Oud 30-11-2013, 18:29
Ietje5
Ietje5 is offline
Nou ik stem voorlopig op Dark Phoenix wegens het achterhouden van belangrijke informatie

Ik hoop dat we op de een of andere manier nog een nieuw rijtje kunnen maken (ik blijf een lijstjesfreak, kan me niks schelen dat jullie tegen zijn). Kom straks wel even online, wil ook best een rijtje Röps maken als daar meer mensen in mee willen gaan.
Advertentie
Oud 30-11-2013, 18:50
Ietje5
Ietje5 is offline
Oh wacht er staat al iemand op Röps, dan stem ik ook op Röps. Niet dat het veel uitmaakt geloof ik.
En er staan natuurlijk ook al twee op Woyt, maar ik ga liever af op wat de ziener heeft gezegd dan persoonlijke issues.
Oud 30-11-2013, 19:27
Verwijderd
Jongens ik moet weg, de uitslag komt iets later.
Oud 30-11-2013, 19:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, ik ben eindelijk weer thuis.

Citaat:
Woyt
Röps (1)
Lusi (3)

Arpos
Woyt (2)
Absinthe (4) (?)
EleventhHour (6)
Tuttebel (7)
Lieveheersbeest (8)
Thor6 (9)

Röps
fizzly-fluffy (5)

*Fouten en afwijkende interpretaties onder voorbehoud.
Waarom heb je mij úit het lijstje gehaald terwijl je me er eerder nog in had staan?

Citaat:
Dit lijkt me een mooi moment om ArPos eruit te gooien. Geliefdes zijn er uit en het moge duidelijk zijn dat ArPos wolf is. Weinig reden meer om er in te laten, behalve de gratis entertainment dan.
Ik was toch redelijk duidelijk geloof ik.

Citaat:
Afgezien dat Röps raar doet, vind het lastig te peilen of dat nou wolvig is of koppig je kont in de krib gooien zoals röps dat zo graag doet (en je onnodig in de kijker spelen).

Feit blijkt wel dat jij Dark Phoenix een paar citaatjes van Quintiano bent vergeten die tegen je pleiten. Bijvoorbeeld op de 27e:

of

Nou kiest hij er niet een van de twee uit, terwijl hij op dat moment nog maar één iemand gezien kan hebben. En hij heeft inderdaad röps wolvig genoemd, maar blijft hameren op jou, niet op röps volgens mij.

En als je steeds roept dat deus en dark phoenix wolf zouden kunnen zijn en misschien wel allebei, ga je die toch bekijken? Maar dat klopt dan weer niet met Tuttebel die veilig werd verklaard. Lastig! Ik zou toch wel graag Dark Phoenix naar de galg brengen.Of toch röps, want die wordt letterlijk wolf genoemd.

En gelijkspel gaat denk ik niet meer lukken?

Ps. sorry voor de monsterpost
Citaat:
Nou ik stem voorlopig op Dark Phoenix wegens het achterhouden van belangrijke informatie

Ik hoop dat we op de een of andere manier nog een nieuw rijtje kunnen maken (ik blijf een lijstjesfreak, kan me niks schelen dat jullie tegen zijn). Kom straks wel even online, wil ook best een rijtje Röps maken als daar meer mensen in mee willen gaan.
Om hier even op te reageren en het een ander uit te leggen:

Ik ben de afgelopen dagen (donderdag, vrijdag en vandaag) vrijwel niet thuis geweest. Donderdag had ik (na de ochtend) überhaupt geen internet, vrijdag en zaterdag alleen mobiel internet wat ik heb gebruikt om af en toe even snel te lezen en te reageren. Beide nachten heb ik wat tijd achter de computer gehad om wat uitgebreider te posten, waaronder mijn analyse van Quints posts.

Ik heb daarbij duidelijk aangegeven dat ik alle posts van hem over andere spelers in dit topic heb gepakt:

Citaat:
Alle posts in dit topic van Quint over andere spelers op een rijtje:
(edit: in volgorde van laatst naar eerst door de zoekfunctie die het zo rangschikte)
Dit omdat het andere topic nog eens 30+ reacties van hem bevatten, maar die a) nog eerder in het spel waren en hij dus minder informatie had en b) omdat het simpelweg veel te veel posts waren voor de tijd die ik had. Ik zal ongetwijfeld nog wel meer posts over mensen van hem daardoor gemist hebben, niet alleen over mezelf. Het is verstandig die ook nog even erbij te pakken, maar ik heb er domweg niet de tijd of mogelijkheid toe gehad dit tot nu toe te doen, sorry.

Edit:

Citaat:
Mm, ik ga mee op Deus Ex in dat geval. Mocht hij een slechterik zijn zegt dat nog niet per se wat over Dark Phoenix though, wanneer hij een goeierik is misschien wel. Het oogt als een losse flodder mijnerzijds, maar er is gewoon wat fishy aan die twee. Tenminste één van die twee.
Als hij mij had opgevraagd en zag dat ik slecht was, zou hij toch op mij stemmen en niet op Deus? Of in ieder geval aangeven dat hij mij slecht vindt, en het niet af laten hangen van het resultaat van de hanging van Deus?

Daarbij is mij verdacht vinden omdat ik een bad guy eruit wil hebben die hij er ook uit wilde hebben onlogisch.

Laatst gewijzigd op 30-11-2013 om 19:42.
Oud 30-11-2013, 20:41
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar de uitslag.
Oud 30-11-2013, 20:47
Spelleider
Spelleider is offline
Geen verhaal dit keer, maar geloof mij maar dat het helemáál niet goed gaat in die gevangenis.

Hangronde 4

Lijst
  1. Absinthe
  2. Arpos - weerwolf
  3. Dark Phoenix
  4. Deus Ex Machina - leerling-verrader
  5. EleventhHour
  6. fizzle-fluffy
  7. Ietje5
  8. Katertje - dorpeling
  9. Lieveheersbeest
  10. Lusi
  11. Neko
  12. Quintiano - ziener
  13. Röps
  14. Sadye
  15. TCO - verrader
  16. Thor6
  17. tijmen2000 - dorpeling
  18. Tuttebel
  19. WolterB - jager-geliefde
  20. Wout
  21. ßuerp - tovenaar
  22. .sann - dorpeling-geliefde

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager
Roze = gestorven uit liefdesverdriet

Arpos is opgehangen. En hij was, verrassing-verrassing, een weerwolf. De andere weerwolven zijn woest en willen bloed. Wiens bloed? Dat mogen ze tot morgen 20.30 aan ons doorgeven.
Oud 30-11-2013, 20:55
Verwijderd
Well well well.
Oud 30-11-2013, 21:00
Verwijderd
Wat een verrassing Met dank aan Sann uiteraard
Oud 30-11-2013, 21:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat was ook wel overduidelijk. Fijn dat hij er uit is wel, complimenten aan sann!
Oud 30-11-2013, 21:22
Neko*
Neko* is offline
Ik heb niet gestemd deze ronde, ik denk ik zal het nog even melden. Verder; arPos eruit, wolf. No surprise there.
Oud 30-11-2013, 22:00
Thor6
Thor6 is offline
mooi dat arpos eruit is
Oud 30-11-2013, 22:02
Röps
Röps is offline
Citaat:
Goed, ik ben eindelijk weer thuis.

Waarom heb je mij úit het lijstje gehaald terwijl je me er eerder nog in had staan?

Ik was toch redelijk duidelijk geloof ik.
Oud 30-11-2013, 22:07
Röps
Röps is offline
dja eenss w e haddn tdp gister al moetn ete nzei het toch, geef jij t door/
Oud 30-11-2013, 22:09
arPos
arPos is offline
Toch een jammerlijk voorvalletje om van te leren.
Tot nummer #97 succes wolven en dorpelingen.
Oud 30-11-2013, 22:09
tuttebel
tuttebel is offline
rops, dronken?

wat is het uiteindelijke stemlijstje geworden?
Oud 30-11-2013, 22:10
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
we hadden tdp (dark phoenix?) gister al moeten eten?
je bent dus een wolf?
Oud 30-11-2013, 22:12
tuttebel
tuttebel is offline
dit is briljant
Oud 30-11-2013, 22:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waat roeps wat die je! Goed dat er een wolf uit is
Oud 30-11-2013, 22:22
EleventhHour
EleventhHour is offline
En volgens mij komen de andere 2 dan uit het Deus Ex lijstje uit ronde 2. Tenzij er mensen stil zijn geswitcht, maar ik snap niet waarom dat zou gebeuren. Wie met stemrecht zou de leerling verrader Deus Ex aan een gelijkspel helpen?

ßuerp had 7 stemmen, waarvan 6 clean. Deus had er 8. Röps was al verdacht en is dat nogaltijd. In dat geval zijn Absinthe, Ietje en Woyt derpelings of andere nonwolven.

Het rijtje Deus Ex bestond uit:
Wolterb (jager), Quint (ziener), Katertje (dorpeling), ßuerp (tovenaar), .sann (dorpeling) en 3 onbekende rollen, waarvan 2 verdacht nu: Dark Phoenix, Neko* en Lieveheersbeest.
Oud 30-11-2013, 22:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 30-11-2013, 22:43
tuttebel
tuttebel is offline
dit is misschien nog wel een ergere blunder dan arpos!
Oud 30-11-2013, 22:45
EleventhHour
EleventhHour is offline
Als hij vindt dat DP opgegeten had moeten worden, maakt dat dan Neko* en Lieveheersbeest de andere twee wolven? Of ga ik nu echt te kort door de bocht?
Oud 30-11-2013, 22:48
tuttebel
tuttebel is offline
Zou goed kunnen! Maar je hebt ook nog de heks die roet in t eten heeft kunnen brengen met de stemlijstjes.
Oud 30-11-2013, 22:50
EleventhHour
EleventhHour is offline
Heks switcht stil van Deus naar ßuerp om de wolven de kans te geven Deus te redden?
Oud 30-11-2013, 23:05
Thor6
Thor6 is offline
Citaat:
Juist.......
Oud 01-12-2013, 00:12
Verwijderd
Wat is hier allemaal gebeurd jongens? Ik had gehoopt vandaag nog wat uitgebreider online te zijn, maar heb een vol dagprogramma gehad, dus meer dan mijn stem op Arpos is het niet geworden. En nu die bizarre post van Röps, wat een maf kutspel is dit
Oud 01-12-2013, 01:31
Verwijderd
Ik ben ook een beetje teveel gedronken, dus reageer morgen.
Oud 01-12-2013, 09:09
Ietje5
Ietje5 is offline
Haha röps wtf. Mijn stem voor morgen staat.
Oud 01-12-2013, 09:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou ik had geen ongelijk met Röps, en op hem ga ik morgen in elk geval stemmen (ik ga er even vanuit dat ik dan nog leef )
Oud 01-12-2013, 09:26
Thor6
Thor6 is offline
Citaat:
Nou ik had geen ongelijk met Röps
We zullen zien.... ik heb mijn twijfels.
Oud 01-12-2013, 09:38
Röps
Röps is offline

Citaat:
Röps is opgehangen. En hij was, verrassing-verrassing, een dorpeling. De wolven mogen gaan verzinnen wie ze op gaan peuzelen. Dat moeten ze voor morgen 20.30 aan ons laten weten.
Citaat:
Haha wat is dat nou weer voor actie
Citaat:
Waaaaat! Maar we weten in ieder geval dat DP nu geen wolf is!
Citaat:
ergste faal ever wtf
Citaat:
Nee grappig hoor, wat een kutspel.
Anyway, het maakte toch geen ruk uit wat ik zou zeggen. Speel het hele spel al klote en hoe meer je zegt hoe verdachter je wordt hier. Dus tja.

Dan raad ik de dorpelingetjes aan op z'n minste een papieren gelijkspel te proberen tussen mij en DP. Laat DP op mij stemmen, ik op hem. Hij beweert dat ik wolf ben dus dan zou ie niet veel te vrezen moeten hebben ey. Vooral niet als Absinthe. en Lieveheersbeest zich even over de twee rijtjes verdelen.
Oud 01-12-2013, 09:45
Verwijderd
Citaat:
We zullen zien.... ik heb mijn twijfels.
Dat berichtje is toch overduidelijk. Bovendien neem jij het al het hele spel op voor Röps. Welke belangen heb jij daar bij?
Oud 01-12-2013, 10:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is dat nu weer voor bizarre post met gemuteerde quotes, Röps? Grappig bedoeld, of denk je serieus dat iemand het gelooft?
Oud 01-12-2013, 10:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Anyway, het maakte toch geen ruk uit wat ik zou zeggen. Speel het hele spel al klote en hoe meer je zegt hoe verdachter je wordt hier. Dus tja.

Dan raad ik de dorpelingetjes aan op z'n minste een papieren gelijkspel te proberen tussen mij en DP. Laat DP op mij stemmen, ik op hem. Hij beweert dat ik wolf ben dus dan zou ie niet veel te vrezen moeten hebben ey. Vooral niet als Absinthe. en Lieveheersbeest zich even over de twee rijtjes verdelen.
Haha, ArPos post. Eerst wilde je nog per se Woyt er uit hebben omdat ik hoewel je vond dat ik wolf ben, ik niet zo interessant ben. Dan post je een of ander dronken bericht waardoor iedereen denkt dat je mij wilt eten en vervolgens blijf je stil tot de volgende morgen. En nu zeg je ineens dat het toch niet uitmaakt wat je zegt en dat we maar gelijkspel tussen jou en mij moeten maken (waarom ineens mij ook echt? Oh wacht, je wil mij natuurlijk uit de weg hebben). En dan stemt de heks zeker ineens op mij en lig ik er opeens uit zodat je mij in ieder geval meeneemt in je dood? Ja, heel ondoorzichtig.

En leg me eens geen woorden in m'n mond. Ik heb letterlijk gezegd:

Citaat:
Het punt is dat jij ook in de eerste eetronde opgevraagd zou kunnen zijn terwijl jij het afdoet alsof het alleen in de tweede eetronde gebeurd zou kunnen zijn. Ik snap dat je liever niet verdacht bent, maar je bent wél benoemd als wolf door de ziener, je snapt zelf vast ook wel waarom dat op z'n minst interessant is om in gedachte te houden? Quint gaf bovendien niet voor niets vlak voor zijn dood de tip zijn posts goed te bekijken, en dit is er ook 1 van.
Tot je post van gisteravond zei ik dat het goed was om in gedachten te houden dat de ziener je genoemd had als wolf, en dat je daardoor mogelijk wolf bent. En nu... ja nu denk ik natuurlijk wél dat je wolf bent. Gek he?
Oud 01-12-2013, 10:23
Ietje5
Ietje5 is offline
Heel leuk die zogenaamd verdediging röps, maar misschien kun je uitleggen hoe we die dronken post dan wel moeten opvatten?
Oud 01-12-2013, 10:34
Verwijderd
Jezus, zijn er nog meer wolven die zich hier bekend willen maken ?

Ik vond Rops al raar spelen dit spel, maar zo bespaart hij me wel een hoop moeite in het nadenken over wie er mogen opgehangen mag worden.
Oud 01-12-2013, 10:47
Röps
Röps is offline
Citaat:
Heel leuk die zogenaamd verdediging röps, maar misschien kun je uitleggen hoe we die dronken post dan wel moeten opvatten?

(0 dorpelingen geloven dit)
Oud 01-12-2013, 12:28
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:

Ok dan. Is dit een poging om Absinthe en Lieveheersbeest te openbaren als wolven (als zij echt je medewolven zijn heb je mooi t spel verpest) of heb je spijt van je dronkenn actie en probeer je nu 2 niet-wolven verdacht te maken in de hoop dat we bijten? Ik hoop voor jou dat t optie 2 is...
Oud 01-12-2013, 12:32
Verwijderd
Ik heb nogal veel aan mijn hoofd de laatste dagen, maar ik ben blij dat ik goed zat met Röps al ten tijde van Soija. En ik vind het toch ook wel sneu dat het zo moet lopen. Twee van die incidenten in één spel is zo ontzettend spelbepalend dat het de inhoudelijke lol wel af haalt.

Het zal dan ook Röps zijn geweest die ingrijpen verzocht. En de overige wolven hadden te weinig ruggengraat er iets tegenin te brengen.
Oud 01-12-2013, 12:33
Verwijderd
Als optie 1 waar is pleit ik trouwens voor levenslange ban van het spel.
Oud 01-12-2013, 12:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit ja.
Oud 01-12-2013, 12:39
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Als optie 1 waar is, mag Röpsie weer terug naar de kleuterschool
Oud 01-12-2013, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Wat gezellig dat je mij nu betrekt in je poging om jezelf vrij te pleiten
Ik weet niet wat Absinthe van plan is morgen, maar ik weet wel dat ik morgen bovenaan onder jouw rijtje sta (tenzij ik morgen uiteraard überhaupt niet haal).
Oud 01-12-2013, 13:17
tuttebel
tuttebel is offline
hier tzelfde, als ik er nog in zit stem ik op rops. maar ik denk niet dat ik nog leef na half 9
Oud 01-12-2013, 13:29
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ok dan. Is dit een poging om Absinthe en Lieveheersbeest te openbaren als wolven (als zij echt je medewolven zijn heb je mooi t spel verpest) of heb je spijt van je dronkenn actie en probeer je nu 2 niet-wolven verdacht te maken in de hoop dat we bijten? Ik hoop voor jou dat t optie 2 is...
Je vergeet optie 3, ik ben niet eens wolf.

Beetje jammer dat er serieus aan optie 1 gedacht wordt
Oud 01-12-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet optie 3, ik ben niet eens wolf.

Beetje jammer dat er serieus aan optie 1 gedacht wordt
Nou lieverd, dat heb je volledig aan jezelf te danken. Meer dan één persoon acht het mogelijk. Oftewel: quit the whining, sukkel.
Oud 01-12-2013, 13:44
Röps
Röps is offline
Of ik dat aan mezelf te danken heb of niet is irrelevant. Dat jij zo over iemand denkt zegt wel genoeg over jou (: Bewaar zulk soort uitspraken voor als je meer feiten hebt, je weet niet eens of ik wolf ben. Of wel, mocht je het zelf zijn, lol.
Oud 01-12-2013, 13:46
EleventhHour
EleventhHour is offline
Of je nou wolf bent of niet, je teamgenoten hebben zo weinig aan je. Of je moet de heks zijn. Dan mag dat.
Oud 01-12-2013, 13:51
Röps
Röps is offline
Citaat:
Of je nou wolf bent of niet, je teamgenoten hebben zo weinig aan je. Of je moet de heks zijn. Dan mag dat.
Uiteindelijk zijn het mijn teamgenoten die me opknopen hoor, wolven hebben geen stem Ik heb netjes m'n verdenkingen gepost, doe ermee wat je wilt.

Ik sluit trouwens ook Sadye ipv Absinthe niet uit. Deus heeft mogelijk richting Sadye lopen hinten.

Laatst gewijzigd op 01-12-2013 om 13:59.
Oud 01-12-2013, 14:23
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Uiteindelijk zijn het mijn teamgenoten die me opknopen hoor, wolven hebben geen stem Ik heb netjes m'n verdenkingen gepost, doe ermee wat je wilt.

Ik sluit trouwens ook Sadye ipv Absinthe niet uit. Deus heeft mogelijk richting Sadye lopen hinten.
als je inderdaad een dorpeling bent, heb je een enorm domme move gemaakt door de aandacht zo op jezelf te vestigen. en nu trollolol roepen en het gek vinden dat we je niet geloven.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten