Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Turkijenewyork, je post is niet voor niets verwijderd. Die hoort niet in dit topic.
Je hebt nu een eigen topic hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876061 |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Die tuinbroeken... Ik vind de jaren 80 en 90 een dieptepunt qua convectiemode.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind ze gewoon geil, zeker met een mooi meisje in maar stop er een minder mooi meisje in die zonder zo'n jas gewoon niet opvalt en sommige mensen vinden die dan ook bloedgeil ![]() Ok, ik heb meer een fetish voor lakrokjes en satijnen ondergoed maar zo'n lakjas is vaak erg zacht en met een +- mooi meisje in gewoon een boner bingo ! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dat soort jassen ook niet persé lelijk. Maar je moet er wel het type voor zijn.
OT: Ik vind het zo verschrikkelijk als meisjes met een bontkraag hun lange, steile haar opdelen in strengen en dat dan door die bontkraag heenhangen, zegmaar. Elke keer dat ik dat zie wil ik heel hard lachen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|