Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zeg het alleen in dem mind!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn naam wordt trouwens ook vaak verkeerd geschreven, ik zeg er standaard de voorletter bij als mensen m moeten opschrijven
||
Citaat:
![]()
|
Ik erger me eraan dat Ticketmaster NS-retourtickets verkoopt, maar dat je de couponcode pas een dag van tevoren krijgt. Nu moet ik dus nog naar de uni fietsen om dat ding uit te printen, terwijl ik nog duizent andere dingen moet doen voor morgen.
![]() Oh ja, het zou ook een weekendretour zijn, maar op dat ding staat dagretour. Als het op de terugweg niet werkt ga ik flippen. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 27-06-2016 om 23:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelfs eens een ingezonden brief in de metro gezien waarin LETTERLIJK (kusje Soija) stond: "Vertraging en volle treinen vind ik niet erg, maar dat die internetverbinding zo slecht is, kan ik echt niet hebben". Dude. |
![]() |
|
Ik vind mensen die bij de kassa in de supermarkt eerst rustig alle boodschappen in gaan pakken en daarna pas gaan betalen waardoor je minuten langer moet wachten irritant.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
De kleine dingen des levens. Verwijderd | 110 | 05-08-2007 10:36 | |
Psychologie |
Geestelijke Mishandeling.. justhanna | 47 | 10-11-2005 10:34 | |
Lifestyle |
van welke kleine aankoop word jij gelukkig? Verwijderd | 125 | 08-10-2004 20:20 | |
De Kantine |
aan welke kleine dingen kun jij je verschrikkelijk ergeren? Wiltine | 63 | 19-08-2003 13:18 | |
Liefde & Relatie |
welke eigenschap moet je droom man/vrouw in ieder geval hebben? amiga | 52 | 27-11-2002 13:35 | |
Psychologie |
positieve gevoelens flipkip | 17 | 22-05-2002 17:20 |