Oud 16-02-2007, 21:15
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 16-02-2007 @ 22:06 :
[B]@ Orpheo: Het is helemaal niet aan jou om een vriendschap op te breken. Als ze daar écht behoefte aan heeft dan doet ze dat zelf wel. Ik vind het heel onfatsoenlijk en stom van je als je zo doet in je vriendins gezelschap Terecht dat ze je op dat moment de deur uitzet.
Je trekt je misschien geen kloot aan van wat je vrienden vinden van je relatie, maar net zo goed niet van wat je vriend vind van jouw vrienden.

/B]
Het is niet aan mij, correct. maar ze wil het zelf ook, alleen heeft er de (spreekwoordelijke) ballen niet voor. En ik post t niet helemaal correct, maar daarvoor wil mijn hoofd niet meewerken. En ze zette me niet 'de deur uit' vanwege wat ik zei. Ik zeg wat zij denkt. Ik heb net met haar gesmst en de exacte reden is nu duidelijk, en volsterkt logisch. Maar waarom ze t op dat moment niet zei mag god weten. But we'll always have Paris....

@ bartezz: dude, dat was de instelling van die vrienden van me. ze kwamen er zelf mee 'we weten hoe gek je bent op haar, onze tijd komt nog wel, geniet nog maar van deze periode'.
Oud 16-02-2007, 21:22
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-02-2007 @ 22:01 :
ze kan er moeilijk om heen Ik heb ze vandaag gezien, en mijn walging heb ik niet onder stoelen of banken gestoken. De grap is dat zij ook van die bewuste dame gruwelt, maar de contradictio in terminis is dat ze nog wel met 'r omgaat. ze vindt het lullig/zielig om recht in haar gezicht te zeggen dat ze een lastpak/zeikwijf/zwaan-kleefaan is. Maar ik heb dat niet; ik ken geen gene wat dit betreft. Ik heb duidelijk gezegd dat ik 'r een weerzinwekkend persoon vind.
Ohh, als je maar niet een hekel hebt aan vriendinnen die heel veel voor haar betekenen. Maar nou moet ik zeggen dat ik niet vindt dat je je vrienden wel een tijdje kunt verwaarlozen als je een nieuwe relatie hebt. Ik heb daar zelf wel een beetje een handje van en mijn vriendinnetjes zijn zo lief om me daarna weer met open armen te verwelkomen, maar echt netjes vind ik het niet. Maargoed, als je vrienden dat prima vinden...
Oud 16-02-2007, 21:24
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-02-2007 @ 22:22 :
Ohh, als je maar niet een hekel hebt aan vriendinnen die heel veel voor haar betekenen. Maar nou moet ik zeggen dat ik niet vindt dat je je vrienden wel een tijdje kunt verwaarlozen als je een nieuwe relatie hebt. Ik heb daar zelf wel een beetje een handje van en mijn vriendinnetjes zijn zo lief om me daarna weer met open armen te verwelkomen, maar echt netjes vind ik het niet. Maargoed, als je vrienden dat prima vinden...
verwaarlozen? absoluut niet. Die gasten zijn ook gitaristen/musici, en ik heb hun hulp te vaak nodig en andersom
Oud 16-02-2007, 21:39
Dvine
Dvine is offline
trots trots trots op mijn vriendje hij heeft zijn eindstage gehaald en is nu bijna klaar met zijn studie echt goed van hem..

oh en hij heeft een gedichtje voor me geschreven
echt vet lief <3

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1543872
Oud 16-02-2007, 22:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Alles heeft een totaal andere wendig gekregen. Jesus, wat een gezeur allemaal over eigenlijk niets en ik ben de oorzaak. Als ik het nou maar niet stuk heb gemaakt. Maar als dat wel zo is ligt dat echt niet alleen aan mij...
Oud 16-02-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 16-02-2007 @ 21:25 :
haha nee, hoezo?

OT: Lief smsje! <3
Niets bijzonders ofzo, maar had het wel een beetje verwacht
Oud 17-02-2007, 01:25
Neiu
Neiu is offline
Goed kut
Oud 17-02-2007, 06:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Heeft iemand hier een reboundvriendje in de aanbieding?
Oud 17-02-2007, 09:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 17-02-2007 @ 06:31 :
Heeft iemand hier een reboundvriendje in de aanbieding?
Ik weet wel iemand die iemand kent die zich daar wel voor wil lenen
Oud 17-02-2007, 09:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-02-2007 @ 10:17 :

Is ie leuk?
Oud 17-02-2007, 09:39
Verwijderd
Oehoeh, eerste dag / nacht carnaval zit er op en het was zooooo leuk! Ben blij dat ik overgehaald ben om toch mee te gaan, ik was in een klotebui, maar wilde dat even vergeten. En het was zoooo tof en gezellig en heb veel oude bekenden gezien en gewoon, het was superstoer <333

Ik voelde me voor een keertje weer eens op mn gemak, en dat heb ik te danken aan mijn liefste vriendinnetje
Oud 17-02-2007, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 17-02-2007 @ 10:17 :
Is dat die laatste die ik ook heb gebruikt? Want dan raad ik het toch af. Hoewel hij natuurlijk niet slecht zoent en overal voor in is

Ik ben blij dat hij heel veel lol gaat hebben met carnaval en dat ik niet mee hoef te doen. Want ik heb veel meer zin in dit weekend, leuke dingen doen met m'n vrienden en familie, tante met kids die morgen op bezoek komt, lekker even allemaal vertrouwde en leuke mensen zien. Heb ze gemist! Krijg je ervan als je elk weekend iets hebt. Niet dat dat niet allemaal leuk was, maar het is dan wel extra fijn om een keer weer hier te zijn.

En door zijn schuld heb ik nu nog steeds zere vingers en spierpijn in mijn armen en werkelijk mijn héle rug en zelfs mijn buik. Aaah. Maar het was wel lekker.

Edit: En nee, dat hoeft niet op seksualiteit; hij is van het (wat mij betreft ietwat overdreven) sporten en ik laat me dan opfokken om hetzelfde te doen
Oud 17-02-2007, 10:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-02-2007 @ 09:56 :
Is dat die laatste die ik ook heb gebruikt? Want dan raad ik het toch af. Hoewel hij natuurlijk niet slecht zoent en overal voor in is
ja zeker, die bedoel ik . Ach kom. Hij ziet er leuk uit, is verder best leuk. En zoals je al zegt wel een goeie zoener enzo
Maar ja... dan!
Oud 17-02-2007, 10:32
Kreuz
Kreuz is offline
Ben wel eens gebruikt als rebound-vriendje, vond ik toch niet zo geslaagd. Ik meld me al bij voorbaat af
Oud 17-02-2007, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 17-02-2007 @ 11:13 :
ja zeker, die bedoel ik . Ach kom. Hij ziet er leuk uit, is verder best leuk. En zoals je al zegt wel een goeie zoener enzo
Maar ja... dan!
Nou ja, leuk... laten we zeggen dat hij niet mijn type is. Maar hij heeft wel een goed lichaam, ja.
Oud 17-02-2007, 13:13
Nienna*
Nienna* is offline
OMFG. Kom ik gisteren mijn ex-scharrel tegen die ik nooit kan weerstaan. We hebben gedanst en geknuffeld en dergelijke, maar niet gezoend want daar doen we niet meer aan. Maar ik raak altijd weer in de war van hem. Zucht...
Oud 17-02-2007, 14:16
Verwijderd
Het lijkt wel of ik geen vriendschappelijk gebied meer over heb. En op relationeel gebied gaat alles ook nog steeds kut Gelukkig heb ik het doordeweeks veel te druk om erover na te denken, maar in het weekend...
Oud 17-02-2007, 14:51
ST*R
ST*R is offline
Ooit, ooit ga ik met hem zoenen, hij is echt soort van perfect. Gister al met hem gepraat, dus al iets dichter bij mn doel.
Oud 17-02-2007, 16:40
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
change of plans.
maar wel leuk
Oud 17-02-2007, 16:57
Sperzieban
Sperzieban is offline
Hmmwah.
Oud 17-02-2007, 17:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 17-02-2007 @ 17:40 :
change of plans.
maar wel leuk
na al die tijd een nieuwe sig
Oud 17-02-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-02-2007 @ 23:32 :
Niets bijzonders ofzo, maar had het wel een beetje verwacht
Nein, vakantie gaat voor nu. Ik ga wel carnaval voor hem vieren hoor

Hallo, ik mis hem
Oud 17-02-2007, 18:51
Halflight
Halflight is offline
Eh ik voel me kut en ik ben nogal in de war. Na woensdagavond had ik het redelijk gehad en sindsdien doet hij wel lief, maar ik krijg daar alleen maar hoop van, terwijl hij het toch doet om de val niet te hard te maken. Toen we gisteren gingen eten met een stel zat ik compleet toevallig tegen over hem en toen vroeg hij of ik deze zomer meeging op de brommer naar Rome en dat was zo ontzettend.. leuk. Misschien dat we tegen die tijd als vrienden dat kunnen ondernemen. En verder zat hij me zo aan te kijken en hadden we van die momentjes waardoor ik weer even terug was, maar het mag niet. Ik mag me zelf niet gek laten maken door die jongen.

Vanavond uit en ik ga maar troost zoeken
Oud 17-02-2007, 19:00
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 17-02-2007 @ 18:51 :
na al die tijd een nieuwe sig
sure, daar reageert ie op
Oud 17-02-2007, 19:28
Qimm
Qimm is offline
Vanavond weer gezellig met z'n allen uit. Hoop op een groter succes dan vorige week (wat een baggermuziek toen zeg)
Oud 17-02-2007, 19:29
ST*R
ST*R is offline
Hm nee ik vind m echt niet meer leuk geloof ik, maar zie m wel volgende week. Komt ws omdat ik de laatste tijd veel leuker jongens tegen kom.
Oud 17-02-2007, 20:19
Metal
Metal is offline
Ik had eigenlijk een "sort of date" (past op uw tenen! niets! concreets! afgesproken) met de eerste rebound/scharrelachtig iets. Kwam haar vannacht tegen, en we waren alletwee wel een beetje lam en het was keigezellig. Maarja, ik ben niet gegaan, ipDv heb ik vanaf 12 uur wijn zitten drinken en beats zitten maken. :') nája, ook leuk.

En nu ga ik naar de stad. Alwaar de kans zéér groot is dat ik tegen een ander persoon aan ga lopen, geen zin in. Moah. Maarja, als het goed is hangt ze in de effenaar rond (en daar ga ik toevallig nou net níet naartoe) dus, komt goed. Maar ik moet wel echt nog iets van me laten horen, beetje fucked up situatie.

Ik ga haar even toevoegen op myspazzz snel, mocht ik haar tegenkomen, dan kan ik daar op terugvallen! "ja ik had je echt toevallig toenstraks toegevoegd op myspace, omgz wat een toeval. (a)"

ja, soms kan ik echt een eikel zijn. muahahahaha.
Oud 17-02-2007, 20:31
Luna
Luna is offline
Gister belde hij waar ik was want we waren elkaar misgelopen op school en toen gingen we samen met de trein en dat was leuk en hij wilde iets doen in de vakantie maar ik zei dat ik op vakantie ging. We hebben eigenlijk gewoon geen tijd voor elkaar.
Maar hij was wel lief.
Oud 18-02-2007, 00:45
Neiu
Neiu is offline
Nog steeds erg kut maar ik begrijp het wel steeds beter. En ik wil dat het weer goed word en geloof daar steeds meer in.
Oud 18-02-2007, 01:11
Verwijderd
Ik ben zo dol op hem en ik wil eigenlijk gewoon nú naar hem toe, het kan me niet schelen hoe, hoe moe ik ook ben of wat dan ook! Het enige wat ik wil is in zijn armen liggen en verder kan alles me gestolen worden!

Oké, ik ben werkelijk gestoord, maar het is zooo leuk! Ik ga morgen naar zijn ouderlijk huis (z'n ouders zijn niet thuis nu, maar goed), waar hij nu is, ook al is dat ergens ver op het platteland . Verliefdheid doet echt rare dingen met je.. poeh zoooo erg is het nog nooit geweest Maar oeh, zie hem morgen weer

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 02:38.
Oud 18-02-2007, 06:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 17-02-2007 @ 20:00 :
sure, daar reageert ie op
ontopic posten doe ik wel ergens anders
Oud 18-02-2007, 06:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gisteren mijn ouders weggebracht naar Schiphol. Ze zijn vannacht veilig geland in Bangkok Gelukkig maar, want mijn moeder maakte zich al helemaal zorgen om een vliegtuigongeluk.
(We zaten vrijdagavond tv te kijken. Eerst gaat Medium over een vliegtuig dat gaat neerstorten, en daarna gaat Justice daar ook nog eens over Lekker toeval )

Verder kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog verliefd wordt en zo'n zelfde fijne begin periode doormaak als met mijn ex.
Oud 18-02-2007, 09:13
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-02-2007 @ 07:49 :
Verder kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog verliefd wordt en zo'n zelfde fijne begin periode doormaak als met mijn ex.
Als mij het zelfs lukt, dan moet het jou al helemaal lukken
Oud 18-02-2007, 09:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-02-2007 @ 10:13 :
Als mij het zelfs lukt, dan moet het jou al helemaal lukken

Het heeft gewoon tijd nodig, en dat is zo'n vreselijk irritant cliché Zeker omdat ik vind dat vijf weken al lang zat is
Oud 18-02-2007, 10:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik voel me opgefokt en ik wil haar gewoon zien want dan is alles weer goed, of zo. Maar lieve mailtjes zijn ook wel fijn
Oud 18-02-2007, 10:35
WolterB
WolterB is offline
2 maanden
Oud 18-02-2007, 11:11
Verwijderd
Oke nu is het ook écht over. Ik moet wel naar zijn gezeur luisteren maar zodra ik ergens mee zit of het ergens niet mee eens ben is het 'boeie, laat 't gewoon.' Hij is zo onlogisch en ik kan hem gewoon niet begrijpen. Echt niet. Het ene moment doet hij alsof hij me begrijpt, en het andere moment is het gewoon een ongelovelijke zak. Ik volg hem gewoon niet en ik ben blij dat ik al bezig was met het 'stoppen' van onze 'vriendschap.'
Oud 18-02-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-02-2007 @ 10:27 :

Het heeft gewoon tijd nodig, en dat is zo'n vreselijk irritant cliché Zeker omdat ik vind dat vijf weken al lang zat is
Heel herkenbaar hoor Ach, ik weet van mezelf dat ik gewoon iemand bent die heel moeilijk dingen afsluiten en slecht is in afscheid nemen (naja, behalve de 'he doei hè!' als ik wegga ergens natuurlijk , maar dat snap je wel ), en ik weet dus dat het bij mij nog eens extra tijd kost (en al helemaal als je met elkaar om blijft gaan zoals ik en mijn laatste ex deden). Maar ach, elke keer kom je er dan weer achter dat als je het eenmaal klaar hebt... Heerlijk! Ik geniet echt.
Oud 18-02-2007, 11:48
Kreuz
Kreuz is offline
Ik heb ooit ergens gelezen/gehoord/gedroomd dat je ongeveer de helft van de tijd dat je in een relatie zat, nodig hebt om er daarna overheen te komen.

En die zin kan ik niet mooier maken, helaas; wat ik bedoel is, als je een relatie van vier jaar afbreekt heb je volgens die theorie ook ongeveer twee jaar nodig om die persoon helemaal te kunnen vergeten.

En met deze onformatie mag je vervolgens doen wat je wil
Oud 18-02-2007, 12:20
Verwijderd
wat een onzin
Oud 18-02-2007, 12:23
*amélie*
*amélie* is offline
Aargh waarom heeft ie al een vriendin?!
Oud 18-02-2007, 12:25
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Urm schreef op 18-02-2007 @ 13:20 :
wat een onzin
Inderdaad.
Oud 18-02-2007, 12:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Urm schreef op 18-02-2007 @ 13:20 :
wat een onzin
Als mijn moeder uit haar huwelijk zou stappen, zou dit betekenen dat ze 15 jaar nodig heeft om er overheen te komen

Kijk, dat het lang duurt snap ik wel, maar zo'n regel is een beetje raar

Ik heb gewoon wat meer tijd nodig dan ik had verwacht. Verdorie
Oud 18-02-2007, 12:43
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 17-02-2007 @ 14:13 :
OMFG. Kom ik gisteren mijn ex-scharrel tegen die ik nooit kan weerstaan. We hebben gedanst en geknuffeld en dergelijke, maar niet gezoend want daar doen we niet meer aan. Maar ik raak altijd weer in de war van hem. Zucht...
... En hij was er gisteren weer.
We hangen steeds om elkaar heen maar gaan toch niet zoenen. Het ligt meer aan hem dan aan mij maar toch zit hij de hele tijd bijna te zoenen en dat is irritant. Aargh. Maar goed dat ik vannacht moet werken en hem dus niet zie. Laat hem maar lekker andere meisjes versieren Al vind ik dat nog steeds heel stiekem helemaaal niet leuk

En dan maandag weer gezellig uit Hopelijk hang ik dan niet om hem heen. Maar in ieder geval heb ik me niet afhankelijk opgesteld! Ha. Fuck. Ik ga slapen.
Oud 18-02-2007, 12:48
Luna
Luna is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 18-02-2007 @ 12:48 :
Ik heb ooit ergens gelezen/gehoord/gedroomd dat je ongeveer de helft van de tijd dat je in een relatie zat, nodig hebt om er daarna overheen te komen.

En die zin kan ik niet mooier maken, helaas; wat ik bedoel is, als je een relatie van vier jaar afbreekt heb je volgens die theorie ook ongeveer twee jaar nodig om die persoon helemaal te kunnen vergeten.

En met deze onformatie mag je vervolgens doen wat je wil
heb ik ook wel eens gehoord maar dat is natuurlijk dikke onzin.
Oud 18-02-2007, 13:31
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 18-02-2007 @ 07:45 :
ontopic posten doe ik wel ergens anders
mag ik je eraan herinneren dat je in het begin van dit topic OT hebt gepost?
Oud 18-02-2007, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 18-02-2007 @ 13:48 :
heb ik ook wel eens gehoord maar dat is natuurlijk dikke onzin.
Hm, ik denk dat het wel eens op kan gaan voor relaties tot een bepaalde tijdsduur. Vriendlief met 4 maanden wat met zijn vorige vriendin en na 2 maanden was hij er helemaal overheen (niet dat hij zich 2 maanden kut heeft gevoeld, maar na 2 maanden boeide het hem niet meer dat zij met iemand anders zoende enzo). En ik kan me voorstellen dat als het bij ons nu uit zou gaan, dat het wel een jaar duurt voor me zoiets helemaal niets meer kan schelen. Maar met relaties van boven de 5 jaar lijkt me het inderdaad wat overdreven.
Oud 18-02-2007, 13:45
Verwijderd
oh oh oh. Gisteravond was vol niet boeiende mensen en bakkenvol complimentjes. En ook wel vol foute acties.. maar goed als het allemaal gaat als verwacht, heb ik de komende 2 weken 4 dates met 4 verschillende mannen/jongens.
Oud 18-02-2007, 13:46
Verwijderd
Dinsdag ga ik mee naar zijn diplomering en daarna gaan we uit eten. Ik heb er zin in en ik ben echt blij dat ik er bij kan zijn! Vandaag weer met mensen over the break-up en the make-up (ofzo) gepraat en ik raak er steeds en steeds meer van overtuigd dat het echt de goede beslissing is geweest.

@ Spekkie: Ik kreeg gisteren een brief van de top-ticketline en ik dacht dus dat dat de kaartjes waren, maar er blijkt iets te zijn mis gegaan met de betaling en ik moet dus opnieuw reserveren Echt een geluk bij een ongeluk. Tenzij jij de kaartjes nog wilde hebben he
Oud 18-02-2007, 14:21
snoopy
snoopy is offline
hij is vannacht blijven slapen ook al slaapt hij het liefst thuis. Wel zo aardig dat ie ook rekening met mij houdt

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten