Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het EK komende zomer, nederland speelt de laatste en beslissende poule wedstrijd tegen Letland. Beide ploegen zouden aan een punt genoeg hebben om door te gaan. En stel Nederland speelt gelijk. En dan?
|
o dat zie ik nederland ook nog best doen, maar ja, ajax niet
![]() je kan wel zeggen dat dat onzin is, maar is het ooit gebeurd? nee en ik zeg dat het nooit zal gebeuren kan je wel zeggen 'bullshit', maar zolang het niet gebeurt gebeurt het niet ![]()
|
![]() |
Ach onzin, Ajax wordt altijd en bij alles bekritiseerd. Als PSV een keer slecht speelt vinden ze het goed dat ze toch hebben gewonnen. Als Feyenoord slecht speelt dan is dat ook niet erg want die hebben zo'n fantastische
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Walter (en de rest van de ajax-supporters) je gaat toch niet ontkennen dat je niet blij met een kampioenschap bent als dit gebeurt dankzij een salonremise. Komop zeg, ook dan ga je als supporter uit je dak.
Wel een beetje makkelijk praten met je "maar zolang het niet gebeurt gebeurt het niet " |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kampioenschap is kampioenschap. Maar ik zou het wel belachelijk vinden dat je et zo moet doen. Misschien stomme vergelijking. Maar in formule 1 heb je die teamorders gehad met Ferrari. Maar ik was niet minder blij met het kampioenschap. Ik vond et alleen beetje sneu dat het zo moest.
||
Citaat:
gelukkig zal het nooit zo ver komen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo vaak gebeurt het niet dat feyenoord kampioen wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
maar wat ik niet snap is dat die PSV ers zich zo goed voelen....ze zijn al tig jaren achter elkaar uitgeschakeld in de 1e ronde van de champions league.....hebbe een slechtere selectie dan die van Ajax, en hebben een arogante van Bommel rondlopen die alleen maar medespelers afkraakt.....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad, had PSV al die jaren daarvoor een betere selectie puut?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben dan niet voor p$v, maar volgens mij zitten die nog wel in Europa en die ajakkes joden niet
________________ dat werd ook eens tijd ja -------------------------------------------------------------------------------- als je jezelf er niet uit kan lullen, zeg dan helemaal niks. ________________ ohw...dus je wil zeggen dat PSV het de laatste jaren beter doet in Europa dan AJax ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rot maar mooi op met je jodenclubje Groningen voor mij de nummer 1.
|
![]() |
goed....wie heeft Arsenal vorig jaar uit de CL gegooid?? Ajax!!
Wie heeft AS Roma uit de CL gegooid?? AJAX!! Wie is twee geworden in een poule met Arsenal Valencia AS roma?? Ajax!! Wie haalt de kwartfinale?? Ajax!! Wie wordt er elke keer weer in de 1e ronde gelijk al uitgesmeten?? PSV Wie zorgt ervoor dat de Nederlandse eredivisie nog een begrip blijft in europa?? AJAX!! |
![]() |
||
Citaat:
En zelfs Ajax kan er niet voor zorgen dat de NL-competitie "naam" blijft houden want het stelt echt geen fuck voor hoor. En ff reageren op je laatste reactie: Ik heb tenmiste veel over voor mijn club, dat kunnen veel van die gasten van Ajax niet zeggen. Ik zie veel gasten met ajaxsjaals en petjes en shirts in Assen lopen maar ondertussen zijn ze er nog nooit geweest en als het wat minder met Ajax gaat dan springen ze of naar een andere club of ze geven minder om voetbal.. Nee, daar ben je trots op ![]()
|
![]() |
supporters in dat Assen van je ja.....maar kom maar een keer naar de ArenA....dan zul je een sfeer zien die jij nog nooit van je leven hebt gezien....
En wat dat voor elkaar overhebben betreft....Misschien heb je Ajax-PSV gemist...maar daar hielden wij (de trouwe ajacieden) een geldinzameling om mee te betalen aan een boete.....dat zie ik Groningen nog niet zo snel doen.... |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat heb ik al eerder een keer hier ergens gezegt dus lees dat dan maar mooi terug. Echte Ajaxieden --> Respect maar kom niet aan met kutverhalen over dat ik een sfeer zal beleven die ik nog nooit gezien heb. Groningen staat hoger qua beleving van de voetbalsfeer dan jou club. En wat heeft geld inzamelen ermee te maken?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|