Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sinds gister mijn ex maar daar moet wat aan gebeuren!!
Tips?? er is geen ruzie... http://www.large.nu/albums/album02/aad.jpg |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ghihi niet echt foto's van MIJN schatje, maar er is iets 'speciaals' aan de hand tussen ons, alleen zit m'n broer dus phatt in de weg! maar we doen echt 'ALLES' samen dusss... ik beschouw hem als MIJN SCHATJE...
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0LAAAAGsPEVMKq2Ndam91SeqxfJ5HpanqQ!qDTjW6G8S5r*qqwrU*WCG8kc6wtF48jZXEX !WfZV8/shanna4.bmp[/img] dit ben ikke... (in eindhoven) ![]() en dit is mijn schatje... ik moet nog een foto van hem en mij samen scannen doe ik binnenkort wel ![]() XXX iNDo SHorTY [Dit bericht is aangepast door ~*InDo SHorTy*~ (22-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
maar vrees niet: ik ben super verliefd op mijn beste vriend en hij vind mij ook leuk; dus misschien zien jullie binnenkort een foto van ons samen hier.... liefs Buffy
|
![]() |
ik moet zeggen, jullie zijn wel allemaal erg kjewt met elkaar.
Ik heb helemaal geen foto's van mijn vriendje ![]() ![]() heb er geen spijt van, mijn herinnering is goed zat, maar daar zalik als dementerende oma van 80 wel spijt van krijgen ( zien we dan wel) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 1. Over "hoeren" gesproken --> kweenie wat jij onder n 'hoer' verstaat, maar zie bij jou geloof ik ook jongenSSSS...staan..duz wat zeik je nou? Alleen al dat je spreekt over "hebben" ![]() 2. So what dat jij zogenaamd "knapper" zou zijn?? Misschien dat het in jou bekrompen wereldje alleen om uiterlijk draait, in een normaal mensenleven gaat het ook om de inhoud. Vind t n beetje sneu voor je dat je daar zo'n waarde aan hecht, wordt leuk als je strax 60 bent en van die bulldogvellen onder je kin hebt hangen ![]() 3. En btw, lelijke mensen kunnen net zo goed ontzettend lief/leuk/aardig zijn...misschien nog wel veel lievER, leukER en aardigER...."sommige" "mooie" mensen daarentegen helemaal niet.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
DIES COOLLL Eefjeeh, k had die foto nog nooit gezien echt gaaf!! is dat bij aike?? hij iz nie echt supper mooi, maar wel heel cool
||
Citaat:
als je een vriend(in) hebt betekend dat (meestal) dat je maar met één persoon naar bed gaat, of sommigen nog helemaal niet... dan kan je toch echt geen hoer zijn of een slet... een slet ben je als je zegt dat je lekker veel knapper bent dan al die lelijke (???) wijven hiero... ik vind alle meisies en jongens hier toevallig bezzz wel knap... !!! en als jij het woord "knap" alleen op uiterlijk baseerd ben je bez wel triest!!! vaak als je mensen langer kent worden ze vanzelf knapper omdat hun innerlijk dan naar buiten straalt in jouw gezicht. maar goed, dat zal jij wel niet begrijpen... ps, THNX 4 the compliments!!!!! (nee, niet die van jou blondie)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
De foto's van je vriend/vriendin en jezelf :)JULLIE ZIJN LELIJK blondie9999 | 52 | 01-03-2002 12:22 |