Oud 01-06-2008, 18:42
Worn Down Piano
Worn Down Piano is offline
Hoe krijg ik het steeds voor elkaar om in onmogelijke of zwaar onhadige situaties terecht te komen
Oud 01-06-2008, 21:31
Verwijderd
hij was hier vannacht en vandaag, was zo leuk weer! even een moment dat ik éven wat tijd voor mezelf nodig had, maar blijkbaar had hij dat ook, en daarna was het gewoon weer prima. hij heeft 3 treinen gemist doordat het nog zo leuk was, ha. en komend weekend zie ik hem weer, maar ik weet niet echt hoe lang dan. nu alweer zin in
Met citaat reageren
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit weekend heel het weekend bij hem geweest. Zijn zusje was gisteren jarig en vierde dat gisteravond en vandaag. Het is leuk met hem, zijn zusje, zijn ouders en zijn familie. Langzaamaan ken ik die mensen en voel ik me er veel beter thuis en op m'n plek en ik kan nu ook gewoon bijspringen door ff af te wassen enzo en dat voelt gewoon fijn. Ik vind het fijn om bij hem te zijn en met zijn familie en daar ook gewoon mee te kunnen kletsen en vanzelfsprekend uitgenodigd te worden voor het volgende familiefeest. Dat is echt leuk. En ik had een kettinkje gekocht als kadootje voor zijn zusje en ik vond het onwijs moeilijk om iets uit te zoeken voor haar ondanks dat ze heel erg dezelfde smaak heeft als ik maar ze was heel enthousiast en vond het echt leuk en dat vind ik gewoon tof
Verwijderd
Props voor hem dat hij het met me uithoudt wanneer ik deadlines heb!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ha, ben ik stom dat ik me afvraag waar Nala is gebleven en hoe het met haar gaat na de laatste wat andersoortige berichten in dit topic? Of vragen meer mensen zich het af?
Ik vraag het me ook wel af .
Haar fotoboek is iig verdwenen..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 00:54
Verwijderd
Mannen zijn ook echt wijven soms heh. Ik heb een folder op mijn pc met prive foto's waar ik al een hele tijd (lees: sinds mijn ex) niet door heen ben geweest. Vandaag met downloaden en pcgeknoei kwamen wij die tegen maar ik hield hem tegen van het openen van de map. Hij was noggal ontdaan, en daarna boos omdat vertrouwen en dat we toch helemaal open met elkaar zouden moeten kunnen zijn en blablabla. Op zich heeft hij wel gelijk, toch leg ik niet graag alles direct helemaal bloot... ik bedoel... twee maand? bovendien ben ik gewoon niet zo open dat ik meteen 'toegang' ga geven tot al mijn emoties en gevoelens en ook foto's... al helemaal foto's die voor mij emotioneel ook moeilijk zijn...zo raar is dat toch niet.

Mjah, alles gaat nog steeds goed enzo. Ik vind het alleen moeilijk om mezelf gelijk al zo bloot te leggen... ik ben een gesloten persoon en dat veranderd niet zomaar. Dat heb ik ook gezegd en hij was daarna wel wat minder ontdaan, maar heeft toch nog een uur of wat zitten stijfkoppen en mokken. LOL. Meh, ik hoef mijn trouw niet te bewijzen vind ik... (want daar ging het om, geloof ik) gezien ik geen reden heb gegeven tot wantrouwen, behalve een ongemak om hem persoonlijke foto's te laten zien.. en dat vind ik niet meer dan logisch.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 07:03
Verwijderd
En hij maakt me zo gelukkig<3 Zie steeds meer tegen de drie weken dat hij weg gaat op. Maarja, daarna blijft ie 'n hele poos bij me slapen dus alles is chill. En verjqaardagscadeautje was 't allerallerallerliefste ooit. Ik ben 'n dikke vette bofkont met hem.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 08:03
Verwijderd
Is Nala eigenlijk al gepmd? Ik ben toch wel heel benieuwd...

ot: Het weekend was zó goed. Zaterdagavond kwam ik daar en hij heeft me meteen zijn kilt laten zien. Sexy! Feestje was tof, al moet ik wat uitkijken met de meiden uit die groep, geloof ik. Tenminste, van wat ik zo mee heb gekregen (in die drie keer dat ik ze nu gezien heb), zijn het meiden die hun oordeel best wel snel klaar hebben. Maar ach. We'll see. Misschien is dat over een half jaar weer anders. Wie weet. Het was alleen zo jammer dat I. en MJ. op het einde ruzie kregen.... Hoop dat het nog goedkomt.
Zondag tot twaalf in bed gelegen, samen gedoucht (omg, hij is zo schattig met nat haar!) en een uurtje in Roermond geweest. Jammer dat t zo kort was, maar we hebben onze kater met broodjes van de V&D weggegeten en hebben tien minuten naar de band kunnen luisteren. En toen moest hij alweer gaan werken. Maar ik vind t zwaar relaxed om met hem in de auto te zitten.
En morgen zie ik hem weer maar dat duurt nog veel te lang. Ik heb zwaar respect voor iedereen met een weekendrelatie. Volgens mij zou ik echt doodgaan.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 09:34
Verwijderd
En wat ik ontzettend lief vind (maar misschien heeft t ook wel helmeaal niks te betekenen) is dat me de laatste tijd opvalt dattie zijn ringen niet meer omheeft. Hij had twee ringen met daarin datum+namen van zijn exvriendinnetjes. Toen ik hem daarnaar vroeg toen we nog niet met elkaar gingen, zei hij: 'Ja, het zijn toch mijn ringen? Waarom zou ik die niet om doen? Dat er nou toevallig de namen van mijn exen in staan, ja nou.' Sinds dat wij met elkaar gaan heeft hij ze niet meer om. Niet dat ik het erg zou vinden als hij dat wel zou doen, ik bedoel, ik weet ontzettend goed dat het heel erg over is tussen hen. Maar stiekem vind ik het wel heel lief.

Dat t ook toeval kan zijn, vergeet ik maar even.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 11:49
Verwijderd
Hij is een paar dagen naar Israël en ik vind het toch wel een beetje spannend. Maar hij smst iig iedere avond voor ie gaat slapen, voor zover hij daar nog tot in staat is
En ik mis hem. Ik wil daar bij hem zijn met hem, ik wil in zomerjurkjes over het strand kijken naar hoe mooi hij is. Donderdagnacht is ie alweer terug, vrijdag samen de kermis over <3
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 11:50
Gadje
Gadje is offline
Hij is nu al een paar dagen in glasgow en zijn laatste smsje is van zaterdag, ik wil toch wel graag weten hoe het met m is enzo. Balen, ik mis hem al wel een beetje. Maar nu heb ik iig geen afleiding dus kan ik goed studeren .
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 14:19
Melkfles
Melkfles is offline
WHAAAAA

ik heb verkering!

OMGOMGOMG
Oud 02-06-2008, 14:25
Verwijderd
Right.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 14:26
Joehoedith
Joehoedith is offline
*stuiter* ik ben zo blij

heb fantastische vrienden, lief vriendje en fantastische ouders.... beter dan dit wordt het niet
Oud 02-06-2008, 14:44
Melkfles
Melkfles is offline
en vanmiddag om 4 uur komt ze thuis!!!

nog 18 minuten
Oud 02-06-2008, 15:46
Verwijderd
Never mind...

Laatst gewijzigd op 03-06-2008 om 04:56. Reden: nvt
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 15:58
metallica
metallica is offline
Als het zo blijft gaan komt het allemaal wel goed... En ahh, ik kan echt niet wachten de foto's van pinkpop te laten ontwikkelen, die zijn echt te lief
Oud 02-06-2008, 16:25
I C U
I C U is offline
Hij was hier gisteravond, BBQ met m'n ouders en broertje... Tis fijn dat ze hem zo mogen en dat hij erbij past En daarna samen kletsen, film kijken en vervolgens niet meer naar de film kijken maar naar elkaar Het was weer fijn en het was heel naar om 'm om half één de deur uit te zetten om vervolgens weer in een leeg bed te gaan liggen... Bah. Maar het gaat echt goed tussen ons, tis gewoonweg eng.
Oud 02-06-2008, 16:35
Verwijderd
Woei <3 Liefheid. En we zien elkaar 2 weken lang elke dag wel!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 16:44
I C U
I C U is offline
Oh, en hij zei dat ik 'm gelukkig maak
Oud 02-06-2008, 16:53
Nienna*
Nienna* is offline
OMG Fijn weekend en fijne verjaardag. Fijne vrienden, fijne klasgenoten met wie ik op Pinkpop ben geweest, brakke foto's, brak hoofd nu maar een enorm tof weekend!! Weinig irritaties eigenlijk, dat viel me mee (m.a.w.: ik had er geen, maar er waren drie meisjes in de groep die irritaties met elkaar hadden ).

Jajaja. Ik was erg gelukkig afgelopen week .
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 17:09
Qimm
Qimm is offline
Oh man, we lijken wel weer opnieuw verliefd bijna Het gaat echt zó lekker/goed/fijn

me = gelukkig =)
Oud 02-06-2008, 18:31
Verwijderd
Leukleuk! Dit weekend was tof, vrijdag lekker met m'n beste vriendinnetje wezen stappen, zij heeft zo half half een oogje op iemand en het is leuk haar zo te zien, haha! Zaterdag met vriendlief naar een housewarming geweest, daarna nog de stad in, was ook erg leuk. En gisteren was het een soort van meezingmiddag, met veel wijn en andere alcoholische versnaperingen, was ook erg leuk en gezellig. Ik heb leuke vrienden, en een geweldig vriendje

Morgen samen naar Acda en de Munnik en heb er nu al zin in Hij is lief!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 18:55
Verwijderd
Pf, ik wil dat ook, wat iedereen hier lijkt te hebben ondertussen... zucht.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Pf, ik wil dat ook, wat iedereen hier lijkt te hebben ondertussen... zucht.
iedereen?..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 19:02
Verwijderd
Citaat:
iedereen?..
Behalve jij, natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 19:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Behalve jij, natuurlijk
*voegt zichzelf netjes toe aan lijstje van Bartezz*
Oud 02-06-2008, 19:34
George
George is offline
Belachelijk goed. <3 Ik baal nogal van m'n lijf momenteel, dat alles steeds pijn doet en dat ik op de meest rare momenten in slaap val maar als we samen zijn heb ik er veel minder last van en dat is kaasgaaf. <3
Oud 02-06-2008, 20:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
George, is jouw sig van Fight Club? Of haal ik nu dingen in mijn hoofd? Als het zo is, dan vind ik het gaaf

OT: verliefderig
Oud 02-06-2008, 20:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
George, is jouw sig van Fight Club? Of haal ik nu dingen in mijn hoofd? Als het zo is, dan vind ik het gaaf

OT: verliefderig
ja dat is fight club! Ik heb een hemdje met 'I'm jacks complete lack of surprise'
Oud 02-06-2008, 20:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
ja dat is fight club! Ik heb een hemdje met 'I'm jacks complete lack of surprise'
Daar zijn t-shirts van?
Oud 02-06-2008, 20:18
Qimm
Qimm is offline
wel als je ze zelf laat drukken

even nog wat ontopics om het niet te erg offtopic te laten gaan
Dansles gaat echt best goed. Latin >> ballroom De smaak hebben we te pakken, nu nog even alle pasjes goed en wij swingen de pan uit
Oud 02-06-2008, 21:07
Idunarara
Idunarara is offline
Oh ik ben echt hopelooooos. Zegt ie dat ie me gewoon leuk vind als vrienden, word ik jaloers op zijn ex omdat hij haar blijkbaar wel speciaal genoeg vind. Dat terwijl mijn vriendje onverwachts langskwam, zo lief Morgenavond wordt raar, laten we duimen voor de goede afloop in de bossen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 22:13
wup
wup is offline
Net samen gegeten ( ik had gekookt en dat is meestal geen succes, maar deze keer wel! jeej). Daarna zijn moeder uitgezwaaid op het station, samen met zijn vader, want ze gaat op vakantie. Haha, voelde me weer even de nette schoondochter, want ze vond het helemaal leuk dat we er waren.
Nu alleen slapen, want hij is ziekig en dus zweterig en hoesterig en dan houden we elkaar alleen maar wakker.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 23:36
Velma
Velma is offline
Hihi ^__^ lekker klef doen en samen hond uit laten en samen foto's maken en ik wil zelfs voor 'm koken
Oud 02-06-2008, 23:36
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Zaterdag op een festival ze ontweken. Ik haat het om ze samen te zien, omdat ik gewoon wil wat zij van me heeft afgepakt. Het gaat beter maar het doet toch nog steeds pijn. Wel lieve vriendinnetjes, eentje zei tegen me: ''Sinds het uit is zie je er zo goed uit, niet dat je dat eerst niet deed, maar je straat echt. Hij is gek dat hij je heeft laten gaan.''

Verder op zich wel een beetje een crush op iemand, maar heb het idee dat het niet gaat werken.
Oud 03-06-2008, 02:52
Verwijderd
Yippee, jarig!

Jammergenoeg dat ik al vanaf half twee wakker ben omdat ik rete misselijk ben, opgegeten door de muggen en, best of all, mijn vriendje komt, terwijl ik zo'n verdomd zin heb erin.. Klote klote klote.
Niks is leuker dan op je verjaardag je eigen kots op moeten ruimen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 06:28
Neko*
Neko* is offline
Pff, dit wordt elkaar even 2 weken niet zien.. Misschien wel meer. Stomme toetsen ook. Maar daarna waarschijnlijk bijna non-stop bij elkaar. Hmm, liefde.
Oud 03-06-2008, 10:19
Dvine
Dvine is offline
Blij we hebben een datum en een huisje

21 juni gaan we samenwonen <3
Oud 03-06-2008, 10:49
ST*R
ST*R is offline
ik heb het gevoel dat het wat minder tussen ons is maar dat negeer ik wel
morgen zie ik 'm weer!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Yippee, jarig!

Jammergenoeg dat ik al vanaf half twee wakker ben omdat ik rete misselijk ben, opgegeten door de muggen en, best of all, mijn vriendje komt, terwijl ik zo'n verdomd zin heb erin.. Klote klote klote.
Niks is leuker dan op je verjaardag je eigen kots op moeten ruimen
Gefeliciteerd, hoop dat je je wat beter voelt!

Ontopic: kut, wat is dit moeilijk allemaal.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 11:21
stout!
stout! is offline
Beter maar het is moeilijk om te stoppen met nadenken over hoe het allemaal zal gaan lopen, soms maak ik mezelf een beetje gek. Loslaten, ik weet het.
Maar hij is zo lief en we hebben echt iets goeds samen, dus dat kan wel tegen een beetje twijfel op zijn tijd. Hem laat ik pas los als ik zeker weet dat ik mijn leven niet met hem wil delen en zover is het nog LANG niet
Oud 03-06-2008, 12:57
Verwijderd
Tudududududu. Gisteravond even gebeld. Het was heel lief want ik ben gistermiddag naar iets heel wazigs geweest, maar hij deed alsof hij het snapte. Of hij luisterde iig erg goed. En hij snapt dat het goed voelde.
En vanavond zie ik hem weer en blijf ik slapennnnn.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:09
Verwijderd
Hm, ik mis vriendje wel! En ik ben vooral jaloers <3 Ik wil ook aan het strand of slenteren door Jeruzalem. hij stuurt mega lieve smsjes, waarin hij vertelt dat hij me mist en allerlei kleffe dingen Maar ik vind het wel erg fijn om te merken dat ik niet de enige ben die hem mist, dat hij ook aan mij denkt.
Ik ben wel blij dat hij het leuk heeft, dat hij zich ontspant. Dat hij wat rust heeft, en ik weet dat het daarvoor ook goed is dat ik niet bij hem ben nu daar.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:11
groovy
groovy is offline
Citaat:
...
Gelijk heb je

Komt wel goed, na een tijdje kun je ze altijd nog laten zien
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:16
groovy
groovy is offline
Citaat:
En wat ik ontzettend lief vind (maar misschien heeft t ook wel helmeaal niks te betekenen) is dat me de laatste tijd opvalt dattie zijn ringen niet meer omheeft. Hij had twee ringen met daarin datum+namen van zijn exvriendinnetjes. Toen ik hem daarnaar vroeg toen we nog niet met elkaar gingen, zei hij: 'Ja, het zijn toch mijn ringen? Waarom zou ik die niet om doen? Dat er nou toevallig de namen van mijn exen in staan, ja nou.' Sinds dat wij met elkaar gaan heeft hij ze niet meer om. Niet dat ik het erg zou vinden als hij dat wel zou doen, ik bedoel, ik weet ontzettend goed dat het heel erg over is tussen hen. Maar stiekem vind ik het wel heel lief.

Dat t ook toeval kan zijn, vergeet ik maar even.

Als hij ze normaal altijd draagt omdat het zijn ringen zijn, denk ik dat ie stiekem toch wel rekening met je heeft gehouden Echt lief! Had je het nog kunnen vinden, het CvK?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:34
Verwijderd
Hmja. Misschien vind ik het eigenlijk ook gewoon te eng dat ik er blij van word als hij belt en chagrijnig als hij dat niet doet terwijl het om de een of andere reden wel zou moeten enzo. Waarom zou ik weer zo emotioneel afhankelijk willen zijn?

Edit: En dan kun je wel zeggen, doe dat dan gewoon niet, maar ik weet niet of ik daar wel echt toe in staat ben. Ja wel om relatief neutraal te blijven, ik ben niet diep ongelukkig als hij niet op het juiste moment de juiste lieve dingen zegt, maar het doet me toch altijd meer dan ik ...prettig vind, misschien. Zonder relatie ben je zo lekker... vrij in je gevoel. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:39
groovy
groovy is offline
Hmm, samenwonen bevalt tot nu toe goed. En we hebben vakantie geboekt! Ik kijk er ZO naar uit . Gister had ik gekookt en we zaten aan tafel en we schoten beiden in de lach omdat het zo heerlijk burgerlijk was. Vanavond heb ik weer wat lekkers op het menu staat. En hij ruimt alles achter mijn kont op zodat ik kan gaan leren voor mijn tentamens en doet verder alles, echt lief. Hij wilt zelfs koken, maar dat vind ik gewoon leuk om voor hem te doen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:41
groovy
groovy is offline
Citaat:
Hmja. Misschien vind ik het eigenlijk ook gewoon te eng dat ik er blij van word als hij belt en chagrijnig als hij dat niet doet terwijl het om de een of andere reden wel zou moeten enzo. Waarom zou ik weer zo emotioneel afhankelijk willen zijn?

Edit: En dan kun je wel zeggen, doe dat dan gewoon niet, maar ik weet niet of ik daar wel echt toe in staat ben. Ja wel om relatief neutraal te blijven, ik ben niet diep ongelukkig als hij niet op het juiste moment de juiste lieve dingen zegt, maar het doet me toch altijd meer dan ik ...prettig vind, misschien. Zonder relatie ben je zo lekker... vrij in je gevoel. Ofzo.

Ik heb dat ook een tijd gehad in mijn relatie, dan ging het super en was het leuk en dan liet ik ineens nauwelijk iets van me horen omdat ik het te snel vond gaan en dat hij emotioneel gezien te dichtbij kwam. Omdat ik zag dat mijn buien konden afhangen van het feit of hij me wel of niet zou smsen..en dat vond ik zo eng! Dus af en toe deed ik dan heel afstandelijk, maar dan vroeg hij waarom ik dat deed. Heb het hem wel uitgelegd en eigenlijk heeft hij me gewoon eigenlijk de ruimte gegeven en me zelf even laten aankloten zeg maar . Dat hielp wel, daardoor kon ik boze geesten uit het verleden uit mijn herinneringen opruimen en zien dat dit anders was en gewoon denken 'het is leuk, zolang het dat is, gaan we ervoor.' Laat de tijd het vanzelf oplossen, dan komt het misschien vanzelf weer in orde
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat ook een tijd gehad in mijn relatie, dan ging het super en was het leuk en dan liet ik ineens nauwelijk iets van me horen omdat ik het te snel vond gaan en dat hij emotioneel gezien te dichtbij kwam. Omdat ik zag dat mijn buien konden afhangen van het feit of hij me wel of niet zou smsen..en dat vond ik zo eng! Dus af en toe deed ik dan heel afstandelijk, maar dan vroeg hij waarom ik dat deed. Heb het hem wel uitgelegd en eigenlijk heeft hij me gewoon eigenlijk de ruimte gegeven en me zelf even laten aankloten zeg maar . Dat hielp wel, daardoor kon ik boze geesten uit het verleden uit mijn herinneringen opruimen en zien dat dit anders was en gewoon denken 'het is leuk, zolang het dat is, gaan we ervoor.' Laat de tijd het vanzelf oplossen, dan komt het misschien vanzelf weer in orde
Juh, maar ik ben echt heel heel slecht in de dingen gewoon op z'n beloop laten, ik moet analyseren en denken enzovoort enzovoort.

Maar goed. Ja. Als ik hier voor ga, dan is dit het ook, weet je. Dan moet ik maar hopen dat het deze keer wel goed gaat, wel leuk blijft, en hij heeft genoeg minder leuke dingen dus waarom zouden die niet de overhand gaan nemen dan? Maar goed. Tja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten