Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met dat onderzoek deed bijna iedereen mee, omdat het om hun opleiding ging, en ze er dus echt iets zinnigs over konden zeggen. Eerder hadden we een onderzoek waar we mensen moesten bevragen over of ze van plan waren om binnen korte tijd een bedrijf te starten, omdat we de ondernemersgeest in Nederland wilden onderzoeken. Toen hadden we niet echt een gerichte database, maar echt random nummers, en dat was soms wel naar, omdat daar ook bejaarden tussenzitten, en mensen die totaal niks met het onderwerp hebben. Ook hebben we een onderzoek gehad onder mensen die te maken hebben gehad met een reintegratietraject, wat hun ervaringen daar mee waren. Kregen we nummers van die instellingen zelf. Dat was soms wel kut, want die mensen zitten niet voor niks in dat traject. Of ze kunnen slecht Nederlands, of ze zijn niet helemaal 100%, of gewoon tokkie ofzo. Het ligt dus erg aan het onderzoek zelf of je leuke coöperatieve mensen aan de lijn krijgt. Lang verhaal geworden, sorry ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het andere baantje was in de thuiszorg. Op dat moment stond ik echt nog niet sterk in mijn schoenen en durfde nergens nee op te zeggen. Ook werkte ik een paar keer bij een vrouw die toch behoorlijk dement was en dan mij de schuld gaf als er iets vergeten was. Dan wilde ik die vrouw niet laten zitten met de helft van haar boodschappen, dus ging ik terug naar de winkel (tot drie keer toe) en was flink aan het overwerken, maar durfde niets te zeggen. Ik wist niets van dementie en al helemaal niet hoe ik daar me om moest gaan en mijn fout was dat ik niet de organisatie belde en mijn probleem voorlegde. Tja, toen was ik vrij snel op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik werd om half8 mn bed uitgegooid omdat ik gezegd dat ik veel toetsen had. Maar ik was echt moe. en als ik moe ben kan ik ook niet leren. mijn stem is weg. ![]() |
![]() |
|
Ik heb een nieuw zielig land gevonden: Toeva. Ik zat bij hun hele geschiedenis zo van 'ahhhw'. Dat je de hele tijd druk bezig bent met alles in je land een beetje recht te breien en dat je dan toch zo nonchalant verpletterd wordt door allemaal grote landen rondom!
Hij komt op mijn lijstje met Zielige Landen.
||
Hun taal staat niet eens bij het lijstje talen waarin de wiki over Toeva bestaat.
![]() Citaat:
![]()
|
O, en Palestina en Israel vind ik ook allebei best wel zielig. Ze zijn allebei een beetje geisoleerd en vooral geconcentreerd op de haat voor elkaar. Droefjes.
![]() En Amerika, omdat ze steeds denken dat ze de powers hebben om de wereld te veroveren en besturen maar het lukt ze steeds niet. ![]()
|
De eerste zin van hun wiki (die trouwens leest als een boekverslag.
![]() 'Er was eens een kleine, onafhankelijk landje dat tussen twee megalanden inlag...'. En dat het dan slecht afloopt voor dat landje. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Al zou het waarschijnlijk niet eens zo positief zijn als ze weer onafhankelijk werden - kijk maar naar Kirgizie enzo, daar is het nu ook een puinhoop. Maar het klinkt toch wel erg verdrietig allemaal! Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|