Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik vind het echt moeilijk. want als je van één iemand denkt dat die de mol is en diegene is dat niet, dan zijn meteen bijna al je antwoorden fout. maar spreiden betekent dat je sowieso fouten maakt. bluh.
maar ik heb m iig nu al opgestuurd. hoe eerder ze binnen zijn, hoe eerder we verder gaan ![]() |
![]() |
|
Wat gebeurt er als meerdere spelers hetzelfde aantal antwoorden fout heeft (en dan de meeste fout dus vergeleken met andere spelers)?
Rare zin. Ik bedoel bijvoorbeeld: 2 mensen hebben 7 fout, de rest 6 of minder. Normaal zou de speler met 7 fout er uit gaan, maar wat als twee spelers dat allebei hebben? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Is er ook nog een gradatie in foute antwoorden?
Oftewel: als je zegt dat de mol bijvoorbeeld als eerste het doolhof in is gegaan en in feite heeft de mol dat als laatste gedaan, heb je het dan meer fout dan wanneer je zegt dat de mol als 7-8e is gegaan? Of is gewoon: fout is fout?
||
Citaat:
Mol beslist lijkt me nogal subjectief eigenlijk.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben het wel met iedereen eens dat dit een beetje vreemd is, omdat je daar vaak niet zo veel invloed op hebt. Maar ik begrijp ook wel dat je niet zo veel keuze hebt. Misschien dat je bij de tweede (en verdere) eliminatieronde het aantal foute antwoorden van de vorige eliminatieronde doorslaggevend kunt laten zijn?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Kan je niet zien wanneer iemand een PM opent?
In dat geval kan je de tijd meten tussen openen en opsturen. Dat is eerlijker dan de tijd tussen versturen en opsturen. En sowieso is dat van Bas wel redelijk ja.
|
Beste kandidaten, de deadline is verstreken en hieronder is de uitslag te zien
1. Kazet/Pippeloen
Spoiler
2. Laisve
Spoiler
3. Neko*
Spoiler
4. KMK
Spoiler
5. Hanneke
Spoiler
6. sterrenmeisje
Spoiler
7. Bas
Spoiler
8. Biertank 52
Spoiler
9. Coolkast
Spoiler
10. flyaway
Spoiler
11. Röps
Spoiler
12. foefighter
Spoiler
|
Opdracht 3
Beste kandidaten, we zijn nog met 10 over. Praag heeft een rijke historie en een van de verhalen is die van Kirsch. We zijn aangekomen op de Witte Berg bij slot Hvězda ![]() Kisch heeft in 1920 een stuk in drie acten geschreven, 'Die gestohlene Stadt' met de meesterdief 'Käsebier', een historisch figuur, als belangrijke held. De komedie speelt in Praag in het jaar 1756 in het bekende slot 'Hvězda' (Ster) op de Witte Berg bij Praag. Het is jullie taak om deze ronde als meesterdief te functioneren. Jullie krijgen elk 1000 euro in 2 zakken. In de ene zak zit 600 en in de andere 400 euro. Jullie kunnen met het geld een dief of een meesterdief kopen. De meesterdief steelt bij iemand het zakje met het meeste geld, de dief pakt willekeurig een zakje. De meesterdief is dan ook duurder en kost 125 euro, de dief is 75 euro. Je kan je geld ook bewaken met een bewaker, de bewaker kost 50 euro en de meesterbewaker kost 100 euro. Een meesterbewaker stopt de dief en meesterdief, de bewaker alleen de dief. Doelstelling is om zoveel mogelijk geld binnen te halen, want wie dat lukt wint een vrijstelling! Je kan ook geld in de pot stoppen, dit doe je simpelweg door zelf het geld naar buiten het kasteel te nemen. Dit kan in elke ronde. LET OP. De tijd van inzending speelt hier een belangrijke rol. Als iemand anders z'n dief eerder stuurt en jij daarna, dan is de kans dat de buit al verdwenen is. Aan de andere kant, kan de eerste dief op een bewaker stuiten, waarna de volgende dief vrij spel heeft. Er komen 4 ronden. Je geeft voor elke ronde aan wat je wil kopen, je mag maximaal 2 eenheden kopen. Na de deadline gaat iedereen stelen op volgorde van binnenkomst van de pm's. Je mag ook eenheden kopen en deze niet gebruiken, tussendoor wordt geen globale tussenstand gegeven, behalve aan de spelers zelf wat er met hun geld is gebeurd en wat hun dief/bewaker heeft gedaan. De eerste deadline is vanavond om 23.30! De tweede morgen om 14.30 De derde zondag om 00.00 De vierde zondag om 15.00
Laatst gewijzigd op 13-02-2009 om 13:35. |
![]() |
|
Ter verduidelijking:
Je kan 2 eenheden in totaal kopen per ronde. (Dus 2 dieven, 2 bewakers, 1 dief/1 bewaker, etc) Als je een bewaker/dief over houdt blijft deze staan voor de volgende ronde. Je moet zelf zeggen bij wie je steelt. Het geld dat je voor aankopen gebruikt gaat uit beide zakken. Dus als je voor 250 koopt, 125 uit de ene zak en 125 uit de andere.
|
- Je mag dus meer dan 2 eenheden per ronde gebruiken (als je spaart)?
- Wat als iemand jou eerst pmt dat ie gaat stelen, en degene die bestolen wordt daarna een bewaker neerzet. Dan is diegene niet veilig, right?
|
Jezus, gave opdracht.
![]() ![]() Mollerator, de winnaar krijgt een vrijstelling, maar wat gebeurt er met de verliezer, degene die het minste geld heeft? Gaat die er automatisch uit, of komt er hierna weer een vragenronde?
||
Citaat:
Nee, eerst worden alle mensen gekocht en daarna gaan de dieven pas lopen op volgorde van pm. Dus als je een bewaker koopt heb je daar wel profijt van in dit geval.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |