Advertentie | |
|
![]() |
|
Vest, Eline! Kun je meer mee, vind ik altijd
![]() En ik vind het juist heel fijn om hoofdzakelijk zwart in mijn kast te hebben. Hoef ik niet zo vaak na te denken over kleurencombinaties. Alles past wel bij elkaar en ik hoef alleen rekening te houden met netjes/minder netjes en of bepaalde modellen wel bij elkaar passen ![]()
|
Ik vind met veel zwart/ grijs, liefde voor vesten met T-shirts er onder, simpele broeken als snel dat ik er een beetje saai uit zie. Als ik netjes wil pak ik sneller een rokje, maar als ik een stuk moet fietsen doe ik dat ook weer niet zo snel, want koud. En liefde voor sneakers en dat gaat niet zo goed met netjes/ rokje.
|
Zo Jezus. Afgelopen 28 uur 24 uur gewerkt. Ben echt helemaal op en dacht af en toe dat ik doodging. En toen was ik nog de Bob en was zo lief iedereen er bij t station uit te zetten en nog in mn eentje de parkeergarage uit te doktoren. Ik heb wel een bad, een goede nachtrust en een smak geld verdiend al zeg ik het zelf.
|
![]() |
|
Met de begrafenis van mijn moeder hadden we, om oma niet tegen het been te stoten op de kaart gezet dat we het fijn zouden vinden dat mensen donkere / zwarte kleding zouden dragen, omdat het in sommige culturen heel normaal is om wit te dragen naar een uitvaart - en ik zelf naar een vrij multiculturele kerk ga. Uiteindelijk kwamen er dus mensen op zwarte teenslippers, bij gebrek aan ander zwart schoeisel en hadden vooral de jongens alleen slecht gecombineerde zwarte kledingstukken aan. Dikke vesten terwijl het hartje zomer was
![]() ![]()
|
Memo to self: Woordenboek meenemen naar de kerk!
Ik moet hoogstwaarschijnlijk vertalen en ik heb geen idee waar de preek over gaat en er wordt een baby opgedragen, dus dan kan voor de dienst nog even met de predikante (raar woord ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben echt helemaal gesloopt. Ik werd gisteravond voor het eerst in mijn leven dertig geschat. Maar ik zag er ook echt uit als een lijk en was aan het trippen als een gek. Vannacht 14u geslapen, ga zo weer mn nest in en hopelijk voel ik me dan weer mezelf Laatst gewijzigd op 13-12-2015 om 16:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |