Oud 25-03-2013, 20:13
Verwijderd
Dat vind ik nog wel leuk. Die met pastelkleuren zijn een graadje erger.

Dit hele 'ensemble' doet me gruwen:

Advertentie
Oud 26-03-2013, 21:25
Verwijderd
ik vind dat bloemengebeuren wel gaaf! die jeansoutfits zijn afschuwelijk
Oud 27-03-2013, 13:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver, de tuinbroek is weer terug.

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 22:19.
Oud 27-03-2013, 22:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het houdt ook maar niet op...

Oud 27-03-2013, 22:32
Verwijderd
hiphop shizzle
Oud 27-03-2013, 22:53
Verwijderd
holy fuck wat lelijk het zijn net driejarige meisjes :')
Oud 27-03-2013, 22:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
holy fuck wat lelijk het zijn net driejarige meisjes :')
Ja, vooral dat spijkerjurkje met die random ingezette lappen bloemenstof. :')

Maar goed, de nineties zijn helemaal hot he, inclusief dus de lelijke kutkleren die we op de basisschool droegen.
en m'n ma heeft vast nog wel een tuinbroek in de kast, want dat had iedereen toen. Die ga ik keihard lenen en dan maak ik de blitzzz!
Oud 27-03-2013, 23:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind tuinbroeken toevallig stiekem heel tof, altijd al gevonden maar die laatste 3 zijn wel spuuglelijk.
Oud 28-03-2013, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, vooral dat spijkerjurkje met die random ingezette lappen bloemenstof. :')

Maar goed, de nineties zijn helemaal hot he, inclusief dus de lelijke kutkleren die we op de basisschool droegen.
en m'n ma heeft vast nog wel een tuinbroek in de kast, want dat had iedereen toen. Die ga ik keihard lenen en dan maak ik de blitzzz!
Ik wou inderdaad zeggen dat die me deed denken aan iets dat ik had toen ik 7 was
Oud 28-03-2013, 16:17
Verwijderd
tuinbroeken vooral leuk bij zwangere mokkels.
Ik vind die laatste heel leuk trouwens.
Oud 28-03-2013, 17:06
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind tuinbroeken ook wel leuk Wel de klassieke variant, though.
Oud 30-03-2013, 10:07
Verwijderd
Turkijenewyork, je post is niet voor niets verwijderd. Die hoort niet in dit topic.

Je hebt nu een eigen topic hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876061
Oud 30-03-2013, 12:13
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Oké hoe moest ik dat weten dan
Oud 30-03-2013, 12:27
Verwijderd
De eerste hint had moeten zijn dat het onderwerp van dit topic niets met keuzes te maken heeft. Dus waarom je hem überhaupt zou terugzetten in een topic over wansmaak terwijl je ze wil hebben is sowieso al een grote vraag voor mij.
Oud 30-03-2013, 16:27
Silvano08
Silvano08 is offline
Airmax bij het vrouwelijke geslacht, maar dat is vast een zeker een klassieker die hier al eens eerder aan bod gekomen is.
Oud 30-03-2013, 16:40
Annalove
Annalove is offline
Een buddha to buddha ring/armband kan gewoon echt niet.
Oud 30-03-2013, 21:30
DAH
DAH is offline
Citaat:
Een buddha to buddha ring/armband kan gewoon echt niet.
Budha to Budha? Het is niet mijn ding, maar zo erg vind ik ze niet.
Spoiler

Die tuinbroeken... Ik vind de jaren 80 en 90 een dieptepunt qua convectiemode.
Oud 31-03-2013, 18:41
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Het houdt ook maar niet op...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die laatste vind ik eigenlijk wel leuk.
Oud 06-04-2013, 10:02
Verwijderd
Oud 06-04-2013, 10:27
Vowel
Vowel is offline
Oud 06-04-2013, 11:23
Verwijderd
heupbroeken, die zitten verschrikkelijk niet lekker.
Oud 08-04-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Op de school met Reformatorische grondslag, waar het voor vrouwen verboden is om een lange broek te dragen omdat dat mannenkleding zou zijn.
Mijn school is een vrij streng Christelijke school, waar ongeveer 5% van de meisjes uit overtuiging (van zichzelf of van hun ouders) een rok draagt en 95% een rok draagt omdat dit moet/ uit respect voor de meiden die er wel in geloven dat voorgeschreven wordt in de Bijbel om conflicten te voorkomen.
Er zijn scholen waar dit nog erger is en de rokjes verplicht tot over de knie moeten komen en het dragen van een legging ook uit den boze is.

We all do. Elke zomer nemen de witte leggings massaal de school over, van brugklas tot lyceum zes.
holy shit. Hoe heet die school?
Oud 08-04-2013, 19:04
Krike
Krike is offline
Van die spijkerbroeken met een rits aan de achterkant, bah!
Verder hoor ik vaak dat mannen damesschoenen geinspireerd op klassieke herenschoenen heel lelijk vinden. Ik vind ze stiekem wel tof.
Oud 08-04-2013, 21:00
rombie
rombie is offline
Citaat:
GOED TOPIC!

Die crocuggs zijn vreselijk, zelfs een carnavals-boswachter ziet er nog niet uit met die dingen.
Crocs lopen trouwens sowieso voor geen meter, en uggs lijken me ook van die dingen waar je om de haverklap je enkels in omzwikt.
[afbeelding]

Dit soort kleding kan ik trouwens ook echt niet aanzien, meestal omdat de mensen die het dragen denken dat de hele wereld om hun draait en omdat iedereen erin loopt,
[afbeelding]
waarom toch zo'n haat tov die plastic Nickolson 'vuilniszak'-jassen?

Ik vind ze gewoon geil, zeker met een mooi meisje in maar stop er een minder mooi meisje in die zonder zo'n jas gewoon niet opvalt en sommige mensen vinden die dan ook bloedgeil

Ok, ik heb meer een fetish voor lakrokjes en satijnen ondergoed maar zo'n lakjas is vaak erg zacht en met een +- mooi meisje in gewoon een boner bingo !
Oud 09-04-2013, 00:47
Verwijderd
Citaat:
boner bingo !
Oud 09-04-2013, 07:30
DAH
DAH is offline
Citaat:
waarom toch zo'n haat tov die plastic Nickolson 'vuilniszak'-jassen?

Ik vind ze gewoon geil, zeker met een mooi meisje in maar stop er een minder mooi meisje in die zonder zo'n jas gewoon niet opvalt en sommige mensen vinden die dan ook bloedgeil

Ok, ik heb meer een fetish voor lakrokjes en satijnen ondergoed maar zo'n lakjas is vaak erg zacht en met een +- mooi meisje in gewoon een boner bingo !
Ik vind persoonlijk dat een meisje veel onaantrekkelijker wordt door zo'n jas. Het is een DAH-afstotend middel.
Oud 09-04-2013, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind persoonlijk dat een meisje veel onaantrekkelijker wordt door zo'n jas. Het is een DAH-afstotend middel.
Niet alleen DAH-afstotend gok ik. Ik ken meer mannen waarbij het geen bonerbingo maar een impotentiefest wordt.
Oud 09-04-2013, 10:28
Verwijderd
Ik vind dat soort jassen ook niet persé lelijk. Maar je moet er wel het type voor zijn.

OT: Ik vind het zo verschrikkelijk als meisjes met een bontkraag hun lange, steile haar opdelen in strengen en dat dan door die bontkraag heenhangen, zegmaar. Elke keer dat ik dat zie wil ik heel hard lachen.
Oud 09-04-2013, 11:50
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind dat soort jassen ook niet persé lelijk. Maar je moet er wel het type voor zijn.

OT: Ik vind het zo verschrikkelijk als meisjes met een bontkraag hun lange, steile haar opdelen in strengen en dat dan door die bontkraag heenhangen, zegmaar. Elke keer dat ik dat zie wil ik heel hard lachen.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gezien.
Oud 09-04-2013, 11:53
rombie
rombie is offline
mja, ik vind bij sommige meiden die zwarte 'vuiniszakjassen' toch wel bloedeil en sexy hoor
Oud 09-04-2013, 23:02
Silvano08
Silvano08 is offline
Ik denk dan toch dat meestal het meisje in kwestie de bingo voor jou maakt, en niet per sé de jas..
Oud 10-04-2013, 12:54
Verwijderd
Ik heb nog nooit een knap meisje in zo'n jas zien lopen.
Oud 10-04-2013, 13:05
Verwijderd
Sneakers met ingebouwde sleehak
Oud 10-04-2013, 13:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Sneakers met ingebouwde sleehak
Oh ja, dat is nog erger dan die sneakerpumps die ze hebben.

Vre-se-lijk.

Edit:

Oud 10-04-2013, 19:44
Hakuna
Hakuna is offline
Wat een mazzel dat mijn (zelfmaak en alternatieve) kledingstijl in dit topic nergens voorkomt, dan heb ik schijnbaar toch een goede smaak.
Oud 10-04-2013, 20:30
Verwijderd
De voornaamste reden dat jouw foto niet als voorbeeld in de eerste post wordt gebruikt zal dan ook wel een combinatie van genade en forumregels zijn.
Oud 11-04-2013, 13:58
Verwijderd
Citaat:
En ik ben van mening dat Hakuna niet draagt wat hem het beste staat. Eens met Vowel en Reverend.
Op een lijst met ergernissen van een ander:
Citaat:
Uitgerekend dit draag ik vaak, dus begin je maar alvast te ergeren.
Citaat:
De gekleurde broeken, staat maar heel weinig mensen
Oud 20-04-2013, 10:46
Verwijderd

Ik vind het wel grappig in ieder geval.
Oud 21-04-2013, 07:42
Verwijderd

Ben ik de enige die denkt dat als je zo wil lopen dat je het dan ook gewoon echt moet doen?
Oud 21-04-2013, 10:02
Verwijderd
Net zoals mensen met van die piemelbroeken ook maar gewoon echt zo moeten lopen?
Oud 21-04-2013, 10:03
Verwijderd
Piemelbroeken? Wat heb ik gemist?
Oud 21-04-2013, 10:06
Verwijderd
Oh je hebt heel veel boxers en ook kookschorten enzo met zo'n piemel erop. Soms is het david. Soms is het goatse. Etc.
Oud 21-04-2013, 10:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil er wel een

Een tettenshirt, niet een piemelboxer
Oud 21-04-2013, 10:08
Verwijderd
Oh ja, maar boxers en kookschorten die draag je niet (zichtbaar) op straat, meestal toch niet. Ik vind dit een beetje overkomen van willen maar niet durven/kunnen.
Oud 21-04-2013, 10:09
Verwijderd
Zwembroek, excuses. En ik vind het overkomen als grappig, dat mensen even HUH doen en het dan pas zien. Zo is het denk ik ook bedoeld. Het is niet erg moeilijk om er bloot of als hoer bij te lopen.
Oud 21-04-2013, 10:11
Verwijderd
Klopt. Nou ja, ik vind het iig iets raars
Oud 21-04-2013, 13:21
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ben ik de enige die denkt dat als je zo wil lopen dat je het dan ook gewoon echt moet doen?
Dat is acceptabel.
Oud 24-04-2013, 09:42
Verwijderd
Oud 24-04-2013, 18:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Nee. Maar het is natuurlijk wel handig als je niet van jezelf van die ronde neptieten hebt.

Wat een fucktard.
Oud 25-04-2013, 16:35
Rivka
Rivka is offline
Ik vind het irritant dat zoveel shirtjes en jurkjes zo'n hoge kraag hebben tegen de hals aan. Het staat me voor geen meter, dus ik hoop dat de kleding met wat grotere ronde of V-halzen snel weer volop in de winkels komt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten