Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat vinden die vrouwen in 'help! mijn man is klusser' zichzelf toch altijd zielig zeg. Alleen maar klagen over een vent, maar zelf doen ze ook geen kut. Ik kan ook niet klussen ofzo, maar elke mongool kan toch een muurtje verven of een kast in elkaar zetten?
En als je daar nog niet mee kan beginnen omdat je man nog een muur moet zetten oid, maar hij doet dit niet, dan bel je toch je (schoon)vader of wie je dan ook kent die handig is? En anders bel je toch gewoon een professional en ga je een jaartje niet op vakantie? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh ik zal de mozman zo even vragen
![]() <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap gewoon niet dat sommige van die vrouwen tig jaar in één grote teringzooi leven en zeggen er zelf niks aan kunnen doen. Nee met klagen komt er idd geen muur te staan op magische wijze. Ik noemde dan ook een paar alternatieven. Ze worden ook altijd naar een hotel gestuurd, vind ik ook heel vreemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nee het was een winkel met fetisjkleren en beneden nog een seksshop gedeelte. En de jongen studeert compositie en het meisje piano en ik zang en nou gaat hij een SM-muziekstuk voor ons schrijven wat we in fetisjkleding moeten opvoeren. Ik ben benieuwd of hij dat echt gaat doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|