Advertentie | |
|
![]() |
|
wel als je ze zelf laat drukken
![]() even nog wat ontopics om het niet te erg offtopic te laten gaan ![]() Dansles gaat echt best goed. Latin >> ballroom De smaak hebben we te pakken, nu nog even alle pasjes goed en wij swingen de pan uit ![]()
|
![]() |
Oh ik ben echt hopelooooos. Zegt ie dat ie me gewoon leuk vind als vrienden, word ik jaloers op zijn ex omdat hij haar blijkbaar wel speciaal genoeg vind. Dat terwijl mijn vriendje onverwachts langskwam, zo lief
![]() |
![]() |
|
![]() |
Net samen gegeten ( ik had gekookt en dat is meestal geen succes, maar deze keer wel! jeej). Daarna zijn moeder uitgezwaaid op het station, samen met zijn vader, want ze gaat op vakantie. Haha, voelde me weer even de nette schoondochter, want ze vond het helemaal leuk dat we er waren.
Nu alleen slapen, want hij is ziekig en dus zweterig en hoesterig en dan houden we elkaar alleen maar wakker. |
![]() |
|
Zaterdag op een festival ze ontweken. Ik haat het om ze samen te zien, omdat ik gewoon wil wat zij van me heeft afgepakt. Het gaat beter maar het doet toch nog steeds pijn. Wel lieve vriendinnetjes, eentje zei tegen me: ''Sinds het uit is zie je er zo goed uit, niet dat je dat eerst niet deed, maar je straat echt. Hij is gek dat hij je heeft laten gaan.''
Verder op zich wel een beetje een crush op iemand, maar heb het idee dat het niet gaat werken.
|
Verwijderd
|
Yippee, jarig!
Jammergenoeg dat ik al vanaf half twee wakker ben omdat ik rete misselijk ben, opgegeten door de muggen en, best of all, mijn vriendje komt, terwijl ik zo'n verdomd zin heb erin.. Klote klote klote. Niks is leuker dan op je verjaardag je eigen kots op moeten ruimen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: kut, wat is dit moeilijk allemaal. |
![]() |
|
Beter
![]() Maar hij is zo lief en we hebben echt iets goeds samen, dus dat kan wel tegen een beetje twijfel op zijn tijd. Hem laat ik pas los als ik zeker weet dat ik mijn leven niet met hem wil delen en zover is het nog LANG niet ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, ik mis vriendje wel! En ik ben vooral jaloers <3 Ik wil ook aan het strand of slenteren door Jeruzalem. hij stuurt mega lieve smsjes, waarin hij vertelt dat hij me mist en allerlei kleffe dingen
![]() Ik ben wel blij dat hij het leuk heeft, dat hij zich ontspant. Dat hij wat rust heeft, en ik weet dat het daarvoor ook goed is dat ik niet bij hem ben nu daar. |
![]() |
||
Citaat:
Als hij ze normaal altijd draagt omdat het zijn ringen zijn, denk ik dat ie stiekem toch wel rekening met je heeft gehouden ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmja. Misschien vind ik het eigenlijk ook gewoon te eng dat ik er blij van word als hij belt en chagrijnig als hij dat niet doet terwijl het om de een of andere reden wel zou moeten enzo. Waarom zou ik weer zo emotioneel afhankelijk willen zijn?
Edit: En dan kun je wel zeggen, doe dat dan gewoon niet, maar ik weet niet of ik daar wel echt toe in staat ben. Ja wel om relatief neutraal te blijven, ik ben niet diep ongelukkig als hij niet op het juiste moment de juiste lieve dingen zegt, maar het doet me toch altijd meer dan ik ...prettig vind, misschien. Zonder relatie ben je zo lekker... vrij in je gevoel. Ofzo. |
![]() |
|
Hmm, samenwonen bevalt tot nu toe goed. En we hebben vakantie geboekt! Ik kijk er ZO naar uit
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dat ook een tijd gehad in mijn relatie, dan ging het super en was het leuk en dan liet ik ineens nauwelijk iets van me horen omdat ik het te snel vond gaan en dat hij emotioneel gezien te dichtbij kwam. Omdat ik zag dat mijn buien konden afhangen van het feit of hij me wel of niet zou smsen..en dat vond ik zo eng! Dus af en toe deed ik dan heel afstandelijk, maar dan vroeg hij waarom ik dat deed. Heb het hem wel uitgelegd en eigenlijk heeft hij me gewoon eigenlijk de ruimte gegeven en me zelf even laten aankloten zeg maar ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed. Ja. Als ik hier voor ga, dan is dit het ook, weet je. Dan moet ik maar hopen dat het deze keer wel goed gaat, wel leuk blijft, en hij heeft genoeg minder leuke dingen dus waarom zouden die niet de overhand gaan nemen dan? Maar goed. Tja. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|