Oud 10-02-2008, 21:54
funky_aapii
funky_aapii is offline
op dit moment behoorlijk kut!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2008, 22:16
metallica
metallica is offline
Nou volgens mij heeft ze het eindelijk een beetje door, beter...

Bleh, waarom moet ik het nou steeds weer over hem hebben. Ze zeggen wel dat t niets uitmaakt, maar zelf heb ik het gevoel dat iedereen me een beetje zat word ofzo... Het blijft lastig om geen contact op te nemen, ik zou zo graag willen weten hoe het met hem gaat, knuffelen, een schop onder z'n reet geven zodat ie eens aan het werk gaat, wat kletsen en zulke dingen allemaal. Pff, lastig, maar ik ga het nog even volhouden, het moet gewoon maar...
Oud 10-02-2008, 22:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heerlijk weekend gehad samen. Het was echt te lang geleden dat we echt een weekend samen hadden, samen zonder ouders of huisgenootjes zodat je ongegeneerd lang in bed kan blijven liggen en alleen maar elkaar hebt. En het weer was heerlijk en samen ontbijten in pyjama op het balkon in februari is gewoon meesterlijk. Vandaag alweer zeven maanden samen, het gaat zo hard Vorige week zei ik tegen hem dat hij weer eens vaker een paar dagen bij mij moest komen, toen vond hij het onzin en maakte het hem niet uit of ik bij hem was of hij hier maar toen hij vanavond wegging zei hij toch 'moeten we vaker doen' en hij wilde hier wel komen studeren want hij kon dat hier beter dan bij hem thuis en stiekem vind ik dat een heel groot compliment
Oud 10-02-2008, 22:25
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Liefde <3333
Oud 10-02-2008, 23:27
WolterB
WolterB is offline
Vriendschappelijk relationeel gezien was dit een prima weekend. Heb het erg leuk gehad . Moet alleen zorgen dat ik mn vrienden die verder weg wonen vaker zie, want dat is bij de meesten toch alweer veel te lang geleden
Oud 11-02-2008, 05:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bleh, waarom moet ik het nou steeds weer over hem hebben. Ze zeggen wel dat t niets uitmaakt, maar zelf heb ik het gevoel dat iedereen me een beetje zat word ofzo... Het blijft lastig om geen contact op te nemen, ik zou zo graag willen weten hoe het met hem gaat, knuffelen, een schop onder z'n reet geven zodat ie eens aan het werk gaat, wat kletsen en zulke dingen allemaal. Pff, lastig, maar ik ga het nog even volhouden, het moet gewoon maar...
En anders PM je mij maar, ik herken het gevoel, van beide kanten
Oud 11-02-2008, 07:34
Verwijderd
Hij maakt me de hele tijd aan het lachen.. heerlijk. Hij laat zo duidelijk merken hoe gek hij op me is. Iedere dag weer komt hij vertellen dat het zo leuk is met mij, dat ik zo leuk ben etc. en dat na twee jaar nog. Ik geniet echt zo enorm van hem <3
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 07:56
Neko*
Neko* is offline
Een heerlijk weekend samen gehad. Hij was echt helemaal in de wolken. De weg ernaartoe kon hij niks anders doen dan lachen en mij de hele tijd heel stevig knuffelen. Zo lief. En hij wou persée 's avonds voor mij koken en hmm. Lekker burgelijk geweest, maar dat vind ik fijn. Hopelijk blijft dit nog heel lang zo. <3
Oud 11-02-2008, 08:14
Lilium
Lilium is offline
Ik was vanmorgen net wakker, toen ik een sms'je van hem kreeg. Dat 'ie van me gedroomd had. Ik moet haast wel het gelukkigste vriendinnetje ter wereld zijn. <3
Oud 11-02-2008, 09:10
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Die ex waarvan je niet alleen naar de sauna mocht enzo.
Dat dacht ik al. In dat geval, ja daar ben ik weer min of meer mee samen. Hij is inmiddels ruim een jaar in therapie en dat heeft behoorlijk wat veranderd. Als ik nu naar de sauna wil vindt hij dat prima, als ik nu met mannelijke vrienden wil afspreken vindt hij dat prima, als ik nu een smsje krijg hoef ik niet meer te vertellen van wie dat is. En zo kan ik nog wel even door gaan. Momenteel gaan we ontzetten goed en respectvol met elkaar om. Ik snap dat jullie het een stomme beslissing van me vinden hoor, mijn familie stond ook niet te springen, maar hij is bereid om zichzelf keihard te gaan bewijzen en tot nu toe doet hij dat erg goed.
Oud 11-02-2008, 09:17
Qimm
Qimm is offline
Nou ja, iig fijn dat hij wil veranderen, dat hij daar aan werkt. Of het een succesvol plan is zal alleen maar moeten blijken, maar dat is jouw eigen keuze.
Oud 11-02-2008, 09:28
Verwijderd
Heb m net uitgezwaaid want hij moest weer werken, maar pfff het was fijn Hij is echt vet lief en hihihiihihiikriebels. Ook al ben ik een zenuwkip. Dit zit zo goed <3
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 09:43
tuttebel
tuttebel is offline
we hebben beiden een persoonlijk record, 5 maanden.
Oud 11-02-2008, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Momenteel gaan we ontzetten goed en respectvol met elkaar om. Ik snap dat jullie het een stomme beslissing van me vinden hoor, mijn familie stond ook niet te springen, maar hij is bereid om zichzelf keihard te gaan bewijzen en tot nu toe doet hij dat erg goed.
ik ben blij voor je ik denk dat je hem héél graag ziet, en dan is het zoveel te beter dat het op deze manier uitdraait
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 09:56
snoopy
snoopy is offline
Ik zal hier voorlopig even niet posten, dat heeft mijn ex liever. Ik snap het wel, anders blijft hij zichzelf kwellen. Ik zal wel nog veel lezen en ben dus ook bereikbaar via PM.
Oud 11-02-2008, 09:57
Verwijderd
Citaat:
we hebben beiden een persoonlijk record, 5 maanden.
Gefeliciteerd Wij ook, maar dan 32 maanden

'Vroeger' zeiden we elke maand; 'gefeliciteerd hee schat', maar tegenwoordig vergeten we het, haha! De tijd gaat ook zooo hard! Hij had nooit een lange serieuze relatie gehad, maar volgens mij bevalt het hem ook wel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 10:10
Verwijderd
Pfoe, ik weet het nu zeker: mijn vriend is de liefste. Heb hem gisteravond bijna alles verteld over hoe het gaat, of beter gezegd: hoe goed het niet gaat. Hij schrok en was bezorgd, maar hij reageerde vooral heel lief. Hij was niet boos (nee ook niet teleurgesteld) en wilde vooral weten hoe hij er voor me kon zijn. Lief lief vriendje.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zal hier voorlopig even niet posten, dat heeft mijn ex liever. Ik snap het wel, anders blijft hij zichzelf kwellen. Ik zal wel nog veel lezen en ben dus ook bereikbaar via PM.
Leest je ex hier ook? Nja hoe dan ook, heel veel sterkte met alles.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 11:52
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ze is weg, nu echt. Definitief.
En hoewel ik blij voor haar moet zijn kan ik niets anders doen dan huilen.
Ze is mijn beste vriendin en als ik geluk heb zie ik haar straks 2keer in het jaar of zo.
Wat een klotezooi!
Oud 11-02-2008, 15:38
Verwijderd
ik heb weer een relationeel gebied
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 15:49
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nou volgens mij heeft ze het eindelijk een beetje door, beter...

ik word het in elk geval niet zat, dus je mag zo veel zeuren als je wilt.

ot: omfg, eerste nacht in mn eigen huisje gehad.
En hij lag naast me.. zo vreselijk heerlijk..
hmm.. en vanmorgen samen douchen
Alleen nu duurt het tot zaterdagnacht/zondagmorgen tot ik hem weer zie maar goed, ik heb een drukke week, dus komt allemaal goed.
Mijn moeder en ik zitten beiden in de ontkenningsfase, maar we missen elkaar stiekem wel.
Al vlogen we elkaar gister wel in de haren door al dat verhuis gedoe.
Maar ze is gewoon de beste <3
ik ben best gelukkig
Kan alleen niet wachten tot zaterdag.. Dan komen de poezziejs.
En zondag ga ik het gedicht dat ik voor mn opa & oma's 50 jarig huwelijk heb geschreven voor heel veel mensen voorlezen
Maar lieve mensjes, ik heb voorlopig geen internet in mn huisje, dus kan weinig posten
Oud 11-02-2008, 16:19
metallica
metallica is offline
Je bent lief en het klinkt allemaal wel heel heerlijk hoor
Oud 11-02-2008, 16:25
Metal
Metal is offline
Citaat:
Maar lieve mensjes, ik heb voorlopig geen internet in mn huisje, dus kan weinig posten
Code:
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 326
Gebruikersnaam	Posts
Dott	   27
Rob	   15
Qimm   14
Mala	   12
Dusjcrib 12
Je zou opzich ook wel wat minder mogen posten hoor. Geen man overboord.
Oud 11-02-2008, 17:57
Verwijderd
Niet miepen, Metal.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 17:59
George
George is offline
Blegh. Nouja, het is in ieder geval goed voor de lijn.
Oud 11-02-2008, 18:03
Neiu
Neiu is offline
Vriendschappelijk gaat het heel erg goed, mijn familie moet ik hoognodig weer eens wat aandacht aan besteden en wat betreft de liefde is het allemaal fris en pril enzo
Oud 11-02-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Code:
Gebruikersnaam	Posts
Dott	   27
Rob	   15
Qimm   14
Mala	   12
Dusjcrib 12

qft
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 18:18
Rob
Rob is offline
Op zich voel ik mij prima, maar ik zou best iemand willen hebben waar ik lekker tegen aan kan liggen en Dexter mee kan kijken, of wat britse comedy, ofzo. Of even lekker gamen, etc.. Gewoon omdat ik dat al te lang niet meer heb kunnen doen. xD
En ik bedoel het niet eens romantisch. Platonisch is ook prima.

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 18:59
Poepkind
Poepkind is offline
mijn vriendje is de allerliefste<3
Ik was dit weekend op weekend met mn vereniging, en daar ben ik achtegekomen dat de vriend van een meisje dat ik ken. (kennisje geen vriendin) vreemd is gegaan op n feest. En dat had hij gedaan met een meisje dat niet wist dat hij een vriendje had, en er meer in zag. En dat is hetzelfde meisje dat wat aankloote met mijn vriendje, en dat hij haar 3 dagen voor haar gala had afgebeld(om met mij te gaan)
Als je dat hoort ben ik toch wel erg blij dat ik niet zo van alle kanten word genaaid (hopelijk) mijn vriendje gaat niet vreemd, en ik kloot ook niet aan met gasten die verder niks in mij zien!
Oud 11-02-2008, 19:12
George
George is offline
Awww, msngesprek met m'n beste vriend die nu in Thailand zit, en hij heeft een zwaluw geredt en allemaal hippiekleren gekocht en supergave foto's gemaakt en ik vind het zó leuk om hem te spreken. (L) En hij heeft m'n verjaardagscadeautjes opgestuurd. (L) En ik mis hem!
Verder nog steeds blegh, ik moet een sociaal leven zoeken en niet meer zoveel eraan denken. Meh.
Oud 11-02-2008, 19:27
Dott
Dott is offline
Citaat:
Code:
Gebruikersnaam	Posts
Dott	   27
Rob	   15
Qimm   14
Mala	   12
Dusjcrib 12
hahaha, oke I got the message
Oud 11-02-2008, 21:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 21:43
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
ik ben blij voor je ik denk dat je hem héél graag ziet, en dan is het zoveel te beter dat het op deze manier uitdraait
Ahw thanks, dat is fijn om te horen
Oud 11-02-2008, 22:16
Pluis
Pluis is offline
aandachtstekort...

soms vind ik mezelf ook gewoon zo vermoeiend... wees eens tevreden!
Oud 11-02-2008, 22:21
Qimm
Qimm is offline
En zo zit je dan de hele avond trouwjurken te kijken

Oh man, zo mooi allemaal, ik wil ze allemaal passen <3 *zucht*
Oud 11-02-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
En zo zit je dan de hele avond trouwjurken te kijken

Oh man, zo mooi allemaal, ik wil ze allemaal passen <3 *zucht*
Hihi ja, ga es trouwen man, we moeten gaan passen

Ahem. Erg blij met m'n vriendjes en eh ga binnenkort maar es met de Duitser afspreken ofzo... we'll see. Humja. En donderdag uittt olee.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 23:32
Verwijderd
Godverdomme.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 00:09
Metal
Metal is offline
Citaat:
Godverdomme.
Sup dude? Toch niet weer uit...

Ze wilde dat ik bleef. Maar ik moest natuurlijk naar Municipal Waste . Bier drinken. En slayer roepen. Achteraf smste ze dat ik gewoon bij haar moest slapen, maar ik had het (lopend) toch nooit gevonden. :') Ze is echt heel gaaf, damn.
Oud 12-02-2008, 00:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
hahaha, oke I got the message
Ik zeur altijd maar wat.

Yvonne: te hard, op een MW show nog wel, het brengt de mensen daadwerkelijk dichter bij elkaar ("this one is for the ladies.... and satan.") Maar goed man!
Oud 12-02-2008, 06:37
Verwijderd
nouja, het was er eigenlijk net iets voor. maar dat maakt niet uit. beste 'eerste' date ooit
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 07:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
nouja, het was er eigenlijk net iets voor. maar dat maakt niet uit. beste 'eerste' date ooit
Dat is al snel weer aan man

Ik hoef even geen mannen om me heen. Wel vrouwen, knuffels en gezellige avonden
Oud 12-02-2008, 08:09
metallica
metallica is offline
Dat komt helemaal goed spekkie

Ik voel me eigenlijk wat beter door de middenweg die ik voor mezelf gevonden heb en hopelijk vindt hij het op die manier ook prima. Helemaal geen contact meer voelt zo vreemd, terwijl smamen afspreken ook weer niet gaat. Dus heb ik voorgesteld om elkaar zo af en toe eens te mailen en zo opnieuw contact op te bouwen totdat ik instaat ben hem te zien zonder helemaal van slag te raken. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt, maar ik voel me hier eigenlijk wel goed bij
Oud 12-02-2008, 08:39
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat komt helemaal goed spekkie

Ik voel me eigenlijk wat beter door de middenweg die ik voor mezelf gevonden heb en hopelijk vindt hij het op die manier ook prima. Helemaal geen contact meer voelt zo vreemd, terwijl smamen afspreken ook weer niet gaat. Dus heb ik voorgesteld om elkaar zo af en toe eens te mailen en zo opnieuw contact op te bouwen totdat ik instaat ben hem te zien zonder helemaal van slag te raken. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt, maar ik voel me hier eigenlijk wel goed bij

niet om je bang te maken, maar dat is lastig.
Want dan ga je voor jezelf twijfelen, mail ik nu niet te veel, en je moet oppassen dat je geen oude koeienb uit de sloot haalt en allemaal dat soort dingen.
Het is moeilijk om bewust 'een beetje' contact te hebben.

Enne, heel veel vrouwen en ijs klinkt goed ^^
Binnenkort ook maar bij mij thuis doen
Oud 12-02-2008, 09:12
Miek
Miek is offline
Soms vraag ik me echt af waarom hij mij nou zo leuk vindt
Oud 12-02-2008, 09:12
ST*R
ST*R is offline
Ik zorg niet echt goed voor mezelf, ga 20x pw uit en ben de hele tijd moe en half ziek. Maargoed vanavond natuurlijk weer uit, wel veel zin in.
En hij heeft gesmst dat hij weet dat hij best lullig kan zijn en meer van zichzelf moet laten horen. Maargoed, zoiets heb ik vaker van hem gehoord. Miss moet ik hem maar een keer gaan vergeten..
En mn vriendinnen zijn geweldig!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:53
__
__ is offline
Citaat:
Sup dude? Toch niet weer uit...

Ze wilde dat ik bleef. Maar ik moest natuurlijk naar Municipal Waste . Bier drinken. En slayer roepen. Achteraf smste ze dat ik gewoon bij haar moest slapen, maar ik had het (lopend) toch nooit gevonden. :') Ze is echt heel gaaf, damn.
jawel..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 12:00
Luna
Luna is offline
hij heeft me op mn állerlelijkst gezien nu ik ziek in bed lig en vindt me nog steeds leuk.
Oud 12-02-2008, 13:26
stout!
stout! is offline
Misschien vond hij je wel juist heel lekker zo hulpeloos

hier alles goed, weer aan studie begonnen na een week lang helemaal niks doen. En hij is ook eindelijk weer bezig, goed voor hem . Hij is nu hard op zoek naar een eigen kamer, heeft soms het gevoel dat hij zich bij me opdringt door zo lang te blijven. Maar ik heb geen last van hem, alleen van al die spullen. Ik zal hem nog best missen als hij straks weer weg is. Maar ook goed.

En netwerken gaat goed, ook al heb ik er een hekel aan . Vrijdag mag ik langskomen op de redactie van een coole krant, whoehoe. Wil er niet teveel van verwachten maar het is toch wel gaaf.
Oud 12-02-2008, 14:00
Luna
Luna is offline
Citaat:
Misschien vond hij je wel juist heel lekker zo hulpeloos
haha nou hij zat de hele tijd om me te lachen dus echt lekker zal het niet geweest zijn.

en jij succes vrijdag
Oud 12-02-2008, 14:16
Metal
Metal is offline
Citaat:
jawel..
hmm minder alka
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten