Oud 09-08-2018, 09:56
Verwijderd
Ja herkenbaar wel hoor
Advertentie
Oud 09-08-2018, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Stel dat je ergens iemand tegenkomt, waar je hard op crusht om wat voor reden dan ook. Wat voor effect heeft dit op jou?

Een jochie op L&R poneert dat het logisch is dat je dan onzeker/nerveus wordt..
Denk dat het op die leeftijd wel redelijk logisch/gebruikelijk is. Ik had dat toen ook wel tot zekere hoogte. Al lag het daar ook aan de omstandigheden. Mijn high school crush zag ik iedere dag in de klas en daar praatte ik daarom ook van nature al mee, als ik haar dan eens elders tegenkwam, was dat minder spannend. Maar die bloedmooie meid die een jaar boven me zat die opeens naast me kwam zitten in de kantine (omdat daar plaats was, niet omdat ze mij wel zag zitten ), toen sloeg ik volledig dicht.

Fun fact: heb haar paar jaar geleden wel eens gefacebooked, ze is op zich niet veel veranderd, en snap niet wat ik er nou zo mooi aan vond.
Oud 09-08-2018, 10:24
Verwijderd
Oud-klasgenootjes Facebooken heb ik ook wel eens gedaan; sommige mensen zijn er bepaald niet op vooruit gegaan qua, ehm, ja, alles
Oud 09-08-2018, 10:40
Macrador
Macrador is offline
Ik ga er gewoon bijna standaard van uit dat iemand niet geïnteresseerd is dus nerveus ben ik echt niet vaak.
Oud 09-08-2018, 12:04
Koekje
Koekje is offline
Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar daar ben ik ook wel vanaf Ik ben tegenwoordig nooit meer nerveus als ik een date heb. Misschien klinkt dit arrogant, maar ik heb behoorlijk wat dates gehad en ik ben eigenlijk nog nooit afgewezen dus ik heb meestal het gevoel dat ik de touwtjes in handen heb Maar als mijn crush iemand zou zijn die ik al langer ken of als diegene mensen kent die ik ook ken, dan zou ik wel een beetje voorzichtiger zijn denk ik.
Oud 09-08-2018, 12:11
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik kreeg er vroegah ook geen woord uit als ik verliefd was/een crush had onzeker guppie dat ik was. Ik ben niet meer onzeker en vind dat ik mezelf bevind in de prime van mn fabulousness, dus geloof dat als ik tegenwoordig vrijgezel zou zijn dat allemaal iets anders zou gaan.
Oud 09-08-2018, 12:12
Macrador
Macrador is offline
Hebben vrouwen over het algemeen niet vaker die macht over de beslissing? Misschien voelt het alleen zo door het algemene beeld in de maatschappij dat mannen vrouwen moeten verleiden ofzo.
Oud 09-08-2018, 12:14
zoef de haas
zoef de haas is offline
Over welke beslissing heb je het?
Macrador
Macrador is offline
Nu ik er zo over nadenk heb ik misschien gewoon een bord voor mijn kop op dat gebied. Vragen of ze mogen blijven slapen is natuurlijk gewoon duidelijk initiatief tonen
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Over welke beslissing heb je het?
Of er iets gebeurd tijdens/na de date.
Oud 09-08-2018, 12:29
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik mag toch hopen dat allebei de partijen een aandeel hebben in die beslissing.
Oud 09-08-2018, 12:36
Verwijderd
Ja maar die moeten mensen toch individueel maken? Bij mannen is het al snel Okay piemel erin goede zaak. Dus dan ligt het nog aan haar.
Oud 09-08-2018, 13:00
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Hebben vrouwen over het algemeen niet vaker die macht over de beslissing? Misschien voelt het alleen zo door het algemene beeld in de maatschappij dat mannen vrouwen moeten verleiden ofzo.
Het zijn in mijn ervaring meestal wel de mannen die het voorstellen en daar ga ik stiekem ook vanuit als een date goed is gegaan (niet omdat ik vind dat dat zo hoort, maar ik vind het leuk als de man initiatief toont), tenzij het duidelijk een type is dat niet zo snel is met die dingen. Het laatste woord ligt dan bij mij.
Oud 09-08-2018, 13:13
Verwijderd

Ausgezeichnet.
Oud 09-08-2018, 13:15
Macrador
Macrador is offline
Mmm ik krijg werk aangeboden. Het is wasmachines en koelkasten helpen dragen/installeren. Vraag me af of ik sterk genoeg ben voor zoiets
Oud 09-08-2018, 13:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Regen & onweer.
Oud 09-08-2018, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Mmm ik krijg werk aangeboden. Het is wasmachines en koelkasten helpen dragen/installeren. Vraag me af of ik sterk genoeg ben voor zoiets
Dat word je vanzelf.
Oud 09-08-2018, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Het scheelt wel dat moderne units niet krankzinnig zwaar zijn, hoor. Valt reuze mee.
Oud 09-08-2018, 14:06
Macrador
Macrador is offline
Ik weet dat ik geen stokje ben, maar hele dag trap op trap af zal ik wel voelen. Als het uitkomt ga ik het gewoon doen denk ik. Voel me altijd goed na fysiek werk.
Oud 09-08-2018, 14:14
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
[filmpje]

Ausgezeichnet.
Ja, ik zag 'm ook langskomen.

Kan er nog steeds met m'n hoofd niet bij dat mensen echt zo zijn.
Oud 09-08-2018, 14:18
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nu ik er zo over nadenk heb ik misschien gewoon een bord voor mijn kop op dat gebied.
lol no shit.

Een 'vriend' van me is er heilig van overtuigd dat je als man áltijd op een vrouw moet afstappen, want ze tonen nooit initiatief, maar als je dan op ze afstapt gaan ze zeiken dat ze worden lastiggevallen! Arme mannen.

Maar goed, hij draagt een hoed, heeft een baardje en gebruikt in zijn ellenlange online commentaren voorbeelden van MGTOW, dus hij moet sowieso z'n bek houden.
Oud 09-08-2018, 14:20
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/niceguys/
Oud 09-08-2018, 14:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Die ken ik natuurlijk al.
Oud 09-08-2018, 14:25
Verwijderd
r/inceltears of r/braincels ofzo.
Oud 09-08-2018, 14:28
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik herinner me ineens in wat deze douchenugget op ons laatste festival had gedaan. Op de laatste dag was hij heel erg op jacht naar een chickie (as per uge) en jippie, diep in de nacht was het hem gelukt.
De volgende dag had hij blijkbaar tegen een vriend van ons verteld dat die chick meeging naar z'n tent, maar dat ze liep te mekkeren dat 'ie te groot was en 'dat 'ie 'm er gewoon in had gedouwd, want daar moet ze maar tegenkunnen'. (Btw, de rest van het festival had 'ie 't ook verbazingwekkend vaak over hoe vreselijk groot z'n unit is en hoe moeilijk dat voor 'm is).
Gelukkig was die andere vriend wel zo'n baas om meteen te zeggen dat dat basically verkrachting is, maar daar was onze niceguy het natuurlijk niet mee eens. Jfc.
Oud 09-08-2018, 14:36
Verwijderd
Die moet ook een tik voor z'n harsens hebben.
Oud 09-08-2018, 14:37
Miekje*
Miekje* is offline
Met een end hout.
Oud 09-08-2018, 14:40
Verwijderd
Of een stoel.
Oud 09-08-2018, 14:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Yup. 90% van de vriendengroep vind 'm ook een sukkel, maar hij blijft zichzelf maar uitnodigen en het is the worst.
Oud 09-08-2018, 14:42
Verwijderd
Of zn eigen unit, aangezien die ook ontzettend groot is.
Oud 09-08-2018, 14:44
Verwijderd
Je moet een zo'n dikke winterpeen tegen z'n neusgat (of een andere lichaamsopening) duwen en als hij begint te klagen dat het pijn doet, "moettie daar maar tegen kunnen!" en duw je gewoon door.
Oud 09-08-2018, 14:45
Verwijderd
Slightly related: https://www.dailymotion.com/video/x11cg6j
Oud 09-08-2018, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Met een end hout.
Citaat:
Of een stoel.
Citaat:
Of zn eigen unit, aangezien die ook ontzettend groot is.
Ik zat te denken aan een kogel. Ik ben eigenlijk wel klaar met tolerant zijn richting dit soort subhumans.
Oud 09-08-2018, 14:49
Verwijderd
Ik ook wel, maar om de een of andere reden vond ik het niet nodig om dat te zeggen.
Oud 09-08-2018, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Ik zat te denken aan een kogel. Ik ben eigenlijk wel klaar met tolerant zijn richting dit soort subhumans.
Ja, dit. Zelfde voor die PVV-mongool, die mongool die een mongool op z'n bakkes tikte tijdens PSV-FEY, die mongolen die een ober probeerden dood te slaan/schoppen, die mongolen die in Argentinië tégen legalisering abortus hebben gestemt, de mongolen bij J&J die actief hebben bijgedragen aan Risperdal voor minderjarigen, etcetera, etcetera.
Oud 09-08-2018, 15:02
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Yup. 90% van de vriendengroep vind 'm ook een sukkel, maar hij blijft zichzelf maar uitnodigen en het is the worst.
Misschien tijd om wat directer te worden? (En dan bedoel ik dus niet dat jullie hem de kogel moeten geven. )
Oud 09-08-2018, 15:24
Koekje
Koekje is offline
Waarschijnlijk heeft hij het gewoon verzonnen om stoer te klinken
Oud 09-08-2018, 15:36
Verwijderd
Dan is er alsnog iets mis met je en verdien je een tik (waar mee laat ik in het midden) want als je denkt dat dat stoer is heb je een afwijking.
Oud 09-08-2018, 15:43
Koekje
Koekje is offline
Dat sowieso.
Oud 09-08-2018, 15:55
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Misschien tijd om wat directer te worden? (En dan bedoel ik dus niet dat jullie hem de kogel moeten geven. )
Geloof me, veel directer kan ik niet worden.
Oud 09-08-2018, 16:49
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Ausgezeichnet.
Tja het zit het bloed van de moffen om verbrand vlees enzo zeer goed te documenteren.

HALLO IK BEN ER WEER HAHAHAHAHAHAHAH
Oud 09-08-2018, 16:50
Verwijderd
Oh nee toch niet. Ik ga weer.
Oud 09-08-2018, 16:59
Macrador
Macrador is offline
Kei leuk om nu te ontdekken dat onze promotor een fout heeft gemaakt die onze data verneukt.

*In paniek rondjes ren*
Oud 10-08-2018, 11:50
Koekje
Koekje is offline
Ik ga heel binnenkort terug naar Nederland verhuizen en ik dacht dat ik niet meer zoveel te zoeken had hier in Leuven, maar blijkbaar zijn er toch best wat mensen die het jammer vinden dat ik wegga. Wat is het toch fijn om te merken dat mensen je gezelschap waarderen
Oud 10-08-2018, 12:24
Macrador
Macrador is offline
Blij dat je van dat ik-kan-geen-vrienden-maken-idee af bent
Oud 10-08-2018, 12:43
zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh hoe pak ik in godsnaam zo weinig mogelijk in voor anderhalve week incluis festival waarin het hele aanbod van weer tussen de 19 en 30 graden voorbij komt. Ik vind mezelf een vrije goeie inpakker maar vandaag wil t niet zo.
Oud 10-08-2018, 12:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het best jammer om weg te gaan uit Leuven destijds.
Oud 10-08-2018, 12:55
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Blij dat je van dat ik-kan-geen-vrienden-maken-idee af bent
Ik weet dat ik best sociaal en outgoing ben (geworden), maar het is niet altijd makkelijk om langdurige, hechte vriendschappen op te bouwen. En mensen komen in gaan in Leuven, ik heb zoveel leuke mensen ontmoet en vervolgens weer gedag moeten zeggen.

Citaat:
Ik vond het best jammer om weg te gaan uit Leuven destijds.
Het blijft toch een speciaal stadje
Oud 10-08-2018, 12:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh hoe pak ik in godsnaam zo weinig mogelijk in voor anderhalve week incluis festival waarin het hele aanbod van weer tussen de 19 en 30 graden voorbij komt. Ik vind mezelf een vrije goeie inpakker maar vandaag wil t niet zo.
Veel laagjes vooral, denk ik. Ik had me nogal verkeken op wat ik in moest pakken voor mijn vakantie hier in de UK. Afgelopen weken was het hier net zo warm als in Nederland, maar het is inmiddels flink afgekoeld en we zitten aan de kust (dus kouder en meer wind). Gelukkig had ik wel een vest en jas ingepakt, maar één paar jeans en de rest shorts en rokjes was misschien wat optimistisch
Oud 10-08-2018, 15:47
Macrador
Macrador is offline
Data voor thesis is gefixt en godzijdank zijn de findings zo goed als hetzelfde. Letterlijk 1 extra metaboliet die nu wel significant is in 1 conditie. Wat ook meer overeenkomt met de literatuur en theoretische achtergrond.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten