ik nu nog spijt van. Begin jij vast met het kloteboek? (codeboek) Die kuttekop van Scheerder is nog te dom om voor de duvel te dansen. Van zeuren is nog nooit een zieke beter geworden. Winnen is niet het enige, het is alles (?) Brutalen hebben de halve wereld, totdat gerechtigheid komt. Er komt alleen nooit gerechtigheid. Wat liegt als het stil staat? DE KLOK! ![]() Too old to kill, too young to vote (bron: songtekst Dylan) Wat is het verschil tussen Desi Bouterse en een voetbal? Een voetbal is een leren knikker en Desi is een klere nikker! Wat is het verschil tussen een rouwkaart en een trouwkaart? Het is er op of er onder! (?) Wat is H20? - Water! Wat is H20 met een i er achter? - Gedroogd gras -> HOOI! Die japannershebben het niet goed voor elkaar: So-ny en Max-well Als je zo doorgaat wordt het een enkeltje naar camping 't Zand. Als je zo doorgaat slaap je vanavond in een houten pyama. Groenteman Rens loopt voorbij: " Heej bolle, hou je buik eens in!" Annemieke gaat naar het toilet: " Ow gadde na uw eige gezeik luisteren?" Heb je het Cow, boy?! Die mevrouw heeft een mooie leren jas. Dat is van varkensleer. Oh dat weet ik niet, hoe kun je dat zien dan? Ja, de kop zit er nog op! "Jan, er zit een scheur in dit pak, die moet ik helaas weggooien" jan: " Ach man, dat maakt niet uit, in de konigin zit ook een scheur" Pas als echtparen echt paren , hebben echtgenoten echt genoten. Jan en Nel wonen al 25 jaar samen. Nel: "zullen we niet een keer gaan trouwen?" jan: "Wie wil ons nu nog?" Even mijn aambeien fohnen *scheet*
|
Duidelijk! Amigo Jeroen komt blijkbaar ook richting Utrecht, maar die blijft bij MJ pitten. Dus ik weet niet wat het plan was, maar we kunnen volgens mij wel even de stad in
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik las net een beetje terug in het vorige saaitopic, en ik zit nog steeds een beetje na te gniffelen om het idee dat alle vriendinnen van Sann geloofden dat ze een lading sperma in haar oog had gehad. ... Mickel heeft ook een ontstoken oog trouwens, OMG ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|