Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Nouknouka & Hawk90
ja vandaag gehoord, ergens vanmiddag, maar dat je het nog niet gehoord hebt kan volgens mij best wel want een klasgenoot van mij die ook naar RA gaat heeft ook nog niets van housing gehoord, miss doen ze het op volgorde van aanmelding? hmmm koestraat was volgens mij best wel gezellig, ik weet het ook allemaal niet precies meer het is onder hand al weer meer dan een jaar geleden dat ik de koestraat heb gezien ![]() en of ze groot zijn hangt er natuurlijk vanaf of je een grote of kleine kamer kiest ![]() ![]() trouwens veel RA'ers hier ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
@Mammoet
Wanneer heb jij je ingeschreven voor een kamer dan? ![]() Ik heb ook nog niks gehoord ![]() Dat was al ergens rond begin maart... Hoe is dat bij de andere gegaan hier die naar RA gaan? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook nog niets gehoord van RA qua woongoed ( ik ben de klasgenoot waar mammoet het over had trouwens), maar ik hoop dat dat snel gaat komen nu!
Ik heb Roggeveenhof als eerste keus, maar eigenlijk maakt me niet niet zo gek veel uit, alleen driewegenhof lijkt me niet echt heel chil omdat het zover uit het centrum is, en als je met 2 anderen zit kan je ook net pech hebben dat het niet zo klikt. en over ide facebookpage... goed plan! Mammoet.. maak jij er een aan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Idd hopen dat we t morgen horen ![]() ![]() Jeeej, facebook. Lang leve facebook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je weet dat je university college wilt gaan doen. Je bent afgewezen voor UCU. Als RA je dan ook leuk lijkt, en je kan nog aangenomen worden, moet je 't gewoon proberen toch?! ![]() |
![]() |
|
Ik lees veel afwijzingen voor t UCU hier maar ik heb een brief gekregen dat ik op de wachtlijst sta en dat het niet onmogelijk is om nog erop te komen. Er zijn nog twee selectierondes namelijk 3e week van juni en 3e week van juli. Heb ook gesprek gehad in Den Haag.. Hoop dat dat m gaat worden! Er gaat zkeer niemand naar Den Haag he?
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Plattegrondjes!
Zie hier: http://www.woongoed.nl/index2.php?pid=289 Dit geld niet voor alle locaties (zeker niet voor Koestraat, veel diversiteit), maar kan wel goed gelden voor Bagijnhof en Driewegenhof. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ooooh wat gezellig, al deze aspirant-RA'ers
![]() Tot in de intRAweek - misschien ben ik wel één van jullie mama's ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nog steeds een bummer dat ik dus op Driewegen ben aangewezen, is het echt zo slecht als je overal hoort Crackrocks?
Ik probeer nu via HAC een eventuele switch naar Koestraat of Roggeveenhof te regelen, omdat Woongoed je als het ware gewoon dumpt op één van de adressen. Als het goed is moeten er nog enkelen vrij zijn of vrij komen de komende tijd. Ovigerens wel echt héél veel zin in de Intraweek en het starten bij RA! |
![]() |
|
![]() |
@ Mammoet: Ik ben natuurlijk een beetje biased omdat veel van mijn leukste vrienden op K2 wonen, of zelfs in mijn gang... en daarbij staat K2 op RA een beetje bekend als de "party'floor"
![]() ![]() @Hawk: Jammer ![]() ![]() ![]() Supergoed dat je alvast naar HAC hebt gemaild! Reken er wel op dat de kans dat je verhuist aan het begin van je eerste semester vrij klein is, maar het kan altijd zijn dat iemand zijn aanmelding op RA toch afzegt en jij die kamer dan krijgt ![]() Sorry voor het lange antwoord - als jullie nog iets willen weten, just ask ![]() |
![]() |
|
![]() |
Weet je wat me net opviel, onze natuurrijke namen!
![]() ![]() Maargoed, je hoeft je natuurlijk nooit te verontschuldigen voor een uitgebreid antwoord, daar dank ik je juist voor ![]() Ik heb nummertje 41C, weet je er nog iets over? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ooh jij hebt geluk! De C-kamer is iets van 25m2 mét een eigen balkon erbij, dus daar hoef je je in ieder geval geen zorgen over te maken
![]() ![]() Maaarrrrr ik ben nu heel erg benieuwd naar die horrorverhalen! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben me een beetje aan het oriënteren over deze vorm van onderwijs en ik ben eigenlijk al heel enthousiast, maar ik vraag me af of ik wel geschikt ben. Bovendien hebben mijn ouders er eigenlijk geen geld voor.
En als ik dan al geschikt ben, waar zou ik dan graag willen komen? Kan iemand mij wat meer informatie geven hierover? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, maar een normale studie heeft niet zoveel studielast (toch?). Dus dan kan ik daarnaast nog gaan werken.
Ik vind het ook niet erg om te lenen. Dat zal ik sowieso moeten doen. Wát ik ook ga kiezen, denk ik. En ik wil heel erg graag naar de universiteit! Ik wil echt geen HBO gaan doen! En ik wil ook geen WO gaan doen aan de universiteit van Maastricht waar ik niet helemaal achter sta. Dus dan maar lenen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in het buitenland (Engeland) ferdinandV | 83 | 17-04-2015 09:22 | |
Studeren |