Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
HIhi, ik moet voor toneel heel veel dingen opzoeken/aandoen. Nou heb ik een rood shirt-bloesje gekocht en dan ga ik vrijdag op de markt hier op zoek naar een stom tuttig sjaaltje. Ooeh, eentje met stipjes! Zwart wit. Of zo. En dan heb ik mijn hele kostuumwissel onder controle.
![]() Alleen is het stom dat een paar van die spelers al een paar weken niet op zijn komen dagen vanwege hun examens. Jah, blah! Er zitten er een paar die ook examens hebben en die kunnen wel tijd vrijmaken. En ze maken mij echt niet wijs dat ze geen tijd hebben om anderhalf uur in de week bij toneel te zitten, dan leer je je tekst niet maar dan loop je er tenminste nog bij. En dan moet je helemaal niet diezelfde avond op MSN zitten! Stom stuk vreten.
|
1) Wat heeft iedereen het altijd over 18+? Waar is dat?
2) Ik heb ook binnenkort examen, en ik zit te stressen dat ik 't weer niet haal, want dan moet ik weer bij mn ouders gaan wonen. Examens zijn teringkut. Al heb ik er niet echt verstand van, want heb nooit eindexamen gedaan. 3) WMP is vet rielekst. De vista versie iedergeval wel, die van XP niet. Itunes is de duivel en Last.Fm is liefde. 4) Rome reizen zijn hard. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
4) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224 Swlabr | 500 | 08-06-2008 22:24 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 | |
De Kantine |
The Fellowship of the Saai #215 Dinalfos | 500 | 23-05-2008 21:53 |