![]() |
||
Citaat:
Als je op de 1e dag van je menstruatie begint (dus vandaag), dan is hij gelijk veilig. Als je morgen begint, duurt het 1 maand voordat hij veilig is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1e dag van stopweek = donderdag 2e dag van stopweek = vrijdag 3e dag van stopweek = zaterdag 4e dag van stopweek = zondag 5e dag van stopweek = maandag 6e dag van stopweek = dinsdag 7e en laatste dag van stopweek = woensdag Vandaag hoort dus nog bij je stopweek ![]() Maar een dag te vroeg met een nieuwe strip beginnen kan geen kwaad. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar of het veel is, (is een simpel inlegkruisje niet voldoende?) Voordat je het merkt enz. ![]()
||
Citaat:
![]() Als je 16 jaar of ouder bent mag je zelf naar de dokter stappen zonder dat je ouders er iets vanaf hoeven te weten, de dokter heeft namelijk zwijgplicht. T enige waar je op moet letten is dat ze de pilstrips niet te zien krijgen. Als je onder de 16 bent kun je vertellen waarom je zo graag aan de pil wilt, en dat ze zelf ook jong zijn geweest etc.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iemand? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien heeft iemand anders een betere reden hiervoor?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, je kunt als je 12-15 bent dus wel aan de pil terwijl dit niet van je ouders mag, maar je loopt dan wel kans dat je ruzie met je ouders krijgt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe kan dat dan? En hebben meerdere meisjes het gehad? Dit is niet zo fraai
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Verschrikkelijk lastig idd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben 2,5 maand geleden begonnen met de pil, en ben nu ongeveer een week pas van die irritante ongesteldheid af. Het was bij mij niet veel, maar heb wel iets meer dan 2 maanden gebloed. zeer irritant.
||
![]() |
Citaat:
Daarom de vraag, waarom je als je een dagje de pil vergeet wel een eisprong kan krijgen, maar als je een stopweek houdt, dat niet gebeurd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar die ene dag bedoelde ik niet na die stopweek, maar in de strip zelf zeg maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf heb ik nog nooit een doorbraakbloeding gehad, maar van wat ik zo hoor, is het nooit erg veel. Misschien een inlegkruisje? Al kan het natuurlijk erg van persoon tot persoon verschillen. Maar goed, begin gewoon donderdag met de pil, dan kun je het zelf ervaren. Hopelijk gaat het goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ga naar de huisarts toe. ik ben te laat met de morning after pil ja ![]() kan je bij de huisarts gelijk een test laten doen al? |
![]() |
||
Citaat:
Sterkte! En laat even weten hoe het afgelopen is ![]()
||
Citaat:
ik ben echt bang dat ik straks zwanger ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning After Pil AnTiLiCiOuS | 3 | 14-08-2007 19:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met Diane 35 --> geen eetlust meer, hoofdpijn? VIC. | 2 | 28-03-2006 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld maar toch niet? Nyai | 9 | 22-08-2004 12:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger en ongesteld? love_girl_4-eva | 39 | 04-06-2004 19:39 | |
De Kantine |
eerst vodka ice lemon, daarna witte wijn en daarna baileys, kan dat? pieper | 65 | 08-02-2004 12:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning after: Vraagje Verwijderd | 6 | 03-12-2003 10:35 |