Oud 22-06-2012, 13:34
Verwijderd
Mijn touchpad is ermee opgehouden.

Citaat:
Te wat? Zie ik er nu uit als bretels mìn?
Vanwaar dat geschokte gezichtje? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'bretels min', maar ik denk gewoon dat je met bretels heel pretentieus overkomt. Het kan ook zijn dat het effect omgekeerd gaat en je eruitziet als een pipo, maar dat wil je vast ook niet precies.

Citaat:
Idd! Als je het niet uitstraalt dat jij een hipster/dandy/chique meneer bent die bretels kan dragen en dat jij het breteldagen ownt en je je neus ophaalt voor mensen die daar iets van vinden, dan ziet her er maar sneu uit.
Advertentie
Oud 22-06-2012, 14:05
Verwijderd
Morgen moet ik naar Brabant.
Oud 22-06-2012, 14:06
Verwijderd
Ik binnenkort ook.
Oud 22-06-2012, 14:09
Verwijderd
je ziet er echt tegen op hé?
Oud 22-06-2012, 14:10
Verwijderd
Ja. Aan de andere kant, de vakantie hier begint een beetje saai te worden, dus het is wel een interessante afleiding, natuurlijk.
Oud 22-06-2012, 14:11
Verwijderd
Je ziet je Nederlandse vriendjes weer. Dat lijkt me een voordeel en het weer is warmer.
Oud 22-06-2012, 14:15
Verwijderd
Wat voor weer is het nu bij jou dan?
Oud 22-06-2012, 14:18
Verwijderd
20 graden en zon. Met een harde wind
Oud 22-06-2012, 14:20
Verwijderd
Oh, nou, hier dertig graden en zon en een licht briesje.
Oud 22-06-2012, 14:21
Verwijderd
wut? ik dacht dat het juist kouder was daar.
Oud 22-06-2012, 14:24
Verwijderd
Alleen 's winters.
Oud 22-06-2012, 14:26
Verwijderd
Misschien moet ik maar verhuizen.
Oud 22-06-2012, 14:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, weet er iemand waar ik werk kan vinden wat ongeveer 10,50 per uur betaald? Ik heb het ZO gehad hier. Ben net weer gebeld door den bazin en ze is boos omdat ik 3 weekenden achter elkaar heb vrij gevraagd en dat kan echt niet volgens haar. Ik heb gvd maar een 10 uren contract en kan de rest vd week gewoon werken, maar ben alleen het weekend ingeroosterd.
Nu moet ik op dinsdag langskomen om te praten over dingen. Ze kunnen echt de keiharde grafkanker krijgen.

Srsly, m'n studie is naar de knoppen gegaan door dit hele gebeuren en ik heb zin om van een brug te springen. Dit kan echt niet meer zo.
Oud 22-06-2012, 14:45
Verwijderd
mijn broertje is vandaag naar Park City Live.
Oud 22-06-2012, 14:46
Verwijderd
* Trimm aai*
Oud 22-06-2012, 14:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Thanks, schatje. Maar het komt niet zomaar goed. Ik moet iets doen, maar weet niet wat.
Ik heb door alle omstandigheden al een lekkere langstudeerboete en straks geen stufi meer, dus stoppen met werk is geen optie.
Oud 22-06-2012, 14:59
Verwijderd
Oei ja, ik weet het ook niet, maar ik weet ook niet wat er allemaal precies aan de hand is natuurlijk .
Oud 22-06-2012, 15:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Trimmie. Jij vindt vast wel snel een betere baan
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb een scootmobiel
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dingen als: Iedereen moet zich helemaal de tering werken, krijgt gezeik als ze vrij vragen en mogen zich niet ziek melden. (Srsly, ik ben vrijdag ziek naar huis gestuurd en ben maandag en dinsdag ook thuis gebleven, maar toen werd ik boos gebeld dat ik woensdag wel MOEST komen, want ze hadden verder niemand anders en m'n collega's moesten dan met te weinig mensen staan en dat is zielig voor hun en wadiewa...)
Ik denk dat ik weer terugga naar Roffa. Ik mis het daar sowieso.

@ snebbeltje: Ik heb helemaal geen diploma's of wat dan ook, en het is nu sowieso erg lastig om werk te vinden. En minder geld verdienen is ook niet echt fijn.
Oud 22-06-2012, 15:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ga je dan terug bij je ouders wonen?
Oud 22-06-2012, 15:08
Verwijderd
en als je nu een studie doet en een diploma haalt? of is er dan geldnood?
Oud 22-06-2012, 15:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ga je dan terug bij je ouders wonen?
Dan zou ik echt helemaal gek worden, dus liever niet. Het is ook nogal ver reizen naar Leiden, en ik heb geen OV meer per september en dus die langstudeerboete, dus studeren wordt dan nog duurder.

Citaat:
en als je nu een studie doet en een diploma haalt? of is er dan geldnood?
Ik doe een studie, maar door veel werk is er niet veel van terecht gekomen. Ik had de afgelopen 2 weken nog om 2 vakken af te ronden, maar moest zowat fulltime werken, dus kon er ook niks aan doen. Grrr. En geldnood is er sowieso.
Oud 22-06-2012, 15:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar misschien, als je een bijbaantje vindt met een baas/bazin die normaal is, dat diegene al snel doorheeft dat je meer kunt dan de gemiddelde bijbaanzoeker en kun je een net iets hogere functie (hoofd van een verkoopafdeling ed) krijgen en meer geld verdienen. Maar goed.. Ik snap dat je niet zo veel hiermee kunt. Maar ik wil je wat moed inspreken .
Een normale baas zou zien dat jij hard werkt en kan dat waarderen. Je hebt nu alleen de pech met een k*tbazin.
Oud 22-06-2012, 15:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
He Trimm, wat kut allemaal zeg Ik kan helaas niet ineens een goedbetaalde baan voor je uit m'n mouw (schrijf je dat zo? ) schudden. Eigenlijk heb ik ook geen flauw idee wat goed- en slechtbetaald is, aangezien ik geen bijbaan heb gehad sinds m'n 16 Maar je kan toch in ieder geval even heel veel open sollicitatiebrieven schrijven en je evt scheelsolliciteren in de hoop dat er iets bij zit? En hoever ben je eigenlijk in je studie?
Oud 22-06-2012, 15:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, wat Snebbeltje zegt, volgens mij ben jij een heel harde werker en kan je behoorlijk veel aan normaal gesproken! Dus die bazin is gewoon stom. Weg ermee!
Oud 22-06-2012, 15:17
Verwijderd
Horror-baas zeg. Maar ja, dat helpt jou nu niet zo verder. Ik denk dat je je zoveel mogelijk moet concentreren op je studie, want dat gaat nu kut zei je toch? Veel werken om je studie te kunnen betalen is leuk, maar dan moet je studie wel goed blijven gaan natuurlijk! Hoezo gaat het nu zo kut daarmee?
Oud 22-06-2012, 15:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oja, wat Snebbeltje zegt, volgens mij ben jij een heel harde werker en kan je behoorlijk veel aan normaal gesproken! Dus die bazin is gewoon stom. Weg ermee!
M'n moeder zei al dat ze m'n oude bazin vaak spreekt in de trein en dat ze altijd heel positief is over me, dus ik wil daar wel weer graag naartoe. Ik kan het ook goed vinden met alle andere mensen die daar werken, dus wrs ga ik dat dan doen. Dan werk ik bij hetzelfde bedrijf en hou ik m'n salaris dus.

Citaat:
Horror-baas zeg. Maar ja, dat helpt jou nu niet zo verder. Ik denk dat je je zoveel mogelijk moet concentreren op je studie, want dat gaat nu kut zei je toch? Veel werken om je studie te kunnen betalen is leuk, maar dan moet je studie wel goed blijven gaan natuurlijk! Hoezo gaat het nu zo kut daarmee?
Nou ja, ik heb er eigenlijk al heel lang geen zin meer in, maar het is ook een vrij intensieve studie met heel veel lezen en essays schrijven, maar door het werk was ik gewoon steeds zo op aan het eind van de dag dat ik geen zin meer had om iets studiegerelateerds te doen. Ik ben nu aankomend 5e-jaars en moet nog steeds 2ejaars vakken afronden.
Oud 22-06-2012, 15:23
Verwijderd
Ik heb vandaag steeds de neiging om heel diep en bijna snuivend in te ademen met mijn neusvleugels wijd zou ik stiekem benauwd zijn ofzo? Het lijkt me irritant om te zien voor mensen met wie ik praat
Oud 22-06-2012, 15:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
M'n moeder zei al dat ze m'n oude bazin vaak spreekt in de trein en dat ze altijd heel positief is over me, dus ik wil daar wel weer graag naartoe. Ik kan het ook goed vinden met alle andere mensen die daar werken, dus wrs ga ik dat dan doen. Dan werk ik bij hetzelfde bedrijf en hou ik m'n salaris dus.
Kan je zomaar doorschuiven binnen het bedrijf? En blijf je dan hetzelfde werk doen?

Citaat:
Nou ja, ik heb er eigenlijk al heel lang geen zin meer in, maar het is ook een vrij intensieve studie met heel veel lezen en essays schrijven, maar door het werk was ik gewoon steeds zo op aan het eind van de dag dat ik geen zin meer had om iets studiegerelateerds te doen. Ik ben nu aankomend 5e-jaars en moet nog steeds 2ejaars vakken afronden.
Dat is kut zeg, ik weet er alles van. Bij mij is het dan misschien met een andere reden, maar ik ken het gevoel dat het niet opschiet, ontzettend frustrerend.
Oud 22-06-2012, 15:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kan je zomaar doorschuiven binnen het bedrijf? En blijf je dan hetzelfde werk doen?
.
Er is me jaren geleden al gevraagd of ik mss supervisor wou worden, maar dat kan alleen als je fulltime werkt. En bovendien verdient het niet heel veel meer en krijg je wel duizent keer meer verantwoordelijkheid, dus daar heb ik nooit zo'n interesse in gehad.

En het schiet idd allemaal niet op. Mss moet ik eens naar een psycholoog ofzo, want ik heb al jaren last van het 'not-a-happy-bunny'-syndroom. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.

Bedankt iig allemaal voor de support. Kusjes aan iedereen. (k)
Oud 22-06-2012, 15:26
Verwijderd
Maar als je volgend jaar gewoon doorzet en in ieder geval je 2e-jaarsvakken allemaal afrond, dan ben je denk ik al een stuk verder toch ? Kun je dit jaar niets meer afronden?
Oud 22-06-2012, 15:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar als je volgend jaar gewoon doorzet en in ieder geval je 2e-jaarsvakken allemaal afrond, dan ben je denk ik al een stuk verder toch ? Kun je dit jaar niets meer afronden?
Nee, want de herkansingen zijn maandag, en 3 essays en een tentamen leren in het weekend van m'n verjaardag gaat 'm niet echt worden.
Oud 22-06-2012, 15:33
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Mensen, weet er iemand waar ik werk kan vinden wat ongeveer 10,50 per uur betaald? Ik heb het ZO gehad hier. Ben net weer gebeld door den bazin en ze is boos omdat ik 3 weekenden achter elkaar heb vrij gevraagd en dat kan echt niet volgens haar. Ik heb gvd maar een 10 uren contract en kan de rest vd week gewoon werken, maar ben alleen het weekend ingeroosterd.
Nu moet ik op dinsdag langskomen om te praten over dingen. Ze kunnen echt de keiharde grafkanker krijgen.

Srsly, m'n studie is naar de knoppen gegaan door dit hele gebeuren en ik heb zin om van een brug te springen. Dit kan echt niet meer zo.
Iets minder denk ik qua geld, maar mijn werk zoekt nog mensen. Geen idee of je dat werk leuk vindt in de zomer zoeken ze vaak extra krachten om huiskamertoezicht/voedingsassistent te zijn. als voedingsassistent hoef je geen mensen te verzorgen. Alleen maar van eten en drinken voorzien en zorgen dat ze elkaar de hersens niet inslaan of vallen enzo.
Oud 22-06-2012, 15:33
Verwijderd
Nee, dat zal wel niet nee Balen! Dan is het een kwestie van volgend jaar heel erg hard werken dan enzo, maar ja, dan haal je denk ik ook niet alles in een keer.
Oud 22-06-2012, 15:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En het schiet idd allemaal niet op. Mss moet ik eens naar een psycholoog ofzo, want ik heb al jaren last van het 'not-a-happy-bunny'-syndroom. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.

Bedankt iig allemaal voor de support. Kusjes aan iedereen. (k)
Doen! Je hebt niets te verliezen en misschien wel iets te winnen

Citaat:
Nee, want de herkansingen zijn maandag, en 3 essays en een tentamen leren in het weekend van m'n verjaardag gaat 'm niet echt worden.
He gatver, nee dat lijkt me niet haalbaar En het is ook geen optie om één van die dingen te proberen? Een tentamen dat misschien makkelijk is of is het essay misschien maar klein (vast niet). Nou ja, dit heb je vast zelf ook al allemaal overwogen, dus ignore me

Laatst gewijzigd op 22-06-2012 om 15:41.
Oud 22-06-2012, 15:36
Verwijderd
Ik vind het in elk geval een goed idee om overplaatsing naar je vorige werkplek aan te vragen, als je daar beter op je plek zat
En ook om naar een psycholoog te gaan.
Oud 22-06-2012, 15:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Overplaatsing naar je oude werkplek lijkt mij ook wel een goede zet
Oud 22-06-2012, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt mij nog nooit gezien!!!!!!!!!!!!!!
Dat klopt. Ik heb echter wel een beeld van je. En ik denk dat je prima bretels kan hebben. Ik vind het dan ook niet negatief
Oud 22-06-2012, 16:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, de kaartjes voor de opening volgende week zijn binnen
Oud 22-06-2012, 16:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
En gfb,zmvbkbgmsbKG ik krijg nog steeds post voor de vorige bewoners. En dan niet alleen reclame, nu weer iets van Unive en ik woon hier nu al fucking 4,5 maand. Die lui hebben hun zaakjes ook niet op orde
Oud 22-06-2012, 16:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Post, serious business.
Oud 22-06-2012, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zeker.
Oud 22-06-2012, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Helemaal omdat er ook voor de miljoenste keer een bedelbrief van de Postcodeloterij bij zat. Daar word ik altijd een beetje agressief van.
Oud 22-06-2012, 16:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En gfb,zmvbkbgmsbKG ik krijg nog steeds post voor de vorige bewoners. En dan niet alleen reclame, nu weer iets van Unive en ik woon hier nu al fucking 4,5 maand. Die lui hebben hun zaakjes ook niet op orde
Retour afzender, geadresseerde onbekend. Je kunt het ook afgeven bij het postkantoor (of tnt servicepunt, want postkantoren bestaan niet meer).
Oud 22-06-2012, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Retour afzender, geadresseerde onbekend. Je kunt het ook afgeven bij het postkantoor (of tnt servicepunt, want postkantoren bestaan niet meer).
Ik stuur het nog steeds braaf naar ze door. Maar bij de volgende brief zal ik hen wel vriendelijk doch dringend verzoeken hun adres eindelijk eens te wijzigen bij die instellingen. Poeh, dat zal ze leren! *met vuist schudt*
Oud 22-06-2012, 16:39
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik krijg nog weleens post van de vorige bewoners, terwijl ik hier al 6 jaar woon
Oud 22-06-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik heb ook nog jaren (serieus) post gekregen van de vorige bewoner. Saillant detail is dat het huis een jaartje leeg heeft gestaan toen ik er in kwam wonen. Ik heb die zooi gewoon weggegooid.
Oud 22-06-2012, 16:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik stuur het nog steeds braaf naar ze door. Maar bij de volgende brief zal ik hen wel vriendelijk doch dringend verzoeken hun adres eindelijk eens te wijzigen bij die instellingen. Poeh, dat zal ze leren! *met vuist schudt*
Ik zou er per direct mee stoppen hoor. 5 maanden! Kom op zeg dat ze het maar uitzoeken. Als je het retour stuurt met geadresseerde onbekend erbij ben je er in een keer vanaf.
Hier komt ook wel eens post aan van bewoners die hier al jaren niet meer wonen, ik stuur het gewoon terug.
Oud 22-06-2012, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou er per direct mee stoppen hoor. 5 maanden! Kom op zeg dat ze het maar uitzoeken. Als je het retour stuurt met geadresseerde onbekend erbij ben je er in een keer vanaf.
Maar het is ook post uit het buitenland. Die vrouw heeft aan Stanford ofzo gestudeerd en krijgt daar veel post van.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten