Citaat:
Ach, als ze maar slikken.
|
Waarom is dat eigenlijk zo leuk voor mannen? De mannen die ik het gevraagd heb vonden het niet zo boeiend
Citaat:
En terecht  De mannen zijn ook niet helderziend natuurlijk.
|
Geheel eens

Daarom geef ik de preek die zij gaf nu zo af en toe aan andere vrouwen
Citaat:
Er zit niets anders op dan dat de vrouwen van Saai zich allemaal door Noedels moet laten beffen om te kijken of hij gelijk heeft.
|

Citaat:
Wel handig, kun je het daarna gewoon copypasten voor toekomstige kandidaten!
|

Citaat:
Over jullie onbegrip?
Waar komt dat ineens vandaan?
Je haalt er wel voldoening uit he
Nouja, ik bedoel maar: ik heb nog geen klachten gekregen en ze hebben me ook niet de deur uitgetrapt.  Althans, niet meteen, dat kwam pas toen ik met een furry-pak aan kwam zetten.
|
Nou ja, ik heb ook nooit echt geklaagd, gewoon wat aanwijzingen gegeven. En sommige mannen zijn zo hardleers dat ik denk: oke nevermind.
Citaat:
Oh dat interesseert me dan weer weinig.  Mijn punt was overigens gewoon dat het moeilijk in woorden uit te leggen is. Afgezien van aanwijzingen terwijl er iemand bezig is, kun je niet veel doen. 
|
Het verschil is misschien dat ik iedereen hier irl ken
Citaat:
ja maar hallo, je kan ook gewoon niet verwachten dat een man precíes weet wanneer hij waar moet zijn en hoe hard/zacht etc. je kan hem in ieder geval behoeden voor enorme fouten ('lekker knabbelen') en eventueel wat tips geven...
andersom geldt dat ook. het zou ook maar suf zijn als de man steeds zit van: dieper snol. DIEPER. en harder zuigen snol. ZUIGEN. als een stofZUIGER!, op het moment dat jij hem probeert te verwennen.
|
Klopt!