Oud 30-11-2016, 20:55
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zei 'm "wrs haal ik de ochtend niet, maar het was leuk je gekend te hebben" en hij antwoord met "Ja, was idd wel leuk". WEL LEUK?!
Oud 30-11-2016, 21:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je kunt ook rekening houden met elkaar in een open relatie volgens mij als je duidelijke 'regels' stelt dan. Als je groepsseks hebt, is het altijd met je vriendin?
Ja, altijd, ik zou het niet zonder haar willen doen. Met haar erbij kunnen we altijd real time onze grenzen aangeven en bijstellen.
Oud 30-11-2016, 21:56
Verwijderd
Vanaf hoeveel mensen is het groepsseks?
Oud 30-11-2016, 21:59
Verwijderd
Groep 3 denk ik.
Oud 30-11-2016, 21:59
Verwijderd
Oops verkeerde account.
Oud 30-11-2016, 22:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Groep 3 denk ik.
Oud 30-11-2016, 22:03
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Groep 3 denk ik.
Oud 30-11-2016, 23:59
zion_temp
zion_temp is offline
Kinky hoor Fizzle. Zijn jij en je chick binnenkort in NL?

Citaat:
Man, ik had zo'n leuke date gisteren! Mooi, elegant, slim, lief, alles. Via Tinder, wat ik toch maar weer geïnstalleerd had. We hadden elkaar online niet echt veel gesproken, maar we hadden direct een goede klik en hebben uren fijn gepraat en geflirt. Komt zeker een vervolgdate.
Zondag ga ik bij haar eten.

Oh ja, ik heb nog iets lopen met een getrouwde vrouw (ongeveer mijn leeftijd). Dat is echt een aanrader trouwens; ze verwacht eigenlijk niets van me en vindt alles geweldig.

Laatst gewijzigd op 01-12-2016 om 00:04.
Oud 01-12-2016, 09:44
Yne
Yne is offline
Fout hoor, poe!

Hoe lang duurt het eigenlijk voor jullie met iemand van Tinder of zo afspreken? Verschilt dat per match?
Oud 01-12-2016, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Fout hoor, poe!

Hoe lang duurt het eigenlijk voor jullie met iemand van Tinder of zo afspreken? Verschilt dat per match?
Ja en van mijn stemming en hoe ver ze wonen. Soms heb ik helemaal geen zin om te chatten en met anderen spreek ik nooit af maar blijft het leuk om af en toe een berichtje te sturen.
Oud 01-12-2016, 10:20
Verwijderd
Wat vindt haar man er van, Zion?
Oud 01-12-2016, 13:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fout hoor, poe!

Verschilt per match ja. Bij sommigen praat je drie seconden en dan weet je al dat je een paar uur met die persoon kunt verbrengen. Met sommigen wordt het ook gauw saai en spreken we toch niet af.
Oud 01-12-2016, 13:54
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
verbrengen.
Hihi
Oud 01-12-2016, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik heb nog iets lopen met een getrouwde vrouw (ongeveer mijn leeftijd). Dat is echt een aanrader trouwens; ze verwacht eigenlijk niets van me en vindt alles geweldig.
dit heb ik ook nodig
Oud 01-12-2016, 14:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hihi
Duits en Nederlands lijkt teveel op elkaar.
Oud 05-12-2016, 13:06
zion_temp
zion_temp is offline
Die date van gisteren was weer fantastisch! Ze is echt heel leuk. We hebben na afloop alleen gezoend en dat was heerlijk. Ik vind het helemaal niet erg om voor de verandering een beetje de tijd te nemen met iemand. Geen hamburgermenu, maar zes gangen met bijpassende wijnen, dat idee.

Citaat:
Wat vindt haar man er van, Zion?
Ik denk eigenlijk dat ie het niet zo chill vindt, maar ik ga het hem niet vragen.
Oud 05-12-2016, 13:23
Verwijderd
En voor de derde keer heeft iemand een eerste date met mij afgezegd omdat hij in de tussentijd met iemand gedate heeft Wat is er met mijn karma??
Oud 05-12-2016, 13:34
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En voor de derde keer heeft iemand een eerste date met mij afgezegd omdat hij in de tussentijd met iemand gedate heeft Wat is er met mijn karma??
Plan jij je dates maanden vooruit? Of heb je gewoon pech elke keer?
Oud 05-12-2016, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Plan jij je dates maanden vooruit? Of heb je gewoon pech elke keer?
Nee, 1 a 2 weken of zo. Dit was zelfs afgelopen woensdag of donderdag afgesproken voor vandaag.

Ik zou dat zelf niet zo plannen als je weet dat je ook al een date voor zaterdag hebt gepland met iemand anders maar goed, wie ben ik he.
Oud 05-12-2016, 13:40
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nee, 1 a 2 weken of zo. Dit was zelfs afgelopen woensdag of donderdag afgesproken voor vandaag.

Ik zou dat zelf niet zo plannen als je weet dat je ook al een date voor zaterdag hebt gepland met iemand anders maar goed, wie ben ik he.
Dat jij dat zo niet zou doen, wil niet zeggen dat het iets raars is ofzo. Het is maar daten, die persoon is niet exclusief voor je ofzo. Genoeg mensen ook die daten om het daten, zo vaak als ze kunnen. Niks mis mee, vind ik.
Oud 05-12-2016, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Dat jij dat zo niet zou doen, wil niet zeggen dat het iets raars is ofzo. Het is maar daten, die persoon is niet exclusief voor je ofzo. Genoeg mensen ook die daten om het daten, zo vaak als ze kunnen. Niks mis mee, vind ik.
Tuurlijk mag je daten met meerdere personen. Ik zeg niet dat je meteen monogaan moet worden of zo.
Maar in hetzelfde weekend is gewoon niet zo handig want als je dan erachter komt dat je die ene persoon heel erg leuk vindt heb je toch een probleem.
Als ze het geen probleem hadden gevonden om alsnog met mij te daten was dat ook prima geweest, ik hoef verder niet meteen iemand's hele datingleven te weten bij een eerste date. Maar blijkbaar vonden ze dat wel, wat ik ook begrijpelijk vind, maar dan moet je pas een date met iemand afspreken als je de date met de ander achter de rug hebt.
Oud 05-12-2016, 13:43
Verwijderd
In Amerikaanse series hoor je toch wel eens "it's a numbers game" gewoon zo veel mogelijk daten om het vinden van een goed exemplaar te versnellen
Oud 05-12-2016, 13:44
Verwijderd
Citaat:
In Amerikaanse series hoor je toch wel eens "it's a numbers game" gewoon zo veel mogelijk daten om het vinden van een goed exemplaar te versnellen
Ja en in Amerikaanse series gaat het dan ook altijd fout dat de twee dates elkaar tegenkomen of dat één van de twee totaal vergeten wordt
Oud 05-12-2016, 13:45
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Tuurlijk mag je daten met meerdere personen. Ik zeg niet dat je meteen monogaan moet worden of zo.
Maar in hetzelfde weekend is gewoon niet zo handig want als je dan erachter komt dat je die ene persoon heel erg leuk vindt heb je toch een probleem.
Als ze het geen probleem hadden gevonden om alsnog met mij te daten was dat ook prima geweest, ik hoef verder niet meteen iemand's hele datingleven te weten bij een eerste date. Maar blijkbaar vonden ze dat wel, wat ik ook begrijpelijk vind, maar dan moet je pas een date met iemand afspreken als je de date met de ander achter de rug hebt.
Je moet niks, is mijn punt. Lullig voor jou, maar zij daten op hun manier.
Oud 05-12-2016, 13:45
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja en in Amerikaanse series gaat het dan ook altijd fout dat de twee dates elkaar tegenkomen of dat één van de twee totaal vergeten wordt
En dat is bij jou niet het geval, want hij zegt netjes van tevoren af.
Oud 05-12-2016, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Je moet niks, is mijn punt. Lullig voor jou, maar zij daten op hun manier.
Nee je moet niks, ik vind het echter wel een kwestie van goed fatsoen. Ik had er eerst ook niet echt over nagedacht, maar nu ik dit dus 3x meegemaakt heb, en ervaren heb dat het niet zo leuk is om een dag van tevoren afgezegd te worden, zou ik in ieder geval niet een date met iemand afspreken als ik daarvoor nog een date met iemand anders heb gehad.
Oud 05-12-2016, 13:47
Verwijderd
Pff ik maak echt altijd zulke lange zinnen op dit forum
Oud 05-12-2016, 21:08
Tigerly
Tigerly is offline
Ik was een lang weekend 'de vrouw van' in Sofia, terwijl meneer van fotoshoot naar interview moest en het was fantastisch! Heb echt heel erg genoten. Raar om nu weer thuis te zijn zonder hem.
Oud 05-12-2016, 21:59
Ieke
Ieke is offline
Klinkt goed
Oud 06-12-2016, 14:56
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik was een lang weekend 'de vrouw van' in Sofia, terwijl meneer van fotoshoot naar interview moest en het was fantastisch! Heb echt heel erg genoten. Raar om nu weer thuis te zijn zonder hem.
He, hoezo fotoshoots en interviews? Is hij echt zo'n big shot?
Wat heb jij allemaal uitgespookt daar?
Oud 06-12-2016, 15:27
Yne
Yne is offline
Ik heb of morgen een date met iemand, of ergens in waarschijnlijk januari. In de tussentijd heb ik aan mijn ex verteld over een mislukte ONS en heeft hij mij vertelt dat hij een had die wel gelukt was, en ik vond het echt niet erg om te horen. Het deed me echt niks dus ik ben best wel blij dat we geen romantische gevoelens voor elkaar hebben maar nog wel fijn contact hebben
Oud 06-12-2016, 15:39
Verwijderd
Ik denk dat ik even stop met daten, vind het eigenlijk vooral tijdverspilling nu aangezien het me ook wel goed bevalt in mijn eentje voor een tijdje.
Oud 06-12-2016, 16:23
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik denk dat ik even stop met daten, vind het eigenlijk vooral tijdverspilling nu aangezien het me ook wel goed bevalt in mijn eentje voor een tijdje.
Je hebt ook wel echt pech gehad tot nu toe hoor. Maar idd niks mis met een tijdje alleen zijn. Daar leer je ook weer van.
Oud 06-12-2016, 16:24
Holland Oates
Holland Oates is offline
ot: Ik heb zin om te kroelen, maar ik moet nog een week wachten.
Oud 06-12-2016, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Je hebt ook wel echt pech gehad tot nu toe hoor. Maar idd niks mis met een tijdje alleen zijn. Daar leer je ook weer van.
Nou dat valt op zich wel mee hoor, die types die de dates hadden afgezegd waren ook types waar ik van tevoren al niet erg geinteresseerd in was. Tot nu toe ben ik nog in niemand erg geinteresseerd in geweest, dus dan doe ik er ook mezelf en de ander geen plezier mee om te gaan tinderen en afspreken en zo Leuke afleiding maar als je er niks mee wilt niet heel zinvol.
Oud 06-12-2016, 19:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben een weekendje weg geweest met mijn vriend en dat was heel leuk en fijn en ik heb hem mezelf cadeau gedaan in nieuwe lingerie voor Sinterklaas
Oud 06-12-2016, 20:32
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik heb hem mezelf cadeau gedaan in nieuwe lingerie voor Sinterklaas
Ik snap wat je bedoelt, maar op deze manier geformuleerd vind ik het toch een beetje raar klinken
Oud 06-12-2016, 20:46
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
He, hoezo fotoshoots en interviews? Is hij echt zo'n big shot?
Wat heb jij allemaal uitgespookt daar?
Nou ja, binnen de craft beer wereld wel een beetje ja! Maar ik was eerlijk gezegd ook een beetje verbaasd door deze mate van aandacht.

Heel veel vrienden maken, uit etengaan, de stad ontdekken, tot diep in de nacht hele bijzondere bieren drinken, seksen in een onbekend bed, kroegentochten, me verbazen over de fronsende Bulgaren en de prijs van taxi's, maar vooral fijn veel vrije tijd doorbrengen met m'n friendjuh.
Oud 06-12-2016, 20:59
Holland Oates
Holland Oates is offline
Getderre, wat klef. :'D
Nee hoor, supertof voor je. Bier en batsen, dikke prima.
Oud 06-12-2016, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, binnen de craft beer wereld wel een beetje ja! Maar ik was eerlijk gezegd ook een beetje verbaasd door deze mate van aandacht.

Heel veel vrienden maken, uit etengaan, de stad ontdekken, tot diep in de nacht hele bijzondere bieren drinken, seksen in een onbekend bed, kroegentochten, me verbazen over de fronsende Bulgaren en de prijs van taxi's, maar vooral fijn veel vrije tijd doorbrengen met m'n friendjuh.
Kettinkje al besteld?
Oud 06-12-2016, 21:28
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Kettinkje al besteld?
In een van de artikelen die over hem geschreven is, werd ik zijn 'lovely wife' genoemd, dus ik verwacht binnenkort minimaal een ring!
Oud 06-12-2016, 21:29
Verwijderd
Oud 06-12-2016, 21:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
His'n'hers flesopener-ringen en dan zo'n mooi kettinkje erbij:

Oud 06-12-2016, 21:54
Tigerly
Tigerly is offline
Omgggggggg
Oud 06-12-2016, 23:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Elke keer wanneer ik keihard begin te twijfelen stuurt hij weer iets waardoor ik begin te twijfelen aan mijn twijfels.
Oud 07-12-2016, 01:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarover twijfel je dan, HO?
Oud 07-12-2016, 06:49
Verwijderd
Mijn supercoole collega hielp twee weken geleden een kerel en zijn zus. Mijn collega vond die kerel best wel aantrekkelijk en werd een beetje rood van hem. Ze vertrekken en even later komt de zus terug om haar te vertellen dat haar broer mijn collega superknap vindt. Mijn collega is een beetje in de wolken en wordt even later op haar verjaardag door hem verrast met een taartje.
Oud 07-12-2016, 06:58
Verwijderd
Afgelopen zaterdag help ik ook een kerel die mij vraagt of ik aan het studeren ben. Ik antwoord dat ik al afgestudeerd ben aan de academie. Vervolgens vraag ik wat hij doet. Zijn antwoord is 'ik heb een galerij!' en ik 'oh echt, wat leuk!!' Hij zegt vervolgens; 'Ja! Morgen is hij ook geopend, dus als je langs wilt komen om te kijken ben je altijd welkom!'

Leuk, denk ik. Ik ben dol op galerijtjes en heel benieuwd wat er allemaal te zien is. Dus ik ga erheen. Alles leuk en aardig, ik in mijn deliveroo-jas van de decatlon en mijn jeans met afgesleten schoenen daar naarbinnen. Is het echt een megasjieke tent. Maar echt mega. Om een voorbeeld te geven, in zijn collectie hingen grote Luceberts en een Rodin. Ik genoot van alles wat ik om me heen zag.
Hij leidt me rond en vervolgens vraagt hij me of ik nog wat wil drinken. Dat wil ik wel, want ik ben wel benieuwd naar zijn verhalen.

Die avond gaan wij wat drinken. Hij is overduidelijk aan het flirten. Vraagt of ik romantisch ben, zegt dat hij niet zo van de Belgische vrouwen is, vraagt naar mijn sterrenbeeld. Ik vind dit allemaal enorm vermakelijk, omdat ik hem een hele gladde jongen vind die naar mijn idee heel diffuus geintresseerd is in dingen en niet echt met aandacht en rust leeft. Maar goed, het was wel een leuke ervaring. Hij zegt dat hij weleens werken van mij wil hangen in zijn galerij en ik zeg hem dat hij eerst maar eens moest kijken of hij het goed werk vindt.

Gisteren help ik een mevrouw en zie ik dat de bewuste kerel binnenstapt. Hij blijft een beetje op de achtergrond en gaat daarna naar mijn collega aan de kassa. Hij flirt daar weer met haar en geeft haar zijn nummer. Ik sla dit allemaal een beetje gaande en even later als hij weg is zegt zij; 'Mieke!!! Dit is die knappe gast van het taartje!!!!!' en ik antwoord haar, 'oh leuk!!' Nadat ik het wat heb laten bezinken vertel ik haar dat ik al iets met hem gedronken heb en dat hij ook overduidelijk aan het flirten was. Ze was heel blij dat ik het hem vertelde.

En ik moest echt wel hard lachen eigenlijk, want wat voor een flapdrol ben je dan Ik bedoel, we zijn collega's haha.
Dat wilde ik even delen!
Oud 07-12-2016, 06:59
Verwijderd
Haha en mijn collega heeft een vriend en ze had het taartje opgegeten en toen belde de zus haar op om te zeggen dat ze hem wel iets had moeten sturen. (Wat ik al apart vind eigenlijk) en toen zei ze; Oh echt!! zat er een kaartje bij?!! Dan heb ik die denk ik opgegeten ofzo! D <3333
Ik ben een beetje fan van haar
Oud 07-12-2016, 07:35
Verwijderd
Mieke
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten