Oud 04-02-2012, 16:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou, als iemand een marge geeft van uitlooptijd dan heb ik er geen problemen mee hoor. Maar 4 uur afspreken is 4 uur en dus niet 4.15 uur.
Ik neem in het ov ook het liefst een bus eerder, zodat ik die ruimte bij voorbaat al heb ingebouwd. Ik ben liever 20 min ergens te vroeg dan 5 min te laat.

Een paar minuten daar lig ik ook niet wakker van, ik vind de grens bij 10 min liggen.
Nog erger is het als mensen te laat komen, een kwartier later bellen met de mededeling dat ze er binnen 10 minuten zijn en dan alsnog een half uur later komen aankakken.
Ja, ik snap wel wat je bedoelt, hoor. Maar ik ben zelf helemaal niet punctueel en van mijn beste vriendin bijvoorbeeld weet ik dat zij dat ook niet is. Dus als wij afspreken is het altijd "rond X uur" en dan kan het een kwartier eerder zijn, vijf minuten later, of precies op het uur bij uitzondering. Als we echt veel later komen (bijvoorbeeld als ik weet dat ik er om kwart over nog niet ben), dan wordt er even gebeld.

Het werkt prima voor ons, maar ik snap dat sommige mensen er niet tegen kunnen.
Advertentie
Oud 04-02-2012, 17:00
Verwijderd
Mijn bff is de punctueelste Marokkaan ter wereld en belt me altijd na een minuut al of ik geen ongeluk heb gehad/hem niet vergeten ben. <3 En dan kan ik altijd semi-kwaad antwoorden met 'JA HALLO WIE VAN ONS IS HIER DE MAROKKAAN, HM!??!?!'.
Oud 04-02-2012, 17:02
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik vind punctualiteit ontzettend irritant. Lekker boeiend als je ergens een kwartiertje te laat of te vroeg bent. Of ja, het hangt er vanaf voor wat, maar als ik zeg 'ja zullen we theedrinken, ik ben om vier uur bij jou' ben ik er toch of om half vijf of om twee uur 's middags. Of later. Of eerder. Maar wel dezelfde dag.
Ik ben eigenlijk altijd overal te vroeg omdat ik nooit te laat wil komen Ik vind het altijd erg irritant als mensen te laat zijn. 4 uur is 4 uur. Anders zeg je maar het eind van de middag.
Oud 04-02-2012, 17:03
Verwijderd
Jaja. Ik hoop maar dat ik gewoon al mijn tijdblunders goedmaak met mijn schitterende aanwezigheid.
Oud 04-02-2012, 17:05
Verwijderd
Gewoon even smsen als je wat te laat komt
Oud 04-02-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben eigenlijk altijd overal te vroeg omdat ik nooit te laat wil komen Ik vind het altijd erg irritant als mensen te laat zijn. 4 uur is 4 uur. Anders zeg je maar het eind van de middag.
Ja, ik vind te laat komen ook heel erg, ik probeer altijd, als ik bijvoorbeeld voor het eerst ergens heen moet ofzo, een bus/trein eerder te nemen. Want straks gaat er iets mis, en dan sla je een MODDERFIGUUR.
Oud 04-02-2012, 17:18
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Keert uw vijand de andere wang toe!
.
Oud 04-02-2012, 17:28
Verwijderd
Hier moest ik om giechelen:
Citaat:
whatever
Soms is het zo eenvoudig.
Oud 04-02-2012, 17:30
Verwijderd
Ik moet zeggen dat Martino's forumgedrag de laatste tijd niet zo gezellie vind.
Oud 04-02-2012, 17:34
Vowel
Vowel is offline
Ik zat me net trouwens te bedenken dat ik het irritanter vind wanneer iemand te vroeg is. Ik moet me altijd "geestelijk voorbereiden" op dingen, en als iemand dan opeens een kwartier te vroeg is vind ik dat supervervelend. Dan liever veel te laat hoor.
Oud 04-02-2012, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zat me net trouwens te bedenken dat ik het irritanter vind wanneer iemand te vroeg is. Ik moet me altijd "geestelijk voorbereiden" op dingen, en als iemand dan opeens een kwartier te vroeg is vind ik dat supervervelend. Dan liever veel te laat hoor.
Maar hebben we het over een persoonlijke afspraak, of iets van werk oid? Want dan vind ik te laat komen ook wat minder erg inderdaad.
Oud 04-02-2012, 17:37
Vowel
Vowel is offline
Nou, als het iets "officieels" is, zoals werk of school, dan probeer ik écht om altijd op tijd te zijn (en dan nog boeit het me geen fuck als iemand anders te laat is hoor), maar ik heb het vooral over persoonlijke dingen. Als ik afspreek met iemand en die persoon staat te vroeg voor mijn deur.. dat vind ik zo irritant. Want ik ben zelf ook niet punctueel en ik moet me geestelijk voorbereiden, en dan heb ik vaak dat ik nog allerlei dingen moet doen en zo. Dus dan is iemand liever een kwartier te laat dan te vroeg. Maar goed, wat dat betreft ben ik een beetje een autist.
Oud 04-02-2012, 17:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
En als iemand drie uur te vroeg is, wat dan?
Oud 04-02-2012, 17:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En als iemand drie uur te vroeg is, wat dan?
Ja pfft. Dat was niet grappig hoor. Je kunt toch niet om 9 uur aan komen zetten als je 12 uur hebt gezegd?
Verwijderd
Mijn zus had een feestje, waarop ze voor de vorm 'vanaf 20.30' ofzo had gezet, het was gewoon een avondfeestje waarbij de meute om tien uur binnenliep ofzo. Maar een jammere studiegenoot was er om 19.45. Dan wil je die toch gewoon nog even leuk een uurtje de kou in sturen
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat Martino's forumgedrag de laatste tijd niet zo gezellie vind.
Sorry
Pierrot
Pierrot is offline
Ik kom alleen te laat bij mensen waarvan ik weet dat die ook altijd te laat komen. Dan kunnen ze zeggen: 'Zie je! Jij bent ook eens te laat!' en dan is de balans in het universum weer hersteld.
Verwijderd
Citaat:
Ja pfft. Dat was niet grappig hoor. Je kunt toch niet om 9 uur aan komen zetten als je 12 uur hebt gezegd?
Heuj dit weet ik, ik vond het heel gek dat híj aan het wachten was
Oud 04-02-2012, 17:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ach, een paar uurtjes meer of minder.
Oud 04-02-2012, 17:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Heuj dit weet ik, ik vond het heel gek dat híj aan het wachten was
Ja, en ik had 'm al een uur laten wachten, want hij heeft dat ook gewoon dom aangepakt. Eerst was het 12 uur. Toen werd het "iets eerder," namelijk "rond 10en" (zijn woorden). Dus ik denk, oh, nou goed, dat is prima. Krijg ik opeens een sms'je dat 'ie om 7 uur de trein pakt! Wtf? En het was kwart voor 7 of zo. Ik lag nog in m'n nest.

En dan gaat 'ie me ook nog een schuldgevoel aanpraten met "ik kan wel gewoon een paar uur op het station wachten hoor." Alsof ik hem daar ga laten staan? Wtf?

Ik word er nog pissig om. Dat doe je toch niet?
Oud 04-02-2012, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Sorry
Nu weer lief doen dan hè
Oud 04-02-2012, 17:47
Vowel
Vowel is offline
En al helemaal niet bij iemand als ik. Ik moet me kunnen voorbereiden. En al helemaal 's ochtends. Dan ben ik niet te genieten voordat ik 3 koppen koffie en een paar sigaretten heb gehad. Pfft en al dat gehaast omdat 'ie me het bed uit sms'te. Oh pfft. De volgende keer kan 'ie inderdaad een paar uur wachten, want damn.
Oud 04-02-2012, 17:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, misschien had ik even uit moeten zoeken hoe lang het precies duurde, die reis.
Oud 04-02-2012, 17:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, misschien had ik even uit moeten zoeken hoe lang het precies duurde, die reis.
Misschien? Je had ook gewoon de avond ervoor kunnen zeggen dat je de vroegste trein moest pakken omdat er iemand vroeg naar z'n werk moest! Dat zou ieder ander mens hebben gedaan. En het niet opeens 's ochtends vroeg koud op m'n dak laten komen.
Oud 04-02-2012, 17:50
Vowel
Vowel is offline
En me dan nog proberen om te kopen met een triple chocolate cookie ook. <3
Oud 04-02-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
En me dan nog proberen om te kopen met een triple chocolate cookie ook. <3
Aw, is toch lief
Oud 04-02-2012, 17:51
Verwijderd
Ik vind jullie leuk
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Aw, is toch lief
Precies!
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Aw, is toch lief
Lief? Nee. Berekenend. Hij wist, hij WIST dat ik het niet tof zou vinden en dan gaat 'ie zich indekken met koekjes? Pfft.
Oud 04-02-2012, 17:53
Verwijderd

Nu allemaal dit nummer luisteren, is heel leuk.

Vooral vanaf 2:05
Oud 04-02-2012, 17:53
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Waarom kan iets wat berekenend is niet lief zijn?
Oud 04-02-2012, 17:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waarom kan iets wat berekenend is niet lief zijn?
Als je weet dat je iets stoms doet en je dan gaat indekken? Hoe kan dat in godsnaam lief zijn? Dan moet je niets stoms doen.
Oud 04-02-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Als je weet dat je iets stoms doet en je dan gaat indekken? Hoe kan dat in godsnaam lief zijn? Dan moet je niets stoms doen.
Ach, als iemand voedsel voor me meeneemt maken zijn/haar motieven me niets meer uit
Oud 04-02-2012, 17:55
Vowel
Vowel is offline
Volgens mij hebben mannen ( jai seksiest! ja ja ) daar wel vaker een handje van. Dan doen ze dingen waarvan ze weten dat het niet tof is, en dan gaan ze cadeautjes kopen. Pfft.
Oud 04-02-2012, 17:56
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ach, als iemand voedsel voor me meeneemt maken zijn/haar motieven me niets meer uit
Ja, misschien, maar hier woog dat koekje niet tegen het irritante op hoor, ook al zijn triple chocolate cookies van de AH to Go echt hemels.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hebben mannen ( jai seksiest! ja ja ) daar wel vaker een handje van. Dan doen ze dingen waarvan ze weten dat het niet tof is, en dan gaan ze cadeautjes kopen. Pfft.
Zo werkt het, lieve schat
Geel
Geel is offline
Citaat:
Maar dat betekent niet dat het niet lief is Want, als hij geen cadeautje had gekocht om je een beetje - laten we zeggen - sussen, dan was het nog minder lief geweest. Volgens mij is dat een gedeelte van lief zijn, dingen doen om iets goed te maken...
Oud 04-02-2012, 17:57
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar dat betekent niet dat het niet lief is Want, als hij geen cadeautje had gekocht om je een beetje - laten we zeggen - sussen, dan was het nog minder lief geweest. Volgens mij is dat een gedeelte van lief zijn, dingen doen om iets goed te maken...
Ja ja. Ik snap het ook wel. /zeur
Oud 04-02-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat een gedeelte van lief zijn, dingen doen om iets goed te maken...
Oei
Oud 04-02-2012, 17:59
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oei
Oud 04-02-2012, 18:00
Vowel
Vowel is offline
Zeg eh, mevrouwtje, wanneer gaan we koffie drinken? Ik heb nog 18 dagen.
Oud 04-02-2012, 18:00
Verwijderd
Ik heb heel veel zin in dingen saboteren
Oud 04-02-2012, 18:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb heel veel zin in dingen saboteren
Oud 04-02-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Zeg eh, mevrouwtje, wanneer gaan we koffie drinken? Ik heb nog 18 dagen.
Srsly wtf Welke dagen het liefst? Stel je een dag voor of doe ik dat?
Oud 04-02-2012, 18:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Srsly wtf Welke dagen het liefst? Stel je een dag voor of doe ik dat?
Stel jij maar iets voor. Wel het liefst 's avonds ergens. Rond een uur of 6 of zo?
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Je kan ook iets stoms doen, en slechts sorry zeggen. Dat is wel weer lame .
Iets stoms doen en het afkopen met lekker eten is hartstikke galant
Verwijderd
Citaat:
Ja ehhh dat sloeg niet op wat je daarvoor zei Dat ging over het algemene idee dat ik graag wat leven in de tent wil.

Dat komt gedeeltelijk doordat ik onze kat verplicht met rust moet laten want ze moet wennen.
Oud 04-02-2012, 18:03
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je kan ook iets stoms doen, en slechts sorry zeggen. Dat is wel weer lame .
Iets stoms doen en het afkopen met lekker eten is hartstikke galant
Ja, ga hem even ideeën geven, zeg!
Het is allebei stom.

Beter is het om gewoon geen stomme dingen te doen.
Oud 04-02-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Stel jij maar iets voor. Wel het liefst 's avonds ergens. Rond een uur of 6 of zo?
Bij jou of bij mij of in de stad? Ik kan maandag, en dan weerrrr vrijdag en de week erna nog wel hier en daar.
Oud 04-02-2012, 18:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bij jou of bij mij of in de stad? Ik kan maandag, en dan weerrrr vrijdag en de week erna nog wel hier en daar.
Niet vergeten een triple chocolate cookie te kopen voor het geval je te vroeg bent.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten