Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En hij is op zoek naar een leuk meisje, post vooral op seks en zijn enige vriendje is het meisje uit deze post. Tadadadadadadam.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
O en. Klik. :""")
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-05-2011 om 20:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bahhhh, kutsituatie. Ik ben pas net terug uit mijn werk en heb super honger, en nog niet warm gegeten vandaag. Dus ik wilde even snel wat pasta maken. MAAR, in de keuken is mijn kuthuisgenoot uitgebreid iets aan het poetsen en ik heb genoeg reden om niet in zijn buurt te willen zijn. Nu ga ik dus maar yoghurt met aardbeien en dat soort grappen eten. Wat lekker is, maar niet warm. En het is gewoon strontvervelend dat we hier met zijn drieën niet meer zo graag thuis zijn als, alleen omdat een klootzakje het verziekt voor ons; en dat ik me dus laat weerhouden van koken door hem.
![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2011 om 20:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja ach als dit het nou was had ik /care gedaan, maar helaas is het dit niet. Dus als over twee weken blijkt dat ik een baan heb ga ik zsm verhuizen, ipv hier nog een jaartje blijven. Edit: wat is het hier rustig, vergeleken met gisteren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu gaat het niet over tetten hè ![]() |
![]() |
|
Oh, en als er nog mannen zijn (of als je er een kent...) met haar dat minstens 5 tot 7 cm lang is en die op 8 juni om 09.30 beschikbaar zijn, mijn nichtje heeft met spoed een model nodig voor haar examen van de kappersschool. Kost niks, en het model is naar wens (wel kort). Ik zou eigenlijk zelf gaan maar kan onmogelijk vrij krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat grappig trouwens dat je de naam van 'het gezelschap' noemt, i.p.v. het stuk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|