Oud 10-03-2002, 20:47
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Yeah right, nouw, je bent niet helemaaaaal goed bij je hoofd als je graag 48kg wilt wegen I am sorry....
Is bij die lengte echt veel te weinig inderdaad. Echt zo jammer dat je dat niet inziet!
Oud 11-03-2002, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
ik ben niet gek hoor..

Ik heb alles onder controle
Voor jou gevoel wel. Maak eens een test op http://sabn.nl. En als je af wilt vallen maak dan alsjeblieft een afspraak bij een dietist, want zo gaat het volgens mij regelracht de verkeerde kant op.
Oud 11-03-2002, 07:13
Lora
Lora is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Voor jou gevoel wel. Maak eens een test op http://sabn.nl. En als je af wilt vallen maak dan alsjeblieft een afspraak bij een dietist, want zo gaat het volgens mij regelracht de verkeerde kant op.
Ik dacht dus precies hetzelfde...besef je dat je met dat gewicht op een BMI van 17 zit?
Maar goed, ik ga je niet tegenhouden en ook niet eindeloos preken.

Ik vind alleen wel dat het veel te weinig is.

Oud 11-03-2002, 12:44
Lora
Lora is offline
Even een mini-updateje:

Het lijnen gaat nog steeds wel redelijk. Ik weeg nu 64,5 dus al 2,5 kilo afgevallen. Alleen het klinkt niet echt als veel maar ja.
Het is soms wel moeilijk om als je honger hebt toch niet teveel te eten.

Het lullige is dat ik helemaal niets zie van die verloren kilo's! Ja, m'n buik is ietsje geslonken, dat is alles...

verder iedereen ook weer succes!

op naar de 60 op naar de 60 op naar de 60
Oud 11-03-2002, 13:17
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Lora schreef:
niet teveel te eten.

Het lullige is dat ik helemaal niets zie van die verloren kilo's! Ja, m'n buik is ietsje geslonken, dat is alles...
ik zag het zelf pas toen ik 10 kg kwijt was je merkt het al wel eerder doordat kleding wijder gaat zitten enzo..

Oud 11-03-2002, 15:05
Lora
Lora is offline
Citaat:
TearSong schreef:
ik zag het zelf pas toen ik 10 kg kwijt was je merkt het al wel eerder doordat kleding wijder gaat zitten enzo..

Wow, 10 kilo, knap zeg!
Oud 11-03-2002, 15:12
Verwijderd
Bij mij lukt het niet zo, volgens mij krijg ik te weinig voedingsstoffen binnen (ivm voedselallergie) als ik minder of anders eet dan dat ik normaal doe, dus dat schiet niet zo op. 'k zal mezelf dus maar gewoon accepteren oid.
Oud 11-03-2002, 17:40
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Lora schreef:
Wow, 10 kilo, knap zeg!
*grijnst*

ik begon het te merken toen ik 10 kilo kwijt was, ben in totaal ongeveer 27 kilo verloren
Oud 11-03-2002, 18:39
Lora
Lora is offline
Citaat:
TearSong schreef:
*grijnst*

ik begon het te merken toen ik 10 kilo kwijt was, ben in totaal ongeveer 27 kilo verloren

Wow, wat een discipline moet dat vergen!...en ik doe al mijn best om 7 kilo te verliezen

*leest vol bewondering en met open mond*

Kost het je moeite om op je behaalde gewicht te blijven of niet?
Oud 11-03-2002, 20:09
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Lora schreef:

Kost het je moeite om op je behaalde gewicht te blijven of niet?
nee eigenlijk niet, ben nog helemaal niet aangekomen..maar dat hou ik dan wel goed in de gaten. Omdat ik voornamelijk gezonder ben gaan eten en ben gaan sporten, en dat ook blijf doen, is de kans ook niet zo groot dat het er ook snel weer aankomt allemaal. En als ik een keer op een dagje wat meer eet dan normaal (met bijv. een verjaardag), dan let ik de paar dagen daarna gewoon wat meer op wat ik eet.

Al is het af en toe wel moeilijk zoeken naar een evenwicht, wat kan ik eten zonder aan te komen..
Oud 11-03-2002, 21:57
Lora
Lora is offline
Citaat:
TearSong schreef:
nee eigenlijk niet, ben nog helemaal niet aangekomen..maar dat hou ik dan wel goed in de gaten. Omdat ik voornamelijk gezonder ben gaan eten en ben gaan sporten, en dat ook blijf doen, is de kans ook niet zo groot dat het er ook snel weer aankomt allemaal. En als ik een keer op een dagje wat meer eet dan normaal (met bijv. een verjaardag), dan let ik de paar dagen daarna gewoon wat meer op wat ik eet.

Al is het af en toe wel moeilijk zoeken naar een evenwicht, wat kan ik eten zonder aan te komen..

Dat lijkt me ook wel moeilijk als ik eenmaal m'n streefgewicht heb bereikt, om te kijken hoe je op dat gewicht blijft.

Ik vind het zo vervelend dat ik nog nauwelijks verschil zie, ik dacht dat ik met 7 kilo minder wel anders eruit zou zien, maar dat kan ik me nu moeilijk voorstellen....

....nou ja ooit moet het te zien zijn

sterk zijn, flink doorzetten huppa weer genoeg positief geblaat

Jij bent dus wel even een mooi voorbeeld van iemand die gezond veel is afgevallen (en NIET door pillen of andere troep)
'Kzou er maar trots op zijn

Oud 11-03-2002, 23:58
miep
miep is offline
yeah wauw 27 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik moet net als lora 7 kilo kwijt raken!
maar het gaat me lukken !
succes iedereen

en wat inderdaad ook moeilijk is, op een gewicht blijven. als je niet meer af wil vallen, maar ook niet aan wil komen.. dat heb ik eignelijk nog nooit gehad s... jawel, dat had ik, en dat is me niet gelukt... ben toen 7 kilo aangekomen!! maargoed dat zie ik dan wel weer... eerst die 7 kilo er maar weer af hein! (what a waste of time, maarja!)

kusjes! succes everyone!
Oud 13-03-2002, 06:07
Verwijderd
YES YES YES! Ik pas weer in een spjkerbroek de eerst echt veel en veel te strak zat! Een paar maanden geleden kreeg ik 'em niet eens dicht, maar ik heb 'em expres bewaard, omdat ik er ooit weer in wilde passen, en nu heb ik 'em gewoon aan!!!!

*is blij*
Oud 13-03-2002, 09:46
Verwijderd
Citaat:
lareno schreef:
YES YES YES! Ik pas weer in een spjkerbroek de eerst echt veel en veel te strak zat! Een paar maanden geleden kreeg ik 'em niet eens dicht, maar ik heb 'em expres bewaard, omdat ik er ooit weer in wilde passen, en nu heb ik 'em gewoon aan!!!!

*is blij*

ben blij voor je
ik heb nog een hele kast vol met broeken die ik ooit weer aan hoop te kunnen
Oud 13-03-2002, 14:54
Verwijderd
ben nu al een paar dagen ziek thuis en eet nie zo veel, maar wel normaal (brood enzo) en toch ben ik afgevallen...zal ook wel aan mn lichaam enzo liggen, wisselende temperaturen enzo... ach wat boeit mij het, er is ong. 1,5 kilo af, als die er maar niet weer bij komt als ik weer beter ben.
Oud 13-03-2002, 16:22
aquafemme
aquafemme is offline
Oke, ik ben gestopt met 's ochtends alleen fruit eten...

tearsong vertel mij eens...

Als ik dit eet, zou ik dat wat kilo's verliezen?

-'s ochtends 2 broodjes (appelstroop, gebraden kipfilet of halvajam)
-'s middags 3 broodjes (zelfde beleg als 's ochtend's)
-'s aconds gewoon warm eten en dan meer groente

tussendoor: veeel water drinken 1.5 op een dag en 1x droge crackers en FRUIT....

(en natuurlijk blijven bewegen)

En cola, een glas per dag? erg?

wat denk jij? help me, ik ben ten einde raad....

aquafemme

Oud 13-03-2002, 16:24
aquafemme
aquafemme is offline
Ik weeg: 80 kilo lenge: 1:78

weetje wat het is? ik durfde dit niet eens op het forum te melden maar ik moet wat kilo's kwijt raken....

er moet wat gebeuren....

Oud 14-03-2002, 12:23
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
aquafemme schreef:

Als ik dit eet, zou ik dat wat kilo's verliezen?

als het goed is wel, ik at/eet zelf ongeveer hetzelfde op een dag en daar viel ik in het begin ongeveer een kilo per week mee af. Na een tijdje wordt dat minder maar dat komt ook omdat je lichaam gewend raakt aan die manier van eten. Maar het hangt ook af van wat je 'gewoon avondeten' vindt natuurlijk. Probeer met het avondeten niet meer dan 500 kcal. te verbruiken..

Misschien dat dit helpt, een lijstje met wat je ongeveer op een normale dieetdag allemaal mag gebruiken:

- 4-5 sneetjes bruin- of volkorenbrood
- halvarine voor op je brood (dun smeren)
- 1-2 plakken kaas (20-40 gram)
- 1-2 plakken magere vleeswaren (15-30 gram), maar je kuntje brood ook eens beleggen met sandwichspread en plakjes tomaat, appelstroop en plakjes appel of suikervrije jam en plakjes aardbeien
- 1 of 2 glazen melk of yoghurt (mager of halfvol)
- 75 gram mager vlees, vis of vleesvervanging (tahoe, tempé)
- 1 el olie of 15 gram margarine voor het bereiden van de warme maaltijd
- 3-5 kleine aardappelen (150-250 gram) of 3 lepels (150 g)aardappelpuree of 2 grote lepels (100 g) gekookte peulvruchten of 2 grote lepels (100 g) gekookte (volkoren) pasta of zilvervliesrijst
- ruime portie groenten, aangemaakt zonder boter
- 2 stuks fruit

Als je je hieraan houdt (ongeveer dan), dan gebruik je ongeveer 1300 kcal per dag en dan raak je zeker als je ernaast ook sport wel ongeveer een kilo per week kwijt in het begin...

Een glas cola per dag kun je natuurlijk het beste vervangen door cola-light, aangezien er in cola best veel suiker zit (volgens mij zat er in cola ongeveer 100 kcal per glas)

Enne..ik woog ook iets van 87 kilo bij een lengte van 1.73 toen ik begon met lijnen, dus ik weet ongeveer wel hoe dat voelt...

in ieder geval succes, ik hoop dat je hier iets aan hebt..en als je nog vragen hebt kun je me ook altijd mailen op info@tearsong.com

Oud 14-03-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Hey Geeft niks hoor, iedereen heeft zo nu en dan last van een inzinking, vooral als je lijnt

Uhm mijn streefgewicht is 49 of 48, dus ik ben er wel bijna. Toen ik begon was ik 54 kilo.

Oja m'n lengte wilde je nog. Die is 1.68 m

xxx
Eefje
Uhuh, iemand hier heeft een eetprobleem...

Met 1.68 en 54 kilo heb je ongeveer hetzelfde als mij. Sinds wanneer ben ik dik? Dankjewel, nou durf ik helemaal niet meer in een bikini...

1.68 en 54 kilo komt uit op IDEAAL GEWICHT. Welk deel daarvan begrijp je niet? 48 kilo is te mager. Een vriendin van mij weegt 48 kilo bij dezelfde lengte en probeert wanhopig om wat aan te komen omdat iedereen haar vraagt of ze anorexia heeft...
Oud 14-03-2002, 12:50
Verwijderd
ja ik vind onder de 50 ook te weinig hoor bij een lengte van 1.68
Oud 14-03-2002, 14:25
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Uhuh, iemand hier heeft een eetprobleem...

Met 1.68 en 54 kilo heb je ongeveer hetzelfde als mij. Sinds wanneer ben ik dik? Dankjewel, nou durf ik helemaal niet meer in een bikini...

1.68 en 54 kilo komt uit op IDEAAL GEWICHT. Welk deel daarvan begrijp je niet? 48 kilo is te mager. Een vriendin van mij weegt 48 kilo bij dezelfde lengte en probeert wanhopig om wat aan te komen omdat iedereen haar vraagt of ze anorexia heeft...
Ik heb niet gezegd dat ik 54 kilo bij 1.68 dik vind. Dat is gewoon niet zo. Ik vind het mij gewoon beter staan, die paar kilo's eraf.
Oud 14-03-2002, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ik heb niet gezegd dat ik 54 kilo bij 1.68 dik vind. Dat is gewoon niet zo. Ik vind het mij gewoon beter staan, die paar kilo's eraf.
Kijk toch maar uit.
Oud 14-03-2002, 17:00
Verwijderd
ik heb nog een stap meer gedaan:
eerst deed ik 1 x per week een uur aerobics, en iedere avond thuis 15-20 minuten op de Cross trainer.

Nu doe ik 1 x per week een uur aerobics, en 2 x per week 1,5 uur fitnissen, en de overige avonden ga ik thuis 15-20 minuten op de Cross trainer.
En natuurlijk blijf ik gewoon nog lijnen. Ik ben benieuwd of ik nu sneller en meer resultaat ga zien....
Oud 14-03-2002, 17:05
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
lareno schreef:
ik heb nog een stap meer gedaan:
eerst deed ik 1 x per week een uur aerobics, en iedere avond thuis 15-20 minuten op de Cross trainer.

Nu doe ik 1 x per week een uur aerobics, en 2 x per week 1,5 uur fitnissen, en de overige avonden ga ik thuis 15-20 minuten op de Cross trainer.
En natuurlijk blijf ik gewoon nog lijnen. Ik ben benieuwd of ik nu sneller en meer resultaat ga zien....

Is wel een hele grote verandering he ... nah, ik heb een tijd ook zown strakke schema gedaan, heb het toen ook redelijk lang volgehouden ( een maand ofzow ), maar het loopt echt niet goed als je je zo veel in beweging gaat dwingen. Is niet lang vol te houden volgens mij.
Oud 14-03-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Is niet lang vol te houden volgens mij.
'k heb een tijd land 6 tot 7 x per week gezwommen, ook best lang (half jaar oid?) volgehouden. Daarvoor en daarna was het 5 keer per week.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (14-03-2002).]
Oud 14-03-2002, 18:43
Lora
Lora is offline
Ik ben nu precies 3 kilo kwijt....ik merk wel dat ik me veel 'schoner' ofzo voel, herkennen jullie dat? Omdat je gewoon alleen gezond eet en geen of iig niet teveel vette troep binnen krijgt.

Ik vind het wel fijn die kilo's maar zie er nog weinig van....maar zoals Tearsong al zei duurt het wel even voordat je verschil ziet

Wat ik wel vervelend vind is m'n moeder die het er niet mee eens is
Ik bedoel, ik houd me precies aan een eetschema en dat is gezond.

Ik ga maar weer door....niet dat het echt leuk is , maar het resultaat uiteindelijk wel! (hoop ik )
Oud 14-03-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ik stiekem ook hoor, maar dat mag ik niet omdat ik dan te dun word -_o

Zou idd maar oppassen, je wordt al gauw veel te dun. Van jezelf heb je toch altijd een vertekend beeld.
Oud 14-03-2002, 21:35
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik stiekem ook hoor, maar dat mag ik niet omdat ik dan te dun word -_o

Zou idd maar oppassen, je wordt al gauw veel te dun. Van jezelf heb je toch altijd een vertekend beeld.
Ja.. Ik snap jullie reacties wel het klinkt misschien wel belachelijk, maar het lijkt me gewoon zo fijn om helemaal tevreden met mezelf te zijn, snap je? Ik zie heus wel dat ik gewoon echt niet dik ben, maar ik zie ook dat het op bepaalde plaatsen wel wat mooier kan worden als ik afval.

Ik sla echt niet door, ik ben niet sterk genoeg om veel eten te laten staan, dus ik krijg sowieso wel genoeg binnen
Oud 14-03-2002, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
het klinkt misschien wel belachelijk, maar het lijkt me gewoon zo fijn om helemaal tevreden met mezelf te zijn, snap je?
Lieverd, dat klinkt niet belachelijk. Maar dat is nou net één van de valkuilen. Je zult namelijk nooit helemaal tevreden zijn. Je zult altijd meer en meer willen. En dat is nou net het gevaar.

Citaat:
Ik sla echt niet door, ik ben niet sterk genoeg om veel eten te laten staan, dus ik krijg sowieso wel genoeg binnen
Dat wordt ook zo heel vaak gezegd... Kijk alsjeblieft uit. Als je af wilt vallen doe dat dan met hulp. Ik denk dat je in een soort van 'risicogroep' valt oid... Kijk ajb uit.
Oud 14-03-2002, 21:43
N*A*Shezbaernon
Citaat:
Leonoor schreef:
'k heb een tijd land 6 tot 7 x per week gezwommen, ook best lang (half jaar oid?) volgehouden. Daarvoor en daarna was het 5 keer per week.

Ja, maar heb je gezwommen om af te vallen, of omdat je het leuk vond ?
Ik bedoelde meer dat het niet vol te houden is als je het doet vooral / alleen om af te vallen, of in ieder geval zo veel om af te vallen. Tenminste, bij mij is het zo.

Oud 15-03-2002, 00:05
miep
miep is offline
hallo,
hoeist het lijn-leven bij iedereen? hier gaat 't goed!
iemand vroeg hier of een glas cola op een dag erg is, nee, maar er zitten wel heeeeel veel calorieen in!! dus, ik zou liever water drinken of anders cola light, in cola zitten echt heel veel calorieen!! ik vind 't 't niet waard, maar goed, als je het echt heel lekker vindt en cola light vind je niet lekker, dan moet je 't natuurlijk wel doen.

en iemand zei ook, je schoon voelen enzo, als je gezond eet en dergelijke, ja dat heb ik dus ook!!!!
Oud 15-03-2002, 06:17
Verwijderd
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Ja, maar heb je gezwommen om af te vallen, of omdat je het leuk vond ?
Ik bedoelde meer dat het niet vol te houden is als je het doet vooral / alleen om af te vallen, of in ieder geval zo veel om af te vallen. Tenminste, bij mij is het zo.

Ik doe het ook omdat ik het leuk vind. Aerobics doe ik met twee vriendinnen, en fitniss met een groep vrienden en 1 vriendin. Dat is gewoon super gezellig. En natuurlijk doe ik het ook om af te vallen, want als ik het alleen deed om de gezelligheid kon ik ook wel met m'n vrienden in een cafe oid gaan zitten
Oud 15-03-2002, 12:33
halve gare
halve gare is offline
ik word gek hier thuis (ik ben namelijk al 5 maanden ziek) nu kan ik dus ook niet sporten en dat is echt vreselijk.

ik ben wel een paar kilo kwijt geraakt maar ik wil nog 1 a 2 kilo meer afvallen en dan ben ik blij. weg nu 56 en wil graag 55 wegen dat is het enigste wat ik wel in de hand heb, heb dit jaar al zoveel dingen niet kunnen doen door die verdomde pfeiffer..

ik heb nu een aardig eetpatroon gevonden waardoor ik afval (zonder dat ik eten uit kots of niets eet)
en heb hier op het forum ook weer wat goede tips opgedaan...

succes iedereen...
Oud 15-03-2002, 16:57
N*A*Shezbaernon
Citaat:
lareno schreef:
Ik doe het ook omdat ik het leuk vind. Aerobics doe ik met twee vriendinnen, en fitniss met een groep vrienden en 1 vriendin. Dat is gewoon super gezellig. En natuurlijk doe ik het ook om af te vallen, want als ik het alleen deed om de gezelligheid kon ik ook wel met m'n vrienden in een cafe oid gaan zitten
Dan is het goed ... in ieder geval veel succes er mee en hou vol he
Oud 15-03-2002, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ja.. Ik snap jullie reacties wel het klinkt misschien wel belachelijk, maar het lijkt me gewoon zo fijn om helemaal tevreden met mezelf te zijn, snap je? Ik zie heus wel dat ik gewoon echt niet dik ben, maar ik zie ook dat het op bepaalde plaatsen wel wat mooier kan worden als ik afval.

'k zou toch maar oppassen, want je gaat al gauw denken 'er kan nog wel iets af' en voor je het weet heb je een eetprobleem... had een kennis van mij ook.

Heej, ik heb een idee (rijm rijm )

Vanaf nu ben ik tevreden met mijn lichaam. Wie doet mee??
Oud 16-03-2002, 19:18
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
miep schreef:
hallo,
hoeist het lijn-leven bij iedereen? hier gaat 't goed!
iemand vroeg hier of een glas cola op een dag erg is, nee, maar er zitten wel heeeeel veel calorieen in!! dus, ik zou liever water drinken of anders cola light, in cola zitten echt heel veel calorieen!! ik vind 't 't niet waard, maar goed, als je het echt heel lekker vindt en cola light vind je niet lekker, dan moet je 't natuurlijk wel doen.

en iemand zei ook, je schoon voelen enzo, als je gezond eet en dergelijke, ja dat heb ik dus ook!!!!
Het was wel mijn vraag (cola) maar wij drinken hier thuis alleen maar Cola light..

En dat schoon voelen? dat heb ik ook.. mijn huid wordt zachter door dat vele water en minder druk op je lijf..

maandag is mijn begin datum weer...

Oud 16-03-2002, 21:02
vanilla
vanilla is offline
bij mij maandag ook.......
ik kan in 't weekend gweoon niet lijnen hoor
dan heb ik een ander ritme enzo
als ik naar school ga enzo lukt het meestal wel lange leven school
Oud 16-03-2002, 21:16
Lora
Lora is offline
Citaat:
vanilla schreef:
bij mij maandag ook.......
ik kan in 't weekend gweoon niet lijnen hoor
dan heb ik een ander ritme enzo
als ik naar school ga enzo lukt het meestal wel lange leven school
Ik vind lijnen in het weekend ook moeilijker, ik denk omdat je dan eerder naar de keuken kan lopen om iets te eten, dat is het verraderlijke.
Ik heb vandaag ook niet echt optimaal gegeten, ik begon goed maar ik kon me niet beheersen en heb een extra plak peperkoek en twee koekjes gegeten...dat heb ik dus moeten compenseren waardoor ik nauwelijks nog iets anders meer mocht eten grrr.

Maar goed, hopelijk ben ik morgen toch nog een beetje afgevallen en houd ik het morgen weer goed vol.

Succes mede-lijners !!
Oud 17-03-2002, 00:58
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
Lora schreef:
Ik vind lijnen in het weekend ook moeilijker, ik denk omdat je dan eerder naar de keuken kan lopen om iets te eten, dat is het verraderlijke.
Ik heb vandaag ook niet echt optimaal gegeten, ik begon goed maar ik kon me niet beheersen en heb een extra plak peperkoek en twee koekjes gegeten...dat heb ik dus moeten compenseren waardoor ik nauwelijks nog iets anders meer mocht eten grrr.

Maar goed, hopelijk ben ik morgen toch nog een beetje afgevallen en houd ik het morgen weer goed vol.

Succes mede-lijners !!

tja het is maar net wat verkeerd is he. tuurlijk, alles te veel is verkeerd maar ik heb vandaag 6 stukken taart op, zak chips, plus allemaal koekjes in snoepjes
het gaat echt gigantisch slecht hier
en wat als ik zo door blijf gaan? zo blijf ik door gaan want zo ga ik nu al 3 maanden door.
godverdomme!!!!!!!!!!!!!!!1 ik haat mezelf en volgens mij begin ik echt een eetstoornis te ontwikellen want dat is toch niet normaal wat ik allemaal naar binnen vreet!!!! ECHT NIET!! stop er mee stop ermee maar ik kan 't niet ik heb overal schijt aan, altijd al gehad maar als ik schijt heb aan school e.d dan is dat niet zo'n probleem maar als ik ook al schijt aan mezelf heb, m'n gezondheid, m'n lichaam, dit is vreselijk!! en dat zijn dus buien, want zoals nu vind ik het weer vreselijk dat ik zo dik ben het liefst pak ik het keukenmes en snijd ik al dat vet er af maar 1 ding houdt me tegen: dat het toch niet echt werkt en je littekens over houdt, anders o god had ik dat al lang al gedaan!!!!!
Oud 17-03-2002, 01:03
vanilla
vanilla is offline
by the way
toen ik een ondergewicht had vond ik m'n buik nogsteeds lelijk, maar mensen, mijn buik was toen best mooi, NU is ie lelijk!! dus meisjes die al een ondergewicht hebben, maar niet tevreden zijn, #*$(# je kijkt niet goed door je ogen, en ja als je niet kan genieten van vettigheid , das simpel, eet 't niet, maar blijf wel gewoon de dagelijkse voedingstoffen binnen krijgen, anders krijg je echt anorexia oid, ohhhhhhh ik haat de mens, ik haat de maatschappij, het zit er zo ingeboord bij ons, dat we slank moeten zijn, en ja da tis ook zo prachtig, als ik iemand op tv zie die maar ff dikker is dan zo'n magere model dan denk ik ook al, bah, terwilj heel veel mannen die magere niet eens mooi vidnen, ik wel ik wil ook zo zijn, ben ik dang elukkig, nee, maar nu, nee ook niet, nouja succe siedereen voor mij is de hoop denk ik op want ik ben gewoon een zwak persoon die egoistisch is (ik heb zin om te vreten, ik vreet een taart op, een zak chips etc, en denk nooit aan de gevolgen, of juist wel en ik kauw op voedsel terwijl ik al misselijk bij de gedachte word, nog dikker te worden, maar wil mezelf gewoon tegen werken ofzo...)
Oud 17-03-2002, 01:06
vanilla
vanilla is offline
ik ben wel blij dat dit lijn topic er is want hier kan ik het teminste kwitj, als ik een nieuw bericht hierover open vraag je weer om aandacht en wordt ie gesloten
ik ga mezelf nu afmaken op onze hometrainer... maar dat zeg ik zo vaak en na een tijdje ga ik gewoon langzaam trappen en na 30 minuten spring ik er af en ga weer voor de spiegel staan janken oid..

groetjes een vies dik meisje
Oud 17-03-2002, 07:11
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
vanilla schreef:
godverdomme!!!!!!!!!!!!!!!1 ik haat mezelf en volgens mij begin ik echt een eetstoornis te ontwikellen want dat is toch niet normaal wat ik allemaal naar binnen vreet!!!! ECHT NIET!!
maar waarom eet je zoveel in 1 keer? kan me niet voorstellen dat je nog honger hebt na een paar stukken taart. Vaak kun je pas echt verder als je weet waarom je zoveel eet en dat probleem opgelost hebt. Ga je eten uit verveling, of doe je het als je ongelukkig bent? zijn er bepaalde 'risicotijden' (bijvoorbeeld vlak na school) waarop je altijd op zoek gaat naar wat te eten?

Oud 17-03-2002, 13:49
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
vanilla schreef:

het gaat echt gigantisch slecht hier
en wat als ik zo door blijf gaan? zo blijf ik door gaan want zo ga ik nu al 3 maanden door.
godverdomme!!!!!!!!!!!!!!!1 ik haat mezelf en volgens mij begin ik echt een eetstoornis te ontwikellen want dat is toch niet normaal wat ik allemaal naar binnen vreet!!!!
Volgens mij heb je die al een als ik jou stukken zo lees. Ik zou er toch echt wel ns n x over na gaan denken of je niet wat hulp in moet schakelen, want volgens mij schiet jij zo weinig op.
Oud 17-03-2002, 14:34
Verwijderd
zo het gaat wel goed hierzo hoor
jah behalve nu dan effe, want het is weekend en ik heb dus iets meer gegeten, want ik ging naar een concert en mn vriendje was er en tja, dan ga je al snel met een zak chips een videootje kijken enzo je weet het wel

maar ja, ik ben de afgelopen week ziek geweest en heb niet veel gegeten dus zo veel kwaad kan het niet. maandag weer naar school dus dat gaat wel goed hoop ik zo.

*duimt*
Oud 17-03-2002, 14:38
damaetas
damaetas is offline
ben al kilo bijgekomen, nog ff en ik weeg weer 70. tot dan: vreten maar
Oud 17-03-2002, 16:20
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
TearSong schreef:
maar waarom eet je zoveel in 1 keer? kan me niet voorstellen dat je nog honger hebt na een paar stukken taart. Vaak kun je pas echt verder als je weet waarom je zoveel eet en dat probleem opgelost hebt. Ga je eten uit verveling, of doe je het als je ongelukkig bent? zijn er bepaalde 'risicotijden' (bijvoorbeeld vlak na school) waarop je altijd op zoek gaat naar wat te eten?

bedankt voor je reactie, ik eet soms uit verveling, maar meestal omdat ik me ongelukkig voel. ik zit dan inderdaad al vol, en waarom ik door eet, ik weet het niet, ik kan gewoon niet stoppen. ja er zijn bepaalde "risico tijden" na school, als ik thuis kom dus, en vaak 's avonds laat..

Oud 17-03-2002, 21:27
aquafemme
aquafemme is offline
morgen is er weer een nieuwe dag + nieuwe start...

succes mensen, ik begin een hekel te krijgen aan het weekend, dan eet ik zo onregelmatig...

Ps: ik heb vrijdagavond een zak chips opgegeten en toen voelde ik me die nacht zooooo min en ziek... ik heb verder die hele nacht alleen nog maar over dikke mensen bij de kassa gedroomd...
Oud 17-03-2002, 22:42
Verwijderd
haha ik heb net een zak autodrop opgegeten
ach laten we maar zo zeggen: nog effe snel snoepen voor het weekend over is....

(loze opmerking, maar goed)
Oud 18-03-2002, 16:52
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik ben echt enorm slecht bezig geweest. Had het bijna 2 wkn volgehouden en ineens kreeg ik een vreetbui en sindsdien ben ik blijven vreten. Ben nu dus zwaarder dan dat ik was toen ik BEGON met lijnen. Yeuh
Maar goed, ik begin gewoon weer opnieuw.
Oud 18-03-2002, 22:03
Verwijderd
ik heb niet meer zo'n erg hongergevoel. ik kan nu gewoon 3 uur in mn kamer zitten zonder iets te eten
echt eerst dacht ik alleen aan eten, nu ook nog wel soms maar heb niet meer zo de neiging om iets te pakken...
komt denk ik toch door die ene week dat ik ziek was, heb weinig gegeten en mn lichaam is dat patroon nu gewend ofzo
op school denk ik steeds minder aan eten...
koel
*hopen dat dit blijft*
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten