Advertentie | |
|
![]() |
|
Papa's zijn grote bromberen. De papa van mijn ex-dude wist ook niet zo goed hoe hij met mij om moest gaan. Ik denk ook wel omdat hij nog nooit een schoon-dochter had gehad.
Totdat hij een keer een CD op had staan en ik zei dat ik 't mooi vond en vroeg wat 't was enzo. Toen kopieerde 'ie ineens allerlei CD'tjes voor me en vond 'ie me wel ok.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En waaraan zou je je aan moeten passen dan? Gaat het om je kleding of om je gedrag? want ik kan me niet voorstellen dat je je zo opstandig gedraagt tegen hem.
||
Citaat:
![]() Toen had ik nog een stalker achter me aan en m'n beste vriend probeerde 'm weg te krijgen door 'm 'perongeluk' tegen een pilaar aan te moshen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
oké 'rode panda'. kan het zelf misschien wat minder hebben wat ik heb geen sinterklaas meer en geen echte kerst zoals het hoort, en een vriend ook niet. maar dat ligt aan me zelf dusjaaa.
dan luisteren we fijn naar *miekje* ![]()
||
Citaat:
En dat zelfs na 13 jaar. En mijn oma doet na 32 jaar ook nog steeds lullig tegen m'n moeder. Schoonouders zijn gewoon geen pretje. Het is niet voor niets dat er zoveel grappen over worden gemaakt en dat typische man/vrouw ruzies altijd gaan over de familie van de ander (volgens vele sketches dan). Probeer 't van je af te zetten. Je vriendje heeft voor jou gekozen, als dat zijn vader niet bevalt is dat heel jammer voor hem. Jij kan idd alleen maar je best doen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je zult wel een spiegel voor hem zijn met eigen onopgeloste problemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het blijft evengoed niet leuk
|
Verwijderd
|
Ik zou me overigens niet meer aanpassen aan zo'n man hoor Miekje want volgens mij doe jij dan alles fout ook al verloopt het volgens zijn regeltjes. Wel een vreemde situaties, meestal zijn moedertjes zo van 'kom niet aan mijn babyboiii' en vaders juist vijandig ten opzichte van de toekomstige schoonzoon.
|
![]() |
||
Citaat:
Is het mss een idee om een keer rustig met hem proberen te praten? Dan kan je mss uitleggen dat je niet snapt wat je verkeerd doet en dat je alleen maar het beste met iedereen voor hebt. Of mss kan je vriend met hem gaan praten ofzo, want het lijkt me dat je hier, zeker als pubermeisje, erg onzeker van kan worden.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|