Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Kinky hoor Fizzle.
![]() Citaat:
![]() Oh ja, ik heb nog iets lopen met een getrouwde vrouw (ongeveer mijn leeftijd). Dat is echt een aanrader trouwens; ze verwacht eigenlijk niets van me en vindt alles geweldig. ![]() Laatst gewijzigd op 01-12-2016 om 00:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Die date van gisteren was weer fantastisch! Ze is echt heel leuk. We hebben na afloop alleen gezoend en dat was heerlijk. Ik vind het helemaal niet erg om voor de verandering een beetje de tijd te nemen met iemand. Geen hamburgermenu, maar zes gangen met bijpassende wijnen, dat idee.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou dat zelf niet zo plannen als je weet dat je ook al een date voor zaterdag hebt gepland met iemand anders maar goed, wie ben ik he. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in hetzelfde weekend is gewoon niet zo handig want als je dan erachter komt dat je die ene persoon heel erg leuk vindt heb je toch een probleem. Als ze het geen probleem hadden gevonden om alsnog met mij te daten was dat ook prima geweest, ik hoef verder niet meteen iemand's hele datingleven te weten bij een eerste date. Maar blijkbaar vonden ze dat wel, wat ik ook begrijpelijk vind, maar dan moet je pas een date met iemand afspreken als je de date met de ander achter de rug hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was een lang weekend 'de vrouw van' in Sofia, terwijl meneer van fotoshoot naar interview moest en het was fantastisch! Heb echt heel erg genoten. Raar om nu weer thuis te zijn zonder hem.
||
Citaat:
![]() Wat heb jij allemaal uitgespookt daar?
|
Ik heb of morgen een date met iemand, of ergens in waarschijnlijk januari. In de tussentijd heb ik aan mijn ex verteld over een mislukte ONS en heeft hij mij vertelt dat hij een had die wel gelukt was, en ik vond het echt niet erg om te horen. Het deed me echt niks
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben een weekendje weg geweest met mijn vriend en dat was heel leuk en fijn
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heel veel vrienden maken, uit etengaan, de stad ontdekken, tot diep in de nacht hele bijzondere bieren drinken, seksen in een onbekend bed, kroegentochten, me verbazen over de fronsende Bulgaren en de prijs van taxi's, maar vooral fijn veel vrije tijd doorbrengen met m'n friendjuh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn supercoole collega hielp twee weken geleden een kerel en zijn zus. Mijn collega vond die kerel best wel aantrekkelijk en werd een beetje rood van hem. Ze vertrekken en even later komt de zus terug om haar te vertellen dat haar broer mijn collega superknap vindt. Mijn collega is een beetje in de wolken en wordt even later op haar verjaardag door hem verrast met een taartje.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Afgelopen zaterdag help ik ook een kerel die mij vraagt of ik aan het studeren ben. Ik antwoord dat ik al afgestudeerd ben aan de academie. Vervolgens vraag ik wat hij doet. Zijn antwoord is 'ik heb een galerij!' en ik 'oh echt, wat leuk!!' Hij zegt vervolgens; 'Ja! Morgen is hij ook geopend, dus als je langs wilt komen om te kijken ben je altijd welkom!'
Leuk, denk ik. Ik ben dol op galerijtjes en heel benieuwd wat er allemaal te zien is. Dus ik ga erheen. Alles leuk en aardig, ik in mijn deliveroo-jas van de decatlon en mijn jeans met afgesleten schoenen daar naarbinnen. Is het echt een megasjieke tent. Maar echt mega. Om een voorbeeld te geven, in zijn collectie hingen grote Luceberts en een Rodin. Ik genoot van alles wat ik om me heen zag. Hij leidt me rond en vervolgens vraagt hij me of ik nog wat wil drinken. Dat wil ik wel, want ik ben wel benieuwd naar zijn verhalen. Die avond gaan wij wat drinken. Hij is overduidelijk aan het flirten. Vraagt of ik romantisch ben, zegt dat hij niet zo van de Belgische vrouwen is, vraagt naar mijn sterrenbeeld. Ik vind dit allemaal enorm vermakelijk, omdat ik hem een hele gladde jongen vind die naar mijn idee heel diffuus geintresseerd is in dingen en niet echt met aandacht en rust leeft. Maar goed, het was wel een leuke ervaring. Hij zegt dat hij weleens werken van mij wil hangen in zijn galerij en ik zeg hem dat hij eerst maar eens moest kijken of hij het goed werk vindt. Gisteren help ik een mevrouw en zie ik dat de bewuste kerel binnenstapt. Hij blijft een beetje op de achtergrond en gaat daarna naar mijn collega aan de kassa. Hij flirt daar weer met haar en geeft haar zijn nummer. Ik sla dit allemaal een beetje gaande en even later als hij weg is zegt zij; 'Mieke!!! Dit is die knappe gast van het taartje!!!!!' en ik antwoord haar, 'oh leuk!!' Nadat ik het wat heb laten bezinken vertel ik haar dat ik al iets met hem gedronken heb en dat hij ook overduidelijk aan het flirten was. Ze was heel blij dat ik het hem vertelde. En ik moest echt wel hard lachen eigenlijk, want wat voor een flapdrol ben je dan ![]() Dat wilde ik even delen! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha en mijn collega heeft een vriend en ze had het taartje opgegeten en toen belde de zus haar op om te zeggen dat ze hem wel iets had moeten sturen. (Wat ik al apart vind eigenlijk) en toen zei ze; Oh echt!! zat er een kaartje bij?!! Dan heb ik die denk ik opgegeten ofzo!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben een beetje fan van haar ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|