![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk versterkt door alle verhalen en filmpjes eromheen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
MAar het lijkt wel alsof niemand dat wat interesseerd... Dat er honderduizenden omkomen tussen gevechten van de hoetsie's en toetsie's ...
||
Citaat:
Maar ook hoe meer tijd overheen gaat, hoe minder mensen zich ervoor interesseren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
in plaats van blij te zijn, nu je eens een ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stellen dat 'Afrika een bodemloze put' is lost niets op! Dus.. doen we maar niets dan?! ![]() vb: De Belgische staatsschuld is ook een bodemloze put, ze bedroeg in ' 93 139,7% van het BBP (omstreeks 2000 zo'n 10.000.000.000.000 BEF oftewel 250.000.000.000 euro (250 miljard euro).. nu is ze al gezakt tot 95,9%.. denk je dat ze in het parlement hebben gezegd 'pff.. bodemloze put, boeie.." NEEN Ik vind dat we er wél iets aan moeten doen, en niet terughoudende moeten reageren.. [in werkelijkheid werd België door de EU VERPLICHT om de overheidsfinanciën te saneren.. maar goed, dat is naast de kwestie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat heb ik ook NET hetzelfde gezegd!! ![]() ![]() beetje terug vind je die betogen, en wéér waren er collega's die vinden dat ik het niet juist had, "ah neen, heeft niets met buitenlandse toeristen te maken - link met Thailand - schril contrast met Indonesië of W-Afrika...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar euhm vin je het serieus vervelend dat ik iets zeg over die drie minuten stilte? want et is de 2e keer dat je et opmerkt. Kbedoel, kzei eigenlijk iets dat je beter kunt doen ipv die 3 minuten stilte, iets dat meer geld zou opleveren voor die mensen. Ik zei ook dat et niet haalbaar zou zijn. En jep misschien was et wel de druppel dat ik zei dat et eigenlijk onzin is.. maar dát vind ik dan weer omdat je er constant bij stil staat eigenlijk en je beter iets anders kunt doen met die drie minuten (voor die mensen).. Kben zegmaar niet satan oid ![]()
|
![]() |
Azië is verschrikkelijk, duizenden doden en nog veel maar gewonden en dakozen. Natuurlijk moet er hulp komen, en gelukkig komt die er ook, allemaal niks mis mee.
Toch zit er me wat dwars, we worden helemaal doodgegooit met giro 555 reclame en acties, iedereen stort geld en bied hulp: Maar waar is die gekte als we het hebben over aids in Afrika, oorlogen in Soedan en onderdrukkingen in Tibet. Waar is de Azië gekte dan gebleven, waarom storten we dan niet meer massaal op een giro 555, waarom helpen we dan niet zo enthousiast? http://groups.msn.com/RideEverything...oto&PhotoID=70 Ik vind t nogal hypocriet om dan geen geld te geven, niet net zo veel hulp te bieden, waar is de Azië gekte dan gebleven?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|