![]() |
||
Citaat:
@ bartezz: dude, dat was de instelling van die vrienden van me. ze kwamen er zelf mee 'we weten hoe gek je bent op haar, onze tijd komt nog wel, geniet nog maar van deze periode'.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
trots trots trots op mijn vriendje
![]() ![]() ![]() oh en hij heeft een gedichtje voor me geschreven ![]() echt vet lief <3 http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1543872
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Is ie leuk? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben blij dat hij heel veel lol gaat hebben met carnaval en dat ik niet mee hoef te doen. Want ik heb veel meer zin in dit weekend, leuke dingen doen met m'n vrienden en familie, tante met kids die morgen op bezoek komt, lekker even allemaal vertrouwde en leuke mensen zien. Heb ze gemist! Krijg je ervan als je elk weekend iets hebt. Niet dat dat niet allemaal leuk was, maar het is dan wel extra fijn om een keer weer hier te zijn. En door zijn schuld heb ik nu nog steeds zere vingers en spierpijn in mijn armen en werkelijk mijn héle rug en zelfs mijn buik. Aaah. Maar het was wel lekker. Edit: En nee, dat hoeft niet op seksualiteit; hij is van het (wat mij betreft ietwat overdreven) sporten en ik laat me dan opfokken om hetzelfde te doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ja... dan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hallo, ik mis hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het heeft gewoon tijd nodig, en dat is zo'n vreselijk irritant cliché ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk, dat het lang duurt snap ik wel, maar zo'n regel is een beetje raar ![]() Ik heb gewoon wat meer tijd nodig dan ik had verwacht. Verdorie ![]()
||
Citaat:
We hangen steeds om elkaar heen maar gaan toch niet zoenen. Het ligt meer aan hem dan aan mij ![]() ![]() En dan maandag weer gezellig uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65 x-spekkie-x | 499 | 08-07-2007 15:38 |