Ik snap echt totaal niet wat hier bedoeld wordt:
Citaat:
Natuurlijk staat dat erin, daar twijfel ik niet aan. Staat er bij mij ook in hoor :wink: Nee ik bedoel, als je U verzekering aan gaat en je moet U gewicht vermelden en je hebt een hoge BMI is het nee. Maar ik heb nooit mijn gewicht moeten vermelden, heb ze al zo lang mijn hospitalisatieverzekering. Ze komen omlangs maar strenger met hun hospitalisatieverzekeringen. Staat een hele was lijst kleine lettertjes in wat ze niet tussen komen. Zeg altijd de vraag is vrij, je kunt maar proberen hé :wink:
|
Het ging over een verzekering die niet tussenkomt in operaties die met obesitas te maken hebben. Een kennis heeft diezelfde verzekering en citeerde een stukje uit die polis. Bovenstaande madam kwam daar weer de betweter uithangen en zei: Denk dat er geen een hospitalisatieverzekering dat in hun polis heeft staan. Ik heb die polis van haar gezien en het staat er letterlijk in, dus ik vroeg of ze dacht dat ze dat dan uit haar mouw schudde.
En dan krijg ik deze reactie, maar ik heb echt geen flauw idee waar ze het nu over heeft. Je gewicht vermelden bij het aangaan van een hospitalisatieverzekering
Maar goed, het zal wel.