Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar dank je wel ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Busta Rhymes Turn it up/Fire it up. Complete titel is dus die 2 en dan weet het ook nog te melden dat Turn it up een remix is en Fire it up clean. En in de kleine lettertjes: Contains a sample of "the Knightrider Main Theme". |
![]() |
|
echt al een paar jaar geleden was er een clip op tv van u2 waar ze in een disco staan. allemaal gekleurde lampjes enzo en zo'n disco bol dacht ik. voor zover ik me nog kan herineren bestaat daar heel de clip uit. Hoe heet dat nummer ook alweer?? Ik weet dat ik het toen een onwijs goed nummer vond.
Volgens mij is dat nog uit de tijd dat Fabien (heette ze zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Discothèque staat op de cd Pop (1997) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoooi.. ik ben op zoek naar de titel/artiest van het volgende nummer
![]() het is een beetje een dance achtig nummertje, die je wel eens in feestcafees hoort. is gezongen met een vrouwen stem hij gaat ongveer zo: thinking of you didnt huuurt ( ...) iam all alone what am i without you, i believe it so long onduidelijk .. dat weet ik, maar doe is een gooi |
![]() |
|
Ik zoek dat nummer van wk 94 volgens mij
van Johan Cruijf (gespeeld dan) lyrics want hij zit in Amerika en ik zit voor de buis maar zonder mijn adviesen gaat hij gehied verliezen dan krijgt hij de vollelaag en zit hij na 2 weken gewoon weer in den haag weet niet hoe hij heet bvd maradinus
||
![]() |
Citaat:
Product: Internet Provider Titel commercial: Acrobaat Reclamebureau: TBWA\NEBOKO CAMPAIGN Eerste uitzending: 13 augustus 2003 Afkomst muziek: Opdrachtmuziek Oorspronkelijke titel: No more heroes Componist: B. Eno Uitvoerende: The Wallflowers www.ster.nl Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
En aangezien Eno en Bowie nogal goeie vriendjes zijn zullen ze wel een vinger bij elkaar in de pap gehad hebben..
|
![]() |
ik ben op zoek naar een liedje....
het kom uit de jaren tachtig en in het reffrein zit het zinnetje what if....in yorkshire (dat is wat ik eruit opmaak) ik weet dat er vroeger tijdens de nachtelijke uren op rtl 5 van dieverzamel cd's aangeboden werden van de jaren 80 en daar stond het nummer ook op. wie o wie geeft mij de gouden tip die leid tot de vonst ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm, denk dat ik weinig kans heb, maar toch maar een poging wagen...
ik heb hier een mp3 van een nummer dat "do you listen" heet. het is een ska nummer, met vrouwelijke vocalen, en een behoorlijk overheersend keyboard. naar alle waarschijnlijkheid is het een nederlands bandje. iemand een idee welke band dit kan zijn? [en nee, het is niet nas drovje ![]() Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 18:13. |
![]() |
|
Volgens mij heb ik die band wel eens gezien...
Als het gezongen word door een vrouw zou het de catchup squad kunnen zijn. Ja dat weet ik eigenlijk wel zeker, want ze zei 'do you listen?!' tegen het publiek en toen gaf niemand antwoord...
Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 11:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van uh.. |
![]() |
||
Citaat:
Al is die wel uit een tijd dat de term "happy hardcore" nog niet eens bestond. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
't klopt..mijn dank is groot ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ok ik zoek ook wéér een nummer
![]() Ik weet vrijwel zeker dat hij uit 1998 kwam, beetje punk achtige stijl, gezongen door een hele groep mannen en vrouwen, die overigens voor zover ik weet allemaal kaal waren. Voor de games liefhebbers was hij volgens mij ook de themesong van het spel worldcup 98 of the road to the world cup 98. Het refrein ging volgens mij zo; "I can't get down, and when I'm up again, they never going to et me down (repeat)" en daarna een vrouwenstem. Iemand enig id ![]() -Naz
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*springt op en neer* weet iemand het??? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |