Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Taalskills.
![]() ![]() |
![]() |
|
Hartstikke gezellige middag/avond met mama gehad. Winkelen (mooi zwart jasje met van die schippersknopen gekregen
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En ik geloof dat ik het wel kan waarderen dat ik eigenlijk alleen nog een rapport moeten ophalen en dat het donker is en het regent en dat ik lekker droog en warm binnen zit en dat ik de komende tijd eigenlijk helemaal niets meer hoef te doen, behalve heel weinig. Vakantie. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Props van den scriptiebegeleider op de bespreking vandaag. ''Het is erg leuk om te lezen, je hebt een aparte schrijfstijl en schrijft heel goed.'' ''Het plezier spat ervan af.'' ''Dit was best gewaagd en dat mag ik wel.'' ''Die enorme hoeveelheid verwijzingen, dat is echt heel goed.''
![]() ![]() ![]() Dus nu eerst goed vakantie houden totdat ik eindelijk weer goed slaap, dan nog een paar daagjes perfectioneren/inkorten en dan nog meer vakantie houden. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 16:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben zo trots op je! ik wist het wel <3 |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben in zo'n rare labiele mengeling van kapot-moe-maar-toch-energiek. Dus ik kan het ook waarderen dat we morgen niet meteen doorreizen naar Oost-Duitland, maar eerst nog een nachtje bij M. blijven slapen. Warm bed en normale douche. <3 En dan vrijdag uitgeslapen naar MELT! Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 16:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En als je nog iemand zoekt voor de typefouten.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kwam in een aflevering van Gossip Girl ineens een schilderij tegen dat ik jaren geleden in een etalage in Amsterdam heb zien hangen en me opviel. Even googlen leert dat het van de Nederlander Emilio Kruithof is. Ik waardeer zijn werk wel
![]()
|
Verwijderd
|
Okee, nog een reisverhaal. Episode Drie: Waarin Azèche Naar Utrecht Reist.
![]() Eerst moest ik een tijdje wachten op station Den Bosch, want mijn trein had vertraging. Het was van die vertraging die tijdens het vertragen maar verder en verder vertraagd raakt, zegmaar. Gelukkig zat ik in het wachthokje bij een Rus en een Kaukasiër (wat voor soort Kaukasiër het was ben ik niet achtergekomen, want hij werd door de ander alleen aangeduid met 'mijn vriend'). De Kaukasiër ging na een tijdje opeens weg en toen was ik overgebleven met de Rus, die heel aardig was. Hij moest ook naar Utrecht en we hebben de hele treinreis een geanimeerd gesprek gevoerd over het verschil tussen Amsterdam en Den Bosch. Op Utrecht had ik afgesproken met een meisje dat een vriendin is van de jongen die bij ons in huis komt wonen binnenkort. Ik kende haar helemaal niet, dus ik was wel een beetje zenuwachtig. We ontmoetten elkaar bij de Starbucks en het was echt ZO gezellig. Ik heb voor het eerst starbuckskoffie gedronken en het was lekker. Hazelnootsmaakkoffie. <3 Het was wel kutweer, maar dat gaf niet zo heel veel. Omdat het kutweer was gingen we weer naar Hoog Catharijne en daar kwamen we een toeriste uit Moskou tegen, die op bezoek was in Nederland. Toen gingen we met ons drieën pizza eten en de tijd vergeten en alles. <3 En het was echt zozozozozozozoozozo gezellig. <3 Om een lang verhaal kort te maken: ik heb op een dag drie nieuwe vrienden gemaakt (waarin je 'vrienden' niet ál te zwaar moet nemen, maar toch <3) en dat is gewoon een heel fijn gevoel. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
O, en. Niet iemand van Utrecht, iemand anders:
Zij: "Er ruikt hier iets lekker en het is niet je haar." Ik: "Jawel, het is wel mijn haar." Zij ruikt aan mijn haar. "Ohja, het is wel je haar. Wat ruikt je haar lekker." En toen hebben we onze haren in elkaar gevlochten. Tghi ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Begeleider heeft me laten weten dat ik een ruime voldoende heb op mijn bachelorscriptie en dus nu mijn bachelor heb gehaald!!! Cijfer krijg ik pas dinsdag tijdens het eindgesprek. Wordt vervolgd dus. Daarna gebeld met vriendin en haar klein beetje peptalk gegeven. Kreeg daarna smsje dat ze trots op me is dat ik ondanks alles m'n BA heb afgerond en dat ze blij met mij is als vriendin omdat ik altijd voor haar klaar sta ![]() ![]() ![]()
|
@Quis: wat leuk. Ik had ook laatst dat ik te horen krijg dat het werk uit mijn stage van 2008 gepubliceerd gaat worden. En uiteraard kon ik dat wel heel erg waarderen.
Wat ik ook wel kan waarderen is dat het op m'n werk nu allemaal heel lekker loopt ![]()
|
De efteling was zo awesome! En ze hebben de pegasus omgebouwd tot sint Joris en de Draak, en het is een dubbele houten achtbaan in middeleeuwse stijl, en het is een toernooi: de ene baan tegen de ander. Ze worden tegelijk omhooggetakeld en zijn precies even lang en wie het eerste over de finish komt is de winnaar en daar worden de vlaggen dan uitgehangen en de andere wordt uitgejouwd.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn cake is gerezen en ziet eruit als cake.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu nog leren écht koken ![]() Hoewel ik ook regelmatig dingetjes uit een pak maak hoor, soms is dat superhandig ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759 Verwijderd | 500 | 21-12-2012 17:46 | |
De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 09:55 |