Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar daar ben ik ook wel vanaf
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kreeg er vroegah ook geen woord uit als ik verliefd was/een crush had
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een 'vriend' van me is er heilig van overtuigd dat je als man áltijd op een vrouw moet afstappen, want ze tonen nooit initiatief, maar als je dan op ze afstapt gaan ze zeiken dat ze worden lastiggevallen! Arme mannen. ![]() Maar goed, hij draagt een hoed, heeft een baardje en gebruikt in zijn ellenlange online commentaren voorbeelden van MGTOW, dus hij moet sowieso z'n bek houden.
|
Ik herinner me ineens in wat deze douchenugget op ons laatste festival had gedaan. Op de laatste dag was hij heel erg op jacht naar een chickie (as per uge) en jippie, diep in de nacht was het hem gelukt.
De volgende dag had hij blijkbaar tegen een vriend van ons verteld dat die chick meeging naar z'n tent, maar dat ze liep te mekkeren dat 'ie te groot was en 'dat 'ie 'm er gewoon in had gedouwd, want daar moet ze maar tegenkunnen'. (Btw, de rest van het festival had 'ie 't ook verbazingwekkend vaak over hoe vreselijk groot z'n unit is en hoe moeilijk dat voor 'm is). Gelukkig was die andere vriend wel zo'n baas om meteen te zeggen dat dat basically verkrachting is, maar daar was onze niceguy het natuurlijk niet mee eens. Jfc.
|
Verwijderd
|
Slightly related: https://www.dailymotion.com/video/x11cg6j
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh hoe pak ik in godsnaam zo weinig mogelijk in voor anderhalve week incluis festival waarin het hele aanbod van weer tussen de 19 en 30 graden voorbij komt. Ik vind mezelf een vrije goeie inpakker maar vandaag wil t niet zo.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|