Oud 07-12-2005, 18:43
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Waar is opeens de god die me steunde?
Die me hielp met moeilijke tijden?
Die ik liefhad?
Die me beschermde?
Die me de zin van het leven liet zien?

Ik hoop dat dat kind hem neerschiet.
Ofzo.
Advertentie
Oud 07-12-2005, 18:52
Verwijderd
Waarom voel ik me nog steeds ongerust?
Stom kind met aandachtstekort. Zielig hoor.
Nog steeds zo lusteloos trouwens.
Oud 07-12-2005, 19:07
moon
moon is offline
hoe krijgen al die forummers toch een kerstmutsje in hun avatar? mij lukt het niet hoor!
Oud 07-12-2005, 19:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom is het toch soms zo ontzettend oneerlijk allemaal
Oud 07-12-2005, 19:24
Verwijderd
Ik heb het nu wel weer gehad met ziek zijn. Het mag nu wel weer over zijn. En het kan me niet schelen wat ze allemaal zeggen, ik ben gewoon weer beter aan het einde van de week. Punt. *zucht* maar nu ga ik weer naar bed.

Mies, wat koel van nichtje, heb je een foto?
Oud 07-12-2005, 19:24
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 07-12-2005 @ 13:25 :
Ik wil het niet.
Ok
Oud 07-12-2005, 19:38
moon
moon is offline
nog maar een poging, want zo ziet 't 'r niet uit.

[edit] het is nu redelijk gelukt

Laatst gewijzigd op 07-12-2005 om 20:14.
Oud 07-12-2005, 21:26
Roosje
Roosje is offline
Nu ga ik mensen mailen, want daar heb ik zin in, en daarna ga ik slapen. Voor het eerst als vijftienjarige.

Het lijkt niet te kloppen, ergens.
Oud 07-12-2005, 21:27
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-12-2005 @ 22:26 :
Nu ga ik mensen mailen, want daar heb ik zin in, en daarna ga ik slapen. Voor het eerst als vijftienjarige.

Het lijkt niet te kloppen, ergens.
Gefeliciteerd, 15 jarige Roosje
Oud 07-12-2005, 21:28
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
moon schreef op 07-12-2005 @ 20:07 :
hoe krijgen al die forummers toch een kerstmutsje in hun avatar? mij lukt het niet hoor!
photoshop, paint pro
Oud 07-12-2005, 22:25
Verwijderd
Eerst had ik vanavond geen zin om te gaan schaatsen met een goede vriend. Toen heb ik afgebeld en gezegd dat ik ziek was. Daarna gebeld dat ik toch wel wou. Daar heb ik zeker geen spijt van gehad. Eerst hebben we geschaatst en dat ging eigenlijk heel erg lekker. Vervolgens hebben we nog even een kop koffie gedronken.

Ik heb een hele leuke avond gehad en nu voel ik me goed. Als ik thuis was gebleven had ik me nu nog steeds rot gevoeld. Uiteindelijk ben ik blij dat ik gegaan ben.
Oud 07-12-2005, 22:36
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 07-12-2005 @ 23:25 :
Eerst had ik vanavond geen zin om te gaan schaatsen met een goede vriend. Toen heb ik afgebeld en gezegd dat ik ziek was. Daarna gebeld dat ik toch wel wou. Daar heb ik zeker geen spijt van gehad. Eerst hebben we geschaatst en dat ging eigenlijk heel erg lekker. Vervolgens hebben we nog even een kop koffie gedronken.

Ik heb een hele leuke avond gehad en nu voel ik me goed. Als ik thuis was gebleven had ik me nu nog steeds rot gevoeld. Uiteindelijk ben ik blij dat ik gegaan ben.
Heb ik ook altijd. WIl ik depresief op mijn kamer gaan zitten.
Dan besluit ik toch maar beneden tv te gaan kijken en dat lucht al heel erg op soms. Net als vanavond, dan zie je mensen die het eigenlijk nog veel slechter hebben Dan ben je blij met jezelf
Oud 08-12-2005, 07:42
WolterB
WolterB is offline
Mijn droom afgelopen nacht was best wel heel erg apart, wel mooi ergens
Oud 08-12-2005, 09:01
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Ik zou best wel eens lucide willen dromen
Oud 08-12-2005, 10:41
rare kwast
rare kwast is offline
weer op school,
net twee dagen vrij gehad.
dinsdag moest ik naar de psych dus niet echt genoten van mn vrije dag..
en gehoord dat mn vader huiskanker heeft..
we weten eigenlijk verder nog niets.. hij moet iig binnen nu en 3 weken bij de plastisch chirurg opgeroepen worden..
en ik hou me maar voor nergens over na te denken en af te wachten maar dat is echt fucking moeilijk
en t is al zo fucking druk in mn hoofd...

vrijdag na school meteen naar vriendin in dordt gelukkig.. ik wil eindelijk wel eens met iemand i.r.l praten en hangen en huilen en ooow

ik weet t echt niet meer.. voelde me dinsdag echt verward.
er is verder nog niemand in mn vrienden kring die ik er van verteld heb (behalve een (brief) vriendin .. want ja ik weet zelf nog niets! ik weet veel van kanker van de pancreas of de lever maar niet van huid.. en en en

zaterdag stappen met haar en vriendin die jarig is geweest (met zo een hele boel extra..) ben benieuwd.. heb zin om me klem te zuipen...
hoop dat het dan allemaal ff rustiger wordt..
Oud 08-12-2005, 10:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ieke schreef op 07-12-2005 @ 21:54 :
Nu gaat het wel beter worden. 2 studiegenootjes en vriendinnen uit mijn jaar waren ook sinds die tijd op zoek (ene iets eerder, andere iets later) en die hebben vorige week ofzo allebei een kamer gevonden. Je zit in die tijd net in de moeilijkste tijd en nu wordt het vaak wat makkelijker.
Okee, dan hoop ik dat het nu wat beter wordt

Een klasgenootje van me zei ook al dat het in november makkelijker is maar daar heb ik niet veel van gemerkt. Weet je toevallig hoe die studiegenootjes hun kamer gevonden hebben?
Oud 08-12-2005, 12:03
Nijn*
Nijn* is offline
Voel me heel vreemd, kan niet zeggen of ik me goed of slecht voel. Als het allemaal goed gaat, ga ik vanavond met twee vriendinnen een meidenavondje houden, gewoon lekker video's kijken, ijs eten en kletsen. Vandaag lekker vrij, ben pas net wakker, ga zo lekker beetje lezen en rustig aan doen. Heb nog steeds geen mail gehad van haar, terwijl ik 'm maandag had verstuurd. Ik zeg wel dat het met niet uitmaakt als ze geen tijd heeft om te mailen, maar diep van binnen wil ik dat toch wel heel graag.. Nja, goed misschien vanavond of morgen nog? Ik hoop het, en hoop dat ik zaterdag uit mag, mezelf lekker bezatten en me nergens zorgen over maken. Ik wil gewoon een lekker weekend en me goed voelen.
Oud 08-12-2005, 12:12
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 08-12-2005 @ 10:01 :
Ik zou best wel eens lucide willen dromen
Dat kun je jezelf aanleren ^^

Ontopic, zodra ik met rijlessen in de buurt van het CBR kom, word ik panisch.. M'n instructeur grapte vriendelijk 'je moet nu toch een van die CBR-angst afkomen' Zo irritant dat er vanalles in mijn hoofd blijft malen. Zodra ik 's nachts mijn bed induik, denk ik aan alles wat ik die dag verkeerd heb gedaan. Betrek ik gedrag van mensen op mijzelf.. Yuh, i'm a psycho.
Oud 08-12-2005, 12:18
BananaSplit
BananaSplit is offline
En het gaat nog steeds lekker, net zo lekker als de eerste dag dat het zo lekker ging.

Dat heb ik dus echt allang niet meer meegemaakt.....

En ik heb vanaf volgende week echt een k*trooster.

Ineens 8 uren op woensdag en donderdag.
Nja, beter als 98889 als uren van maandag tot en met vrijdag

Laatst gewijzigd op 08-12-2005 om 12:23.
Oud 08-12-2005, 12:32
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
brains!
Oud 08-12-2005, 14:27
Verwijderd
Net voelde ik me ineens helemaal gelukkig...
Fijn om dat weer eens te voelen...
Oud 08-12-2005, 14:36
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-12-2005 @ 15:27 :
Net voelde ik me ineens helemaal gelukkig...
Fijn om dat weer eens te voelen...
Ja, want na regen komt zonneschijn..

Dat voel ik nu dus zelf ook. Nu houden dat gevoel he
Oud 08-12-2005, 14:41
Verwijderd
HAAT PWS HAAT PWS HAAT PWS HAAT PWS

Oud 08-12-2005, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Skoolboy schreef op 08-12-2005 @ 15:36 :
Ja, want na regen komt zonneschijn..

Dat voel ik nu dus zelf ook. Nu houden dat gevoel he
Ik voelde het meestal andersom.
Ik hoop dat ik dat vrolijke/gelukkige gevoel kan houden ja!
Oud 08-12-2005, 15:08
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Sylph schreef op 08-12-2005 @ 15:41 :
HAAT PWS HAAT PWS HAAT PWS HAAT PWS

PW week is juist vet....zo weinig les, mja ik leer wel heel makkelijk
Oud 08-12-2005, 15:36
Lilium
Lilium is offline
Zucht, ik leer het ook nooit af.
Het blijft altijd allemaal.
Ik heb er geen zin meer in.
Toch heb ik vandaag gepraat. Hielp niks.
Voortaan zwijg ik liever.
Oud 08-12-2005, 15:40
Verwijderd
*zucht* het ging zo goed en nu heb ik een vreetbui gehad. Nouja, morgen weer een nieuwe dag.
Oud 08-12-2005, 15:41
Verwijderd
Pff, ik ben zooo moe, maar ik vind het allemaal wel zo leuk
Oud 08-12-2005, 15:53
Redhair
Redhair is offline
Godverdomme godverdomme godverdomme. Het ggaat weer helemaal fout met mij. T. heeft ruzie thuis nu zie ik hem een paar dagen niet, we zouden morgen uitgaan maar dat mag hij ook niet meer. Ik voel me zo verrot, wilde echt even tegen hem aan liggen en nu kan dat niet. Ik zit hier als een gek te janken, wat moet ik nou? ik wil weg hier, weg, weg, weg. niet weer een avond thuis doorbrengen, alleen met mijn vader die ik steeds opnieuw moet helpen.
Oud 08-12-2005, 15:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-12-2005 @ 16:32 :
Dat is inderdaad een goed idee! Bel ik morgen meteen over! Thnx. Tijdens mijn TTT freakte ik helemaal

P.S. wat ik overigens over betablokkers weet, is dat ze je tensie en hartslag verlagen.. Doordat je lichaam niet een bizar hoge hartslag heeft (wat ten gevolge van stress kan) voel je je minder gestresst?
Pas op met betablokkers als je astma hebt.
Oud 08-12-2005, 16:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-12-2005 @ 16:57 :
Pas op met betablokkers als je astma hebt.
Ja zeker, dat geldt voor niet specifieke betablokkers. Die remmen het lichamelijk systeem dat zorgt voor het tegengaan van vernauwing van de bronchieen, waardoor je bronchieen juist vernauwen en je nog meer last krijgt van je astma .

*heeft ook wat geleerd met haar studie *
Oud 08-12-2005, 17:02
Verwijderd
Ja ik zit de hele dag thuis en ja ik heb nog even geen reet te doen en ja daar kan ik ook niets aan doen want die kutschool roostert me gewoon niet in! Dus vertel me dan godverdomme niet elke keer als jij laat uit je werk komt dat je het oh zo zwaar hebt, begrepen? Ik heb er ook niet om gevraagd! Opzouten. Uit m'n aura. heel snel. Dat de hond je bank vernacheld heeft, daar kan ik ook niets aan doen. Wees blij dat ik nog op tijd was om je kleed van zijn kots te redden. En, alstjeblieft..Ga weer weg. Want ik zit hier ook niet op te wachten.
Oud 08-12-2005, 17:11
Redhair
Redhair is offline
Stomwijf. Nu ben ik weer rustig ja. Je had verdomme bijna 3 weken niets gehad. Hier kan je T. door kwijtraken!
Maarja, eigenlijk doet me dat nu vrij weinig. Ik ben rustig. Ik jank niet meer.
Oud 08-12-2005, 17:55
♪
♪ is offline
Het is zo maf gewoon, en daarnaast ook nog eens erg dat ik ook zo naief ben geweest. Gelukkig weet ik nu wel beter hoor.

Mhihi, voel me goed. De hele dag een beetje zitten niksen in de winkel, maar heb wel opdrachten voor school kunnen doen, dus het was niet helemaal een nutteloze dag. Verder heb ik de hele dag een beetje op zit te letten hoe vaak ze nou eigenlijk met privé zaken in de winkel bezig zijn. Jah, nogal wiedes dat je savonds tot 8 uur bezig bent met invoeren en administratie. Als ze gewoon wat minder vrienden/familie zouden bellen onder werktijd zou dat al zeker een uur tot 1,5 uur kunnen schelen. Maargoed, dat moeten ze zelf weten...

Toen ik naar huis fietste kreeg ik een über vrolijk vriendje aan de telefoon, en dat doet mij altijd goed. Zeker bij het idee dat het morgen alweer vrijdag is en dus weeeeeeeeekend.

en dan morgen avond dat gesprek
Oud 08-12-2005, 18:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik haat goederentreinen

En verder ben ik ontzettend moe en heb ik maffe dromen en teveel huiswerk.
Oud 08-12-2005, 18:19
Nona
Nona is offline
Zooo, mijn haat jegens de ene docent is weer wat gezakt, we hebben nog best een leuke discussie gehad. Nu mijn haat tegen de volgende docent weer opbouwen met zijn opdrachten. Nee, geen haat eigenlijk, het zijn redelijke opdrachten die wel helpen voor het bergip. Alleen de timing is zo beroerd.
Oud 08-12-2005, 18:31
Verwijderd
Ik voel me eenzaam en ik wil een knuffel.
Zit er vandaag helaas niet in.
Oud 08-12-2005, 18:32
Verwijderd
Ik voel me nog steeds naar, maar ik denk dat ik over het dieptepunt heen ben
Oud 08-12-2005, 18:32
Verwijderd
mijn ex-vriendin is sinds gisteren vermist.... en ik heb het gevoel dat ik er alles mee te maken heb aangezien ze me vorige week een brief stuurde waarin ze vertelde dat ze weer verliefd op mij is en ik daar nog niet op gereageerd heb... wat moet ik doen? waar kan ze zijn? ik voel me zo machteloos...
Oud 08-12-2005, 18:48
WolterB
WolterB is offline
Vanavond lekker een filmpje kijken denk ik, na een bijzondere middag die veel voor me betekende
Oud 08-12-2005, 18:56
Roosje
Roosje is offline
Mmja, maar of dat nou zo slim was?

Nou ja, gebeurd is gebeurd en het was ergens wel fijn. Voelde vertrouwd, het mocht gewoon.
Alleen niet van mezelf, want ik moet altijd alles tegenwerken.

Jezus, nu zit ik bijna weer te janken. Dat is niet tof als je beneden bent.
Oud 08-12-2005, 19:40
Verwijderd
VERDOMME

bij wie mag ik even uithuilen?

Ik ben zo bang dat ze niet levend teruggevonden wordt, dat ze zichzelf iets aangedaan heeft of zichzelf iets aan doet. Ze staat al niet zo sterk in haar schoenen, is al een paar keer opgenomen geweest.... Wat kan ik doen *radeloos*
Oud 08-12-2005, 19:44
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 08-12-2005 @ 20:40 :
VERDOMME

bij wie mag ik even uithuilen?

Ik ben zo bang dat ze niet levend teruggevonden wordt, dat ze zichzelf iets aangedaan heeft of zichzelf iets aan doet. Ze staat al niet zo sterk in haar schoenen, is al een paar keer opgenomen geweest.... Wat kan ik doen *radeloos*
Meisje, wat onwijs kut. Het enige wat je kan doen is wachten, wat je nog hulpelozer en angstiger maakt. . Heel veel sterkte en knuffels, ik weet zo'n beetje wat je voelt.
Oud 08-12-2005, 20:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn oma is overleden.
Oud 08-12-2005, 20:39
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-12-2005 @ 21:37 :
Mijn oma is overleden.
Oh gecondoleerd. Hoe oud is ze geworden

Haa heerlijk. Vanmdaag ging ik niet met haar om op school. Ik bevond me onder de normale mensen
Oud 08-12-2005, 20:43
Roosje
Roosje is offline
Ik word zo ziek van die hokjesgeest van de halve wereld: jij bent anders dan de rest en je hebt zwart haar, dus je zult wel gothic zijn.

hahahahaha zegt:
you're not
Roos -- Neem jij de weg naar de sterren... zegt:
Wtf?
hahahahaha zegt:
neem toch met een belg
Wtf?
hahahahaha zegt:
die is ook zo lelijk en dik
hahahahaha zegt:
whahhahhhahaha

Jezus, waarom moeten ze altijd mij hebben?
Oud 08-12-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 08-12-2005 @ 20:44 :
Meisje, wat onwijs kut. Het enige wat je kan doen is wachten, wat je nog hulpelozer en angstiger maakt. . Heel veel sterkte en knuffels, ik weet zo'n beetje wat je voelt.
tnx. Ik zal inderdaad moeten wachten, maar jeej, wat akn wachten lang duren...
Oud 08-12-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-12-2005 @ 21:37 :
Mijn oma is overleden.
geconcoleerd. Dat zijn nooit leuke berichten. *knuf*
Oud 08-12-2005, 20:59
Raven
Raven is offline
Citaat:
Roosje schreef op 08-12-2005 @ 21:43 :
Ik word zo ziek van die hokjesgeest van de halve wereld: jij bent anders dan de rest en je hebt zwart haar, dus je zult wel gothic zijn.

hahahahaha zegt:
you're not
Wtf?
hahahahaha zegt:
neem toch met een belg
Wtf?
hahahahaha zegt:
die is ook zo lelijk en dik
hahahahaha zegt:
whahhahhhahaha

Jezus, waarom moeten ze altijd mij hebben?
Iedereen is anders dan de rest

en als ie zo doet je kan iemand blocken hoor
ze moeten blij zijn dat ze met je mogen kletsen.. graag of niet

Laatst gewijzigd op 08-12-2005 om 21:10.
Oud 08-12-2005, 21:00
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 08-12-2005 @ 21:44 :
tnx. Ik zal inderdaad moeten wachten, maar jeej, wat akn wachten lang duren...
Het kan zeker lang duren. Ik weet nog hoe verrot ik me voelde toen mijn (nu ex) vriendje van vrijdag tot zondagavond vermist was. *Knuf*

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten