Advertentie | |
|
![]() |
|
Een heerlijk weekend samen gehad. Hij was echt helemaal in de wolken. De weg ernaartoe kon hij niks anders doen dan lachen en mij de hele tijd heel stevig knuffelen. Zo lief.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() 'Vroeger' zeiden we elke maand; 'gefeliciteerd hee schat', maar tegenwoordig vergeten we het, haha! De tijd gaat ook zooo hard! Hij had nooit een lange serieuze relatie gehad, maar volgens mij bevalt het hem ook wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfoe, ik weet het nu zeker: mijn vriend is de liefste. Heb hem gisteravond bijna alles verteld over hoe het gaat, of beter gezegd: hoe goed het niet gaat. Hij schrok en was bezorgd, maar hij reageerde vooral heel lief. Hij was niet boos (nee ook niet teleurgesteld) en wilde vooral weten hoe hij er voor me kon zijn. Lief lief vriendje.
|
![]() |
|
Ze is weg, nu echt. Definitief.
En hoewel ik blij voor haar moet zijn kan ik niets anders doen dan huilen. Ze is mijn beste vriendin en als ik geluk heb zie ik haar straks 2keer in het jaar of zo. Wat een klotezooi!
||
Citaat:
ik word het in elk geval niet zat, dus je mag zo veel zeuren als je wilt. ot: omfg, eerste nacht in mn eigen huisje gehad. En hij lag naast me.. zo vreselijk heerlijk.. hmm.. en vanmorgen samen douchen ![]() Alleen nu duurt het tot zaterdagnacht/zondagmorgen tot ik hem weer zie ![]() ![]() Mijn moeder en ik zitten beiden in de ontkenningsfase, maar we missen elkaar stiekem wel. Al vlogen we elkaar gister wel in de haren door al dat verhuis gedoe. Maar ze is gewoon de beste <3 ![]() ![]() Kan alleen niet wachten tot zaterdag.. Dan komen de poezziejs. En zondag ga ik het gedicht dat ik voor mn opa & oma's 50 jarig huwelijk heb geschreven voor heel veel mensen voorlezen ![]() Maar lieve mensjes, ik heb voorlopig geen internet in mn huisje, dus kan weinig posten ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Code:
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 326 Gebruikersnaam Posts Dott 27 Rob 15 Qimm 14 Mala 12 Dusjcrib 12 ![]()
|
Op zich voel ik mij prima, maar ik zou best iemand willen hebben waar ik lekker tegen aan kan liggen en Dexter mee kan kijken, of wat britse comedy, ofzo. Of even lekker gamen, etc.. Gewoon omdat ik dat al te lang niet meer heb kunnen doen. xD
En ik bedoel het niet eens romantisch. Platonisch is ook prima.
Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 19:26. |
![]() |
|
mijn vriendje is de allerliefste<3
Ik was dit weekend op weekend met mn vereniging, en daar ben ik achtegekomen dat de vriend van een meisje dat ik ken. (kennisje geen vriendin) vreemd is gegaan op n feest. En dat had hij gedaan met een meisje dat niet wist dat hij een vriendje had, en er meer in zag. En dat is hetzelfde meisje dat wat aankloote met mijn vriendje, en dat hij haar 3 dagen voor haar gala had afgebeld(om met mij te gaan ![]() Als je dat hoort ben ik toch wel erg blij dat ik niet zo van alle kanten word genaaid ![]()
|
Awww, msngesprek met m'n beste vriend die nu in Thailand zit, en hij heeft een zwaluw geredt en allemaal hippiekleren gekocht en supergave foto's gemaakt en ik vind het zó leuk om hem te spreken. (L) En hij heeft m'n verjaardagscadeautjes opgestuurd.
![]() Verder nog steeds blegh, ik moet een sociaal leven zoeken en niet meer zoveel eraan denken. Meh.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ahem. Erg blij met m'n vriendjes en eh ga binnenkort maar es met de Duitser afspreken ofzo... we'll see. Humja. En donderdag uittt olee. |
![]() |
||
Citaat:
Ze wilde dat ik bleef. Maar ik moest natuurlijk naar Municipal Waste . Bier drinken. En slayer roepen. Achteraf smste ze dat ik gewoon bij haar moest slapen, maar ik had het (lopend) toch nooit gevonden. :') Ze is echt heel gaaf, damn.
|
Dat komt helemaal goed spekkie
![]() Ik voel me eigenlijk wat beter door de middenweg die ik voor mezelf gevonden heb en hopelijk vindt hij het op die manier ook prima. Helemaal geen contact meer voelt zo vreemd, terwijl smamen afspreken ook weer niet gaat. Dus heb ik voorgesteld om elkaar zo af en toe eens te mailen en zo opnieuw contact op te bouwen totdat ik instaat ben hem te zien zonder helemaal van slag te raken. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt, maar ik voel me hier eigenlijk wel goed bij ![]()
||
Citaat:
niet om je bang te maken, maar dat is lastig. Want dan ga je voor jezelf twijfelen, mail ik nu niet te veel, en je moet oppassen dat je geen oude koeienb uit de sloot haalt en allemaal dat soort dingen. Het is moeilijk om bewust 'een beetje' contact te hebben. Enne, heel veel vrouwen en ijs klinkt goed ^^ Binnenkort ook maar bij mij thuis doen ![]()
|
Ik zorg niet echt goed voor mezelf, ga 20x pw uit en ben de hele tijd moe en half ziek. Maargoed vanavond natuurlijk weer uit, wel veel zin in.
En hij heeft gesmst dat hij weet dat hij best lullig kan zijn en meer van zichzelf moet laten horen. Maargoed, zoiets heb ik vaker van hem gehoord. Miss moet ik hem maar een keer gaan vergeten.. En mn vriendinnen zijn geweldig! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien vond hij je wel juist heel lekker zo hulpeloos
![]() hier alles goed, weer aan studie begonnen na een week lang helemaal niks doen. En hij is ook eindelijk weer bezig, goed voor hem ![]() En netwerken gaat goed, ook al heb ik er een hekel aan ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 49 Orpheo | 500 | 25-11-2006 23:53 |