|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
met je haar kan je event. nog naar de kapper.. echt niemands haar is ECHT onmogelijk...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Koop Creatine, gebruik het elke dag en doe een paar keer week een work-out. Van Creatine kom je sowieso een paar kilo aan, en in combinatie met de workout ben je snel genoeg gespierder. Een Sixpack is dan niet ver weg. Bovendien krijg je, ook zonder creatine, meer zelfvertrouwen van de work-outs. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Onmogelijk haar? wat ben je kaal ofzo? Moedervlekken, ach wie heeft die nu niet, en sommigen hebben er heel veel. Tis niet mijn smaak, maar er zijn vast mensen die dat mooi vinden. Nou ja, ik weet niet hoe vreemd ik ben, maar ik hoef niet perse een jongen met sixpac, das alleen leuk om naar te kijken, als je er op wil likken heb je meer aan een zacht buikje. Kleren kopen... ja lastig. Roeien met de riemen die je hebt zou ik zeggen. volgende onderdeel. Wat vind je wel leuk aan jezelf? (uiterlijk nog steeds even)
|
|
||
|
Citaat:
En wat ik leuk vind aan mezelf? Nou met me rug is niet mis, maar of ik het leuk vind? Nee.. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat je figuur veel te maken heeft met de kans op seks. Ik zie soms echt de meest walgelijke koeien rondlopen met konten zo groot als een vrachtauto, en zelfs die hebben een vriend. Ook walgelijke, vadsige dikke kerels met vieze witte interlockjes, gouden kettingen en bierbuiken krijgen vaak nog wat ze willen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vind altijd wel mooie kleren die me passen. Alleen bij broeken is het soms ff zoeken, maar ook dat valt wel mee, eigenlijk.Doe je aan sport? |
|
|
|
|
|
Nou ik sport, en gebruik weightgainers, die hebben wel effect (ben van 63 naar 72 kg gegaan in 4 maanden) maar het is niet6 zo dat je het echt kan zien
Creatine is geen optie, sommige mensen krijgen dar puisten van, ik ben zon iemand ![]() En dan heb je nog mn bruine huidskleur, die te walgelijk voor woorden Maar ach, wat maakt het uit..ik heb al hele lang geleden besloten dat ik geen vriendin zal krijgen, dus ik stel me der niet voor open en doe geen moeite, het heeft toch geen zin Het leven is gewoon klote |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik vind het zo ook wel best. Het voegt niet echt wat toe iegenlijk. Je word er geen ander mens van. ja even wel, even de dagen erna dan ben je (als het goed is gegaan natuurlijk) zeer vrolijk.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik had op een gegeven moment ook iets van... nou ik mag ook pas een keer als ik 30 ben ofzo. Natuurlijk had ik wel eerder aan sex kunnen komen. Das voor vrouwen makkelijk. maar ik wou ook nog dat het enigzins inhoud had. Ik heb voor mijn 19e nog nooit een vriendje gehad ook, nog nooit gezoent... niets, helemaal niets. En ineens was hij daar. Zomaar, zonder waarschuwing, nadat ik het maar opgegeven had om te hopen op zoiets... toch bijna 2 maand walgelijk gelukkig geweest
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je weet zelf heel goed wat je van mensen moet denken die je daarom uitlachen... |
|
|
|
||
|
Citaat:
Als je je goed voelt komt dat vanzelf door in je uiterlijk.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 23:33 | |
| Seksualiteit |
Necrofilie (sex met lijken) Niek Amersfoort | 99 | 22-09-2004 01:06 | |
| Psychologie |
Ik wil niet meer leven No Quiero | 62 | 13-07-2004 12:19 | |
| Liefde & Relatie |
Ik onaantrekkelijk lelijkerd | 193 | 01-07-2003 16:46 | |
| Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend, erg?? ydnew | 295 | 29-05-2003 19:56 | |