Oud 21-04-2007, 21:10
lapin
lapin is offline
de buschauffeur vond dat ik voor 1 halte niet hoefde te betalen Verder maakte ik vandaag aardbeien smoothies en een cheescake.
Advertentie
Oud 21-04-2007, 21:22
June bug
June bug is offline
Ik had vrijdagochtend sollicitatiegesprek maar aangezien ik griep (incl koorts) had viel het niet echt mee. Maar toen ik thuiskwam ging ik mn bed in en slapen en toen belde die man 2 uur later 'of ik morgen wilde beginnen'. Ja heel graag maar ik ben ziek Dus hij zou t sollicitatiegesprek van vanochtend met iemand anders afwachten en dan zou ik t wel horen. Wel een beetje lame als ik t baantje niet krijg omdat ik een keer ziek ben. Rest van de dag geslapen en op bed gehangen, gisteravond naar m'n moeder gegaan, daar op de bank gehangen, geslapen, en vandaag voelde ik me al een stukje beter. Nu voel ik me weer veel beter en ben ik jaloers op iedereen die nu van Neurosis in de 013 staat te genieten
Oud 21-04-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 21-04-2007 @ 22:22 :
Ik had vrijdagochtend sollicitatiegesprek maar aangezien ik griep (incl koorts) had viel het niet echt mee. Maar toen ik thuiskwam ging ik mn bed in en slapen en toen belde die man 2 uur later 'of ik morgen wilde beginnen'. Ja heel graag maar ik ben ziek Dus hij zou t sollicitatiegesprek van vanochtend met iemand anders afwachten en dan zou ik t wel horen.
wat suf

ik had gister een butavond met werken, ik ben 20x omver gelopen, kokend water over mijn voet gehad, in m'n gezicht gemept (per ongeluk dan) en er is op me geschoten met een neppistool waar toch wel iets uitkwam oh en de rioolput raakte twee keer verstopt, de gevolgen zijn te raden. gelukkig was ik niet degene die dat moest maken en opruimen. toen kwam iemand op het geniale idee om met sluitingstijd de mensen gewoon weg te jagen met stinkbommen waardoor ik in de stank zat schoon te maken. nouja het stonk sowieso al door die put. JAJA het is me wat. vanavond weer.
Oud 21-04-2007, 22:44
Carn
Carn is offline
"opeens weet je het, de horeca!"
Oud 21-04-2007, 22:51
June bug
June bug is offline
Citaat:
Urm schreef op 21-04-2007 @ 23:23 :
wat suf
ja achja die gast begon ook al van 'ja en je moet alle vakanties iig een paar dagen werken, en zondagen, en ja op sommige feestdagen zijn we ook open, en als je op skivakantie gaat heb ik al niks aan je want dan MOET je echt werken'
ja hallo ik heb ook nog meer te doen dan werken. duseh, zo erg is t niet als ik niet aangenomen word, achteraf gezien
Oud 22-04-2007, 00:39
Verwijderd
Net terug van Spinvis en in de trein was ik verrot en wilde ik slapen maar nu heb ik gefietst en ben ik weer wakker. Als ik ontdooid ben ga ik naar bed, .
Oud 22-04-2007, 02:18
Verwijderd
Neurosis was fucking heftig.
Black Cobra was teh moshhhh.
Oud 22-04-2007, 02:33
Hakuna
Hakuna is offline
Ben de hele avond en nacht (tot nu toe ) bezig geweest om op mijn muziekblog veel upload links te reposten, schijnt dat er een hacker actief is geweest, of de site beheerders van rapid.de zijn weer leuk bezig geweest!
Oud 22-04-2007, 10:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yeah ik luister naar nashville fm
Oud 22-04-2007, 13:00
Verwijderd
ik ben brak en drink Punica, ha ! beat that.
Oud 22-04-2007, 14:22
vixen
vixen is offline
Ik lig in de zon in de tuin en ik lees. Net waren de Rolling Stones op de radio en dat was een hoogtepuntje.
Oud 22-04-2007, 15:02
Electriq
Electriq is offline
Ik werd wakker en toen ging ik een De Gouden Kooi-marathon ofzo kijken en ik vond het triest edoch vermakelijk. Daarna een vriend gebeld voor park, ijs en zon. Daarop kwamen we op het idee van wiet, cheeseburgers, ijs, zon en park en dat was natuurlijk nog veel leuker. In het park zat een zwerver en die riep naar iedereen 'AAAAAAHHH MOIIIIIIIIIIIIII' en toen we een joint zaten te roken brulde hij van 'ik ruik drugs! IK RUIK DRUGS! GATVERDAMME! Hahahahaha!'. En toen pakte hij een biertje en een fles nep-malibu.
Daarna ging ik in mn eentje nog een ijsje met slagroom halen en in de rij stonden 2 mensen de laatste nieuwtjes op het gebied van medicatie uit te wisselen:
"Hee ik ga zo mn been even insmeren met advilspray. Ken je dat?"
"Nee, wat is het?"
"Het is advil, maar dan als spray."
Toen ik mn heerlijke kwark-bosvruchtenijsje tamelijk stoned zat op te eten aan de waterkant kwam er een sloepje voorbij en de vrouw aan het roertje sneerde naar haar man dat zij het beste mannetje aan stuurboord was. Nu zit ik op mn kamer en ik ben redelijk vaag. Wat debiel. Ik ga naar mn balkon.
Oud 22-04-2007, 15:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Zojuist is mijn hele dag echt keihard verpest. Ik ben op een pad in de tuin gaan staan. Deze moest ik vervolgens afmaken omdat hij niet meer kon lopen....
Echt fucking ziek. Kk beroerd nu.
Oud 22-04-2007, 15:31
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 22-04-2007 @ 16:04 :
Zojuist is mijn hele dag echt keihard verpest. Ik ben op een pad in de tuin gaan staan. Deze moest ik vervolgens afmaken omdat hij niet meer kon lopen....
aww
Oud 22-04-2007, 15:54
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
White Trash schreef op 21-04-2007 @ 16:03 :
De kapper knipte mijn haar en ik zag ZerO met een vleugje photoshop.
ooh in de nieuwe Soeps?
Oud 22-04-2007, 15:56
Escapism
Escapism is offline
mijn vinger doet pijn van het teletekst kijken.
Oud 22-04-2007, 16:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net paardgereden en mijn pony onder de douche gedaan. en nu ga ik zelf douchen.
Oud 22-04-2007, 17:21
Verwijderd
Zo kwam er vannacht een vaste klant naar me toe in de kroeg waar ik werk en die zei ' Ik heb een gedicht geschreven over de Nes en de mensen die er komen, wil je het lezen? ' Ik pakte het briefje aan en las aandachtig het gedicht, wat best aardig was trouwens. Nadat ik deed of ik het een tweede keer had gelezen zei ik ' Bastiaan, dat is een erg fraai gedicht!'

De hele middag op de Nieuwmarkt gezeten op het terras, Ajax gekeken en twee keer gegeten, vanavond helaas werken
Oud 22-04-2007, 17:49
Verwijderd
Ik heb van twaalf tot half zes in het park gelegen en vaak de slappe lach gehad. Wat een lekkere zondag was dit, . Straks lekker eten, nu eerst douchen.
Oud 22-04-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 22-04-2007 @ 16:54 :
ooh in de nieuwe Soeps?
Ja ! Heb je nog iets zelfs geschreven want ik had niet echt de tijd om het volledig te bestuderen.
Oud 22-04-2007, 18:18
*oma*
*oma* is offline
Lekker in het plantsoen gechilled en daarna taco's gegeten .
Nu een film kijken (tapa's).
Oud 22-04-2007, 18:18
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Gilde die ook zo eng? Echt een vreselijk geluid is dat joh...brrr
Oud 22-04-2007, 18:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 22-04-2007 @ 19:18 :
Gilde die ook zo eng? Echt een vreselijk geluid is dat joh...brrr
Nee, hij maakte geen geluid. Gelukkig. Maar t was vet kut om te zien.

Laatst gewijzigd op 22-04-2007 om 18:25.
Oud 22-04-2007, 18:24
DeadNation
DeadNation is offline
Ja da's butt. Sterkte met de rest van de dag dude..
Oud 22-04-2007, 18:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 22-04-2007 @ 19:22 :
Verder is m'n dag nog duizend keer erger verpest. Kan dat? Ja, dat kan.
Je luisterde pantera en je realiseerde je dat Dimebag nooit meer terugkomt?
Oud 22-04-2007, 19:11
wup
wup is offline
Gister vroeg mijn zus of ik mee uitging. Dus dat heb ik gedaan. Mijn broer en een stel vrienden bleken ook mee te gaan, dus toen zat ik de hele avond tussen een stel 30ers. Maar was erg gezellig
Vandaag ging op met gevaar voor eigen leven naar ado-fc groningen, omdat er een kaart over was. Nou heb ik echt geen verstand van voetbal, maar het was op de business tribune ofzo tussen allemaal bobo's en dat was wel tof. Beetje jammer dat de wedstrijd werd gestaakt. Na de wedstrijd nog gedronken in de 'lounge' en gebabbeld met (oud)spelers die ik niet eens ken

Laatst gewijzigd op 22-04-2007 om 19:14.
Oud 22-04-2007, 19:14
Electriq
Electriq is offline
Er zijn nu kindjes aan het buitenspelen en een of ander klein Marokkaans jongetje van een jaar of 7 heeft een vies mocrobaardje op zn gezicht laten tekenen. Zo'n streep over zn kinderkaaklijntje en een ringbaardje
Oud 22-04-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ahh man dat is echt kut
Oud 22-04-2007, 19:38
Verwijderd
heb in het NAI gewerkt waar een modeding was met allemaal kleren die veel te duur waren en mensen die dachten dat ze hip enzo waren, maar t was wel leuk. daarna nog even in t cafe verdergewerkt en nou zit ik op mijn was te wachten en verveel ik me.
Oud 22-04-2007, 21:05
Verwijderd
Ik heb vandaag met m'n vriend gewinkeld, want koopzondag + ijs gegeten en daarna op een nepstrand gehangen want het was lekker weer.
Oud 22-04-2007, 21:26
Verwijderd
Ik heb nu al drie dagen achter elkaar gewerkt en morgen moet ik weer. Gister ging ik spontaan uit in apeldoorn of all places maar dat was eigenlijk heel erg leuk. nu slaaaaaapen
Oud 22-04-2007, 21:34
Sooz
Sooz is offline
COME ON het was een PAD niet je OMA!!!!!!!!!!
Oud 23-04-2007, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 22-04-2007 @ 22:34 :
COME ON het was een PAD niet je OMA!!!!!!!!!!
Boeiend, het is gewoon kut als je op iets levends gaat staan en het raakt gewond door jou en vervolgens moet je het afmaken terwijl het je aankijkt. Ik durf als het net geregend heeft al amper op straat te lopen omdat ik het zielig vind voor de slakken waar ik eventueel per ongeluk op ga staan. Slakken, note bene. (Ze maken ook zo'n naar krak-geluid als het huisje kapotgaat. )

Ontopic: Ik nam net een slok koffie maar ik vergat te schakelen tussen slokdarm en luchtpijp dus toen goot ik een slok koffie m'n longen in. Nu ben ik gefascineerd door dat schakelen. Ik vraag me af of je zo kunt flapperen met dat afsluit-dingetje als je hard genoeg oefent.
Oud 23-04-2007, 07:31
capibara
capibara is offline
Met een beetje geluk zou je dan ook kunnen beat-boeren.
Oud 23-04-2007, 08:11
Freek
Freek is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 22-04-2007 @ 18:21 :
vanavond helaas werken
Hier komt de gigolo in Dubbelfris naarboven.
Oud 23-04-2007, 08:13
Verwijderd
Ik ben geloof ik fysiek niet in staat tot boeren, maar anders zou ik er ongetwijfeld een dikke one-man act van kunnen maken

Overigens kwam ik er net achter dat er vandaag geen bussen rijden tussen 9:00 en 16:00 terwijl ik uitgerekend in die periode heel vaak op en neer tussen m'n hometown en Amsterdam moest. Nare shit. Dat wordt fietsen, en dat terwijl ik vannacht heb doorgehaald
Oud 23-04-2007, 08:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Ik heb vanochtend en vanmiddag gesnorkeld langs de great barrief reef.
Was echt ontzettend gaaf. Veel gave vissen gezien, en het koraal was echt prachtig.
Iemand riep haai maar toen ik bij die groep mensen aankwam was die verdomde haai al weg

en nu ga ik terug naar mn hostel en pasta met tomatensaus en courgette eten. Dat eet ik echt te vaak. Ik wil vlees, maar dat is te duur.

en ik vind het zielig van blenderhead en zn pad
Oud 23-04-2007, 08:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben gisteren terug gekomen uit Antwerpen en het was er erg leukkkk en ik heb voor het eerst sushi gegeten en ik snap niet echt dat iedereen er zo laaiend enthousiast over is maar het was wel leuk om een keer te proberen. 's Avonds laat kwam mn vriendje nog en dat was wel een fijn weerzien net mn docenten een mail gestuurd om ze mee te delen dat ik niet kom, en nu heb ik niet meer het gevoel dat ik spijbel .

Laatst gewijzigd op 23-04-2007 om 08:59.
Oud 23-04-2007, 09:14
Carn
Carn is offline
lag rond 2:30 in bed, 7 uur eruit, en ik voel me matig omdat ik gisteravond nog iets fouts heb gegeten.
Oud 23-04-2007, 09:16
DeadNation
DeadNation is offline
Ik kwam Chaos tegen in de bus. Ik twijfelde lang of t m was though. Vanavond oefenen en als t goed is eten met iemand die ik al tijden niet gezien heb.
Oud 23-04-2007, 09:58
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben vanaf kwart voor 6 wakker want mijn mannetje wilde niet opstaan want hij was nog steeds dronken (??) dus ik moest zorgen dat hij niet opnieuw in slaap viel. Toen ben ik wassen gaan draaien en de tweede is na twee keer kort draaien nog steeds stinky (??) dus nu draai ik wel gewoon een lange. Toen ging ik zonnebanken en 8 minuten dromen over het strand. Nu kweek ik een gigantische hekel aan 30 seconds to Mars met achterlijk nieuwe clip omdat ik te lui ben om te zappen. Gelukkig mag ik zo naar mijn werk.
Oud 23-04-2007, 10:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
je maakt een grapje zeker?
Oud 23-04-2007, 10:33
STP
STP is offline
Gisteren om half acht s'ochtends thuis gekomen van m'n werk. Toen door de wekker heen geslapen en een afspraak iets moeten verlaten. Toen naar 'n relaxed strand geweest, daarna lekker naar de pizzeria geweest. Afsluitend een toetje halen bij Macdonalds en nog even borrelen in de kroeg
Oud 23-04-2007, 10:59
vixen
vixen is offline
Ik was om 7 uur opgestaan en toen met de trein naar Amsterdam en nu stage en ik prik net in mn oog zo DOM.
Oud 23-04-2007, 11:43
Verwijderd
vandaag zou ik voor het eerst sinds tijden weer les krijgen met mien peerd maar de bussen staken dus het gaat niet door ik had er zo'n zin in. nu heb ik ineens een vrije middag ik ga maar in de tuin liggen en misschien even langs de kapper ofzo
Oud 23-04-2007, 12:18
Drez
Drez is offline
Ik heb veel te lang uitgeslapen maar het helpt niet want ik ben nog steeds moe. Om 3u heb ik college en meteen daarna moet ik werken, baaah.
Oud 23-04-2007, 12:27
*oma*
*oma* is offline
Mijn vriendje is nu op schiermonnikoog met zijn familie en ik mocht niet mee, want jaaaaaaaaaaaaaa "aangetrouwd wordt nooit eigen"... tssssk.
Oud 23-04-2007, 12:46
vixen
vixen is offline
Ik denk niet dat je iets mist aan schiermonnikoog
Oud 23-04-2007, 13:12
wup
wup is offline
Ik ben in een lieve bui geloof ik. Ben nog steeds alleen met de grote broer thuis, dus heb ik eten gekocht wat hij lekker vindt, en ik eigelijk niet. Maar nu moet hij ineens naar zijn vriendin, maar die komt dan maar mooi hier eten, grr! En ik heb bloemen gekocht voor mijn ouders..
Straks ga ik verder lezen in de tuin, want vét lekker weer
Verder ga ik niets doen, behalve mijn hoofd breken over wanneer ik nou het beste naar grunn kan, want die kutstakingen maken het verdomd lastig, maar als het goed is is het wel gratis, toch?
Oud 23-04-2007, 13:38
Luna
Luna is offline
ik ga vanavond naar de kapper EINDELIJK. maar ik weet nog niet hoe het gaat worden
nu ben ik lekker vrij en ruim ik mn kamer op en de keuken en doe de was enzo.
eten in amsterdam en daarna dus kapper en dan met mn vriendje naar utrecht.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten