Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, als het iets "officieels" is, zoals werk of school, dan probeer ik écht om altijd op tijd te zijn (en dan nog boeit het me geen fuck als iemand anders te laat is hoor), maar ik heb het vooral over persoonlijke dingen. Als ik afspreek met iemand en die persoon staat te vroeg voor mijn deur.. dat vind ik zo irritant. Want ik ben zelf ook niet punctueel en ik moet me geestelijk voorbereiden, en dan heb ik vaak dat ik nog allerlei dingen moet doen en zo. Dus dan is iemand liever een kwartier te laat dan te vroeg. Maar goed, wat dat betreft ben ik een beetje een autist.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zus had een feestje, waarop ze voor de vorm 'vanaf 20.30' ofzo had gezet, het was gewoon een avondfeestje waarbij de meute om tien uur binnenliep ofzo. Maar een jammere studiegenoot was er om 19.45. Dan wil je die toch gewoon nog even leuk een uurtje de kou in sturen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dan gaat 'ie me ook nog een schuldgevoel aanpraten met "ik kan wel gewoon een paar uur op het station wachten hoor." Alsof ik hem daar ga laten staan? Wtf? ![]() Ik word er nog pissig om. ![]() ![]() |
![]() |
|
En al helemaal niet bij iemand als ik. Ik moet me kunnen voorbereiden. En al helemaal 's ochtends. Dan ben ik niet te genieten voordat ik 3 koppen koffie en een paar sigaretten heb gehad. Pfft en al dat gehaast omdat 'ie me het bed uit sms'te.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iets stoms doen en het afkopen met lekker eten is hartstikke galant ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|