![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, ik ga je niet tegenhouden en ook niet eindeloos preken. Ik vind alleen wel dat het veel te weinig is.
||
Citaat:
ik begon het te merken toen ik 10 kilo kwijt was, ben in totaal ongeveer 27 kilo verloren ![]()
||
![]() |
Citaat:
*leest vol bewondering en met open mond* ![]() Kost het je moeite om op je behaalde gewicht te blijven of niet?
||
Citaat:
Al is het af en toe wel moeilijk zoeken naar een evenwicht, wat kan ik eten zonder aan te komen..
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het zo vervelend dat ik nog nauwelijks verschil zie, ik dacht dat ik met 7 kilo minder wel anders eruit zou zien, maar dat kan ik me nu moeilijk voorstellen.... ....nou ja ooit moet het te zien zijn ![]() sterk zijn, flink doorzetten huppa weer genoeg positief geblaat ![]() Jij bent dus wel even een mooi voorbeeld van iemand die gezond veel is afgevallen (en NIET door pillen of andere troep) 'Kzou er maar trots op zijn ![]()
|
yeah wauw 27 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik moet net als lora 7 kilo kwijt raken! maar het gaat me lukken ! ![]() succes iedereen en wat inderdaad ook moeilijk is, op een gewicht blijven. als je niet meer af wil vallen, maar ook niet aan wil komen.. dat heb ik eignelijk nog nooit gehad ![]() ![]() kusjes! succes everyone!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb nog een hele kast vol met broeken die ik ooit weer aan hoop te kunnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben nu al een paar dagen ziek thuis en eet nie zo veel, maar wel normaal (brood enzo) en toch ben ik afgevallen...zal ook wel aan mn lichaam enzo liggen, wisselende temperaturen enzo...
![]() |
![]() |
|
Oke, ik ben gestopt met 's ochtends alleen fruit eten...
tearsong vertel mij eens... Als ik dit eet, zou ik dat wat kilo's verliezen? -'s ochtends 2 broodjes (appelstroop, gebraden kipfilet of halvajam) -'s middags 3 broodjes (zelfde beleg als 's ochtend's) -'s aconds gewoon warm eten en dan meer groente tussendoor: veeel water drinken 1.5 op een dag en 1x droge crackers en FRUIT.... (en natuurlijk blijven bewegen) En cola, een glas per dag? erg? wat denk jij? help me, ik ben ten einde raad.... aquafemme
||
Citaat:
Misschien dat dit helpt, een lijstje met wat je ongeveer op een normale dieetdag allemaal mag gebruiken: - 4-5 sneetjes bruin- of volkorenbrood - halvarine voor op je brood (dun smeren) - 1-2 plakken kaas (20-40 gram) - 1-2 plakken magere vleeswaren (15-30 gram), maar je kuntje brood ook eens beleggen met sandwichspread en plakjes tomaat, appelstroop en plakjes appel of suikervrije jam en plakjes aardbeien - 1 of 2 glazen melk of yoghurt (mager of halfvol) - 75 gram mager vlees, vis of vleesvervanging (tahoe, tempé) - 1 el olie of 15 gram margarine voor het bereiden van de warme maaltijd - 3-5 kleine aardappelen (150-250 gram) of 3 lepels (150 g)aardappelpuree of 2 grote lepels (100 g) gekookte peulvruchten of 2 grote lepels (100 g) gekookte (volkoren) pasta of zilvervliesrijst - ruime portie groenten, aangemaakt zonder boter - 2 stuks fruit Als je je hieraan houdt (ongeveer dan), dan gebruik je ongeveer 1300 kcal per dag en dan raak je zeker als je ernaast ook sport wel ongeveer een kilo per week kwijt in het begin... Een glas cola per dag kun je natuurlijk het beste vervangen door cola-light, aangezien er in cola best veel suiker zit (volgens mij zat er in cola ongeveer 100 kcal per glas) Enne..ik woog ook iets van 87 kilo bij een lengte van 1.73 toen ik begon met lijnen, dus ik weet ongeveer wel hoe dat voelt... in ieder geval succes, ik hoop dat je hier iets aan hebt..en als je nog vragen hebt kun je me ook altijd mailen op info@tearsong.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met 1.68 en 54 kilo heb je ongeveer hetzelfde als mij. Sinds wanneer ben ik dik? Dankjewel, nou durf ik helemaal niet meer in een bikini... 1.68 en 54 kilo komt uit op IDEAAL GEWICHT. Welk deel daarvan begrijp je niet? 48 kilo is te mager. Een vriendin van mij weegt 48 kilo bij dezelfde lengte en probeert wanhopig om wat aan te komen omdat iedereen haar vraagt of ze anorexia heeft... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb nog een stap meer gedaan:
eerst deed ik 1 x per week een uur aerobics, en iedere avond thuis 15-20 minuten op de Cross trainer. Nu doe ik 1 x per week een uur aerobics, en 2 x per week 1,5 uur fitnissen, en de overige avonden ga ik thuis 15-20 minuten op de Cross trainer. En natuurlijk blijf ik gewoon nog lijnen. Ik ben benieuwd of ik nu sneller en meer resultaat ga zien.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik ben nu precies 3 kilo kwijt....ik merk wel dat ik me veel 'schoner' ofzo voel, herkennen jullie dat? Omdat je gewoon alleen gezond eet en geen of iig niet teveel vette troep binnen krijgt.
Ik vind het wel fijn die kilo's maar zie er nog weinig van....maar zoals Tearsong al zei duurt het wel even voordat je verschil ziet ![]() Wat ik wel vervelend vind is m'n moeder die het er niet mee eens is ![]() Ik bedoel, ik houd me precies aan een eetschema en dat is gezond. Ik ga maar weer door....niet dat het echt leuk is , maar het resultaat uiteindelijk wel! (hoop ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou idd maar oppassen, je wordt al gauw veel te dun. Van jezelf heb je toch altijd een vertekend beeld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik sla echt niet door, ik ben niet sterk genoeg om veel eten te laten staan, dus ik krijg sowieso wel genoeg binnen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoelde meer dat het niet vol te houden is als je het doet vooral / alleen om af te vallen, of in ieder geval zo veel om af te vallen. Tenminste, bij mij is het zo.
|
hallo,
hoeist het lijn-leven bij iedereen? hier gaat 't goed! iemand vroeg hier of een glas cola op een dag erg is, nee, maar er zitten wel heeeeel veel calorieen in!! dus, ik zou liever water drinken of anders cola light, in cola zitten echt heel veel calorieen!! ik vind 't 't niet waard, maar goed, als je het echt heel lekker vindt en cola light vind je niet lekker, dan moet je 't natuurlijk wel doen. en iemand zei ook, je schoon voelen enzo, als je gezond eet en dergelijke, ja dat heb ik dus ook!!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik word gek hier thuis (ik ben namelijk al 5 maanden ziek) nu kan ik dus ook niet sporten en dat is echt vreselijk.
ik ben wel een paar kilo kwijt geraakt maar ik wil nog 1 a 2 kilo meer afvallen en dan ben ik blij. weg nu 56 en wil graag 55 wegen dat is het enigste wat ik wel in de hand heb, heb dit jaar al zoveel dingen niet kunnen doen door die verdomde pfeiffer.. ik heb nu een aardig eetpatroon gevonden waardoor ik afval (zonder dat ik eten uit kots of niets eet) en heb hier op het forum ook weer wat goede tips opgedaan... succes iedereen...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heej, ik heb een idee (rijm rijm ![]() Vanaf nu ben ik tevreden met mijn lichaam. Wie doet mee?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat schoon voelen? dat heb ik ook.. mijn huid wordt zachter door dat vele water en minder druk op je lijf.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb vandaag ook niet echt optimaal gegeten, ik begon goed maar ik kon me niet beheersen en heb een extra plak peperkoek en twee koekjes gegeten...dat heb ik dus moeten compenseren waardoor ik nauwelijks nog iets anders meer mocht eten grrr. Maar goed, hopelijk ben ik morgen toch nog een beetje afgevallen en houd ik het morgen weer goed vol. Succes mede-lijners ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() het gaat echt gigantisch slecht hier en wat als ik zo door blijf gaan? zo blijf ik door gaan want zo ga ik nu al 3 maanden door. godverdomme!!!!!!!!!!!!!!!1 ik haat mezelf en volgens mij begin ik echt een eetstoornis te ontwikellen want dat is toch niet normaal wat ik allemaal naar binnen vreet!!!! ECHT NIET!! stop er mee stop ermee maar ik kan 't niet ik heb overal schijt aan, altijd al gehad maar als ik schijt heb aan school e.d dan is dat niet zo'n probleem maar als ik ook al schijt aan mezelf heb, m'n gezondheid, m'n lichaam, dit is vreselijk!! en dat zijn dus buien, want zoals nu vind ik het weer vreselijk dat ik zo dik ben het liefst pak ik het keukenmes en snijd ik al dat vet er af maar 1 ding houdt me tegen: dat het toch niet echt werkt en je littekens over houdt, anders o god had ik dat al lang al gedaan!!!!! |
![]() |
|
![]() |
by the way
toen ik een ondergewicht had vond ik m'n buik nogsteeds lelijk, maar mensen, mijn buik was toen best mooi, NU is ie lelijk!! dus meisjes die al een ondergewicht hebben, maar niet tevreden zijn, #*$(# je kijkt niet goed door je ogen, en ja als je niet kan genieten van vettigheid , das simpel, eet 't niet, maar blijf wel gewoon de dagelijkse voedingstoffen binnen krijgen, anders krijg je echt anorexia oid, ohhhhhhh ik haat de mens, ik haat de maatschappij, het zit er zo ingeboord bij ons, dat we slank moeten zijn, en ja da tis ook zo prachtig, als ik iemand op tv zie die maar ff dikker is dan zo'n magere model dan denk ik ook al, bah, terwilj heel veel mannen die magere niet eens mooi vidnen, ik wel ik wil ook zo zijn, ben ik dang elukkig, nee, maar nu, nee ook niet, nouja succe siedereen voor mij is de hoop denk ik op want ik ben gewoon een zwak persoon die egoistisch is (ik heb zin om te vreten, ik vreet een taart op, een zak chips etc, en denk nooit aan de gevolgen, of juist wel en ik kauw op voedsel terwijl ik al misselijk bij de gedachte word, nog dikker te worden, maar wil mezelf gewoon tegen werken ofzo...) |
![]() |
|
![]() |
ik ben wel blij dat dit lijn topic er is want hier kan ik het teminste kwitj, als ik een nieuw bericht hierover open vraag je weer om aandacht en wordt ie gesloten
![]() ik ga mezelf nu afmaken op onze hometrainer... maar dat zeg ik zo vaak en na een tijdje ga ik gewoon langzaam trappen en na 30 minuten spring ik er af en ga weer voor de spiegel staan janken oid.. groetjes een vies dik meisje |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zo het gaat wel goed hierzo hoor
![]() jah behalve nu dan effe, want het is weekend en ik heb dus iets meer gegeten, want ik ging naar een concert en mn vriendje was er en tja, dan ga je al snel met een zak chips een videootje kijken enzo je weet het wel ![]() maar ja, ik ben de afgelopen week ziek geweest en heb niet veel gegeten dus zo veel kwaad kan het niet. maandag weer naar school dus dat gaat wel goed hoop ik zo. *duimt* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
morgen is er weer een nieuwe dag + nieuwe start...
![]() Ps: ik heb vrijdagavond een zak chips opgegeten en toen voelde ik me die nacht zooooo min en ziek... ik heb verder die hele nacht alleen nog maar over dikke mensen bij de kassa gedroomd... ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb niet meer zo'n erg hongergevoel. ik kan nu gewoon 3 uur in mn kamer zitten zonder iets te eten
![]() echt eerst dacht ik alleen aan eten, nu ook nog wel soms maar heb niet meer zo de neiging om iets te pakken... komt denk ik toch door die ene week dat ik ziek was, heb weinig gegeten en mn lichaam is dat patroon nu gewend ofzo op school denk ik steeds minder aan eten... koel ![]() *hopen dat dit blijft* |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38 Mara | 500 | 18-03-2005 13:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Eindexamens 2003 |
!Het Grote Examendagboek Topic! *Sneeuwmuts* | 46 | 25-04-2003 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
vs Grote Lijn topic (fotoTopic) aquafemme | 2 | 23-04-2002 18:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijn Topic #2 Verwijderd | 285 | 20-04-2002 15:39 |