Oud 27-05-2011, 10:36
Verwijderd
Niet doen, Kazet!

Citaat:
[19]Zodra Simson in haar schoot in slaap was gevallen liet ze een van de Filistijnen binnenkomen, en in diens bijzijn schoor ze Simsons zeven haarvlechten af. Daardoor week zijn kracht en zo maakte zij hem weerloos. [20] 'De Filistijnen zijn er om je te halen, Simson!' riep ze. Simson werd wakker en wilde opspringen en zich losrukken, net als de vorige keren, want hij wist niet dat de HEER hem verlaten had. [21] Maar de Filistijnen grepen hem, staken zijn ogen uit en voerden hem mee naar Gaza, geboeid met bronzen ketenen. In Gaza werd hij in de gevangenis gezet, waar hij meel moest malen.
Advertentie
Oud 27-05-2011, 10:37
Verwijderd
Wat vinden die vrouwen in 'help! mijn man is klusser' zichzelf toch altijd zielig zeg. Alleen maar klagen over een vent, maar zelf doen ze ook geen kut. Ik kan ook niet klussen ofzo, maar elke mongool kan toch een muurtje verven of een kast in elkaar zetten?
En als je daar nog niet mee kan beginnen omdat je man nog een muur moet zetten oid, maar hij doet dit niet, dan bel je toch je (schoon)vader of wie je dan ook kent die handig is?
En anders bel je toch gewoon een professional en ga je een jaartje niet op vakantie?
Oud 27-05-2011, 10:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet doen, Kazet!
Niet echt historisch correct lijkt me, vechtersbazen hadden/hebben doorgaans heel weinig haar.
Oud 27-05-2011, 10:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
ow en over suf gesproken:

http://scholierenforum.forum2go.nl/suf-1-t107.html

allemaal meedoen
Citaat:
Hoi Ice,

Met mijn opmerking 'breng daar dan verandering' was het niet de bedoeling dat je gekke dingen gaat posten.
Ik bedoelde meer iets als vrienden uitnodigen, Topics starten, actief posten, enz..

Je krijgt hier wel een waarschuwing voor, 3 punten.
Oud 27-05-2011, 10:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat heeft geen financiële waarde!
Tuurlijk wel, als ik het afknip kan ik het zelfs verkopen!
Oud 27-05-2011, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Niet echt historisch correct lijkt me, vechtersbazen hadden/hebben doorgaans heel weinig haar.
Alleen boksers, omdat het hygiënischer is om wat kaler te zijn. Attila de Hun en aanverwanten waren allemaal heel harig.

Citaat:
Het lukt mij steeds niet om daar aan te melden! Nog een keer proberen maar.
Oud 27-05-2011, 10:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Niet doen, Kazet!
Oei, meel malen, daar heb ik absoluut geen zin in.
Oud 27-05-2011, 10:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het kost me mijn haar.
Ja, maar dat groeit weer aan! En het kost je niks, helemaal gratis. Je zit nu toch weer bij Eindhoven? Ik vergoed je treinkaartje naar Venlo dan wel.
Oud 27-05-2011, 10:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet doen, Kazet!
Zeg, doe eens niet. Ik wil wel graag dat mijn nichtje haar toets haalt!
Oud 27-05-2011, 10:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee hoor, niet in die tijd op die plaats.
Oud 27-05-2011, 10:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Alleen boksers, omdat het hygiënischer is om wat kaler te zijn. Attila de Hun en aanverwanten waren allemaal heel harig.
Daarom verloren ze ook! Haar is sowieso vervelend gezien het vastgepakt kan worden in gevechten!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, maar dat groeit weer aan! En het kost je niks, helemaal gratis. Je zit nu toch weer bij Eindhoven? Ik vergoed je treinkaartje naar Venlo dan wel.
Nee, Limburg. Voor tweeduizend euro doe ik het wel.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee hoor, niet in die tijd op die plaats.
Ik lees het net, stelletje reli-nuts.
Oud 27-05-2011, 10:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, Limburg. Voor tweeduizend euro doe ik het wel.
jammer dan
Oud 27-05-2011, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Daarom verloren ze ook!

En het aanmelden is gelukt!
Oud 27-05-2011, 10:50
Verwijderd
Hij heeft wel een sympathiek logo.
Oud 27-05-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel, als ik het afknip kan ik het zelfs verkopen!
Dat schijnt verrassend weinig op te leveren!
Oud 27-05-2011, 10:55
Martiño
Martiño is offline
Zeg Sarah, vind je niet dat Theodoor eens aan een knipbeurt toe is?
Oud 27-05-2011, 10:56
Verwijderd
Als je je haar wil verkopen kan je het beste steil, dik haar hebben. Aziatisch haar, zeg maar.
Oud 27-05-2011, 11:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik vroeg me al af we ice was en kon het even niet verzinnen...

hey, hier doetie het wel!

hey, die ook!
Oud 27-05-2011, 11:02
Verwijderd
Oh ik zal de mozman zo even vragen die zeurt al weken dat ik zijn haar moet knippen, want het is HEEL lang en het moet eraf. Ik doe het alleen liever niet zelf want ik krijg er altijd de slappe lach van omdat ik bang ben het te verneuken. En dat gebeurt dan ook. En dan moet ik nog harder lachen en hij wordt alleen maar boos.
<3
Oud 27-05-2011, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Zeg Sarah, vind je niet dat Theodoor eens aan een knipbeurt toe is?
Hij is vorige maand nog geknipt!
Oud 27-05-2011, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Oh ik zal de mozman zo even vragen die zeurt al weken dat ik zijn haar moet knippen, want het is HEEL lang en het moet eraf. Ik doe het alleen liever niet zelf want ik krijg er altijd de slappe lach van omdat ik bang ben het te verneuken. En dat gebeurt dan ook. En dan moet ik nog harder lachen en hij wordt alleen maar boos.
<3
<3
Oud 27-05-2011, 11:07
Tink*
Tink* is offline
Zitten in de voorstoel, zitten in de achterstoel!
Oud 27-05-2011, 11:09
Tink*
Tink* is offline
Ik ga zometeen met mijn matties naar Giethoorn.
Oud 27-05-2011, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden die vrouwen in 'help! mijn man is klusser' zichzelf toch altijd zielig zeg. Alleen maar klagen over een vent, maar zelf doen ze ook geen kut. Ik kan ook niet klussen ofzo, maar elke mongool kan toch een muurtje verven of een kast in elkaar zetten?
En als je daar nog niet mee kan beginnen omdat je man nog een muur moet zetten oid, maar hij doet dit niet, dan bel je toch je (schoon)vader of wie je dan ook kent die handig is?
En anders bel je toch gewoon een professional en ga je een jaartje niet op vakantie?
Mja. Maar een muur zetten, betegelen en dat allemaal duurzaam én esthetisch verantwoord is wel een brug verder dan een potje latex op een muurtje uitsmeren hoor
Oud 27-05-2011, 11:15
Rationeel
Rationeel is offline
zo, de belangrijke dingen zijn weer gedaan voor vandaag: opstaan en douchen
Oud 27-05-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Zeg Q, wat doe jij op 8 juni om 09.30?
Is dat niet wat vroeg voor een date?

Mijn haar is al aan de korte kant. Dus ik kan je niet van dienst zijn, sowwie
Oud 27-05-2011, 11:17
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
zo, de belangrijke dingen zijn weer gedaan voor vandaag: opstaan en douchen
Your work here is done, now you can go to sleep.
Oud 27-05-2011, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Mja. Maar een muur zetten, betegelen en dat allemaal duurzaam én esthetisch verantwoord is wel een brug verder dan een potje latex op een muurtje uitsmeren hoor
ja, dat snap ik. Maar als dat soort mannen zeggen dat ze dat kunnen, dat kunnen ze dat meestal wel maar zijn ze te lui of wat dan ook. Of ze overschatten het en hebben geen overzicht meer.
Ik snap gewoon niet dat sommige van die vrouwen tig jaar in één grote teringzooi leven en zeggen er zelf niks aan kunnen doen. Nee met klagen komt er idd geen muur te staan op magische wijze. Ik noemde dan ook een paar alternatieven.
Ze worden ook altijd naar een hotel gestuurd, vind ik ook heel vreemd.
Oud 27-05-2011, 11:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vandaag was ik in een fetisjwinkeltje met een huisgenote en een klasgenoot. Zo leer je elkaar weer van een heel andere kant kennen.
Oud 27-05-2011, 11:24
Verwijderd
Citaat:
ja, dat snap ik. Maar als dat soort mannen zeggen dat ze dat kunnen, dat kunnen ze dat meestal wel maar zijn ze te lui of wat dan ook. Of ze overschatten het en hebben geen overzicht meer.
Ik snap gewoon niet dat sommige van die vrouwen tig jaar in één grote teringzooi leven en zeggen er zelf niks aan kunnen doen. Nee met klagen komt er idd geen muur te staan op magische wijze. Ik noemde dan ook een paar alternatieven.
Ach, dat soort stelletjes falen gewoon in het kwadraat. Per definitie
Oud 27-05-2011, 11:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat schijnt verrassend weinig op te leveren!
Wel een eurootje of vijftig denk ik, zeker aangezien ik erg mooi haar heb.
Oud 27-05-2011, 11:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Vandaag was ik in een fetisjwinkeltje met een huisgenote en een klasgenoot. Zo leer je elkaar weer van een heel andere kant kennen.
Een poepfetisjwinkel?
Oud 27-05-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Idd, dat snap ik ook niet. Ik snap dat een verbouwing duur kan zijn, maar als je 10 jaar in de rotzooi woont, heb je toch vast wel geld om het iig in de basis af te laten maken door een aannemer als je écht geen handige oom/vader/watdanook hebt? En dan bedoel ik dus dingen als plafond erin en een muurtje van cellenbeton oid, dat het iig geen extreme rotzooi meer is, zoals je soms ziet.
Oud 27-05-2011, 11:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou vertel, welke fetisj heb jij?
Oud 27-05-2011, 11:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een poepfetisjwinkel?
uiteraard
Citaat:
Nou vertel, welke fetisj heb jij?
nou ik heb een geitenfetisj aangeschaft.

Nee het was een winkel met fetisjkleren en beneden nog een seksshop gedeelte. En de jongen studeert compositie en het meisje piano en ik zang en nou gaat hij een SM-muziekstuk voor ons schrijven wat we in fetisjkleding moeten opvoeren. Ik ben benieuwd of hij dat echt gaat doen
Oud 27-05-2011, 11:39
Rettich
Rettich is offline
werd ik geroepen?
Oud 27-05-2011, 11:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
uiteraard

nou ik heb een geitenfetisj aangeschaft.

Nee het was een winkel met fetisjkleren en beneden nog een seksshop gedeelte. En de jongen studeert compositie en het meisje piano en ik zang en nou gaat hij een SM-muziekstuk voor ons schrijven wat we in fetisjkleding moeten opvoeren. Ik ben benieuwd of hij dat echt gaat doen
Maar is het dan ook kinky geitenkleding? Want van een geitenkostuum wordt niemand opgewonden?
Oud 27-05-2011, 11:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar is het dan ook kinky geitenkleding? Want van een geitenkostuum wordt niemand opgewonden?
Niemand?

Para, kom er maar in!
Oud 27-05-2011, 11:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dit huis is trouwens ook een teringzooi, al drie jaar.
Oud 27-05-2011, 11:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niemand?

Para, kom er maar in!
Oud 27-05-2011, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
overigens heb ik natuurlijk gewoon een geit aangeschaft. Een dwergje, anders past het niet in een studentenkamer. We hebben regelmatig plasseks in de douche samen. Prima geit.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niemand?

Para, kom er maar in!
Ik moest gelijk aan haar denken idd
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
overigens heb ik natuurlijk gewoon een geit aangeschaft. Een dwergje, anders past het niet in een studentenkamer. We hebben regelmatig plasseks in de douche samen. Prima geit.
Geitl!
Oud 27-05-2011, 11:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 27-05-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
hmm. NS . Ik zal nog even aan Kees vragen wat zijn plan was, mocht je nog mee willen/kunnen naar dat feestje!
Als Kees de plannen mogelijk maakt, ben ik erbij!
Oud 27-05-2011, 11:53
Verwijderd
Als je geitenfetish googled kom je op filmpjes met echte geiten.
Oud 27-05-2011, 11:54
Verwijderd
"geiten fetish. == klik hier voor de volledige film == ... geiten fetish. Description: pervers sletje geeft seks show voor geiten. "

Nou daar zullen de geiten blij mee zijn
Oud 27-05-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
"geiten fetish. == klik hier voor de volledige film == ... geiten fetish. Description: pervers sletje geeft seks show voor geiten. "

Nou daar zullen de geiten blij mee zijn
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten