Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() (hoogste aantal misdrijven 200X volgens de Elsevier, meen ik) Maar niet iedereen is daar gelukkig crimineel ![]() *kent leuke mensen uit Oss* Citaat:
Het waait trouwens teveel bij jullie op het station ![]() Citaat:
![]() Yoeghei voor het Hazzo! En de Pracht! ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
*lange rechte lijn* Ik woon in de lichtstad van Nederland, waar het licht in de lichttoren nooit dooft. Eindhoven dus ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hm misschien hebben we het over dezelfde Gijs.. Hij woonde aan de Schielandweg geloof ik. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
ik woon in de buurt van Hoogwoud Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
- ik woon in de stad zonder stadsrechten dus we zijn een dorp
- ik woon niet in Archeon maar wel vlak bij - ik heb gewerkt in avifauna wat ook in dit saaie gehucht zit - en natuurlijk niet te vergeten de PLAATS waar een groot evenement plaats vind ieder jaar weer het VAKANTIESPEL daar woon ik (in mijn profiel staat iets anders maar das gemakzucht haha)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar toch is het wel leuk hier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zitten wij niet een kwartiertje in de trein naar Den Bosch... Staan wij niet bekend om onze beruchte 'messetrekkers'? Is ons stadje niet bekend om onze Unox, Stroopwafels en Boerenlucht, die allen tezamen komt op de hockeyvelden? Ik dacht het al! Wij zijn wel bekend onder Nederlanders, al is het omdat onze schoenenreus verleden week is afgefikt... Ossenare Ossenare HEUJ HEUJ! (TOP is onze trots) k ben zo blij blij blij dak in oss gebore zij we hebbe un have en un kerrik en un... is da nie sterrik? Nou goed... You got the picture... ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar schaam jij je voor? Verwijderd | 35 | 02-08-2008 21:06 | |
De Kantine |
Wonen Ceridwen | 46 | 18-02-2007 23:16 | |
Algemene schoolzaken |
Waar ga jij studeren? Wat ga je studeren? DP17 | 150 | 06-09-2005 08:14 | |